Bør Kanari-Fansen og TV2 gå i dialog?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gamle-perta
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2004
    • 2418

    #61
    Opprinnelig skrevet av reka
    Til sist: Hvor mange av dere mener at vi burde straffet heinz eller på anne måte fordømt ham etter fevang-episoden? Synes dere det er smart å legge seg "flat" i en slik sak?
    Vi kunne f eks gjort noe annet enn å kalle det "et indre anliggende"....?
    En av tidenes kanskje styggeste taklinger på en norsk fotballbane er ikke bare en intern sak i LSK.


    Mvh
    Gammer`n
    Last edited by Torolf; 20.11.2007, 16:22. Begrunnelse: slurvequoting
    Mvh
    Gammer´n (Per T)

    Kommentar

    • reka
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Aug 2005
      • 13277

      #62
      Jeg er enig i det. Samtidig må vi være ops på hva som blir slått opp, og hva som ikke ble slått opp. Dette var fjørtofts svar på gigaoppslaget i VG:

      "Alle de sakene finnes det en forklaring på. Men når det gjelder det med Fevang, så har jeg aldri ment at saken er et internt anliggende. Det slurves mye i mediene, presset er større enn før. Da jeg på generelt grunnlag sa at for mange mener mye om det som skjer i andre klubber, endte det opp med to sider i landets største avis (VG) om at det som skjedde mellom Heinz Müller og Fevang er en intern sak. Jeg skal ikke legge meg oppi noe som har med redaktøransvar å gjøre, men jeg kan dra egne konsekvenser ut av det. Og det gjør jeg."

      Forsåvidt et greit dementi: Det er lang vei fra å si at "For mange mener mye om det som skjer i andre klubber" til "Fevangsaken er et internt anliggende". Men dementiet fikk ikke særlig stort oppslag ikke sant?

      Kommentar

      • trigz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 7106

        #63
        Opprinnelig skrevet av reka
        Har du hørt om FOX News?
        Tenker du på det amerikanske kabel-tv-selskapet Fox TV? Ja, de har jeg selvsagt hørt om. Hva i all verden har de med saken å gjøre? Sammenlikner du TV2 med Fox? Da tror jeg du burde se litt mer Fox før du konkluderer.

        Opprinnelig skrevet av reka
        Hvordan kan du i den ene setningen påstå at TV2 er amatørmessig og tabloid, for så i neste å totalt avvise at de styres av subjektive holdninger?
        Jaja. Ut fra det du skriver i dette innlegget er det ganske klart for meg at du enten ikke har lest det jeg skrev (overhodet), eller ikke er interessert i å diskutere saklig om det, så jeg lar ballen ligge. Vær så paranoid du bare vil for min del, men verden er ærlig talt mer nyansert enn svart og hvitt.

        Og igjen: Denne evige tendensen til å bruke andre lags incidenter som en slags unnskyldning for egen klubbs eskapader? Hva slags retorikk er det? Det er nettopp den mentaliteten som står i veien for at forholdet vårt til omgivelsene skal bedre seg. Det er ikke alltid alle andres feil.

        Hva bør LSK gjøre for å bedre forholdet sitt til TV2? Vel, jeg tror klubben (og ikke minst KFL) har godt av å senke konfliktnivået, først og fremst. Vi blir av andre ofte oppfattet som en støyende klubb som ikke er særlig ydmyke. Jeg er ikke nødvendigvis så enig i det, men sånn tror jeg vi ofte oppfattes. Fevang-saken er vel det klareste eksempelet i ydmykhet-kategorien i år.

        Så må man ta inn over seg at en konflikt (i det minste i det medieklimaet LSK befinner seg i nå) vil kunne bli brukt negativt, og tenke litt over hvordan man vil fremstå før man...fremstår. Vi vil neppe noen sinne bli hele Norges favorittklubb (og Gud forby), men vi behøver ikke å være klubben ingen liker, heller.

        Summa summarum: Færre overskrifter, innrøm når man har gjort en feil, uten på den måten å miste selvrespekten, og bruk TV2s egen klisjè mot dem: Ha glimtet i øyet i ny og ne. Verre tror jeg ikke det er. Selvsagt skal man kreve at TV2 oppfører seg redelig også, men det er en straks annen skål. All den tid vi er underlagt TV2-diktaturet over Tippeligaen, tror jeg vi må innfinne oss med at det er de som setter dagsorden, og ikke vi. La resultatene tale for oss, og sørg for minst mulig utenomsportslig støy. Det er min medisin, helt enkelt.

