Avganger fra LSK før 2008 sesongen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • OsloRhino
    Utestengt
    • Nov 2007
    • 14

    Avganger fra LSK før 2008 sesongen

    JPW? Skal vi beholde ham som stall-fyll på høyre bekk\høyre indreløper?

    Essidri? Kan han få en ny sjanse etter en mindre enn middels 2007 sesongen?

    Husar? Fikk høre i dag at Husar kan bli en joker i 2008, men etter at vi sikret Midtun Lie er han enda en plass bak?

    Pål Strand? Framleis rykter om overgangen til Raufoss.

    DAA? Fortsatt koblett til Preston, men manager Paul Simpson nylig fikk sparken.
    Last edited by OsloRhino; 06.12.2007, 15:55. Begrunnelse: Tok vekk en spiller som jeg har nettopp hørt noe om i dag via PM
  • skotten
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 1794

    #2
    Opprinnelig skrevet av OsloRhino
    JPW? Skal vi beholde ham som stall-fyll på høyre bekk\høyre indreløper?
    .
    JPW er vel forlengst avklart at er ferdig i klubben. Mener bestemt han fikk blomster og takk for innsatsen på siste hjemmekampen.

    Kommentar

    • mooph
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2005
      • 1496

      #3
      Opprinnelig skrevet av OsloRhino
      JPW? Skal vi beholde ham som stall-fyll på høyre bekk\høyre indreløper?
      Borte.
      Opprinnelig skrevet av OsloRhino
      Essidri? Kan han få en ny sjanse etter en mindre enn middels 2007 sesongen?
      Ja!
      Opprinnelig skrevet av OsloRhino
      Pål Strand? Framleis rykter om overgangen til Raufoss.
      Forsvinner.
      Opprinnelig skrevet av OsloRhino
      DAA? Fortsatt koblett til Preston, men manager Paul Simpson nylig fikk sparken.
      Det er ingen krise om DAJ (går ut fra du mener DAJ...) blir. Innsats og profesjonalitet hever nivået en del på trening. Dog mottar han veldig høy lønn (har jeg hørt) så om klubben kommer dithen at kassa krymper og sparespøkelset går i dørene så koster det vel mer enn det smaker å ha han på listene.
      Fugla mot nye høyder

      Kommentar

      • Canário
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2005
        • 1471

        #4
        Winsnes er ute av bildet. Essediri og Husár blir nok statset på videre i og med prislappen og gasjen de ble hentet med, samt som ingen har spilt opp mot sitt potensial. Jeg tror vi kommer til å forsterke med en eller to til, i tillegg til selge eller leie ut noen. Jeg er mer i tvil om hva klubben vil, men personlig håper jeg vi beholder både Strand og Danton: Det er noe i at de viktigste forsterkningene et lag kan gjøre er å beholde sine spillere. Spesielt de erfarne. Og dermed kanskje aller mest Anton på grunn av vinnerviljen, basisferdighetene og forsvaret. Det er nok av større betydning å fortsette med Danton enn å finne ny ryggdekning. Alle lag trenger noen rundt tredveåra som utfyller den fine basen av unge spillere rundt klubben.

        Problemet er spillere som vil vekk. Og det har nettopp Danton og Strand uttrykt trang til. Man tjener sjelden på å tviholde på spillere som ønsker seg bort, på samme måte som det ikke er særlig god moral heller. Hvis de absolutt vil prøve seg i en ny klubb, er det for dumt å holde hardt på dem. Det går nok mot at i alle fall en av dem avslutter Lillestrøm-karrieren.
        Last edited by Canário; 06.12.2007, 18:05.

        Kommentar

        • Anders_Aa
          Medlem
          Møteplager
          • Nov 2006
          • 76

          #5
          Jeg ser at man vil beholde Danton, selv vil jeg vektlegge Dantons gode humør. Egenskapen hans medfører en god atmosfære i spillergruppen.
          Tror nok både Shane og Rambekk var gode bidragsytere på dette punktet og et tap av Danton vil mulig gjøre at humørsprederne ikke er like godt representert i spillergruppen.

