Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Vi blir nok også tosifra....
Håper det blir en bra match, og at kanaris ikke blir alt for pessimistiske for resten av sesongen etter å ha gått på en smell i generalprøven.
Var det noen i det hele tatt som syns den kampen var morsom?
Greit at dette var treningskamp og bla bla bla.
Men det er lenge siden jeg har sett noe så begredelig.
likte SPESIELT dårlig når anonym spiller (så ikke hvem) sto 2 meter ifra Müller og sentra. så ut som om müller skulle ta sin første "baron brøler"
sånne flauser vil jeg ikkje se fler av.
Er som vanlig veldig positiv og tror at vi vinner 4-0 i dag. Tør man håpe på 2000 tilskuere?
2024 tilskuere faktiskt, det er bra for en treningskamp mot Tromsø.
Jeg satt i buss på vei ned fra fjellet (det er siste gang i år familien går foran LSK, men ikke fortell det til min kone...) og var derfor ikke til stede. På forhånd hadde jeg tippet rundt 1500 tilskuere så drøye 2000 var en positiv overraskelse. Kanskje blir det folk på Åråsen i år også?!
Kommentar