        Fra Kanarifansens side: Dropp alt dette pratet om "hat" her og "hat" der. "Hater TV2?" Hvorfor "hater" man TV2? De er en gjeng med nisser, men de er nisser det er greit å holde seg inne med (ettersom de eier Tippeligaen, altså).

        Jeg hater stort sett bare de som har på seg Vålerengadrakter de 180 minuttene vi spiller mot dem hver sesong (og først og fremst er dette uttrykk for egen nervøsitet). Jeg "hater" ikke TV2. Jeg synes de lager dårlig fjernsyn, og jeg synes PTJ er en dust. Jeg synes dette "hat"-pratet bare blir pubertalt i lengden.
        Last edited by trigz; 20.11.2007, 16:27.
        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

        Kommentar

        • reka
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Aug 2005
          • 13277

          #64
          Opprinnelig skrevet av trigz
          Tenker du på det amerikanske kabel-tv-selskapet Fox TV? Ja, de har jeg selvsagt hørt om. Hva i all verden har de med saken å gjøre? Sammenlikner du TV2 med Fox? Da tror jeg du burde se litt mer Fox før du konkluderer.
          En allmennkringkaster kan faktisk være subjektiv og omgi seg med subjektive medarbeidere. Samtidig kan de hevde at de er objektive og gir de "riktige" nyhetene .

          Opprinnelig skrevet av trigz
          Og igjen: Denne evige tendensen til å bruke andre lags incidenter som en slags unnskyldning for egen klubbs eskapader? Hva slags retorikk er det? Det er nettopp den mentaliteten som står i veien for at forholdet vårt til omgivelsene skal bedre seg. Det er ikke alltid alle andres feil.
          Retorikken er at vi blir dårligere behandlet enn våre likemenn. Skal vi påpeke det eller akseptere det?

          Opprinnelig skrevet av trigz
          Jeg mener altså at LSK har lagt konfliktterskelen lavt. Det gjør at man blir interessant for media, ofte havner blant overskriftene, og om man ikke vet å forvalte interessen, kan det få ganske stygge utslag når man skal bale med en gjennomtabloid TV-kanal, som i utgangspunktet har et problematisk forhold til LSK.
          Til sist noe vi faktisk er helt enige om, i beste cuba-krise stil:
          Vi har en Tv-kanal som i utgangspunktet har et problematisk forhold til LSK, og så forvalter vi den relasjonen dårlig.

          Nå må jeg desverre jobbe overtid, arbeidsdagen gikk litt fort :???:

          Kommentar

          • Slakter Fjes
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Oct 2006
            • 288

            #65
            At TV2s formidling av Tippeligaen er under enhver kritikk, synes det å være bred enighet om. At kanalen har klare fordommer i forhold til dekningen av Sportsklubben er åpenbart for enkelte, mens andre mener at vi (KFL, LSK) selv må bære en stor del av ansvaret for hvordan ting blir fremstilt på kanalen.

            Spørsmålet er hvorvidt Kanarifansen burde gå i dialog med TV2. I følge Vegard Jansen Hagen er det:
            Opprinnelig skrevet av Tvilling
            ..åpenbart at de[KFL] har lagt TV2 for hat. Det synes jeg er synd, fordi LSK går glipp av mange gode TV-saker, siden supporterne ikke ønsker å være med..
            I forhold til dette kan man spørre seg: I hvor stor grad er Kanarifansens imøtekommenhet til TV2 viktig i forhold til gode tv-saker om LSK?

            Så vidt jeg vet rennes ikke akkurat dørene på Åråsen ned av TV2-journalister som ønsker å lage "gladsaker" om LSK. Det er overveiende sannsynlig at LSK vil ha en temmelig klar nyhetsverdi, både positivt og negativt, uavhengig av hvorvidt KFL logrer for TV2. Så lenge man unngår å servere TV2 negative vinklinger (a la episoden under cupfinalefeiringen), er det ingen grunn til ikke å tro at det å være selektive i forhold til hva man stiller opp på, vil ha en negativ effekt i forhold til fremstillingen av LSK på kanalen. Med tanke på at konflikter og skandaleoppslag synes å være de første punktene på agendaen i forhold til TV2s fotballdekning, vil kanskje en klar mediestrategi fra KFLs side gi kanalen færre sjanser til å kryssklippe og skape "nyheter".

