Rop om hjelp

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • woodford
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Aug 2004
    • 162

    Rop om hjelp

    Klarere en det her kan det vel ikke sies, LSK har ikke klart å få noen forsterkninger og bruker nå pressen i et siste desperat forsøk. se
    [nrk.no]
  • FilipOlander
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • May 2004
    • 218

    #2
    Filip!

    \"Europa är hjärtat i EU!\" - Lägg Din röst på Filip den 13:e!

    Kommentar

    • FilipOlander
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • May 2004
      • 218

      #3
      Lillestrøm har nå bare fire forsvarsspillere i stallen, og trener Owe Rössler legger ikke skjul på at han godt kunne tenke seg forsterkninger i denne lagdelen.

      Hvem er denne Owe Rössler?
      Filip!

      \"Europa är hjärtat i EU!\" - Lägg Din röst på Filip den 13:e!

      Kommentar

      • HSft
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2004
        • 6075

        #4
        Bare 4 forsvarsspillere?

        Stoffe, PSA, kippe, shane,hauge og rambekk er da 6.

        Kommentar

        • Ola
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 1651

          #5
          Overgangsvinduet er åpent til midnatt, så ting KAN skje. Jeg mener at Fjøra kan takke seg selv hvis han ikke har klart å finne en forsvarsspiller til nå. Borte er Peter Werni, Romanus Orjinta, Tom Kristoffersen, Anders Thorbjørnsen og Andreas Thorud - som alle spilte forsvar. Rambekk og Hauge er kommet til. Det burde ikke overraske Fjøra at 2-5= -3

          Jeg synes at klubben burde stoppe all desperat jakt nå og heller ha full fokus på stallen vi har i dag og som vi vil ha frem til overgangsvinduet åpner til sommeren. Hva skjedde forresten med denne Jørgen Pettersen som er midtstopper/back og ble hentet fra FFK på prøve? Talentet Marius Ullekleiv er vel ca. 20 år og har spilt endel midtstopper for junior og LSK2. Han må da være god nok for å sitte litt på benken og eventuelt hoppe inn ved skadefraværet? Det vil jo i såfall være etter skade/karantene på minst to av spillerne Hauge, Kippe, Andresen og Rambekk samtidig.

          Nei, ro deg ned Fjøra! Tenk klokt, langsiktig og rasjonelt, så skal du se at du skyter gullfuglen til sommeren.

          Kommentar

          • Ola
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 1651

            #6
            Opprinnelig skrevet av HSft
            Bare 4 forsvarsspillere?

            Stoffe, PSA, kippe, shane,hauge og rambekk er da 6.
            Han "glemmer" vel Hauge, og ser på Rambekk som indreløper. Men jeg håper definitvt han bruker Rambekk som venstreback fast. Shane er livsfarlig.

            Kommentar

            • pondus73
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Feb 2004
              • 612

              #7
              Når det gjelder Jørgen Pettersen så tror jeg at han kanskje er nære en kontrakt med Stabæk. Han prøvespilte for de i går, også mot Bærum, og får ganske så gode skussmål derfra.
              Men jeg tror absolutt ikke han er god nok for oss i eliten!!
              ------eLSKe-------

              Kommentar

              • pondus73
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2004
                • 612

                #8
                Følgende er hentet fra Nettavisen i dag:
                Lillestrøm:
                Det kommer ingen nye spillere inn nå før overgangsvinduet stenger. Men vi jobber kontinuerlig med å fortserke stallen, så det er mulig det dukker opp en ny spiller i sommer (Daglig leder Frank Grønlund).


                Så da blir det vel ikke fler spillere i vår da....................
                ------eLSKe-------

                Kommentar

                • Fridtjof
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2005
                  • 2120

                  #9
                  Jeg mener at Fjøra kan takke seg selv hvis han ikke har klart å finne en forsvarsspiller til nå. Borte er Peter Werni, Romanus Orjinta, Tom Kristoffersen, Anders Thorbjørnsen og Andreas Thorud - som alle spilte forsvar.
                  Werni
                  Trudde han kunne forhandle på en kontrakt til 500.000 uten å egentlig ha spillt fryktlig godt de siste åra

                  Orjinta
                  Where to begin? En skandale av en spiller

                  Kristoffersen
                  Tja, varierte veldig mye. Fra "god nok" til ganske mye for dårlig. Var vel bosman også, og da hender de jo at spillere overvurderer sin posisjon i spillermarkedet.

                  Thorbjørnsen
                  Ja, hva skal man si her? Var dette noe stort tap? Hauge er vel minst like god.

                  Thorud
                  Her kommer årets supporter-konkurranse: Finn et argument som kan gi Fjøra noe som helst skyld for at han her dro.
                  Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                  Kommentar

                  • Do'h
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2004
                    • 1891

                    #10
                    Tv2 text-tv: Brann og Molde søker nye spillere før Midtnatt til Torsdag, ingen andre klubber skal kjøpe nye spillere.

                    Uansett så er Midnatt til torsdag over, så kjipern den fjøra.
                    LSK FOR GULL 2006

                    Kommentar

                    • ON
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2004
                      • 3639

                      #11
                      Thorud har sagt at han gjerne kan spille fram til overgangs vinduet stenger i sommer, før han drar. Thorud har holdt seg i form, og hadde utmerket klart å spille ok for fugla frem til sommeren når vi eventuellt kunne henta bergdølmo.

                      Fjøra sa nei.

