Avganger fra LSK før 2008 sesongen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • superbøffel
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 5611

    #41
    Opprinnelig skrevet av Torolf
    Hvis vi får 7 mill. for Sundgot og får kjøpt Ijeh for 10 mill., er jeg villig til å vurdere en handel. Det hadde dere ikke trodd at jeg ville si.
    Helt uenig. Gilbert er happy som squadplayer, har følelser for klubben og leverer varene. Ijeh er en sutrepave med overivrig agent. Med Ijeh på Åråsen er vi garanterte skandaler som går utover lagets innsats, totalen blir negativ.
    Enøyd i de blindes dal.

    Kommentar

    • Fugl1120
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 3528

      #42
      Opprinnelig skrevet av Øyvind
      De av oss som har tatt til ordet for et evt. salg av Sundgot mener ikke at Sundgot er viktig i troppen. For all del! Men vi (for å gjøre meg selv til talsmann), mener ingen er uerstattelig og alt har sin pris. Se på Shane, han var en viktig humørspreder i gruppa, vi lot han gå.
      Å la Shane gå var en tabbe. Å la Sundgot var en tabbe. Jeg synes det er hyggelig for Arild sin del at klubber stadig viser interesse for han, det er helt sikkert med på å holde selvtilliten hans oppe. Arild er en lojal og god spiller som garanterer mål. Man skal godt over tosifra for at jeg kan akseptere et salg. Tanken på Sundgot i Molde-trøya er grusom.
      Lauken er vår venn!

      Kommentar

      • gamle-perta
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2004
        • 2418

        #43
        Opprinnelig skrevet av Fugl1120
        Å la Shane gå var en tabbe. .

        For n`te gang; Det var jo ikke LSK som "lot ham gå". Shane valgte det selv!
        Han fikk tilbud om ny kontrakt med LSK, men avslo den.
        Dermed ikke noe å samle på.
        Punktum!

        Mvh
        Gammer`n
        Mvh
        Gammer´n (Per T)

        Kommentar

        • Fugl1120
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 3528

          #44
          Opprinnelig skrevet av gamle-perta
          For n`te gang; Det var jo ikke LSK som "lot ham gå". Shane valgte det selv!
          Han fikk tilbud om ny kontrakt med LSK, men avslo den.
          Dermed ikke noe å samle på.
          Punktum!

          Mvh
          Gammer`n
          Jeg skjønner at du er ute etter å kverulere, men kan du ikke i det minste prøve å svare skikkelig på det som faktisk var svaret på innlegget hans. Poenget er at han synes det var greit å miste Shane, og han synes det er greit å miste Sundgot. Jeg synes det var en tabbe å satse på Johnsen framfor Shane, og jeg synes det er en tabbe om vi selger Sundgot. Fornøyd nå?
          Lauken er vår venn!

          Kommentar

          • gamle-perta
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2004
            • 2418

            #45
            Opprinnelig skrevet av Fugl1120
            Jeg synes det var en tabbe å satse på Johnsen framfor Shane, og jeg synes det er en tabbe om vi selger Sundgot. Fornøyd nå?

            Med fare for å få gult kort for chatting, så er mitt poeng at LSK ville ha med Shane videre, men han vil ikke.
            Dermed synes jeg hele problemstillingen blir feil.

            Mvh
            Gammer`n
            Mvh
            Gammer´n (Per T)

            Kommentar

            • tullebukk
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2006
              • 5446

              #46
              Hvem faen er Shane,å ja han som ikke tålte og ha konkuranse om plassen. Det sier det meste.

              Kommentar

              • RoyVaadal
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2004
                • 4055

                #47
                Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                Med fare for å få gult kort for chatting, så er mitt poeng at LSK ville ha med Shane videre, men han vil ikke.
                Dermed synes jeg hele problemstillingen blir feil.
                LSK burde satset hardere på å beholde Shane. Det virket ikke så veldig helhjerta.
                RoyVaadal.

                Kommentar

                • gamle-perta
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2004
                  • 2418

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                  LSK burde satset hardere på å beholde Shane. Det virket ikke så veldig helhjerta.
                  "Satse hardere" i denne sammenhengen betyr vel å tilby høyere lønn....?
                  Og det tror jeg man ikke mente var forsvarlig.


                  Mvh
                  Gammer`n
                  Mvh
                  Gammer´n (Per T)

                  Kommentar

                  • hoyt
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2004
                    • 2850

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                    "Satse hardere" i denne sammenhengen betyr vel å tilby høyere lønn....?
                    Og det tror jeg man ikke mente var forsvarlig.


                    Mvh
                    Gammer`n
                    Var det ikke noe med at Shane sykemeldte seg, for å dra på "hemmelig" prøvespill i Italia, og da han ikke fikk kontrakt der kom han tilbake til LSK, men da LSK fant ut om dette dobbeltspillet ville de ikke beholde han?

                    Hvis dette stemmer så er jeg helt enig med LSK.
                    "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                    - Nosa

                    Kommentar

                    • Canário
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2005
                      • 1471

                      #50
                      Hadde inntrykk av at Shane hele tida ville bli i LSK, men at klubben drøyde kontraktsforhandlingene. Personlig har jeg ikke hørt noe om sykemelding og prøvespill, selv om det kan være mer svart/hvitt enn dét det har blitt fremstilt som. Noen forklaringsvariabler er det sikkert. Det som har kommet fram etter overgangen, er heller at kontraktstilbudet kom for sent enn at det sto på lønnskravet - klubben hentet jo Johnsen for sju millioner med tilhørende gasje. At lønnen var det avgjørende virker ikke følgeriktig. Det burde uansett blitt jobbet hardere for en Shane-forlengelse før kjøpet av Johnsen - (litt) på samme måte som med Wehrman: trolig hadde vi fått noen (eller flere) millioner ved sesongslutt. Kvaliteten på "salgene" de siste åra har vært dårlig. Da tilbudet først kom etter Johnsen-kjøpet, skal en være veldig ukritisk for å ikke kalle det en bommert. Akkurat som vi har våre preferanser og personlige favoritter, må vi regne med at Nordlie har det samme. Ergo en alvorlig mistillittserklæring til Shane sammen med prislappen. Uklok verdiforvaltning vil jeg kalle noe sånt, selv i "gode tider" bør man ha forrang.

