NRK: KFL ødela seter for over 50 000 kr på cupfinalen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • mr.Jordbakke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 3845

    #61
    Opprinnelig skrevet av jalapenos
    En totalsum på 50000 for 50 stoler skulle bli noe sånt som 1000 kr per stol.
    Høres ut som rene vip-stoler med skinntrekk...
    NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

    Mvh
    Mr.Jordbakke

    Kommentar

    • medlem34
      Medlem
      Bøffel
      • May 2005
      • 32

      #62
      Opprinnelig skrevet av jalapenos
      En totalsum på 50000 for 50 stoler skulle bli noe sånt som 1000 kr per stol.
      korrekt...
      Cupen skal hjem til Lillestrøm!

      Kommentar

      • superbøffel
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 5611

        #63
        Opprinnelig skrevet av jalapenos
        En totalsum på 50000 for 50 stoler skulle bli noe sånt som 1000 kr per stol.
        Jeg ødela sikkert en seterygg, men ikke mer. Rundt regna 200 spenn. Hvor mye ødela du for?

        Poenget er bare at vi får da rydde opp etter oss, og ikke henge oss opp i at Adm Dir for Ullevål Stadion kaller det hærverk.

        Ja vi ødela seter. Sorry. Vi rydder opp.
        Enøyd i de blindes dal.

        Kommentar

        • El_Cabron
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Oct 2007
          • 218

          #64
          Antar at de fleste stolene som gikk med var uhell som skjedde i lykkerus, men jeg fatter fortsatt ikke hvorfor man på død og liv må stå oppå stolen? Jeg hadde ikke noe som helst problem med å hoppe direkte på betongen jeg, og hvis problemet var at man måtte komme høyest mulig tror jeg kanskje det kunne være en ide å gå et trinn opp... Det var betong der også

          Jeg er av den mening at man skal betale for de tingene man ødelegger som ikke tilhører en selv, og mener derfor at de som vet de har knust en stol eller to skal slenge inn noen penger på en konto for å gjøre opp regningen sportsklubben får tilsendt (det er ingen som helst grunn til at LSK skal betale en regning som dette, da de ikke har noen skyld i dette i det hele tatt).
          |01100101|01001100|01010011|01001011|01100101|0111 0010|

          Kommentar

          • sniper
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 5254

            #65
            Fra bloggen på kfl.no

            Hærverk? Nei, engasjement!!

            KFL blir i dag beskyldt i diverse media for å bedrive hærverk....vel, saken er en annen...


            Skrevet av Petter Wilhelm Olafsson



            Tenk dere 1989. LSK vinner seriegull.
            Det skal gå 18 lange år før en kollektiv orgasme rammer KFL. I det Olivier Occean scorer sine to mål, så skjer noe med KFL som vi aldri har opplevd i vår 15-årige historie:
            Vi vinner en tittel.
            Folk går fullstendig av henglsene, og raser nedover stolrader, vi hopper på stolene, vi detter over stolene og vi griner. Vi viser et engasjement som er totalt og dersom vi fortsatt skal bli beskyldt av Ullevål stadion for hærverk, kan de ikke arrangere fotballkamper lenger.
            Vi nekter nemlig å la oss målbinde, vi vil aldri bli det NFF og Ullevål Stadion AS ønsker: sittende og vaffelspisende tilskuere.
            Bedrev spillerne hærverk på Tom Nordlie når de hoppet på han alle sammen? Han er fortsatt rusten i dag, og kan ha brista et ribbein eller ti.
            Engasjement. Lidenskap. Kjærlighet.

            Kjære Ullevål stadion: Vi sees i 2008. Ingenting er forandret.

            Mot den moderne fotballen
            Petter

            Kommentar

            • e.d
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2005
              • 688

              #66
              faen kan vi ikke bare ta denne regninga da å få saken ut av verden så fort som mulig. Alle kan sikkert sette inn littegrann.
              synging, mentalitet - Kanari-Fansen

              Kommentar

              • ChriseLSKer-LSK
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Jul 2007
                • 158

                #67
                Så selv at seter ble ødlagt ...

