Ifølge RB var keeper Moldkred uten kontrakt da han signerte for oss for to år. Jeg har sett flere uttalelser fra Molde-leiren tidligere hvor de hevder at betingelsen for at han fikk gå på utlån til oss var at han signerte ny kontrakt med Molde. På lån til oss kom han jo, så hvem har rett her - Molde eller RB?
Moldskred uten kontrakt?
Collapse
X
-
Stikkord: Ingen
-
Greia var vel at kontrakta med Molde gikk ut, enten i sommer, eller nå i høst, men Moldskred hørte aldri noe mer fra Molde...og dermed stod han uten kontrakt.
Han har jo nylig også sagt selv, at han var kontraktsløs. Men nå har han altså signert en 2-års kontrakt med LSK.
KimFL -
Kommentar
-
Jeg har last at en av grunnene til at han fikk komme på lån var at han skulle forlenge med Molde. Den gang ei, Molde tydeligvis ikke interessert.
Da har vi iallefall 2 keepere til neste år, godt! Vi får håpe på intens kniving om plassen mellom Otto og Lars Ivar.Fugla mot nye høyderKommentar
-
KimFLKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
En skal aldri si aldri, hvem sa at Clayton var et godt kjøp...?
Nå er det seg slik at mannen er hentet inn for å være reserve keeper og da.Kommentar
-
Han er vel en solid erstatter om Otto skulle bli skadet, og jeg håper Grodås jobber videre med Wijk og Sutterud, og at vi om et par år har en ungkalv som kan utfordre/erstatte Otto når har drar videre.
Forhåpentligvis blir Moldskred lik Misund. Han har allerede gjort seg bemerket med bloggene sine (om det er riktig betegnelse).Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Kommentar
Kommentar