Vidar Riseth klar for LSK
Collapse
X
-
Uansett, jeg forholder meg til fakta og i denne saken er fakta veldig nice. Vidar Riseth er fugl.BølerkanarisKommentar
-
-
Stemmer det at han fridde til (P)enga og fikk nei først så synes jeg dette er meget langt ut på kanten av stupet.
Ikke nok med at det er en spiller mange her i utgangspunktet var ekstremt skeptisk til men dette ble på en måte toppen av kransekaken.
Lurer egentlig på hva han vil i LSK? Har han ambisjoner i klubben eller er det rett og slett fordi han hadde litt lyst til å spille et par år til for morro?
Skeptisk....Meget skeptisk!Kommentar
-
TV2 sa vel at Riseth hadde fått nei av søpla, og valgte LSK som 2.valget fordi de skal være litt jævelige mot LSK..
Alle veit jo hvor godt forhold LSK og tv2 har til hverandre...
Tar dette med en klype salt.
Så på nrk sporten nå, og de sa ingenting om at Riseth valgte LSK etter å ha fått nei hos Søpla...
Velkommen til Fugla Vidar...! Gleder meg til å se du legger inn en orntlig grisetakling på ivers og skjelbreid, for så å juble foran Kanarifansen etterpå!!!!=)Kommentar
-
Herre Jeremias! Dette er da ikke noe å mase om. Folk blir jo paniske bare bydelsklubben blir nevnt. For det første er det ingen som kan forvente at Riseth har noen særlige godfølelser for LSK før han kommer hit.
Det er godt dokumentert i denne tråden at forholdet mellom LSK og Riseth ikke har vært på bamseklemstadiet, og hvis noen tror at han gikk med et brennende indre ønske om å avslutte for oss i utgangspunktet, så er veldig naivt.
Hvis han spurte VIF først, kan for eksempel ha vært av hensyn til egne supportere, som ikke er spesielt fornøyd med at han går til oss. Lillestrøm er hatlaget til Rosenborg ved siden av Molde, akkurat som vi ikke kan fordra VIF eller Rosenborg.
Nå gjenstår det å se at kontrakten faktisk blir underskrevet, og så å se om vi ikke klarer å gjøre forholdet mellom Riseth og Sportsklubben til noe som minner mer om en spirende vårdag, enn blåfrosne vinternetter, slik det har vært hittil.FerdigskåraKommentar
-
Gratulerer med årets kjøp, Jan Åge! [Riseth]
Da har Knut Torbjørn bekreftet det i alle fall jeg håpet på, Vidar Riseth er fuglaspiller, og vi har gjort et varp av uante dimensjoner.
Det er bare å bøye seg i støvet. Vi har hentet inn den mest forhatte spilleren i serien(dere kan synes han er en drittsekk, men nå er han vår drittsekk), en mann som alltid gir hundre prosent og enda litt til, har vunnet mer enn noen annen tilgjengelig spiller, og har en mentalitet og erfaring som ikke kan være annet enn ekstremt motiverende for våre yngre landslagsaspiranter(tenk på hva PSA kan lære!!!). Dette er akkurat spilleren vi hadde trengt i alle kampene vi slapp inn mål mot slutten av kampene i 2006, og spilleren som hadde røska tak i resten av laget da vi hadde downperiodene i fjor. En ledertype og motivator i spillergruppen vi ikke har hatt siden Torgeir, dog av helt annerledes format.
Jeg gratulerer dermed Jan Åge med å både ha gjort årets varp, og med å ha gitt meg rett i forhold til markedstrategidebatten. Dere er mange som kommer til å måtte ta en Rikerud i løpet av de neste to årene, og jeg skal være her for å leke Onkel Skrue med både spydighet og nedlatenhet hele perioden. Nok en gang har manageren vår vist sin kløkt og glimt av sitt mektige kontaktnett, og jeg håper dere kanarikollegaer innser hvor heldige vi er. Han kan godt være kontroversiell, men kompetansen og resultatene er udiskutable. Gi oss en kjapp venstreving også nå(han dukker opp innen nyttår, er mitt tips), så alle blir ordentlig nesegruse.
Modder: nei, dette hører ikke hjemme i noen av de andre trådene, ettersom det omhandler begge, og strengt tatt legger opp til en helt annen debatt en hva de to tidligere handler om. Synes jeg.Last edited by Grusom B; 11.12.2007, 19:43.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Vidar Riseth er ikke i nærheten av noen av de punktene. Han er en potet som er på vei nedover som fotballspiller. Han er for dyr for å ha som stallfyll. Han er ikke bedre enn noen av de som vi regner med er i start 11`ern. Og han holder kun ett år, maks to.Kommentar
-
For det andre er det enda godt at ikke haterne styrer innkjøpene til LSK, men Jan Åge Fjørtoft. Det mest latterlige her er de som gir inntrykk av å støtte LSK, men faktisk motarbeider klubbens egne spillere. Hvem tror dere at dere hjelper?
Velkommen, Vidar!Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Kunne vi ikke forsøke å gjøre noe med punkt 1 først, så får vi heller iverksette plan B hvis det mislykkes. Så lenge han ikke har underskrevet, bør det være håp.Kommentar
-
Klamrer meg fast til ett lite håp om at han brekker benet ikveld og ikke består den medisinske testen.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Snakk om selektiv lesning av forumet, for det første.
For det andre er det enda godt at ikke haterne styrer innkjøpene til LSK, men Jan Åge Fjørtoft. Det mest latterlige her er de som gir inntrykk av å støtte LSK, men faktisk motarbeider klubbens egne spillere. Hvem tror dere at dere hjelper?
Velkommen, Vidar!
Da kan vi ikke ha folk som Riseth i den guledrakta.
men du og de 15 andre som er enige i deg må få mene hva dere vil, er ett fritt landUFC ~ Gulsvarte Brødre
Kommentar
-
Vi må jo ikke betale for han, men han skal ha sign-on-fee, men det skal jo alle også. Men jeg nekter å tro at han går veldig mye ned i lønn i forhold til det han har hatt i Rosenborg. Og da blir han for dyr for ha som stallfyll.Kommentar
Kommentar