                Etter andremålet tok det av for de over meg xD
                1997 på bislet xD
                5-1 Diallo Lekte seg :P

                Kommentar

                • Vegar Hjermundrud
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2003
                  • 423

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av superbøffel
                  Jeg ødela sikkert en seterygg, men ikke mer. Rundt regna 200 spenn. Hvor mye ødela du for?

                  Poenget er bare at vi får da rydde opp etter oss, og ikke henge oss opp i at Adm Dir for Ullevål Stadion kaller det hærverk.

                  Ja vi ødela seter. Sorry. Vi rydder opp.
                  Sannsynligvis riktig tenkt. Det er ikke ydmykhet som skaper overskriftene.

                  Og angående det folk oppfatter som stiv pris på setene: I min tid som kasserer i KFL betalte vi noen seter på Ullevaal ved ett tilfelle. Den gang var det i alle fall ikke vaktmesteren på Ullevaal som gjorde jobben. Setene i seg selv kostet ikke all verden, men når det var håndverkere fra Indre Østfold som satte opp de nye setene ble det reisekostnader i tillegg til stive timepriser...
                  Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!

                  Kommentar

                  • lskgutt11
                    Seniormedlem
                    Forumsadist
                    • Jul 2007
                    • 127

                    #69
                    Stoler

                    Står på stolen litt nesten hver kamp,men har aldri sett tegn til at det er blitt bøyd eller knekt.

                    Kommentar

                    • bjarmann
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2005
                      • 2939

                      #70
                      det virker som nff tror fansen har stått og sparket stolene for å ødelegge dem bevisst! i ville jubelscener er det alltid noen som står på stolene og kanskje hopper litt, for å få med seg det som skjer på banen ordentlig. når vaktene tydelig ser de som står på stolene men ikke gjør noe med det kan de takke seg selv!
                      I år så tar vi alt

                      Kommentar

                      • King_Raymond
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 4987

                        #71
                        Sånn kan det gå
                        Hva gjør vi nå?
                        Bare smil og trekk på skuldra
                        Ultras Felt C Lillestrøm

                        Kommentar

                        • Lars
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 6156

                          #72
                          Har sjelden vært så enig i noe som jeg er i det petter skriver på forsida. Forøvrig var cupfinalen selve definisjonen på den moderne fotballen. I særklasse det stusseligste arrangementet jeg har vært borti noensinne. Det eneste positive ved cupfinalearrangementet var det LSK som sto for: Fet tifo, bra synging og herlig pyro. Om vi kommer til en cupfinale igjen synes jeg vi skal planlegge en mer omfattende protest mot NFF. Mot 10.000 sponsorbilletter, mot bølgen, mot tidenes største dust av en reporter på indre bane. Mot NFF på alle mulige måter, egentlig.

                          Kommentar

                          • Eno
                            Juniormedlem
                            Bøffelpromp
                            • May 2007
                            • 13

                            #73
                            Utrolig bra innlegg. 100 % enig. Eneste du glemte er han nissen de har av en informasjonssjef.
                            TEAM OTTO

                            Kommentar

                            • El_Cabron
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Oct 2007
                              • 218

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av Lars
                              Har sjelden vært så enig i noe som jeg er i det petter skriver på forsida. Forøvrig var cupfinalen selve definisjonen på den moderne fotballen. I særklasse det stusseligste arrangementet jeg har vært borti noensinne. Det eneste positive ved cupfinalearrangementet var det LSK som sto for: Fet tifo, bra synging og herlig pyro. Om vi kommer til en cupfinale igjen synes jeg vi skal planlegge en mer omfattende protest mot NFF. Mot 10.000 sponsorbilletter, mot bølgen, mot tidenes største dust av en reporter på indre bane. Mot NFF på alle mulige måter, egentlig.
                              Syns dette er i overkant arrogant og egoistisk. Du kan si hva du vil om NFF, men de gjør faktisk en god jobb i andre sammenhenger (arbeide på aldersbestemte nivåer, små klubber i utkant norge osv.).

