Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Er enig i at det høres rart ut, og reagerte selv da jeg la ut nyhetene. Men siden dette meldes offentlig av hhv. Romsdals Budstikke og 100% Fotball synes jeg det er riktig å legge nyhetene ut - med kildehenvisning.
Har et par spørsmål.. Noen som veit når treninga er 10. Januar? Det er vel antakeligvis så tidlig at de fleste ikke kan komme. Og noen som vet om man må betale for å se treningskampene i LSK-hallen?
Hvordan er opplegget når det spilles to kamper på rad, 18.jan., 26.jan., og 1.feb.?
I RBs artikkel som det er henvist til rett over står det:
"Ved tre anledninger vil LSK spille dobbeltkamper for å bruke hele stallen."
Og i papiravisa i går, lørdag 5. januar (ikke på nettet ?) står det eksplisitt "LSK 2" på den andre kampen disse dagene, altså kampene mot Nybergsund, Kongsvinger og Odd. Ellers ser vi jo at Haugesund gis en (ørliten) sjanse til en liten trøsterevansj...
gilbert
It was a beautiful day !
Don't let it get away.
Cup'en er hjemme i Lillestrøm !
Last edited by gilbert; 06.01.2008, 20:38.
Begrunnelse: Sjekket når dette sto i papir-RB.
Jeg ser det spilles 2 kamper Fredag 18. januar. Er det slik at de beste spillerne spiller første kamp, og de nest beste spiller andre kamp? Noen som vet noe om dette?
Jeg ser det spilles 2 kamper Fredag 18. januar. Er det slik at de beste spillerne spiller første kamp, og de nest beste spiller andre kamp? Noen som vet noe om dette?
Det er tre slike dobbeltkamper tre uker på rad. A-laget spiller den første kampen, og resten/rekrutt spiller den andre. Dermed får alle prøve seg.
Og med så mange skader som vi har nå, så er det nok duket for ganske mange fra rekruttstallen.
Her er LSKs program fram til seriestart: 7.-9. jan.: Kick-off på Skeikampen. 10. jan.: Treningsstart i LSK-hallen. 18. jan.: LSK-Ham-Kam 16.00 (LSK-hallen) 18. jan.: LSK-Nybergsund 18.15 (LSK-hallen). 26. jan.: LSK-Haugesund 13.00 (LSK-hallen) 26. jan.: LSK-Kongsvinger 15.15 (LSK-hallen) 1. feb.: LSK-Stabæk 15.00 (LSK-hallen) 1. feb.: LSK-Odd 17.15 (LSK-hallen). 9.-23. feb.: Trening og turnering på La Manga 11. feb.: LSK-Spartak Nalchik 19.00 (La Manga) 14. feb.: LSK-Nordskjælland/Brann 16.00/19.00 (La Manga) 18./19. feb.: Siste kamp La Manga 16.00/19.00 (La Manga) 29. feb.: LSK-Strømsgodset (LSK-hallen) 8. mars: Viking-LSK 13.30 (Viking stadion) 14. mars: Molde-LSK 17.00 (Molde stadion) 17.-27. mars: Treningsleir Marbella. 18. mars: Kamp mot spansk motstander. (Marbella) 23. mars: LSK-Lyn (Marbella)
Ser frem til 14 mars på AKER stadion.Altid morsomt med besøk av kanarigutta.Håper dere drar med noe folk som kan synge,noe dere forøvrig er best i landet til.
Tornekrattet er i hardtrening og vil markere oss i tippeligaen som en liten supporterklubb som synger HELE tiden ! VELKOMMEN
Kommentar