NRK: KFL ødela seter for over 50 000 kr på cupfinalen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • runarM
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2004
    • 565

    #41
    Opprinnelig skrevet av KARANTENE_JHNY
    Der jeg stod (ufc), stod vi 3 til 4 stykker på en rad, når det er så trangt så går ett setet eller to. 4 engasjerte pikktryner som hopper og dytter som står tett som faen (vito tar'n i ræva) så er sete litt utsatt gitt.

    Prøv å stå 4 i raden du å henrik så se hva som skjer.
    Det var da unødvendig, var masse plass på sidene. Nesten litt glissent faktisk. Kanskje det til og med hadde vært en idè å spre seg litt utover feltet for å få med flere på synginga.

    Ellers klarer jeg ikke helt se at gleden over et cupgull har noen sammenheng med hvorvidt man står/hopper på betong eller et plastsete, men så er jeg rimelig gammal også. Dessuten godt over 1.50, så jeg ser stort sett hva som skjer uansett.
    runarM

    Kommentar

    • CFD
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2004
      • 2319

      #42
      Uansett , jeg synes KFL må legge seg helt flat for dette. Vi trenger ikke mer negativ PR, men jeg er såpass godtroende å tro at dette var et uhell , men forstår jo at noen må ha dette dekket og da er det naturlig å hendvende seg til lsk
      Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

      Kommentar

      • Tobben
        Jeg elsker å kjøre trikk
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2005
        • 1666

        #43
        Der hvor UFC stod var det tettpakka. Når 3-4 engasjerte mentale gærninger står på en og samme rad, så sier det seg selv at folk må stå på setene, og når metern setter inn 0-1 så raser jo hele tribunen 3-4 rader ned. Og da sier det seg selv at det går seter. Jeg er faktisk forundret over at det ikke gikk fler seter da det raste på tribunen. Når jeg fikk 4 stk over meg så knakk det 2 seter.

        - Først og fremst så vil jeg beklage på det sterkeste på vegne av LSK til Ullevaal stadion og Jack Hemmestad. Vi har opplevd liknende på Åråsen og det er reint hærverk, sier arrangements og driftsansvarlig, Lillestrøm, Per Christian Eidevik.
        Er det virkelig hærverk at 2 fyrstikkseter under meg ryker når folk raser over meg? Og hvor lurt er det av Eidevik og gå ut å si noe slikt i media?

        De setene på ullevåll er latterlige. De tåler ikke en dritt.

        Kommentar

        • Flisby`n
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jun 2004
          • 312

          #44
          Jeg nekter å tru at ett plastsete, to jernstenger og skruer koster 1000,- per stykk. Dette er tross alt en vare som masseproduseres i hele verden.

          Eventuelt koster setene på ullevål da totalt 25.000.000 kroner...... hvis dette stemmer skal jeg straks begynne å produsere slike seter.
          En kjeeempescoring av tommy!!

          Kommentar

          • Henrik
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2006
            • 2110

            #45
            Opprinnelig skrevet av Flisby`n
            Jeg nekter å tru at ett plastsete, to jernstenger og skruer koster 1000,- per stykk. Dette er tross alt en vare som masseproduseres i hele verden.

            Eventuelt koster setene på ullevål da totalt 25.000.000 kroner...... hvis dette stemmer skal jeg straks begynne å produsere slike seter.
            Tar tid å ta ned de gamle og sette opp nye seter. Tipper arbeidskostnad er regnet inn, uten at jeg vet det sikkert.

            Kommentar

            • BennyLem
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 2902

              #46
              Opprinnelig skrevet av Rovfugl
              faen til negativitet da ...men det er da faen ikke hærværk....
              ikke lar jeg det bekymre meg heller nå , for vi er norgesmestre 2007 og jeg gir faen i å la så små problemer gå inn på meg nå.
              Du lar ikke de "små problemer" gå inn på deg, men har allerede fire innlegg i tråden her, med tidvis elegant språkføring:

              Opprinnelig skrevet av Rovfugl
              det er cupfinale for pokker, fullt på tribunene og folk feirer , hva pokker skal man forvente?
              men at noen skal Fastslå at vi har gjort hærværk uten faktisk å vite det er det som irriterer meg, han idioten der kan ikke si det var hærværk for det vet han faen ikke.

              Vi var full tribune i festrus, litt svinn får man faen meg tåle, da kan vel han fyren som påstår vi har gjort hærværk fortelle oss hvor mange stoler ble ødelagt i fjor på cupfinalen, og på hjemmekampene til klanskallene og liin.
              Men DA er det ikke hærværk nei, og blir aldri nevnt
              forbanna piss og tulleri
              Opprinnelig skrevet av Rovfugl
              men se da hva den idioten sier :

              Dette kan ikke ha skjedd ved et uhell ?
              - Dette er ikke uhell. Dette er hærverk, sier han videre.


