Vidar Riseth klar for LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • danny85
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Mar 2006
    • 108

    Jeg skjønner frustrasjonen til det herlige kanarifolket.

    Hvis jeg skal sette det litt på spissen. Vidar Riseth skal flytte ned til østlandet. Han er en rutinert ringrev. Han speller på landslaget. Jeg ser ingen grunn til hvorfor han ikke kan ta de siste 2 åra hos oss. Greit nok han er gammel, men tror ikke fjøra tenker på han som fremtidsspeller. Tror de tenker at de har en bra backup for når Frode eller PSA er ute, samt hvis vi får de lekre karantene/skadene i midtbane leddet!

    Jeg sier ikke at jeg stiller meg positivt, men for meg spiller det ingen rolle, han er en god speller, og han er en fin back up. For vi vet alle hva som skjer når en spiller som Frode Kippe er borte et par kamper, fint å ha en ekstremt rutinert spiller i bakhånd da. Som kun er tiltenkt i et par år.

    Man kan selvfølgelig argumentere med å hente en ung midtstopper også, men nå tar jeg hensyn til dagens situasjon og konkluderer med at jeg ønsker alle spillere som har LYST til å komme til fugla, hjertlig velkommen! (Selv om hatet for vidar som speller er sterkt) :P
    ET LAND - ET LAG!
    ----- FUGLA 4 LIFE -----

    Kommentar

    • trigz
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 7097

      Opprinnelig skrevet av El_Cabron
      Som faktisk er enda mer idiotisk!

      Nå må folk våkne opp å skjønne at det er den Gule/Svarte drakta som betyr noe her, og ikke hvem som er inni den.
      Jeg ønsker alle gode spillere velkommen til LSK. Ser ikke hva som skal være idiotisk med det.

      (Og at noen presterte å lage en "nei til Riseth"-gruppe på facebook, var det kanskje aller dummeste jeg har sett i løpet av andre semester 2007.)
      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

      Kommentar

      • Vicarious
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2006
        • 391

        Opprinnelig skrevet av tomtom
        Da er det jo slike som deg som er problemet i denne saken, og ikke Riseth.
        "Slike som meg"... Føler meg en smule stigmatisert her nå.. Tror nok ikke jeg skiller meg mye fra den gjengse Lillestrøm-supporter. Det handler om følelser, du kan ikke bare snu på en femøring og begynne å like en mann du alltid har mislikt.

        Men, jeg er enig i at det ikke er særlig konstruktivt å gå ut med hatmeldinger mot en ny spiller i klubben. Derfor skal jeg bite i meg alt negativt jeg måtte ha å si om Riseth. Og hvis mannen leverer varene i LSK-drakta kommer jeg i likhet med de fleste andre fort til å glemme RBK-Riseth.

        Kommentar

        • El_Cabron
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Oct 2007
          • 218

          Opprinnelig skrevet av trigz
          Jeg ønsker alle gode spillere velkommen til LSK. Ser ikke hva som skal være idiotisk med det.

          (Og at noen presterte å lage en "nei til Riseth"-gruppe på facebook, var det kanskje aller dummeste jeg har sett i løpet av andre semester 2007.)
          Nå var det egentlig "nei-til-Riseth"-gruppa som jeg mente var fantastisk idiotisk da, men jeg ordla meg litt klønete.
          Jeg syns ikke velkommen-gruppa var helt på sin plass heller, da jeg mener det er en litt for gammel og ikke fullt så godt likt spiller vi tross alt får (med mindre du med hånden på hjertet kan si du oppretter en ny gruppe for hver eneste spiller som dukker opp i sportsklubben uansett tidligere meritter eller alder).
          |01100101|01001100|01010011|01001011|01100101|0111 0010|

          Kommentar

          • kunden
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2005
            • 2369

            Dette er vel kanskje den mest oppsiktsvekkende overgangen vi vil faa denne vinteren.
            Naa er vi bare noedt til aa legge gammelt hat til side og stoette opp om mannen. Ev faar admin ta seg den drittjobben det er aa
            slette alle negative omtalelser om Riseth paa denne traaden. Det blir iallefall ikke noe bedre om deler av
            KFL skal lage en isfront mot spilleren. Det kan jo bli jaevlig pinlig hvis mannen ikke blir bejublet naar navnet hans leses opp.
            Det er ikke spesielt god reklame for hverken KFL eller LSK.
            Sytepavene faar gaa i seg selv eller bare ti stille, spesielt hvis det er for aa
            poengtere hvor sippete man mener Riseth er. Snakk om aa kaste stein i glasshus.

