NRK: KFL ødela seter for over 50 000 kr på cupfinalen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Frøkna
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Apr 2006
    • 129

    Det kan vel ikke være så forbannet vanskelig å stå på betongen/bakken å hoppe, isteden for å gjøre det på seter/benker/bord.
    Er det slik at de som hoppet på seter/benker/bord etter seieren gjorde det samme når de kom hjem???
    Jeg mistenker at det ikke ble gjort, for da hadde sikkert mamman blitt sint..
    Forza Flisbyn!

    Kommentar

    • Bollapinnsvin
      Juniormedlem
      Bøffelpromp
      • Oct 2007
      • 11

      Opprinnelig skrevet av Frøkna
      Det kan vel ikke være så forbannet vanskelig å stå på betongen/bakken å hoppe, isteden for å gjøre det på seter/benker/bord.
      Er det slik at de som hoppet på seter/benker/bord etter seieren gjorde det samme når de kom hjem???
      Jeg mistenker at det ikke ble gjort, for da hadde sikkert mamman blitt sint..
      He he he ! Så sant så sant! Jeg "satt" på hafslund nedre og det gikk kjempefint å hoppe på betongen Og jeg hopper høyt og hardt!!!!

      Kommentar

      • lillestroom
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2007
        • 1020

        Jeg skjønner ikke hvorfor så mange her inne kan forsvare hærverk. Jeg skjønner at stolene ikke ble sparka i stykker og sånn. Men man skjønner jo at hvis man står på dem, så kan de bli ødelagt.

        Kommentar

        • Kanariz
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2005
          • 2507

          Jeg vil ikke kalle dette for hærverk. Disse stolene er ikke bevisst ødelagt. Men når LSK vinner sin første tittel på 18 år og folk jubler og vil komme seg så høyt opp som mulig for å se, da går det noen stoler.

          Sånt må bare NFF regne med.

          Kommentar

          • lillestroom
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2007
            • 1020

            Opprinnelig skrevet av Kanariz
            Jeg vil ikke kalle dette for hærverk. Disse stolene er ikke bevisst ødelagt. Men når LSK vinner sin første tittel på 18 år og folk jubler og vil komme seg så høyt opp som mulig for å se, da går det noen stoler.

            Sånt må bare NFF regne med.
            Jeg stod ikke på noen stol, men så veldig godt.

            Kommentar

            • Boudewijn
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Jul 2007
              • 207

              Opprinnelig skrevet av Kanariz
              Jeg vil ikke kalle dette for hærverk. Disse stolene er ikke bevisst ødelagt. Men når LSK vinner sin første tittel på 18 år og folk jubler og vil komme seg så høyt opp som mulig for å se, da går det noen stoler.
              .
              Helt enig i at det er fint å kunne se. Det burde de som tente de h.. blussa tenkt på også. Vi som satt på vg øvre så ingen ting etter kampslutt. Vi hadde ikke sett noe uansett hvor mye vi hadde herpa de stola. Takk!!:evil:
              Byråkratkanaris

              Kommentar

              • MortenA
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2007
                • 3459

                Opprinnelig skrevet av blue
                Dersom 50 stoler er normen, ville det ikke kommet noen regning til LSK. Ønsker at du dokumenterer denne normen du nevner.
                Har ikke noen linker eller andre referanser, men mener å huske at det ble nevnt i forbindelse med en annen diskusjon. Håpet at noen andre og skulle ha bitt seg merke i det, men intet hell enn så lenge.
                Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                Kommentar

                • maurakanari
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jul 2005
                  • 638

                  Jeg så at mange stoler var ødelagt når vi gikk ut av stadion etter kampen. De blir ikke ødelagt av å sitte på i pausen. For under kampen står vi på betong, ikke sant??? Stoler er ikke til å stå å hoppe på. Har også sett stoler på felt c på Åråsen har blitt ødelagt. Når vi ser hvem som tar tomlene ned på disse innleggene, og tar med oss de ødelagte stolene på felt c, skjønner vi vel hvem som synes dette er morsomt og kult....
                  VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

