Fugla 2 i Vestlandsavdeling
Collapse
X
-
Stikkord: Ingen
-
Tror ikke dette blir et økonomisk problem. Det er gode reiseordninger gjennom NØFF.
Etter en kjapp gjennomgang av lista, så tyder mye på at vi kommer oss fram og tilbake til alle kampene på samme dag uten lange bussturer. Det er positivt.
Mvh
Gammer`nMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Dette er vel straffen for å neste rykke ned vil jeg tro...
Det hadde vært positivt om vi fikk en samarbeidsklubb opp i Adecco, noen som vet litt om styrken til de forskjellige lagene som kan komme med en vurdering av muligheten for Lørenskog/Skeid/Bærum til å rykke opp?Kommentar
-
vi burde vært i pulje 1 sammen med resten av østlandslagene.
Dette er faktisk straffen for å bo så nærme gardermoen.krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
-
Med storheter som Nest-Sotra og Vindbjart i avdelingen blir nok 2008 en meget vanskelig sesong for Fugla 2. Nei...helt seriøst så burde det være en smal sak å overleve i denne avdelingen, men det trodde jeg da også før 2007-sesongen vi nettopp har gjort oss ferdig med. Får håpe på en god sesongstart så vi ikke havner i sumpa fra starten av.Kommentar
-
100 spenn gis Fugla-TIFO for hver Kanarifan som er på alle LSK's matcher neste år. Hjemme og Borte.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Mandalskameratene
Stavanger
Fyllingen
Vard Haugesund
Fana
Os
Flekkerøy
Lillestrøm 2
Viking 2
Åsane
Ålgård
Nest-Sotra
Randaberg
Vindbjart
For Kanaris i Bergen er det meget overkommelig å få sett de kampene...If heartaches brought fame in love's crazy game,
I'd be a legend in my time.
If they gave gold statuettes for tears and regrets,
Johnny Cash - A Legend In My Time
Kommentar
-
Ålgård er et veldig koselig sted. Blir det anledning skal UFC kjøre en gigantisk away til Ålgård.Kommentar
-
Kanskje det skal blusses litt ogsåTankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
-
Men Fana spiller sine hjemmekamper på Nesttun Idrettsplass, som er ca 12km fra den Blå Steinen. Banen ligger på Skjold.
Ellers (+ avstand beregnet fra den Blå Steinen til banen)
Fyllingen spiller på Varden Amfi (med en tilskuerkapasitet på 11 000... om så mange stiller er vel heller tvilsomt ; avstand ca 8-9km)
Os spiller på Kuventræ Idrettsplass (ca 30km)
Åsane spiller på Myrdal Gress (ca 13km, i nærheten av IKEA og Vestlandshallen)
Nest-Sotra spiller på Skålvik Idrettsanlegg (ca 30 km)
Så i avstand er Fyllingen og Åsane nærmest, mens Nest-Sotra og Os-kampene er litt mer perifere - dog mulige å komme seg til og fra.If heartaches brought fame in love's crazy game,
If they gave gold statuettes for tears and regrets,
Johnny Cash - A Legend In My Time
Kommentar
-
Jeg er redd Lørenskog må konsentrere seg om å holde Åmot, Strømmen, Sprint/Jeløy, Østsiden og Valdres bak seg og håpe på bedre lykke neste år.
Skeid sin avdeling ser direkte koselig ut. Bør være favoritt til opprykk (uten at jeg har altfor godt innblikk i spillerstallen til Skeid neste år).
Avdeling 4 virker tøff. Det blir mange om beinet der, inkludert Bærum.Ja til pause i pausen!Kommentar
-
Kommentar
-
Herlig for oss kanaris i Stavanger også. Vi får med oss mange kamper med fugla 2 neste år.
Blir gøy å spille mot Randaberg som satser stort i divisjonen. De har et budsjett neste år på 20 mill. kroner.
Gamle viking trener Kjell Inge Bråtveit er trener i Randaberg. Han har millionlønn. Ellers har du spillere i klubben som Bjarte Lunde Aasheim og Øyvind Svenning.
Stavanger IF også satser en del med Øyvind Ekeland som eier blant annet Beverly i stavanger.
Det kan bli mange bra kamper. Det er viktig matching for de nest beste på laget.
ThomasKommentar
Kommentar