            Kommentar

            • trigz
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 7097

              Opprinnelig skrevet av El_Cabron
              (med mindre du med hånden på hjertet kan si du oppretter en ny gruppe for hver eneste spiller som dukker opp i sportsklubben uansett tidligere meritter eller alder).
              Nei, det gjør jeg ikke. Men nå opprettes det ikke anti-grupper mot hver eneste spiller som dukker opp i sportsklubben uansett tidligere meritter eller alder av andre LSK-fans heller.
              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

              Kommentar

              • Kjelstad
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2007
                • 352

                Da var det i boks!

                Ifølge VG sier Riseth dette:

                Samtidig kan han også bekrefte at han blir LSK-spiller.

                Etter hva VG kjenner til, skal avtalen mellom Riseth og Lillestrøm mer eller mindre være i boks.


                Så nå er det bare å gi faen i å disse Riseth. Han tar nå på seg gul og svart drakt akkurat som Kippe, Søgård osv. Så da støttervi han som vi støtter alle andre fugler!

                Riseth i svart og gult!
                -Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!

                Kommentar

                • BennyLem
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 2902

                  Opprinnelig skrevet av Tony_Montana
                  Kommer Riseth, så vurderer jeg rett og slett å bli hjemme. Nr. 2 på hatlista, rett bak Martin Andresen.
                  Du Meter'n, husker du vi sa det samme om "Krittet" og "Feite Frank" en gang i forrige århundre også... Vi måtte vel bite i oss det rimelig kjapt.
                  Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                  Kommentar

                  • tomtom
                    Medlem
                    Møteplager
                    • Oct 2007
                    • 85

                    Opprinnelig skrevet av El_Cabron
                    Bare se hvilke kameler de som holder med Arsenal må svelge... De har ikke en eneste Engelsk spiller i første 11'ern, eller trener for den saks skyld, men de klarer faen meg å fylle opp stadion hver eneste hjemmekamp likevel.
                    Vi sutrer som faen bare det kommer en som er fra en annen landsdel... Våkn opp der ute!

                    Jeg er som sagt ikke kjempefan av Riseth jeg heller, men kjærligheten til LSK er da for svarte svingende mye høyere enn "hatet" til Riseth!
                    Godt sagt. Tror ikke det er kjipt å være gooner om dagen. Men synd de har solgt sjela til Emirates og spiller på et kjedelig og uintimt stadion. Om spillerne er engelske eller utenlandske spiller liten rolle så lenge de blør for klubben. Det er helt klart mer moro når vi har mange spillere fra lokalmiljøet, men om resten av laget er trøndere, samer eller ivorianere, bryr jeg meg lite om.

                    Kommentar

                    • tomtom
                      Medlem
                      Møteplager
                      • Oct 2007
                      • 85

                      Opprinnelig skrevet av Vicarious
                      "Slike som meg"... Føler meg en smule stigmatisert her nå.. Tror nok ikke jeg skiller meg mye fra den gjengse Lillestrøm-supporter. Det handler om følelser, du kan ikke bare snu på en femøring og begynne å like en mann du alltid har mislikt.

                      Men, jeg er enig i at det ikke er særlig konstruktivt å gå ut med hatmeldinger mot en ny spiller i klubben. Derfor skal jeg bite i meg alt negativt jeg måtte ha å si om Riseth. Og hvis mannen leverer varene i LSK-drakta kommer jeg i likhet med de fleste andre fort til å glemme RBK-Riseth.
                      Ikke meninga å stigmatisere, men bør LSK unnlate å hente en god spiller som faktisk ønsker å spille for Sportsklubben pga at en del supportere hater mannen? Hvis det er noen problemer knyttet til denne overgangen, ligger de hos dere som ikke tåler trynet på mannen - ikke hos Riseth eller klubbledelsen.

                      Kommentar

                      • Kølla Riisa
                        Seniormedlem
                        • Jun 2004
                        • 1021

                        Ja, for deg er det tydeligvis lett å ta imot mannen. Du holder jo med Rosenborg annenhver tirsdag gjennom hele vinteren i CL

                        Blir flau på dine vegne

                        Kommentar

                        • vollafugl
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Dec 2006
                          • 978

                          Opprinnelig skrevet av Per Berg Jr.
                          Ifølge VG sier Riseth dette:

                          Samtidig kan han også bekrefte at han blir LSK-spiller.