              Hvorfdan i helvete kan han si det? jævla idiot.......
              Dette er nok skjedd når folk har stått på stolene , men jeg har absolutt INGEN tro for at folk har fysisk gått til verks for å ødelegge med viten og vilje.
              At han da som en annen forbanna spåmann i flaska sier at dette er IKKE uhell er noe av det latterligste jeg har hørt, jeg vil spøøre han om et spørsmål...... hvordan VET du at det ikke var ved uhell?
              forbanna lavpanna idiot
              Opprinnelig skrevet av Rovfugl
              Hvor mange stoler ble ødelagt under forrige års cupfinale uten at vi hørte noe om det ? skulle jeg likt å vist, eller hvor mange som blir ødelagt når søppla spiller hjemm.
              Jeg både gleder og gruer meg til det dukker opp et problem som går inn på deg.
              Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

              Kommentar

              • ulfpulf
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2004
                • 2506

                #47
                Litt morsomt at VIF-supporteren Pizzagutten på VPN går ut hardt i tråden
                Stolene på Ullevaal knakk:

                Terhi skrev:
                Det er da ikke bare Kanarifansen som er supportere...............

                > Neida, men det er KUN de som ødelegger stoler for store summer på Ullevål hele tiden...
                Merkelig sammentreff det derre...
                Kanskje vi andre skulle begynne å gjøre det samme på åråsen, så kunne de sett hvor fint det så ut, og hvor dyrt dette blir etterhvert..
                Tipper pipa får en annen lyd da jeg..

                Han er kanskje ikke gammel nok til å huske semifinalen i 2005 da flere seter ble knust på VIF-tribunen.

                Kommentar

                • msl42
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Sep 2005
                  • 220

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av Henrik
                  Tar tid å ta ned de gamle og sette opp nye seter. Tipper arbeidskostnad er regnet inn, uten at jeg vet det sikkert.
                  Vet om en gruppe som trenger arbeidstrening
                  eLSKer fugla... ;-) :-)

                  Kommentar

                  • tullebukk
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2006
                    • 5446

                    #49
                    Er det ikke video overvåking der a,bare å se igjenom videoen og se hvem som utførte hærværket. viser det seg at jeg er på et av bildene liggende og kave oppe på en knust stol etter en vill feiring ,så send meg regning på en stk stol for faen,jeg kaller det et uhell men dere for tolke det som HÆREVÆRK. Nå er jeg dritt lei av at alle hakker på oss kanskje på tide at vi hakker litt til bake snart,og en ting til Lsk og Kfl er opphavet til krigen i Irak også så nå veit dere det og vi tar på oss skylda for 1 og 2 verdenskrig med det samme.Se på følgende klipp så skjønner di fleste her at det fort kan ha godt noen stoler og jeg må si at der og da så tror jeg det siste folk tenkte på er å faen her står det en stol.http://www.youtube.com/watch?v=xepbvA4s7lQ

                    Kommentar

                    • Torolf
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2004
                      • 9574

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av tullebukk
                      Nå er jeg dritt lei av at alle hakker på oss kanskje på tide at vi hakker litt til bake snart,og en ting til Lsk og Kfl er opphavet til krigen i Irak også så nå veit dere det og vi tar på oss skylda for 1 og 2 verdenskrig med det samme.
                      LSK ble som kjent stiftet i 1917, så jeg nekter for at vi hadde noe med 1. verdenskrig å gjøre. Det var i hvert fall ikke vi som startet den. Mulig vi bidro til å forlenge den...

                      Kommentar

                      • Leif A
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2003
                        • 3962

                        #51
                        Isolert sett virker det ganske merkelig at en eller annen tilfeldig ansatt på Ullevål skulle ønske å lage en stor sak i media over et fåtall stoler som gikk istykker. Uten å vite det sikkert, vil jeg tro at vedkommende har jobbet på anlegget en stund og sannsynligvis har fått med seg at det finnes enkelte fotballsupportere som er istand til å utrykke litt mer enn middels glede over at eget lag scorer/vinner. Ergo vil jeg tro at det strengt tatt ikke var noen overraskelse for personalet på Ullevål at noe hadde gått i stykker.
                        Jeg tror at grunnen til at dette slås opp så stort må sees i sammenheng med blussinga etter kampen. NFF vet og har uttrykt at de ikke at de ikke vil være istand til å bøtelegge gjerningsmennene bak blussinga, og velger bevisst å bruke de ødelagte stolene for å kunne sende en regning til LSK allikevel.

                        Noen annen fornuftig forklaring på dette oppstyret fra Ullevål sin side klarer jeg bare ikke å se. Men så var det dette med NFF og fornuft igjen, da...
                        Knurr...