                              At de til de grader har gjort oss en del bjørnetjenester i år kvalifiserer ikke til å ønske NFF avviklet eller hengt av den grunn. Uansett hvordan man snur og vender på det er det noen som må styre og stelle i Norsk fotball, og de vil alltid bli syndebukk (akkurat som dommerene må godta pepper fra alt og alle). Jeg er personlig jævlig glad jeg ikke har en slik jobb!

                              De skulle selvsagt delt ut færre sponsorbilletter, ikke lovet oss billetter de senere tok tilbake, gitt faen i Brennes karantene i første serierunde osv. osv., men jeg tipper at alle de andre lagene i Tippeligaen syns NFF er idioter også så det er ikke bare oss det går utover. Det er derimot ingen som nevner det når de får en avgjørelse i sin favør...

                              Inntil noen beviser at folk i NFF tar imot bestikkelser fra andre klubber eller på annen måte konsekvent ødelegger for oss hvert eneste år uten at andre klubber føler seg forfordelt, håper jeg de har hatt ekstremt dårlig timeing i år og at 2008 vil bli året LSK får marginene med seg.
                              |01100101|01001100|01010011|01001011|01100101|0111 0010|

                              Kommentar

                              • King_Raymond
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 4987

                                #75
                                Opprinnelig skrevet av El_Cabron
                                men jeg tipper at alle de andre lagene i Tippeligaen syns NFF er idioter også
                                Nettopp!
                                Ultras Felt C Lillestrøm

                                Kommentar

                                • El_Cabron
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • Oct 2007
                                  • 218

                                  #76
                                  Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                                  Nettopp!
                                  Problemet som jeg prøver å belyse er at alle de andre lagene mener alle dommerene er idioter også... Hva skal vi gjøre da? Sparke ut alle, og så kan vi få fansen til å dømme, fordele billetter, fjerne alle setene før kamp og skru de fast igjen etterpå etc?
                                  Vi får da for svarte stå for vårt eget hærverk (ja, det kalles faktisk det selv om vi ikke har gjort det med vilje), og så får vi faktisk anta at dommere og NFF gjør så godt de kan (med mindre det motsatte kan bevises som jeg sa i forrige innlegg).
                                  Jeg leste litt på Stabæk sitt forum, og de var ikke videre imponert over NFF da BHR fikk spille semien etter utvisninga på Nadderud... Men i slike tilfeller er det vel ingen her som klager, er det vel?
                                  |01100101|01001100|01010011|01001011|01100101|0111 0010|

                                  Kommentar

                                  • Henrik
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2006
                                    • 2110

                                    #77
                                    Da har saken kommet til Aftenposten også under overskriften Kanarivandalene.



                                    Er nok saker om det i nyhetstråden allerede så legger den ikke der.

                                    Kommentar

                                    • caLitri
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jun 2007
                                      • 634

                                      #78
                                      Artig svar i debatten på Aftenposten.

                                      Jeg er Brann fan på min hals og jeg synes at det blir smålig å rakke ned på kanarifansen. de er landets beste supportere, det er det ingen tvil om. på Brann Stadion er det bare liv når det går bra, på Åråsen er det sang 2 x 45min. Den engelske supporterstilen som vi prøver å kjøre funker ikke lenger. Se på Italia kontra England, mye bedre liv på matchene der nede. Og ikke komm å si at Anfield har helt super stemning osv, der er det bra stemning mot Man U, Arsenal, Chelsea og Everton. ellers kan du høre en knappenål falle! Hyll hyll til KFL
                                      Av: Bjørn Muri
                                      Gi alt, stå på LSK

                                      Kommentar

                                      • tullebukk
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2006
                                        • 5446

                                        #79
                                        Når jeg tenker etter så tror jeg faen meg at jeg greide kunststykke og bomme litt på dasen når jeg pissa også,send meg regning på en stk vask av wc i samme slengen.

                                        Kommentar

                                        • Kristiansen
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Aug 2007
                                          • 1332

                                          #80
                                          Lag ståplasser der da! Du som sutrer over at stolene er ødelagt , er ikke akkuratt mange som gidder å sitte...

                                          Kommentar

                                          Working...