            Kanarifansen bør gjerne gå i dialog med TV2, men at dette vil forandre hvordan LSK (eller norsk fotball generelt) blir fremstilt på kanalen, synes for meg å være lite troverdig.
            "And I never thought this life was possible.
            You're the yellow bird that I've been waiting for."
            Bright Eyes - Poison Oak

            Kommentar

            • MortenA
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2007
              • 3459

              #66
              Hvis TV2 var interessert i å lage reportasjer om oss, hvorfor var de da ikke på Martin's før Viking-kampen (6.serierunde), eller 7 av de 8 første rundene da vi ledet serien, men dukket opp for å lage krisereportasje før Start-kampen da vi hadde few kamper på rad uten seier?

              Hvorfor viste de ingen interesse for kanariveggen før han arkitektidioten uttalte seg negativt, og de kunne lage en ensidig, totalt uobjektiv negativ sak ut av det?

              Hvis noen klarer å vise til en gladsak på TV2 ang. LSK/KFL ifra årets sesong, så vennligst finn den frem. Å finne det motsatte er overhodet ikke noe problem.

              TV2 er for så vidt ikke så mye verre enn resten av media-Norge, men det er ikke mange år siden en engelsk avis (tror det var The Guardian eller The Independent) som gjorde en grundig undersøkelse av medie-Europa, og Norge kom på nest siste plass, langt bak Berlusconi's Italia. Husker ikke i farten hvem som kom sist, men tror det var Albania.

              Uansett bør vi kunne forvente mer av TV2 enn det de har gitt oss. Når det gjelder å samarbeide med TV2, så mener jeg at de må ta det første skrittet. Den dagen de viser at de kan rapportere nøytralt om oss, så vil jeg være mer villig til å vurdere å gjøre noe for dem. Ikke før. Inntil den tid kommer, så vil jeg henvise TV2 og andre medier (unntatt RB) til vår medie-kontakt.

              Om vi ikke kjører full boikott, så er jeg enig med Petter om at vi skal være meget kritiske til hva vi uttaler oss om og stiller opp på.
              Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

              Kommentar

              • reka
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Aug 2005
                • 13277

                #67
                Som en siste syting før arbeidet kaller:
                Her har vi altså havnet i en situsjon hvor vi faenmeg skal stå offentlig frem og "innrømme" at vi er drittsekker, og hvor vi må invitere og lage klovnerier for at en TV stasjon skal behandle oss nøytralt!!!!!

                Og så vil ikke stasjonen engang innrømme at de har behandlet oss "unøytralt" tidligere? Hva er vitsen med å inngå i en dialog hvis bare den ene parten vil innrømme å ha gjort noe galt?

                Kommentar

                • trigz
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 7106

                  #68
                  (Off-topic - sorry)

                  Opprinnelig skrevet av reka
                  En allmennkringkaster kan faktisk være subjektiv og omgi seg med subjektive medarbeidere. Samtidig kan de hevde at de er objektive og gir de "riktige" nyhetene .
                  Aaaah, ja, dette er en interessant diskusjon, og Fox er naturlig nok et særeget kasus. Men for å kunne gå inn i den må du samtidig trekke frem en del viktige bakenforliggende forhold omkring konsensus, ideologi, diskurs, demografiske forhold og ikke minst medietradisjon, som kan forklare hvorfor kanaler som Fox kan gjøre hevd på en plass innenfor de av samfunnets aksepterte ytterkanter av mainstream i det amerikanske mediebildet.

                  (Og den diskusjonen mer enn mistenker jeg at Roy vil stoppe på under to sekunder, og har neppe noen plass på dette forumet. Poenget er uansett at sammenlikningen din, om du vil, neppe er relevant.)
                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                  Kommentar

                  • Øyvind
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Oct 2006
                    • 292

                    #69
                    Denne debatten kan fortsette i evigheter. Kort sagt mener jeg det er viktig med en annen strategi neste år mediemessig. Både for klubb og supportere. Hvordan denne skal være lar jeg det bære opp til andre å avgjøre. Alt annet enn årets.

                    Tenkte jeg skulle lime inn et utdrag for Davy Wathnes blogg på fxt. Denne er skrevet april 2006. Riktignok en studn siden, men den viser vel at Davy ikke er notorisk LSK-hater.