                      Kommentar

                      • fredpet76
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Feb 2004
                        • 1227

                        #12
                        Uansett så er Midnatt til torsdag over, så kjipern den fjøra.
                        Man har enda mulighet til å signe nye spillere, men det er kun fram til kl 24.00 i dag. Dette med å skylde på at Fjørtoft har lovet spillere som ikke har kommet er etter mitt syn bare tull. Fjørtoft har sagt at nye spillere vil komme bare de er gode nok. Husk at vi har mange spillere i bakhånd som kan steppe inn når som helst, så vis dere heller fra nå av som gode supportere og støtt egne spillere framfor all denne klagingen. :!:

                        Kommentar

                        • ON
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Mar 2004
                          • 3639

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av fredpet76
                          Uansett så er Midnatt til torsdag over, så kjipern den fjøra.
                          Man har enda mulighet til å signe nye spillere, men det er kun fram til kl 24.00 i dag. Dette med å skylde på at Fjørtoft har lovet spillere som ikke har kommet er etter mitt syn bare tull. Fjørtoft har sagt at nye spillere vil komme bare de er gode nok. Husk at vi har mange spillere i bakhånd som kan steppe inn når som helst, så vis dere heller fra nå av som gode supportere og støtt egne spillere framfor all denne klagingen. :!:
                          Hvorfor da ikke hente thorud fram til sommeren?

                          Kommentar

                          • fredpet76
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Feb 2004
                            • 1227

                            #14
                            Hvorfor da ikke hente thorud fram til sommeren?
                            Regner med at du tuller, men Thorud kan selvsagt ikke bare steppe inn sånn uten videre. For det første er han ikke god nok, for det andre så er han ikke bra nok trent, og for det tredje så leker man ikke barnehage. Kan hende slikt kan gå an i 3 og 4 div, men ikke på Tippeliganivå vet du.
                            Men som sagt, jeg tipper du tuller.

                            Kommentar

                            • ON
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2004
                              • 3639

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av fredpet76
                              Hvorfor da ikke hente thorud fram til sommeren?
                              Regner med at du tuller, men Thorud kan selvsagt ikke bare steppe inn sånn uten videre. For det første er han ikke god nok, for det andre så er han ikke bra nok trent, og for det tredje så leker man ikke barnehage. Kan hende slikt kan gå an i 3 og 4 div, men ikke på Tippeliganivå vet du.
                              Men som sagt, jeg tipper du tuller.
                              Da får du heller syns jeg er dum. Thorud er god nok reserve, bedre enn det halle nå kunne prestert (TROR jeg), uansett bedre å bruke thorud over tid enn halle. Han har trent og holdt seg i form og drevet med egen trening helt siden han slutta. Leker ikke barnehage? Vel, vil du ha thorud på venstresiden vis vi får skader eller Powell? Da spiller det liten rolle om man leker barnehage eller ei.

                              Kommentar

                              • fredpet76
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Feb 2004
                                • 1227

                                #16
                                Men vi snakker om fotball på øverste nivå her, og man kan ikke bare hive innpå en som kun har jogget litt eller triksa litt med ballen i vinter. Det er ikke slik det foregår. Alle på rekruttlaget er bedre enn Thorud pr idag, så at Fjørtoft sa klart nei til Thorud er selvsagt helt naturlig.

                                Kommentar

                                • ON
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2004
                                  • 3639

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av fredpet76
                                  Men vi snakker om fotball på øverste nivå her, og man kan ikke bare hive innpå en som kun har jogget litt eller triksa litt med ballen i vinter. Det er ikke slik det foregår. Alle på rekruttlaget er bedre enn Thorud pr idag, så at Fjørtoft sa klart nei til Thorud er selvsagt helt naturlig.
                                  Vel, nå skal du ikke glemme at vif tapte mot bærum så det kan ikke være så stor forskjell :lol:

                                  Kommentar

                                  • CocaJerry
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 2532

                                    #18
                                    Det finnes en en del spillere, også norske som kunne spilt beck for oss.
                                    Så seint som dette så er det vanskelig å få tak i noe, spesielt med så mye kroner LSK har å handle for nå om dagen.

                                    Jeg tror ikke dem visste helt hva dem skulle gjøre angående spillerkjøp på Åråsen før Berg tok imot regninga på 10 millioner, og det er nok grunnen til at ting har gått treigt også.

                                    Jeg synes vi har såppas bra stall at jeg tror og håper de kun ser etter talenter som kan gjøre gode innhopp i år om det skulle bli nødvendig og som de kan tjene kroner på. Jeg griner nesten hvis jeg ser Halle på banen igjen.

                                    Hente Thorud frem til sommern er ikke vits, Nordby sier "over tid så ville det vært bedre enn Halle", helt riktig, men over tid er ikke akkurat fra nå til sommern :wink: . Hvis Thorud velger å satse på fotball igjen så håper jeg at han kommer tilbake til Lillestrøm, men han kan ikke slappe av i år og dag.

                                    Kommentar

                                    • Ola
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2003
                                      • 1651

                                      #19
                                      Vi har 3 spillere som kan kle venstrebackrollen i dag, nemlig Rambekk, Stefanutto og Hauge. I tilegg kan sikkert Pål flyttes ned. Så mye skal gå feil om Halle eller andre må steppe inn.

                                      Kommentar

                                      • Do'h
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2004
                                        • 1891

                                        #20
                                        er det natt til fredag? sto natt til torsdag.
                                        LSK FOR GULL 2006

                                        Kommentar

                                        Working...