Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Det er bra gjort i og med at de spilte uten uten Strand og Andresen som er skada, men de må bli friske til seriestart. [-o<
I tillegg var trioen Robert Koren, Michael Mifsud og Magnus Myklebust alle på oppdrag for sine respektive landslag. Håper spesielt at Andresen blir klar til seriestart, er jo ikke akkurat veldig bra dekning på den plassen.
Jeg regna med at de fleste visste at de 3 ikke spillte. Hadde de ikke vært borte så hadde dette ikke vært så bra kamp for NFC spilte tross alt ikke med alle spillerne sine de heller.
NFC hadde 2-3 spillere ute fra deres vanlige startellever. Hadde vi "bare" manglet Strand og PSA hadde vi manglet 2-3 spillere selv. Ganske likt spør du meg. Dessuten kunne resultatet fort blitt enda bedre da.
Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!
Hentet fra deres forum. Ikke veldig spennende, men dog... Også gikk vi til vaflerne da :lol:
Vi tabte 0-1 til et meget stærk fysisk mandskab, som gik til vaflerne..Fcn formåede ikke at skabe noget specielt, først da baskim blev skiftet ind skete der noget hvor vi lagde et lille pres på ca 10min.. Men god træningskamp
Her er FCNs referat fra kampen. At LSK spilte på fysisk fotball kan vel stemme ganske bra i denne kampen, med Powell og Sundgot sammen på topp fra start for første gang i Röslers tid som trener, og med David i Korens rolle....
Kommentar