Avganger fra LSK før 2008 sesongen
Collapse
X
-
-
De av oss som har tatt til ordet for et evt. salg av Sundgot mener ikke at Sundgot er viktig i troppen. For all del! Men vi (for å gjøre meg selv til talsmann), mener ingen er uerstattelig og alt har sin pris. Se på Shane, han var en viktig humørspreder i gruppa, vi lot han gå.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg skjønner at du er ute etter å kverulere, men kan du ikke i det minste prøve å svare skikkelig på det som faktisk var svaret på innlegget hans. Poenget er at han synes det var greit å miste Shane, og han synes det er greit å miste Sundgot. Jeg synes det var en tabbe å satse på Johnsen framfor Shane, og jeg synes det er en tabbe om vi selger Sundgot. Fornøyd nå?Lauken er vår venn!Kommentar
-
Med fare for å få gult kort for chatting, så er mitt poeng at LSK ville ha med Shane videre, men han vil ikke.
Dermed synes jeg hele problemstillingen blir feil.
Mvh
Gammer`nMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Hvis dette stemmer så er jeg helt enig med LSK."A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
Hadde inntrykk av at Shane hele tida ville bli i LSK, men at klubben drøyde kontraktsforhandlingene. Personlig har jeg ikke hørt noe om sykemelding og prøvespill, selv om det kan være mer svart/hvitt enn dét det har blitt fremstilt som. Noen forklaringsvariabler er det sikkert. Det som har kommet fram etter overgangen, er heller at kontraktstilbudet kom for sent enn at det sto på lønnskravet - klubben hentet jo Johnsen for sju millioner med tilhørende gasje. At lønnen var det avgjørende virker ikke følgeriktig. Det burde uansett blitt jobbet hardere for en Shane-forlengelse før kjøpet av Johnsen - (litt) på samme måte som med Wehrman: trolig hadde vi fått noen (eller flere) millioner ved sesongslutt. Kvaliteten på "salgene" de siste åra har vært dårlig. Da tilbudet først kom etter Johnsen-kjøpet, skal en være veldig ukritisk for å ikke kalle det en bommert. Akkurat som vi har våre preferanser og personlige favoritter, må vi regne med at Nordlie har det samme. Ergo en alvorlig mistillittserklæring til Shane sammen med prislappen. Uklok verdiforvaltning vil jeg kalle noe sånt, selv i "gode tider" bør man ha forrang.
Sundgot ut virker lite sannsynlig. Det er også viktig å tenke personlighet/type så vel som ferdigheter og posisjoner, jamfør Ijeh. Det er absolutt noe i prinsippet om at de beste forsterkningene et lag kan gjøre er å beholde de mest pålitelige og beste spillerne.Kommentar
-
I tillegg til dette kommer "Sign-on-fee". Shane tjener fett for tida.Kommentar
-
Hva kommer det av at folk fortsatt diskuterer Liiin spillere ?
Med hensyn til Arild vil LSK aldri få en bedre målgjører som er villig til å slite benken. For bredden i stallen er dette gull verdt. Mannen er i tillegg et forbilde for andre på trening og har utvilsomt et hjerte for klubben. Det blir som med en gammel bil, han er verdt mye mer for oss enn noen er villige til å betale.Fugla mot nye høyderKommentar
-
Hva kommer det av at folk fortsatt diskuterer Liiin spillere ?
Med hensyn til Arild vil LSK aldri få en bedre målgjører som er villig til å slite benken. For bredden i stallen er dette gull verdt. Mannen er i tillegg et forbilde for andre på trening og har utvilsomt et hjerte for klubben. Det blir som med en gammel bil, han er verdt mye mer for oss enn noen er villige til å betale.Kommentar
-
Ryktet ditt er interessant nok, men "en i vennerflokken til Shane" er en "kilde" for meg.Kommentar
-
Absolutt ikke. Jeg kan godt forklare jeg.
Shane sin beste venn heter Matt Heathcoate og kommer fra Brisbane. Jeg jobber i samme firma som han.Kommentar
-
Kommentar
-
AS er mannen vi i Molde trenger og de fleste supportere er enige.Men ikke for enhver pris.
Det forundrer meg ikke om det kommer 8-10 mill på bordet.Kommentar
-
Kommentar
-
Selvsagt skal vi selge Sundgot hvis vi får 8-10 mill for han. Det er jo et scoop. Da får vi råd til både Ijeh og Hoff.... Med de pengene vi har til rådighet fra før da.......VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Kommentar
Kommentar