http://www.nrksport.no/fotball/nm/1.4029964. Kan vell ikke forvente noe annet så lenge det er snakk om 2700 tilskuere som gårbananas og feirer cup gull,jeg personlig veit at jeg ødela ett sete når Lsk scoret det første målet,og det var ikke med vilje .Prøv og stå på beina når det rases på tribunen faen ikke lett så jeg datt over et sete og ja det blei ødelagt. Syns faktisk at dette er noe dem må regne med så lenge dem tilater at vi står.Jeg tar selvfølgelig avstand fra om noen er ødelagt med vilje noe jeg ikke tror på. Tipper at dette er en liten hevn akjson pga av dem ikke fant blussa våre.
NRK: KFL ødela seter for over 50 000 kr på cupfinalen
Collapse
X
-
Selv sto jeg og hoppet på setet de siste 15 minuttene, og både sete og bære-element bøyde seg da alle rundt meg også sto på setene sine. -
Når så mange folk endelig får oppleve et gull igjen, kan man ikke forvente at de bare skal stå og klappe høflig. Synd at ting blir ødelagt, men jeg kan aldri tenke meg det er hærverk.
Dette er kun et resultat av utrolig mye glede som ble sluppet ut."A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
Kommentar
-
Hvor mange ganger har vi fjernet maling/tagging fra Tom Lund statuen? Koster sikkert litt penger det òg , og det var sikkert ikke gratis å leie inn noen fra et vaskefirma for å rense veggen vår heller.
Send tilbake den jævla regningen , de har ikke betalt for faenskapet dems heller.
Sånt kan ikke unngås etter at dere har drukket og festet vilt i 3 dager + at vi endelig vant cupfinalen for første gang på 22 år og første tittel på 18 år! Faren min sto også på stolen sin , men den ble utrolig nok ikke ødelagt.Kommentar
-
Som vanlig stod jeg på setene å hoppet. Som vanlig klarte ikke sete å holde meg, jeg som er feit? :S
Verdenes beste seter finner du FELT C på åråsen, de er herja med i flere tiår uten å bli ødelagt. LENGE LEVE FELT C =)Kommentar
-
Hvor mange ganger har vi fjernet maling/tagging fra Tom Lund statuen? Koster sikkert litt penger det òg , og det var sikkert ikke gratis å leie inn noen fra et vaskefirma for å rense veggen vår heller.
Send tilbake den jævla regningen , de har ikke betalt for faenskapet dems heller.
Jeg synes faktisk det er greit at de som ødelegger en annens eiendom eller eiendeler erstatter dette. På samme måte som det hadde vært greit om taggerne av statuen hadde gjort opp for seg, synes jeg det er riktig at vi erstatter stolene på Ullevål.
Det hadde blitt dyrt å drifte en stadion (uansett om den heter Åråsen eller Ullevål), dersom stoler for 50.000,- måtte byttes ut etter enhver kamp.Kommentar
-
Kommentar
-
men se da hva den idioten sier :
Dette kan ikke ha skjedd ved et uhell ?
- Dette er ikke uhell. Dette er hærverk, sier han videre.
Hvorfdan i helvete kan han si det? jævla idiot.......
Dette er nok skjedd når folk har stått på stolene , men jeg har absolutt INGEN tro for at folk har fysisk gått til verks for å ødelegge med viten og vilje.
At han da som en annen forbanna spåmann i flaska sier at dette er IKKE uhell er noe av det latterligste jeg har hørt, jeg vil spøøre han om et spørsmål...... hvordan VET du at det ikke var ved uhell?
forbanna lavpanna idiotKommentar
-
Jeg tok også helt av etter seieren men så ingen grunn til å hoppe på setene..Synes det er respektløst å forsvare det her.Skjer dette på diadoratribunen er det vel de samme folka som piper her inne.Kommentar
-
skal forsangera sveve i lufta da ?
vi var en gjeng på langt over 2000 mennesker, hva forventer du ut av noe slikt, trangt og jævlig, folk vil høyere opp, forsangerne MÅ opp.
selv hoppa jeg ikke på noe sete, men jeg mener dette er tulleri.
Måten han sier det på er at dette er IKKE skjedd ved uhell, hvordan kan han påstå det uten å vite ?
Hvor mange stoler ble ødelagt under forrige års cupfinale uten at vi hørte noe om det ? skulle jeg likt å vist, eller hvor mange som blir ødelagt når søppla spiller hjemm.Kommentar
-
Det skjedde på Lerkendal i år, da vi var på besøk.
Da ble allikevel penger ble krevd.
Litt av en sutreklubb vi erKommentar
-
Forsangera må opp? Ja jeg sto til høyre for Rønnern og bak Stray så var Ultras til høyre.Det holdt det.Kommentar
-
men se da hva den idioten sier :
Dette kan ikke ha skjedd ved et uhell ?
- Dette er ikke uhell. Dette er hærverk, sier han videre.
Hvorfdan i helvete kan han si det? jævla idiot.......
Dette er nok skjedd når folk har stått på stolene , men jeg har absolutt INGEN tro for at folk har fysisk gått til verks for å ødelegge med viten og vilje.
At han da som en annen forbanna spåmann i flaska sier at dette er IKKE uhell er noe av det latterligste jeg har hørt, jeg vil spøøre han om et spørsmål...... hvordan VET du at det ikke var ved uhell?
forbanna lavpanna idiotKommentar
Kommentar