Vidar Riseth klar for LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • PåKampen
    Juniormedlem
    Bøffel
    • Nov 2006
    • 28

    Opprinnelig skrevet av chrissp
    Og dette skulle plutselig TV2 vite? De var ikke akkurat først ute med nyheten om at Riseth er på vei bort.
    Var vel strengt tatt akkurat det de var. Nyheten kom fra TV2s reporter i Tyskland i forbindelse med CL-kampen.

    Kommentar

    • chrissp
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2004
      • 2403

      Opprinnelig skrevet av chrissp
      Og dette skulle plutselig TV2 vite? De var ikke akkurat først ute med nyheten om at Riseth er på vei bort.

      Og så hvis så er tilfelle? So what. Martin Andresen ønsker helt sikkert ikke en person på laget som kan utfordre hans lederegenskaper eller posisjon på midten.
      Opprinnelig skrevet av miller
      er det ikkje litt surt at dere er 2.valget BAK Voff?
      Opprinnelig skrevet av PåKampen
      Var vel strengt tatt akkurat det de var. Nyheten kom fra TV2s reporter i Tyskland i forbindelse med CL-kampen.
      Det var vel NRK som var først ute med nyheten i helgen. Mulig jeg tar feil.

      Uansett, jeg forholder meg til fakta og i denne saken er fakta veldig nice. Vidar Riseth er fugl.
      Bølerkanaris

      Kommentar

      • Høland kanaris
        Juniormedlem
        Bøffel
        • Dec 2006
        • 25

        Det var nrk som hadde nyheten først...

        Kommentar

        • Trondeo
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2005
          • 3062

          Opprinnelig skrevet av miller
          er det ikkje litt surt at dere er 2.valget BAK Voff?
          Er det ikke litt surt å tenke på at forumet deres suger så lut at dere trekker til oss?

          Kommentar

          • MedlemNR35
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2004
            • 905

            Stemmer det at han fridde til (P)enga og fikk nei først så synes jeg dette er meget langt ut på kanten av stupet.

            Ikke nok med at det er en spiller mange her i utgangspunktet var ekstremt skeptisk til men dette ble på en måte toppen av kransekaken.

            Lurer egentlig på hva han vil i LSK? Har han ambisjoner i klubben eller er det rett og slett fordi han hadde litt lyst til å spille et par år til for morro?

            Skeptisk....Meget skeptisk!

            Kommentar

            • Høland kanaris
              Juniormedlem
              Bøffel
              • Dec 2006
              • 25

              TV2 sa vel at Riseth hadde fått nei av søpla, og valgte LSK som 2.valget fordi de skal være litt jævelige mot LSK..
              Alle veit jo hvor godt forhold LSK og tv2 har til hverandre...

              Tar dette med en klype salt.
              Så på nrk sporten nå, og de sa ingenting om at Riseth valgte LSK etter å ha fått nei hos Søpla...

              Velkommen til Fugla Vidar...! Gleder meg til å se du legger inn en orntlig grisetakling på ivers og skjelbreid, for så å juble foran Kanarifansen etterpå!!!!=)

              Kommentar

              • Kimito
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 2601

                Herre Jeremias! Dette er da ikke noe å mase om. Folk blir jo paniske bare bydelsklubben blir nevnt. For det første er det ingen som kan forvente at Riseth har noen særlige godfølelser for LSK før han kommer hit.

                Det er godt dokumentert i denne tråden at forholdet mellom LSK og Riseth ikke har vært på bamseklemstadiet, og hvis noen tror at han gikk med et brennende indre ønske om å avslutte for oss i utgangspunktet, så er veldig naivt.

                Hvis han spurte VIF først, kan for eksempel ha vært av hensyn til egne supportere, som ikke er spesielt fornøyd med at han går til oss. Lillestrøm er hatlaget til Rosenborg ved siden av Molde, akkurat som vi ikke kan fordra VIF eller Rosenborg.

                Nå gjenstår det å se at kontrakten faktisk blir underskrevet, og så å se om vi ikke klarer å gjøre forholdet mellom Riseth og Sportsklubben til noe som minner mer om en spirende vårdag, enn blåfrosne vinternetter, slik det har vært hittil.
                Ferdigskåra

                Kommentar

                • Grusom B
                  Generalissimo Bellisimo
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 6248

                  Gratulerer med årets kjøp, Jan Åge! [Riseth]

                  Da har Knut Torbjørn bekreftet det i alle fall jeg håpet på, Vidar Riseth er fuglaspiller, og vi har gjort et varp av uante dimensjoner.

                  Det er bare å bøye seg i støvet. Vi har hentet inn den mest forhatte spilleren i serien(dere kan synes han er en drittsekk, men nå er han vår drittsekk), en mann som alltid gir hundre prosent og enda litt til, har vunnet mer enn noen annen tilgjengelig spiller, og har en mentalitet og erfaring som ikke kan være annet enn ekstremt motiverende for våre yngre landslagsaspiranter(tenk på hva PSA kan lære!!!). Dette er akkurat spilleren vi hadde trengt i alle kampene vi slapp inn mål mot slutten av kampene i 2006, og spilleren som hadde røska tak i resten av laget da vi hadde downperiodene i fjor. En ledertype og motivator i spillergruppen vi ikke har hatt siden Torgeir, dog av helt annerledes format.