                        Kommentar

                        • Rønnern
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6690

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av morten
                          Ja får da håpe det var grunnen..Noe annet ville vært latterlig.For seter blir nok ikke ødelagt av å stå fornuftig..Så ikke ut som Rønnern sitt sete ble ødelagt iallefall.
                          Nei, mitt sete ble ikke ødelagt, på tross av at jeg både stod og gynget på det. Men det har sikkert noe med at jeg ikke er engasjert nok. Skal jobbe hardere med å bli mental i tiden fremover.
                          Mvh Ronnie "The Runner"
                          LSK for alltid

                          Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                          Kommentar

                          • gutt94
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2007
                            • 3272

                            #53
                            nå har stsiden og så funnet de ut http://www.abcnyheter.no/node/55490
                            KnutHSolberg

                            Kommentar

                            • Henrik
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2006
                              • 2110

                              #54
                              NRK text-tv side 210.

                              Kommentar

                              • tullebukk
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2006
                                • 5446

                                #55
                                Er det mulig nå tar det fulstendig av. Men det er vel mye værre at 50 stoler blir ødelagt i gledesrus av hoppende og dansende kanaris en at enkelte suportere fra andre lag danser mot verandre og faktisk kan ødelegge noe som er mye værre en noen fille stoler på en stadion. Ser til og med at Rb henger seg på,dem kan jo intervjue meg så skal dem få en annen versjon en han dusten fra ullevaal stadion sier.

                                Kommentar

                                • Øyvind
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Oct 2006
                                  • 292

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av Eksil-kanari
                                  Isolert sett virker det ganske merkelig at en eller annen tilfeldig ansatt på Ullevål skulle ønske å lage en stor sak i media over et fåtall stoler som gikk istykker.
                                  Vedkommende er jo bare administrerende direktør for Ullevaal Stadion AS. Et selskap med over 34 mill i omsetning.

                                  Kommentar

                                  • Emil B
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2006
                                    • 5921

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av Øyvind
                                    Vedkommende er jo bare administrerende direktør for Ullevaal Stadion AS. Et selskap med over 34 mill i omsetning.
                                    Og da klarer de ikke å ta en regning på 50000 kr? Slutt å sutre folkens!

                                    Kommentar

                                    • superbøffel
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2005
                                      • 5611

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av Aspecho
                                      Hvor mange ganger har vi fjernet maling/tagging fra Tom Lund statuen? Koster sikkert litt penger det òg , og det var sikkert ikke gratis å leie inn noen fra et vaskefirma for å rense veggen vår heller.
                                      Send tilbake den jævla regningen , de har ikke betalt for faenskapet dems heller.

                                      Sånt kan ikke unngås etter at dere har drukket og festet vilt i 3 dager + at vi endelig vant cupfinalen for første gang på 22 år og første tittel på 18 år! Faren min sto også på stolen sin , men den ble utrolig nok ikke ødelagt.
                                      For ett komplett idiotisk argument!

                                      Ja! Vi ødela stoler! Helt sikkert ikke med vilje og overlegg, men i glede, ekstase og sitrende jubel. Det er dumt at det skjer, men det skjer.

                                      Å legge skylda på alle andre og nok en gang hevde "at alle er mot oss" er bare dumt og understreker vårt image som "sutreklubb".

                                      Ta regninga, si at sånt skjer i gledesrusen, beklag høflig så er saken ute av verden.

                                      Jeg hoppa sikkert på en stol selv - send meg en liten regning da vel! Setter gjerne over 200 spenn om jeg knakk en seterygg, og jeg beklager gjerne til Ullevål Stadion. De var tross alt så snille at de slapp oss inn med bluss, det skulle jo bare mangle om vi ikke betalte for oss
                                      Enøyd i de blindes dal.

                                      Kommentar

                                      • MedlemNR35
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Mar 2004
                                        • 905

                                        #59
                                        Hva tror de egentlig når de har tusenvis med stående halvfulle fantastiske fugla supportere i vill gredesrus?

                                        Tviler også på at så veldig mange av stolene ble vraket i ren hærverks ånd.

                                        Kommentar

                                        • aguado
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Nov 2006
                                          • 448

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                          Jeg hoppa sikkert på en stol selv - send meg en liten regning da vel! Setter gjerne over 200 spenn om jeg knakk en seterygg, og jeg beklager gjerne til Ullevål Stadion. De var tross alt så snille at de slapp oss inn med bluss, det skulle jo bare mangle om vi ikke betalte for oss
                                          En totalsum på 50000 for 50 stoler skulle bli noe sånt som 1000 kr per stol.

                                          Kommentar

                                          Working...