                      Sundgot ut virker lite sannsynlig. Det er også viktig å tenke personlighet/type så vel som ferdigheter og posisjoner, jamfør Ijeh. Det er absolutt noe i prinsippet om at de beste forsterkningene et lag kan gjøre er å beholde de mest pålitelige og beste spillerne.

                      Kommentar

                      • Gullars
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2005
                        • 355

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av tullebukk
                        Hvem faen er Shane,å ja han som ikke tålte og ha konkuranse om plassen. Det sier det meste.
                        Syns det er veldig drastisk og si, det kan jo ligger mere bak en du er klar over.

                        Kommentar

                        • FlisByenStolthet
                          Medlem
                          Møteplager
                          • Dec 2007
                          • 92

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                          LSK burde satset hardere på å beholde Shane. Det virket ikke så veldig helhjerta.
                          Jeg har blitt infomert av en i vennerflokken til Shane at Lyn tilbød han 500,000 kroner mer i året enn LSK var villig til å bla opp.

                          I tillegg til dette kommer "Sign-on-fee". Shane tjener fett for tida.

                          Kommentar

                          • mooph
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2005
                            • 1496

                            #53
                            Hva kommer det av at folk fortsatt diskuterer Liiin spillere ?

                            Med hensyn til Arild vil LSK aldri få en bedre målgjører som er villig til å slite benken. For bredden i stallen er dette gull verdt. Mannen er i tillegg et forbilde for andre på trening og har utvilsomt et hjerte for klubben. Det blir som med en gammel bil, han er verdt mye mer for oss enn noen er villige til å betale.
                            Fugla mot nye høyder

                            Kommentar

                            • FlisByenStolthet
                              Medlem
                              Møteplager
                              • Dec 2007
                              • 92

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av mooph
                              Hva kommer det av at folk fortsatt diskuterer Liiin spillere ?

                              Med hensyn til Arild vil LSK aldri få en bedre målgjører som er villig til å slite benken. For bredden i stallen er dette gull verdt. Mannen er i tillegg et forbilde for andre på trening og har utvilsomt et hjerte for klubben. Det blir som med en gammel bil, han er verdt mye mer for oss enn noen er villige til å betale.
                              Dette bør i offisielt match program for å beskrive Gilbert, så bra innlegg er dette.

                              Kommentar

                              • ulfpulf
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2004
                                • 2505

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av FlisByenStolthet
                                Ganske tydelig at folk som sprer "ryktene" fra "kilder" gjør Fjøra og Nordlies sine jobber vanskeligere.

                                Kan vi ikke foreslå at de som sprer disse ryktene på KFL får karantene?
                                Opprinnelig skrevet av FlisByenStolthet
                                Jeg har blitt infomert av en i vennerflokken til Shane at Lyn tilbød han 500,000 kroner mer i året enn LSK var villig til å bla opp.
                                Prøver du å skaffe deg selv en karantene?
                                Ryktet ditt er interessant nok, men "en i vennerflokken til Shane" er en "kilde" for meg.

                                Kommentar

                                • FlisByenStolthet
                                  Medlem
                                  Møteplager
                                  • Dec 2007
                                  • 92

                                  #56
                                  Absolutt ikke. Jeg kan godt forklare jeg.

                                  Shane sin beste venn heter Matt Heathcoate og kommer fra Brisbane. Jeg jobber i samme firma som han.

                                  Kommentar

                                  • skotten
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2004
                                    • 1794

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av FlisByenStolthet
                                    Absolutt ikke. Jeg kan godt forklare jeg.

                                    Shane sin beste venn heter Matt Heathcoate og kommer fra Brisbane. Jeg jobber i samme firma som han.

                                    ...og er fortsatt ikke verdt mer som informasjonskilde enn en plass i ryktetråden og ikke i hovedforumet.

                                    Kommentar

                                    • liffen
                                      Juniormedlem
                                      Ferskenpels
                                      • Jan 2008
                                      • 8

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av KimFL
                                      Ser i nyhetstråden at Molde ikke har gitt opp Sundgot enda. For min del, kan de bare holde seg unna, men det spørs hva klubben tenker, hvis det kommer nok millioner på bordet...


                                      KimFL
                                      Ser ut som "vi" er villig til å by endel,ja.
                                      AS er mannen vi i Molde trenger og de fleste supportere er enige.Men ikke for enhver pris.
                                      Det forundrer meg ikke om det kommer 8-10 mill på bordet.

                                      Kommentar

                                      • Kanarifugl84
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2007
                                        • 2319

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av liffen
                                        Det forundrer meg ikke om det kommer 8-10 mill på bordet.
                                        I så fall er Arild "deres", så fremt Arild selv vil forlate LSK.

                                        Kommentar

                                        • maurakanari
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jul 2005
                                          • 638

                                          #60
                                          Selvsagt skal vi selge Sundgot hvis vi får 8-10 mill for han. Det er jo et scoop. Da får vi råd til både Ijeh og Hoff.... Med de pengene vi har til rådighet fra før da.......
                                          VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

                                          Kommentar

                                          Working...