                    For litt mer enn tretti år siden dukket Lillestrøm opp i norsk topp-fotball. Med en strategi og en arbeidsmåte som skilte seg dramatisk fra alt som var innarbeidet praksis og god latin. De kjøpte spillere. Lenge før det var semi- eller helprofesjonell fotball her i landet. Lenge før det - i hvert fall offisielt - fantes penger i den norske eliteserien. Metodene mente mange meget om. Vi i Bergens Tidende var fulle av forakt. Hånende skrev vi om "kjøpelaget fra Åråsen". For på Brann spilte bergensere oppfostret på og rundt Stadion - pluss en trøndersk tannlegestudent og en skotsk globetrotter fra Southampton. Brann hadde funnet ham i Narvik.

                    Siden har Lillestrøm vært en maktfaktor i norsk topp-fotball. De har vært banebrytende og vist vei. Klubben var forut for sin tid. Ivar Hoff, Svein Skoglunn, Odd Iver Pellfoch og hva de nå het alle sammen hadde sett og skjønt ting vi i BT ennå ikke hadde fått øynene opp for. Lillestrøm brøt barrierer. Alle fulgte i fotsporene deres. Noen - spesielt tradisjonstunge klubber som Brann - brukte en uendelighet av tid på å innse at verdensbildet var forandret. De ble hengende etter i utviklingen. Men tidevannet lot seg ikke stanse.

                    Var det noen i Bergen som hatet Lillestrøm? Misunte dem gjorde vi nok. Var kritiske til dem. Men hatet? Året etter toppserie-debuten kom LIllestrøm til Stadion som seriemestrer to runder før slutt. Da reiste Brann-tilhengerne seg før avspark. Og trampeklappet! Honorerte prestasjonen. Viste storsinn. Bøyde seg i støvet for de utskjeltes store bragd. Det var flott. Et stolt øyeblikk. En gest som markerte et skille mellom det sakkyndige bergenske fotballpublikummet og pøbelen som herjet og raserte, rakket ned på motstandere og serverte toalettvegg-sjikane fra tribunene.

                    Litt skryt av sine egne også, men litt illustrerende i debatten kanskje. Føler mange er en smule paranoide her inne på forumet i disse dager.

                    Hele bloggen: http://davywathne.nettblogg.no/m_042006.html

                    Kommentar

                    • skotten
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2004
                      • 1794

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av reka
                      Som en siste syting før arbeidet kaller:
                      Her har vi altså havnet i en situsjon hvor vi faenmeg skal stå offentlig frem og "innrømme" at vi er drittsekker, og hvor vi må invitere og lage klovnerier for at en TV stasjon skal behandle oss nøytralt!!!!!

                      Og så vil ikke stasjonen engang innrømme at de har behandlet oss "unøytralt" tidligere? Hva er vitsen med å inngå i en dialog hvis bare den ene parten vil innrømme å ha gjort noe galt?
                      Vel, jeg tolket ikke signalene pa samme måte. Jeg tolket uttalelsene til Vegard Jansen Hagen (var det ikke det han het?) som at dialogen skulle være preget av at begge parter skulle få sagt sitt, og da antar jeg at noen kameler må svelges også for TV2-representantene...

                      Kommentar

                      • RoyVaadal
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2004
                        • 4055

                        #71
                        Opprinnelig skrevet av Øyvind
                        den viser vel at Davy ikke er notorisk LSK-hater.
                        Hvis ikke Davy Wathne er en LSK-hater, da lurer jeg på hvem som hater LSK?
                        RoyVaadal.

                        Kommentar

                        • Leif A
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2003
                          • 3962

                          #72
                          Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                          Hvis ikke Davy Wathne er en LSK-hater, da lurer jeg på hvem som hater LSK?
                          Er ikke det alle i media-Norge, da?
                          Eller er det noe jeg har misforstått etter å ha fulgt med i denne og lignende diskusjoner på dette forumet?

                          Spøk til side: vi har en utfordring.
                          Den utfordringen er at vi mener at vi hele tiden blir rakket ned på av mediene, og da TV2 spesielt. Samtidig er de aller fleste mediene (med unntak av TV Norge, om jeg har forstått det riktig) av den oppfatning at KFL gjør mye dumt.

