Hver jævla match er et godt bevis på hvilket rasshøl han er. Bare se hvordan han oppfører seg, hvordan han grisetakler og hvordan han konstant sutrer på dommern. Hvordan han står med den ekle stemmen sin og klager på ufattelig mye dritt etter hvert tap. Hele skikkelsen er motbydelig, personlig mener jeg sippinga hans er det aller, aller værste.
Vidar Riseth klar for LSK
Collapse
X
-
LSK trenger ikke Riseth.
KFL trenger ikke Riseth.
Hvorfor i alle dager skal vi da bruker masse penger på Riseth? Jada , jeg vet han kommer gratis men sign on fee og lønn blir nok til å bli feit på.
Riseth kan bare bli i søpleklubben RBK. Der kan han danse polka med Knut Torbjørn Eggen og lære seg blokkfløyte med Vidar Davidsen.Fugla til vi dør!!!Kommentar
-
LSK trenger ikke Riseth.
KFL trenger ikke Riseth.
Hvorfor i alle dager skal vi da bruker masse penger på Riseth? Jada , jeg vet han kommer gratis men sign on fee og lønn blir nok til å bli feit på.
Riseth kan bare bli i søpleklubben RBK. Der kan han danse polka med Knut Torbjørn Eggen og lære seg blokkfløyte med Vidar Davidsen.
Haha for du var morsom
og saklig
lurer egentlig på om hele innlegget ditt er en vits?:twisted:
en vits, men ikke en hvilken som helst vits, en helt håpløs vits...Kommentar
-
Hver jævla match er et godt bevis på hvilket rasshøl han er. Bare se hvordan han oppfører seg, hvordan han grisetakler og hvordan han konstant sutrer på dommern. Hvordan han står med den ekle stemmen sin og klager på ufattelig mye dritt etter hvert tap. Hele skikkelsen er motbydelig, personlig mener jeg sippinga hans er det aller, aller værste.
Det du nevner over er forresten grunnen til at jeg ønsker han velkommen. Ta med det jeg har nevnt over om erfaring, vinnervilje osv., så håper jeg virkelig at dette går i boks og hvis så skjer vil gleden min være større enn hvis Doffen skulle komme samme vei.BølerkanarisKommentar
-
Personlig mener jeg at hvor mye dritt som en god del her på forumet kommer med er det aller, aller verste.
Det du nevner over er forresten grunnen til at jeg ønsker han velkommen. Ta med det jeg har nevnt over om erfaring, vinnervilje osv., så håper jeg virkelig at dette går i boks og hvis så skjer vil gleden min være større enn hvis Doffen skulle komme samme vei.Lauken er vår venn!Kommentar
-
"And I never thought this life was possible.
You're the yellow bird that I've been waiting for."
Bright Eyes - Poison OakKommentar
-
Dette er de værste nyhetene jeg noensinne har fått om fugla (med unntak av Uwe's sykdom). 15 år som trofast støtte blir virkelig satt på prøve her. Jeg vurderer seriøst å ta "fri-år" fra fugla om dette går igjen, må vel leie ut leigligheten og alt. Han legger vel opp om et år.. Riseth er i samme liga som Martin Andresen, Hulsker og til dels Ivers over de værste sutrekoppene i norge. Gjør ikke annet enn å fly etter dommeren og grine.
Sa ikke Lillestrøm nei til Hulsker for noen år siden, da han ikke passet inn i "Lillestrøm profilen"?? Nei, jeg krysser fingrene.Kommentar
-
Det som er utrolig rart er alle som endrer mening når spilleren blir en suksess på Åråsen. Folk er store i kjeften nå men dersom han bidrar stort til seriegull, hva da??
Ikke kom med pisset om at da heier jeg på de 10 andre på banen, jeg ler den dagen han får egen sang og evt super applaus ved ankomst i første serierunde.
Jeg selv blir bare mer og mer usikker på hva jeg mener, gammel men dog en rutinert og hjerte uten på drakta spiller, veeeldig usikkerKommentar
-
Dette er de værste nyhetene jeg noensinne har fått om fugla (med unntak av Uwe's sykdom). 15 år som trofast støtte blir virkelig satt på prøve her. Jeg vurderer seriøst å ta "fri-år" fra fugla om dette går igjen, må vel leie ut leigligheten og alt. Han legger vel opp om et år.. Riseth er i samme liga som Martin Andresen, Hulsker og til dels Ivers over de værste sutrekoppene i norge. Gjør ikke annet enn å fly etter dommeren og grine.
Sa ikke Lillestrøm nei til Hulsker for noen år siden, da han ikke passet inn i "Lillestrøm profilen"?? Nei, jeg krysser fingrene.
Hvordan får du deg i det hele tatt til å si noe som å ta en fri-år??
Skal ikke påstå jeg liker Riseth, og har likt han, MEN jeg slutter aldri å følge Fugla om han kommer, eller noen andre. Er klubben jeg støtter og elsker av mitt hjerte, og det klarer aldri en spiller og endre på.Kommentar
-
Voksne inlegg, kan ikke dere ringe hverandre så slipper vi andre å lese barnslige innlegg!:evil:Kommentar
-
Sa ikke Lillestrøm nei til Hulsker for noen år siden, da han ikke passet inn i "Lillestrøm profilen"?? Nei, jeg krysser fingrene.
hvis det er en slik belastning å støtte fugl kan du ta deg fri du
dessuten synes jeg ikke riseth sutrer så veldig, han er bare hissig i stilen og spontanreagerer noen ganger, men som oftest er det motstanderen hans som sutrer...Kommentar
-
Kommentar
-
Vidar Riseth Har sagt opp sin kontrakt med RBK
Ifølge VG g NRK sporten. Da er det vel klart? Han trer på seg gult og sort i mars 2008....Kommentar
-
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Jeg reagerer litt på at alle postive personkarakteristikker av riseth får stå ukommentert. Det er åpenbart nok av brukere her som "kjenner fyren" og som mener han er en skikkelig ålreit og trivelig fyr, bra tilskudd til spillergruppa og lagmoralen osv.. Er dette virkelig tilfelle?Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
Kommentar