Hva synes dere. Utifra det jeg har sett er jeg meget fornøyd.
Ny kolleksjon i shopen
Collapse
X
-
Re: Ny kolleksjon i shopen
Opprinnelig skrevet av TonyHva synes dere. Utifra det jeg har sett er jeg meget fornøyd.
Petter -
Siden jeg er en av dem som har kritisert LSK-shopen så kan jeg vel svare på dette :P
De 3 plaggene så alle kule ut, likte spesielt den hvite hette-genseren.
Den er en sånn genser ihvertfall jeg kan dra på meg i andre sammenhenger enn bare fugla-matcher.
Ser ut som LSK-shopen virkelig er på riktig vei og gleder meg til å se resten av produktene i den nærmeste fremtid 8)Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av generalfete klær..bare de ikke blir prisa opp i skyene
Hettejakke 399
Hettegenser : 299
T-trøye : 199
(ikke heng meg på prisene, er bare det jeg mener å tro det koster)
Petter
litt usikkerKommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av Trofast kanarier dem i shopen nå eller kommer dem på lørdag?
Petter
klesdesignerKommentar
-
Ikke for å sutre men som kanari-fans av den litt yngre generasjonen fikk jeg noen bitre tåreantydinger i øynene da jeg så en LSK genser i de hælvetes schtøgge "fargene"-kombinasjonen hvitt og svart.
Jeg levde ikke på 70-tallet så jeg har ikke det hatet for enga som mange andre her har. Jeg hater Rosenborg...
Er dette bare et eksempel, eller kommer de to genserene bare i de "fargene". Jeg vil ha gul og svart.Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av FridtjofIkke for å sutre men som kanari-fans av den litt yngre generasjonen fikk jeg noen bitre tåreantydinger i øynene da jeg så en LSK genser i de hælvetes schtøgge "fargene"-kombinasjonen hvitt og svart.
Jeg levde ikke på 70-tallet så jeg har ikke det hatet for enga som mange andre her har. Jeg hater Rosenborg...
Heia LSK-shoppen!Filip!
\"Europa är hjärtat i EU!\" - Lägg Din röst på Filip den 13:e!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av veironKule klær! Særlig t-skjorta :-D
Antar at det er mer å velge mellom også?
Hvor lenge er shopen åpen på lørdag? Er den åpen på søndag??
Umulig å gjøre alle til lags når det gjelder klær. Vi satser på noen flere t-trøyer utover våren, må bare se an hvordan det selger det som er i butikken først.
PetterKommentar
-
Opprinnelig skrevet av veironOK kl. 18 ja, bra. Da skal jeg rekke å ta meg en tur inn til Lillestrøm og shopen på lørdag. Må ha meg en kul LSK genser og en eller to t-skjorter. Og gjerne en caps.
:lol:
PetterKommentar
-
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RekdalErSjefHvorfor skal alltid supportereffekter være så "traust" og "bondsk"?
Kan man ikke lage med en liten artig vri bare sånn for kreativitetens skyld?
http://fotball.aftenposten.no/nyhets...rticleID=75774
Hva som jeg synes er viktig er at sømmer, snitt, farger og kvalitet. Det "alle" gjør feil er å kjøpe inn dårlig kvalitet, kline på en kjip logo, bomme litt på pantone-koden og generelt ha for store størrelser.
Hvorfor ikke kjøpe inn gule t-shirts med RIKTIG GULFARGE fra f.eks "Hanes" og la noen av de kreative grafittigutta fra Lillestrøm designe en håndfull forskjellige motiver som man trykker på? Motivene kunne vært ironiske og morsomme, og noen mer seriøse og fine, andre kunne fokusere på patriotismen mot Lillestrøm By så vel som Lillestrøm SK. DET MÅ DA VÆRE SÅ ENKELT? Jeg personlig hadde kjøpt flere sånne tee's, dette er enkelt og man kunne solgt myyyyyye.
Hovedregel:
1. Kjøp kvalitet/gjerne merke
2. Bruk original LSK gulfarge(hvis produktet skal være gult)
Sorry altså, men jeg synes LSK-shopen har vært dårlig hele veien, håper og tror dette har bedret seg noe...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av OlaSorry altså, men jeg synes LSK-shopen har vært dårlig hele veien, håper og tror dette har bedret seg noe...Filip!
\"Europa är hjärtat i EU!\" - Lägg Din röst på Filip den 13:e!Kommentar
Kommentar