Seriefinale runde 25 neste år. LSK-RBK 0-1 (Selvmål 89min Riseth)
Vidar Riseth klar for LSK
Collapse
X
-
-
Jeg er fremdeles skuffet, og det kommer jeg til å være en stund også.
Vidar Riseth skal bevise en god del før jeg klarer å akseptere han som Lillestrømspiller. Et par taklinger utenfor regelboka+++ mot Vålerenga den 13. April ville nok gjort denne tranen litt enklere å svelge.
Et spørsmål som er verdt å ta opp er jo hvor stor lønn han vil ha.
Ser at han i skattelisten for 2006 sto oppført med en inntekt på 4 129 757 kroner... Nå vet ikke jeg hva Riseth finner på på fritiden sin, men om dette var årslønna hans i Rosenborg er jo den summen vannvittig mye.
Ufattelig sløsing med penger om han engang vil tjene 33% av dette i Lillestrøm. Ser jo at spillere som Pål Steffen Andresen står med en årslønn på 542 974 kr..
For ikke å nevne at han er på stupet av sin karriere som fotballspiller.
Nei, jeg forholder meg kritisk til dette kjøpet, så får jeg eventuelt tygge i meg ordene om han skulle slå an til å bli en publikumsfavoritt.
Ser jo bare perverst ut. Huff.Kommentar
-
Bekrefter Riseth-overgang
Familiesituasjonen skal være årsaken til at Vidar Riseth går til Lillestrøm.
GELSENKIRCHEN / TRONDHEIM (TV 2/Nettavisen): Det bekreftet sportsdirektør Knut Torbjørn Eggen under en seanse for supportere og sponsorer i Tyskland tirsdag formiddag, ifølge TV 2 Sporten.
Jess da..!Kommentar
-
Han kommer til LSK primært fordi kjærringa vil østover og ikke fordi han ser det som en sportslig utfordring eller lønnsmessig fordel. Han skal altså etter sigende avslutte karrieren hos oss. Hans eneste motivasjon for en god innsats er redusert til å tilfredstille trangen til et positivt ettermæle (personlig stolthet).
Denne karen som flere her er sikre på vil bli en utmerket lederskikkelse og gi 100% for klubben. Vel, jeg skal ikke dømme noen før godt utpå neste sommer, men skeptisk må jeg få lov å være.Fugla mot nye høyderKommentar
-
Ser at han i skattelisten for 2006 sto oppført med en inntekt på 4 129 757 kroner... Nå vet ikke jeg hva Riseth finner på på fritiden sin, men om dette var årslønna hans i Rosenborg er jo den summen vannvittig mye.
Ufattelig sløsing med penger om han engang vil tjene 33% av dette i Lillestrøm. Ser jo at spillere som Pål Steffen Andresen står med en årslønn på 542 974 kr..Ja til pause i pausen!Kommentar
-
Vidar Riseth skal bevise en god del før jeg klarer å akseptere han som Lillestrømspiller. Et par taklinger utenfor regelboka+++ mot Vålerenga den 13. April ville nok gjort denne tranen litt enklere å svelge.
Ufattelig sløsing med penger om han engang vil tjene 33% av dette i Lillestrøm. Ser jo at spillere som Pål Steffen Andresen står med en årslønn på 542 974 kr..
Nei, jeg forholder meg kritisk til dette kjøpet, så får jeg eventuelt tygge i meg ordene om han skulle slå an til å bli en publikumsfavoritt.
Ser jo bare perverst ut. Huff.Kommentar
-
(F.eks. blei jo ikke bakgrunnen for salget av Ardian Gashi til Brann offenliggjort, som du veit.)
Uansett er jeg sikker på at vi får 120% av Vidar. Han er profesjonell.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Det skrives mye om at Riseth vil østover. Nå ligger vel Lillestrøm bare ca. 40 lengdeminutter øst for Trondheim, så det ville vært mer presist å skrive sørover. Hvis han virkelig ønsket seg østover, burde han valgt Vladivostok.Last edited by Torolf; 12.12.2007, 08:52. Begrunnelse: Rotet med lengde- og breddegrader. Ett lengdeminutt er for øvrig ca. 830 meter ved Trondheim.Kommentar
-
Ser jo bare perverst ut. Huff.
Riseth driver med eiendom på fritiden, derfor den høye inntekten. Tror ikke han er en av de best betalte i RBK pr i dag så dere trenger ikke frykte en kjempelønnKommentar
-
Kim R
FORZA FUGLA - så lenge enga taper er jeg fornøyd ;)
---------------------------Kommentar
-
Kommentar
-
Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
ja, vi gjør nå det, men kunne heller ønske at vi fikk inn en eller to som er lette å arbeide med for gutta i angrep sånn at vi får litt fart på tingeneKim R
FORZA FUGLA - så lenge enga taper er jeg fornøyd ;)
---------------------------Kommentar
-
Takker og ønsker velkommen til vidar riseth!
Gleder meg at en slik rutinert midtbane spiller kan komme og vil dominere vår midtbane
du er hjertlig velkommen og jeg gleder meg til og se deg i aksjon med lillestrøm drakta!
Henrikdet er helt for jæveligKommentar
-
Kommentar
Kommentar