                          Etter hva VG kjenner til, skal avtalen mellom Riseth og Lillestrøm mer eller mindre være i boks.


                          Så nå er det bare å gi faen i å disse Riseth. Han tar nå på seg gul og svart drakt akkurat som Kippe, Søgård osv. Så da støttervi han som vi støtter alle andre fugler!

                          Riseth i svart og gult!
                          For alt jeg vet kan det godt hende at Riseth alt er klar for LSK.

                          Hvis man imidlertid leser VG-reportasjon gjengitt i nyhetstråden i sammenheng, er det likevel ikke grunnlag for å konstantere at avtalen er "i boks" som du skriver.




                          Kommentar

                          • tomtom
                            Medlem
                            Møteplager
                            • Oct 2007
                            • 85

                            Opprinnelig skrevet av Kølla Riisa
                            Ja, for deg er det tydeligvis lett å ta imot mannen. Du holder jo med Rosenborg annenhver tirsdag gjennom hele vinteren i CL

                            Blir flau på dine vegne
                            Har ingen problemer verken med å unne andre norske lag suksess i Europa eller at LSK skaffer seg seg en god "klyse". Skal vi bli Norges beste lag, kan vi ikke sortere vekk spillere fordi de har dialekter/manerer/meritter vi ikke liker.

                            Kommentar

                            • Vidarw
                              Medlem
                              Hoffnarr
                              • Apr 2006
                              • 67

                              klar

                              Ifølge knut torbjørn eggen, har han skrevet under for oss

                              Kommentar

                              • Ketil Cantona
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 6813

                                Om vi liker det eller ikke, du er velkommen Vidar.

                                Håper du og dine nye lagkompisser sikrer gullet neste sesong!

                                Kommentar

                                • El_Cabron
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • Oct 2007
                                  • 218

                                  Opprinnelig skrevet av Vidarw
                                  Ifølge knut torbjørn eggen, har han skrevet under for oss
                                  Hadde vært fint med link el.
                                  |01100101|01001100|01010011|01001011|01100101|0111 0010|

                                  Kommentar

                                  • Totti21
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Mar 2004
                                    • 3500

                                    Kommentar

                                    • Lillestrøm Kirke
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Oct 2004
                                      • 1470

                                      Opprinnelig skrevet av El_Cabron
                                      Hadde vært fint med link el.
                                      Fra nyhetstråden (selvfølgelig):

                                      Opprinnelig skrevet av dIsTurBeD
                                      SISTE KVELD MED GJENGEN: Vidar Riseth sa nylig opp kontrakten med Rosenborg. Neste sesong spiller han for Lillestrøm. Foto: Thomas Rasmus Skaug/SCANPIX

                                      Riseth klar for LSK



                                      Rosenborg bekrefter overgangen, bare timer før avspark i skjebnekampen mot Schalke.


                                      Rosenborg-veteranen Vidar Riseth er klar for Lillestrøm Sportsklubb. Det opplyser trondheimsklubbens sportsdirektør Knut Torbjørn Eggen overfor TV 2 Sporten.
                                      Dermed blir tirsdagens skjebnekamp mot Schalke 04 i Mesterligaen 35-åringens siste for Rosenborg. 35-åringen har tilbrakt til sammen sju sesonger på Lerkendal.
                                      Riseth sa nylig opp kontrakten med Rosenborg, og går dermed vederlagsfritt til Lillestrøm.



                                      http://www.fxt.no/tippeligaen/rosenb...cle1488374.ece
                                      "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

                                      Kommentar

                                      • KFL109
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2003
                                        • 1958

                                        Det ryktes at et par semitrailere med kameler er observert kjørende mot Romerike. Her skal det svelges unna!

                                        Det blir spennende å se hva Riseth kan tilføre klubben.
                                        Vidar Evje

                                        Kommentar

                                        • El_Cabron
                                          Seniormedlem
                                          Forumonanist
                                          • Oct 2007
                                          • 218

                                          Da er det vel bare å ønske Vidar velkommen (med en litt flau/bitter smak i munnen), og håpe at han gjør alle negative tanker til skamme.

                                          Jeg håper han kan tilføre LSK en dimensjon av rutine og glød slik at vi makter å vinne de kampene hvor det til stadighet vipper i vår disfavør (grunnet mangel på rutine, dyktighet og tro)!
                                          Last edited by El_Cabron; 11.12.2007, 13:22. Begrunnelse: Glemte en viktig grunn
                                          |01100101|01001100|01010011|01001011|01100101|0111 0010|

                                          Kommentar

                                          Working...