LSK på TVRomerike

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Vegar Hjermundrud
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2003
    • 423

    LSK på TVRomerike

    Følgende er klippet fra www.lsk.no:

    "I dag, fredag, starter TVRomerike en ny egenprodusert programserie om LSK. Serien vil gi deg en mulighet til å bli bedre kjent med flere av årets LSK-profiler. Først ut er hovedtrener Uwe Rösler.

    TVRomerike besøkte tidligere i år La Manga hvor LSK hadde sin første treningsleir. Der ble LSK-profiler som hovedtrener Uwe Rösler, assistenttrener Gunnar Halle, og kaptein Frode Kippe intervjuet.
    - Vi håper at man kan komme både trenere og spillere litt mer under huden nå i oppkjøringen til årets sesong, sier produsent Henning Borgersen til LSK.no.
    - Samtidig er det også morsomt å kunne presentere nye spillere som Heinz Müller og Anders Rambekk.

    Programserien vil ha premiere i kveldens TVRomerike-sending. Deretter vil serien bli sendt til faste dager som er tirsdag og fredag. Tidspunktet for TVRomerikes sendinger er 17:30, 18:30 og 23:30 på samme kanal som TVNorge.

    Får du ikke inn TVRomerike kan du følge sendingene gjennom webtv på www.tvromerike.no."
    Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!
  • okb
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 2377

    #2
    Fantastisk!! :-D

    -okb!
    Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

    Kommentar

    • Christer
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2004
      • 388

      #3
      Opprinnelig skrevet av okb
      Fantastisk!! :-D

      -okb!
      det er vel ikke tildfeldig vis du som er journalitsen? siden du har okb som nick og journaliseten het ole kristian bakkene.. altså okb

      var forresten det veldig bra program synd det ikke varte lengere.

      Kommentar

      • okb
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 2377

        #4
        Hehe. Ingen tilfeldighet. Morsomt med litt reklame for programmet.

        Arig med noen tilbakemeldinger her, hvis noen har meninger..

        -okb!
        Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

        Kommentar

        • pondus73
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2004
          • 612

          #5
          Sitter på vestlandet, men takket være dette flotte internettet har jeg fått med meg starten på denne flotte, nye programserien om LSK.
          For hver gang jeg jeg lærer Üwe litt mer å kjenne, som i denne episoden, så blir jeg mer og mer sikker på at LSK gjorde det rette valget av trener.
          Üwe virker profesjonell til fingerspissene og jeg tror hans innvirkning på laget vil være veldig positiv.

          Takk til deg som har laget serien, dette er positiv PR for klubben og det trenger vi!!!

          Nå er det pokker ikke lenge igjen............................................. .... :lol:
          ------eLSKe-------

          Kommentar

          • Rønnern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6690

            #6
            Re: LSK på TVRomerike

            Opprinnelig skrevet av Vegar Hjermundrud
            "I dag, fredag, starter TVRomerike en ny egenprodusert programserie om LSK. Serien vil gi deg en mulighet til å bli bedre kjent med flere av årets LSK-profiler.
            Glimrende!!

            Håper imidlertid at TVRomerike sender en reporter som kan engelsk neste gang de skal intervje noen av våre fremmedspråklige spillere. Han fyren som intervjuer Rösler får jo Thor Heyerdahl sin engelsk til å fremstå som flytende.
            Mvh Ronnie "The Runner"
            LSK for alltid

            Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

            Kommentar

            • HSft
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2004
              • 6079

              #7
              I be not David Copperfield

              Kommentar

              • sniper
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 5254

                #8
                Re: LSK på TVRomerike

                Opprinnelig skrevet av Rønnern
                Opprinnelig skrevet av Vegar Hjermundrud
                "I dag, fredag, starter TVRomerike en ny egenprodusert programserie om LSK. Serien vil gi deg en mulighet til å bli bedre kjent med flere av årets LSK-profiler.
                Glimrende!!

                Håper imidlertid at TVRomerike sender en reporter som kan engelsk neste gang de skal intervje noen av våre fremmedspråklige spillere. Han fyren som intervjuer Rösler får jo Thor Heyerdahl sin engelsk til å fremstå som flytende.
                Da kan han jo sende dette språkgeniet som jobber i Kanari-TV neste gang. Han ser ut til å mestre det meste :wink:

                Kommentar

                • Franken
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2004
                  • 1036

                  #9
                  Genialt!! Rett og slett!!! Sitter i England og ser Uwe nå, faen så bra!

                  Gleder meg til neste program.

                  Na har Kanari-TV virkelig fått en konkurrent.... Haper det byr på enda bedre programmer fra Kanari-tv.

                  Ser dere på Åråsen 1. mai!!
                  Fra Baillsund

                  Kommentar

                  Working...