                  Kommentar

                  • Nr10
                    Medlem
                    Bøffel
                    • Mar 2007
                    • 31

                    Kanarifansens renomé

                    Til forsvarerne av stolødelegging: Hærverk eller vold kan ikke gjemme seg bak engasjement eller gledesrus, verken på eller utenfor fotballbanen - det er totalt uakseptabelt. Vi behøver ikke legge ved på bålet hos LSK-kritikerne, ved å oppføre oss som grenseløse idioter. LSK bør snarest ta et møte med KFL (hvis de ikke allerede har gjort det) og bli enige om hvordan dette skal løses (gjøre opp for skadene) og legge en plan på hvordan supporterne også kan bli bedre i 2008. Vi ble straffet hardt for ufint oppførsel på banen i 2007 (kort, karantener og kanskje glapp medaljene), KFL kommer også dårlig ut av det med slik oppførsel. Vi kan ikke oppføre oss akkurat som vi vil og samtidig forvente respekt fra fotball-Norge. KFL anses av mange som Norges beste fans, la oss ikke ødelegge dette ryktet med drittunge-oppførsel.

                    Kommentar

                    • Kanariz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2005
                      • 2507

                      Ut med stolene sier jeg, ingen som sitter i nedre vg svingen uansett.

                      Kommentar

                      • Harald_88
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2006
                        • 550

                        Opprinnelig skrevet av Frøkna
                        Det kan vel ikke være så forbannet vanskelig å stå på betongen/bakken å hoppe, isteden for å gjøre det på seter/benker/bord.
                        Er det slik at de som hoppet på seter/benker/bord etter seieren gjorde det samme når de kom hjem???
                        Jeg mistenker at det ikke ble gjort, for da hadde sikkert mamman blitt sint..
                        Har du noen gang prøvd å hoppe på alle hoppe-sanger? Da skjønner du at selv den aller best trente i kfl ikke ville hatt muskulatur til å tåle det. Ankelmuskulaturen ville blitt utslitt etter få minutter, derfor er det nødvendig at man hjelper til med andre muskelgrupper. Knebøyermuskulaturen, altså de 3 musklene i "hamstrings" på baksiden av låret: Biceps Femoris, semimembranosus og semitendunosos. Og med hofteleddsbøyeren på fremsiden: Iliacus, Psoas minor og Psoas major. Dette for å avlaste ankelleddet. Dette får man kun til ved å ha det ene beinet på stolen, for å få en hensiktsmessig vinkel på kneledd og hofteledd.

                        Håper du fikk ett tilstrekkelig svar.
                        Alt For Fugla

                        Gå Av Grønlund

                        Kommentar

                        • S.Skywalker
                          Medlem
                          Møteplager
                          • Oct 2007
                          • 79

                          Jeg hadde nå ingen problemer med å hoppe på betongen.
                          Syns det er merkelig svar Stray kommer med oxo. burde ha gått ut å beklaget det som skjedde

                          Kommentar

                          • fuglungen
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Sep 2004
                            • 195

                            Opprinnelig skrevet av Nr10
                            Til forsvarerne av stolødelegging: Hærverk eller vold kan ikke gjemme seg bak engasjement eller gledesrus, verken på eller utenfor fotballbanen - det er totalt uakseptabelt. Vi behøver ikke legge ved på bålet hos LSK-kritikerne, ved å oppføre oss som grenseløse idioter. LSK bør snarest ta et møte med KFL (hvis de ikke allerede har gjort det) og bli enige om hvordan dette skal løses (gjøre opp for skadene) og legge en plan på hvordan supporterne også kan bli bedre i 2008. Vi ble straffet hardt for ufint oppførsel på banen i 2007 (kort, karantener og kanskje glapp medaljene), KFL kommer også dårlig ut av det med slik oppførsel. Vi kan ikke oppføre oss akkurat som vi vil og samtidig forvente respekt fra fotball-Norge. KFL anses av mange som Norges beste fans, la oss ikke ødelegge dette ryktet med drittunge-oppførsel.
                            At vi av mange anses som norges beste fans er nok ikke pga av oppførelsen, men akkurat pga av mentaliteten.