          Når det gjelder Pål Strand må jeg si at jeg blir lei meg ,når du ser han virkelig vil ,men får ikke til noen ting. Er nok på tide å la han gå, slippe nye unge krefter til. Han fortjener en skikkelig avskjed, men klubben har ikke utbytte av å drasse på "daukjøtt".
          Kanarifugl i Bergen By. Jaja Det skal vel være sånn!

          Kommentar

          • occean-fan!
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2006
            • 730

            #6
            Hva med Arnarsson???

            hvis vi skal ha 1 ny indreløper er vel ikke han tiltenkt noen spesiell rolle i laget?

            Kommentar

            • OsloRhino
              Utestengt
              • Nov 2007
              • 14

              #7
              I forhold til Mooph: Ja. Jeg mente DAJ selvsagt. Et par Dansker som jeg snakket med mener at han er en meget dyktig spiller, men av alle som har kjøpt spiller fra den danske ligaen, så mener de at den unge sentral forsvarer VIF tok fra FC København er tidenes kupp. Bedre enn både Ijeh og Gaarde, overraskende nok.

              Er glad for at Gilbert blir i hvertfall. Kan bare se for meg at eneste muligheten han forsvinner i som en del av en byttepakke med Lyn i forhold til innkjøp av Hoff.

              Kommentar

              • Canário
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2005
                • 1471

                #8
                Opprinnelig skrevet av Anders_Aa
                Når det gjelder Pål Strand må jeg si at jeg blir lei meg ,når du ser han virkelig vil ,men får ikke til noen ting.
                Slutter meg til dét. Blir meget trist den dagen Påsan slutter. En spiller som har LSK-sjargongen i seg, og som lærer LSK-kulturen til andre. Likevel betimelig at han muligens drar etter lang og tro tjeneste uten mye spillertid. Bare korte innhopp som skal være forbeholdt ungkalvene, i tillegg som startplassen synes lenger og lenger unna i 4-3-3. Når man skal bygge opp et lag er det nettopp unggutta som i første rekke skal få innhoppene, ikke gammaloksene, og da er det kanskje mer naturlig at en plass som reserve går til en spiller som bare er halvparten så gammel.

                Arnarsson tror jeg blir leid ut, eventuelt tar til takke med å bygge seg opp i 2. divisjon. Tror neppe LSK slipper han uten å være sikre på hva han har å bidra med. Arnarsson kommer fra en svakere liga, og mangler nok følgelig en del på fysikken og grunntreningen. Skadeperiodene har også forverret mulighetene denne sesongen. Veigar Pàll ble heller aldri en suksess fra dag én i Norge, men like fullt en suksess etter å ha bygd seg opp og blitt tilpasset spillesystem osv.

                Blot, drikkjuvisur og annad fjör...

                Kommentar

                • Kjelstad
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2007
                  • 352

                  #9
                  Jeg tror

                  at Danton, Arnarsson og Strand forsvinner før sesongstart/under sesongen 2008.
                  -Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!

                  Kommentar

                  • Messias
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2005
                    • 624

                    #10
                    Den dagen Påsan forlater oss, kommer jeg 100% sikkert til å felle en tåre. Pål er en kjempespiller og en super fyr. både på og utenfor banen.

                    Kommentar

                    • trigz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 7092

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Anders_Aa
                      Jeg ser at man vil beholde Danton, selv vil jeg vektlegge Dantons gode humør. Egenskapen hans medfører en god atmosfære i spillergruppen.
                      Trenger de humør i gruppa kan de leie inn Bye & Rønning. Danton får høy lønn, og er ikke god nok. Jeg mener han bør selges, hvis mulig.
                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                      Kommentar

                      • detvarvondtdet
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jul 2006
                        • 398

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av OsloRhino
                        JPW? Skal vi beholde ham som stall-fyll på høyre bekk\høyre indreløper?

                        Essidri? Kan han få en ny sjanse etter en mindre enn middels 2007 sesongen?

                        Husar? Fikk høre i dag at Husar kan bli en joker i 2008, men etter at vi sikret Midtun Lie er han enda en plass bak?

                        Pål Strand? Framleis rykter om overgangen til Raufoss.