                          Og da lurer jeg på: hva har vi å tape på en dialog med f.eks. TV2 er da ikke å legge seg langflat og godta at alt som er skrevet om KFL og LSK selvfølgelig er riktig.
                          Og om TV2 skulle velge å vinkle et forsøk på dialog i negativ retning, så vil vi for fremtiden vite sikkert at de ikke er til å stole på istedetfor den synsingen som tidvis foregår nå. Og om de skulle velge en slik vinkling, vil det sannsynligvis være enkelt å kunne bruke til vår egen fordel i ettertid ved hjelp av andre mediebedrifter.

                          Én ting bør vi huske på mens vi alle synes oss urettferdig behandlet av mediene: Det er sjelden det er røyk uten ild.
                          Knurr...

                          Kommentar

                          • gorken
                            Administrator
                            • May 2006
                            • 1483

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av Kdlnor
                            Jeg sier som Per Mathisen i dagens utgave av Romerikes Blad jeg:
                            "For meg blir det ganske ubegripelig at noen vil ødelegge for et tv-selskap, som er der for å filme feiringen av cupgullet."
                            Hvordan klarer man å gjøre hat-rop til det å ødelegge? Slik Mathisen ordlegger seg der virker det som om TV2-reporteren ble banket opp, kameraet knust og bilen veltet. Herregud, det ble bare ropt!

                            Er det sånn at vi kan forvente at TV2 pakker sammen sakene sine i hver eneste kamp fremover, der det blir ytret skjellsord mot kanalen?


                            Når det er sagt. Det sies mye i tråden, men det snakkes lite om konkrete hendelser. Her er en der TV2s Vegard Jansen Hagen direkte lyver:
                            Opprinnelig skrevet av Intervju med Vegard Jansen Hagen i RB 19.11.2007
                            Vi tar selvkritikk når vi har gjort feil. Det gjorde vi etter at LSK hadde slått Odd i Skien og Frode Kippe ble utvist rett før slutt. Vi skulle ikke fotfulgt Tom Nordlie med kamera ut på banen. Det har vi beklaget.
                            Okei, så de beklager det altså. Flott. Alikevel sitter jeg med følelsen av å bli pissa oppetter ryggen. For hvem andre enn TV2 har ikke brukt nettopp dette opptaket gang på gang i sine sportssendinger i hele år? Det hjelper pokkers så lite å sitte og beklage det ene og andre når det som vises på kanalen taler stikk i strid med det som sies! Hadde de virkelig beklaget ville dette opptaket aldri mer nådd TV-skjermene.
                            I have this condition.

                            Kommentar

                            • superbøffel
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2005
                              • 5611

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av gorken
                              Hvordan klarer man å gjøre hat-rop til det å ødelegge? Slik Mathisen ordlegger seg der virker det som om TV2-reporteren ble banket opp, kameraet knust og bilen veltet. Herregud, det ble bare ropt!

                              Er det sånn at vi kan forvente at TV2 pakker sammen sakene sine i hver eneste kamp fremover, der det blir ytret skjellsord mot kanalen?


                              Når det er sagt. Det sies mye i tråden, men det snakkes lite om konkrete hendelser. Her er en der TV2s Vegard Jansen Hagen direkte lyver:

                              Okei, så de beklager det altså. Flott. Alikevel sitter jeg med følelsen av å bli pissa oppetter ryggen. For hvem andre enn TV2 har ikke brukt nettopp dette opptaket gang på gang i sine sportssendinger i hele år? Det hjelper pokkers så lite å sitte og beklage det ene og andre når det som vises på kanalen taler stikk i strid med det som sies! Hadde de virkelig beklaget ville dette opptaket aldri mer nådd TV-skjermene.
                              At mediehåndteringen i LSK og KFL ikke har vært perfekt til enhver tid er det vel liten tvil om, men jeg er jammen glad det ikke er du som har ansvaret...
                              Enøyd i de blindes dal.

                              Kommentar

                              • sniper
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 5254

                                #75
                                Denne tråden er lost. Det er egentlig uinteressant om vi blir forfulgt av tv2 eller ikke.
                                Hvordan skal KFL legge opp sin strategi for å møte de ute i det daglige? Skal vi stille opp på alt de vil ha oss med på?
                                Skal vi kunne ta oss friheten å velge å si nei? Ble litt skremt når jeg leste at Erling Stray skrev han hadde sagt JA til alt TV2 har ønsket.