                            At ryktet vårt svekkes kan du takke Per Christian Eidevik, arrangements og driftsansvarlig i Lillestrøm for med gårdagens mest uvitende kommentar!

                            Kommentar

                            • Henrik
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2006
                              • 2110

                              Opprinnelig skrevet av fuglungen
                              At ryktet vårt svekkes kan du takke Per Christian Eidevik, arrangements og driftsansvarlig i Lillestrøm for med gårdagens mest uvitende kommentar!
                              Jeg stiller meg selvfølgelig 100% bak Per Christian Eidevik.

                              Kommentar

                              • fuglungen
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Sep 2004
                                • 195

                                Opprinnelig skrevet av Henrik
                                Jeg stiller meg selvfølgelig 100% bak Per Christian Eidevik.
                                Så du også mener at dette var bevisst hærverk, selv om folk her inne (som stod på plassene) sier noe annet?

                                Kommentar

                                • Henrik
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2006
                                  • 2110

                                  Opprinnelig skrevet av fuglungen
                                  Så du også mener at dette var bevisst hærverk, selv om folk her inne (som stod på plassene) sier noe annet?
                                  Når du står og hopper på setene mener jeg det er hærverk ja. De fleste burde skjønne at setene ikke er laget for det, og at betongen er et bedre sted og hoppe.

                                  Kommentar

                                  • fuglungen
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • Sep 2004
                                    • 195

                                    Mulig jeg formulerte meg litt dårlig.

                                    Stod på plassene var ikke ment at folk står oppå setet og hopper.

                                    Men at mange seter ble ødelagt av målfeiringer og feiringer i ettertid vil jeg aldri kalle hærverk. Men hvis du sier at folk hopper bevist setene i stykker, da er saken en annen.

                                    Kommentar

                                    • Kdlnor
                                      Medlem
                                      Møteplager
                                      • Feb 2003
                                      • 76

                                      Blir skremt av mentaliteten her inne når så mange mener at man bare må leve med at utstyr ødeleges, at man må tåle lovbrudd med bluss osv. Fortsetter denne "vi gjør som vi mentaliteten" med grenser som tøyes hele tiden, så tar det ikke lang tid før Lillestrøm fansen blir oppfattet som pøbler. Da kan vi virkelig være stolte av hvordan vi representerer klubben vi elsker. Kan ikke se at LSK med ett eneste ord har kommet med støtte til fansen for hverken stol ødeleggelser eller blussing, så da bør man kanskje skjønne at oppførselen ikke har vært god.

                                      Kommentar

                                      • hthaug
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Nov 2004
                                        • 436

                                        Opprinnelig skrevet av Kdlnor
                                        Blir skremt av mentaliteten her inne når så mange mener at man bare må leve med at utstyr ødeleges, at man må tåle lovbrudd med bluss osv. Fortsetter denne "vi gjør som vi mentaliteten" med grenser som tøyes hele tiden, så tar det ikke lang tid før Lillestrøm fansen blir oppfattet som pøbler. Da kan vi virkelig være stolte av hvordan vi representerer klubben vi elsker. Kan ikke se at LSK med ett eneste ord har kommet med støtte til fansen for hverken stol ødeleggelser eller blussing, så da bør man kanskje skjønne at oppførselen ikke har vært god.
                                        Jeg melder meg i allefall ikke inn i KFL for 2008 med mindre man legger seg flat for både stol-ødeleggelser og ikke avtalt blussing.

                                        Klubben er viktigere enn KFL noen gang kommer til å bli.

                                        Kommentar

                                        • TwentyThirteen
                                          Medlem
                                          Hoffnarr
                                          • Oct 2007
                                          • 49

                                          Makan til sutring.
                                          KFL oppfatta som pøbler? Du kan ikke sitte på VGD og se hva folk mener om oss der. Det finnes mange i norge som mener vi er den beste supportergruppa i norge, nettopp fordi de mener vi har en bra mentalitet.
                                          Drit nå i de stola da, det kunne vært verre og slutt å klage på blussinga.. Ta dere en bolle i steden.

                                          Leve engasjement og mentalitet

                                          Kommentar

                                          Working...