                        DAA? Fortsatt koblett til Preston, men manager Paul Simpson nylig fikk sparken.
                        -JPW er vel ferdig i klubben.? egentlig litt synd da jeg hadde veldig sansen for han. Men et sympatisk vesen vinner desverre ikke fotballkamper^^

                        -Essi tror jeg virkelig er på gang. Syntes jeg så klart positive trekk mot slutten av sesongen i de minuttene han fikk. Ser nå at han driver mye løpetrening alene om dagen..Tydelig at han tar noen tak.

                        -Husar syntes jeg har skuffet de gangene jeg har sett han på A-laget. Gjorde det greit for 2fugla men heller ikke der skinte han.. Er tvilende til om han har noen særlig sjanse til å få spille i år, ihvertfall om en ny venstrekant kommer inn.

                        -Pål Strand tipper jeg spiller i gult og svart (raufoss) eller hvit og grønn drakt neste sesong.

                        -DAA tør jeg ikke gjette på en gang. Men vi har ikke overflod av høyrebacker akkurat.
                        "Dere kan sitere meg på dette:
                        Jeg blir heller nummer ni med et lag som drar sammen, enn nummer tre med en møkkagjeng"
                        Fjøra

                        Kommentar

                        • Gullars
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Aug 2005
                          • 355

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av OsloRhino
                          Pål Strand? Framleis rykter om overgangen til Raufoss.
                          Det kan jeg vedde mye på at ikke skjer...

                          Kommentar

                          • Islandstone
                            Juniormedlem
                            Bøffelpromp
                            • Jun 2006
                            • 19

                            #14
                            Jeg tror Pål Strand, Dan Anton Johansen og Karim Essediri står i fare for å forlate klubben

                            Kommentar

                            • CFD
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2004
                              • 2319

                              #15
                              Essediri forlater ikke klubben, han kommer til å blomstre i 2008 og hjelpe oss til medaljeplass Noen som tør å sette penger på at han ikke gjør det?

                              Er skeptisk til D'anton , har hørt mye godt om han ,men kan ikke si at han lever til forventningene. Tror han vil klare seg bedre med å spille på seg selvtillit
                              Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                              Kommentar

                              • xeR
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Jan 2004
                                • 11206

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av CFD
                                Essediri forlater ikke klubben, han kommer til å blomstre i 2008 og hjelpe oss til medaljeplass Noen som tør å sette penger på at han ikke gjør det?
                                Jeg kan sette en øl på at han ikke blir en nøkkelspiller i 08.
                                Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                Kommentar

                                • CFD
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2004
                                  • 2319

                                  #17
                                  Nå kan vi begynne med definisjoner på nøkkelspillere ,men jeg tror han vil ha en god sesong som vil gjøre at han spiller mye mer enn han spilte i år. Om han blir en nøkkelspiller spørs hvilke forsterkninger vi får på vingen.. Men jeg står for at jeg tror han vil vokse i klubben og bli en (spillende)del av laget.. Og jeg setter en øl på at han blir en viktig del av laget.. Vi får ta den på martins når vi feirer medalje nesteår, evt på Fotballpuben i Bergen når fugla kommer hit.
                                  Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                                  Kommentar

                                  • blue
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Aug 2004
                                    • 1429

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av CFD
                                    Essediri forlater ikke klubben, han kommer til å blomstre i 2008 og hjelpe oss til medaljeplass Noen som tør å sette penger på at han ikke gjør det?
                                    Jeg setter 1000 kroner på at han starter færre enn halvparten av kampene i Tippeligaen i 2008 for LSK!
                                    Fugla 4 Life!

                                    Kommentar

                                    • Kjelstad
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Dec 2007
                                      • 352

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av detvarvondtdet
                                      -Pål Strand tipper jeg spiller i gult og svart (raufoss) eller hvit og grønn drakt neste sesong.
                                      Mest sannsylig blir det nok ikke raufoss. Tror kamma er mer sannsynlig for Strand. Selv om jeg håper Strand finner tilbake til supermann takter og putter mot enga på ullevåll i det 89.min, fra ca 40 meter på et frispark. LSK vinner 0-1! Supermann gjennoppstår!
                                      -Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!

                                      Kommentar

                                      • Joha
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Nov 2003
                                        • 314

                                        #20
                                        Håper at Pål havner på Raufoss igjen nå,men tror HamKam vil sikre seg Pål.Håper og se Pål i gult og svart i 2008 sesongen

                                        Kommentar

                                        Working...