                                Poenget er ikke om vi blir hata eller forfulgt, men hvordan vi velger å tackle det som kommer, uansett hva det er. Alle skal briefe med forståelse av medier og gud veit hva, jeg veit ikke jeg, men det kan vel virkelig ikke å ha noe å si?

                                KFL bestemmer selv hva KFL stiller opp på, ingen andre.

                                Petter

                                Kommentar

                                • Kdlnor
                                  Medlem
                                  Møteplager
                                  • Feb 2003
                                  • 76

                                  #76
                                  Opprinnelig skrevet av gorken
                                  Hvordan klarer man å gjøre hat-rop til det å ødelegge? Slik Mathisen ordlegger seg der virker det som om TV2-reporteren ble banket opp, kameraet knust og bilen veltet. Herregud, det ble bare ropt!
                                  Det ble bare ropt? Når en gjeng viser aggresiv oppførsel, kan man velge mellom 2 ting:
                                  1. Gi faan og fortsette med det man drev med og på den måten fortsette å provosere de som med all tydlighet ikke vil at man skal være der. Kanskje med den konsekvens at situasjonen utarter seg til noe enda større.
                                  2. Trekke seg tilbake og rapportere på litt avstand slik at man ikke skaper dårlig stemning.

                                  Og her er det altså en av Lillestrøms øverste ledere som gir klart uttrykk for at han misliker det som har skjedd, og ikke kan forstå at man ikke lar tv-teamet filme gledesscener som gir positiv publisitet for klubben. I stedenfor å tenke over om det er/var korrekt av kanarifansen å oppføre seg slik, så skal Mathisen nå altså ha overdrevet situasjonen. Poenget er jo at uansett hva som ble gjort (hvor lite eller uskyldig man mener det er) så var det nok til å skape enda en negativ hendelse, som ikke er bra for hverken klubben eller fansen. Ønsker vi å være en positiv eller negativ ressurs for klubben? Jeg håper de aller fleste ønsker at vi skal være noe klubben kan være stolte av, men da må vi jammen slutte å gi alle andre skylden for at vi til stadighet får negativ omtale.

                                  Kommentar

                                  • sniper
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 5254

                                    #77
                                    Og som et tillegg til slutt: KFL skal selvsagt ikke møte TV2 til noe som helst. De kommer aldri til å ta oss på alvor, sånn er det bare. Sånn er det for alle supporterklubber. Dette er heller en jobb for NSA eller flere supporterklubber som samarbeider, ikke en klubb, da vil aldri TV2 fatte hva vi vil.

                                    Bred front av norske supporterklubber mot tv2 vil hjelpe, og jeg snakker ikke boikott, men dialog først og fremst. Dere har sikkert skjønt at tv2 har bestemt seg for hva som er fett å se på fra supporternorge, vi må overbevise de at de tar feil. Spørsmålet er bare hvor mange kalorier denne kampen er verdt....

                                    Petter

                                    Kommentar

                                    • trigz
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 7106

                                      #78
                                      Opprinnelig skrevet av petter
                                      Hvordan skal KFL legge opp sin strategi for å møte de ute i det daglige? Skal vi stille opp på alt de vil ha oss med på?
                                      Veldig kortfattet mediekurs:

                                      1. Nei, ikke alt.
                                      2. Krev å få vite hva de siterer deg på, før saken evt. går på lufta. Det har du krav på.
                                      3. Krev å få vite hva premissene for saken er. Dette har du også krav på.
                                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                      Kommentar

                                      • sniper
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2004
                                        • 5254

                                        #79
                                        Opprinnelig skrevet av trigz
                                        Veldig kortfattet mediekurs:

                                        1. Nei, ikke alt.
                                        2. Krev å få vite hva de siterer deg på, før saken evt. går på lufta. Det har du krav på.
                                        3. Krev å få vite hva premissene for saken er. Dette har du også krav på.
                                        Ja, dette er selvsagt.

                                        Det jeg vil til bunns i er hva folket mener om hva slags type saker de mener det er selvsagt at KFL burde stille opp på, og hva vi ikke burde stille opp på.

                                        Petter

                                        Kommentar

                                        • trigz
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2004
                                          • 7106

                                          #80
                                          Opprinnelig skrevet av petter
                                          Bred front av norske supporterklubber mot tv2 vil hjelpe
                                          Spørsmålet er jo om andre supporterklubber føler seg trakassert av TV2-sporten i like stor grad som KFL. Gjør de det?
                                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                          Kommentar

                                          Working...