                  Jeg gratulerer dermed Jan Åge med å både ha gjort årets varp, og med å ha gitt meg rett i forhold til markedstrategidebatten. Dere er mange som kommer til å måtte ta en Rikerud i løpet av de neste to årene, og jeg skal være her for å leke Onkel Skrue med både spydighet og nedlatenhet hele perioden. Nok en gang har manageren vår vist sin kløkt og glimt av sitt mektige kontaktnett, og jeg håper dere kanarikollegaer innser hvor heldige vi er. Han kan godt være kontroversiell, men kompetansen og resultatene er udiskutable. Gi oss en kjapp venstreving også nå(han dukker opp innen nyttår, er mitt tips), så alle blir ordentlig nesegruse.

                  Modder: nei, dette hører ikke hjemme i noen av de andre trådene, ettersom det omhandler begge, og strengt tatt legger opp til en helt annen debatt en hva de to tidligere handler om. Synes jeg.
                  Last edited by Grusom B; 11.12.2007, 19:43.
                  Ni principe ni rey...

                  D10S!

                  Kommentar

                  • Serbern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 5496

                    Hvis dette er årets kjøp er jeg redd 2008 blir en trist sesong for oss.

                    Kommentar

                    • Grusom B
                      Generalissimo Bellisimo
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6248

                      Kunne du tenke deg å nedverdige deg selv til å argumentere for hvorfor?
                      Ni principe ni rey...

                      D10S!

                      Kommentar

                      • Serbern
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2006
                        • 5496

                        Opprinnelig skrevet av Grusom B
                        Kunne du tenke deg å nedverdige deg selv til å argumentere for hvorfor?
                        Når jeg hører årets kjøp tenker jeg en spiller som kommer til oss og forsterker laget vårt. En spiller som går rett inn i første 11`ern. En spiller som vi kan dra nytte av i en del år, og kanskje eventuelt selge med god fortjenste.

                        Vidar Riseth er ikke i nærheten av noen av de punktene. Han er en potet som er på vei nedover som fotballspiller. Han er for dyr for å ha som stallfyll. Han er ikke bedre enn noen av de som vi regner med er i start 11`ern. Og han holder kun ett år, maks to.

                        Kommentar

                        • UltraFo
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jun 2007
                          • 800

                          han har nok av grunner og hente opp, er jo bare å lese på forumet det.
                          folk hater han jo. vi skal ikke like godt hente inn Panzer eller Judas også da? latterlig kjøp..
                          UFC ~ Gulsvarte Brødre

                          Kommentar

                          • KFL41
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2004
                            • 3648

                            Vi har jo ikke engang kjøpt ham, men fått han "gratis" (sign on fee og lønn riktignok)

                            Kommentar

                            • trigz
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 7095

                              Opprinnelig skrevet av UltraFo
                              han har nok av grunner og hente opp, er jo bare å lese på forumet det.
                              folk hater han jo. vi skal ikke like godt hente inn Panzer eller Judas også da? latterlig kjøp..
                              Snakk om selektiv lesning av forumet, for det første.
                              For det andre er det enda godt at ikke haterne styrer innkjøpene til LSK, men Jan Åge Fjørtoft. Det mest latterlige her er de som gir inntrykk av å støtte LSK, men faktisk motarbeider klubbens egne spillere. Hvem tror dere at dere hjelper?

                              Velkommen, Vidar!
                              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                              Kommentar

                              • Torolf
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2004
                                • 9574

                                Opprinnelig skrevet av Kimito
                                Nå gjenstår det å se at kontrakten faktisk blir underskrevet, og så å se om vi ikke klarer å gjøre forholdet mellom Riseth og Sportsklubben til noe som minner mer om en spirende vårdag, enn blåfrosne vinternetter, slik det har vært hittil.
                                Kunne vi ikke forsøke å gjøre noe med punkt 1 først, så får vi heller iverksette plan B hvis det mislykkes. Så lenge han ikke har underskrevet, bør det være håp.

                                Kommentar

                                • snatch
                                  Juniormedlem
                                  Bøffelpromp
                                  • Apr 2007
                                  • 11

                                  Opprinnelig skrevet av Serbern
                                  Han er for dyr for å ha som stallfyll.
                                  Det virker som om du er godt innformert, hva er lønnen hans og hvor mye fikk han i lomma, må vi betale overgangs penger for han



                                  Snatch

                                  Kommentar

                                  • King_Raymond
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 4987

                                    Klamrer meg fast til ett lite håp om at han brekker benet ikveld og ikke består den medisinske testen.
                                    Ultras Felt C Lillestrøm

                                    Kommentar

                                    • Bjerkern
                                      Juniormedlem
                                      Ferskenpels
                                      • Dec 2007
                                      • 1

                                      Jippi

                                      Nå blir vi favoritter til å vinne NM i Old Boys Hva med Rush?

                                      Kommentar

                                      • UltraFo
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jun 2007
                                        • 800

                                        Opprinnelig skrevet av trigz
                                        Snakk om selektiv lesning av forumet, for det første.
                                        For det andre er det enda godt at ikke haterne styrer innkjøpene til LSK, men Jan Åge Fjørtoft. Det mest latterlige her er de som gir inntrykk av å støtte LSK, men faktisk motarbeider klubbens egne spillere. Hvem tror dere at dere hjelper?

                                        Velkommen, Vidar!
                                        Vi er ikke her for spillerne, men for klubben, logoen og alt det står for, og Espen Søgård som gjør seg verdig det!
                                        Da kan vi ikke ha folk som Riseth i den guledrakta.
                                        men du og de 15 andre som er enige i deg må få mene hva dere vil, er ett fritt land
                                        UFC ~ Gulsvarte Brødre

                                        Kommentar

                                        • Serbern
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2006
                                          • 5496

                                          Vi må jo ikke betale for han, men han skal ha sign-on-fee, men det skal jo alle også. Men jeg nekter å tro at han går veldig mye ned i lønn i forhold til det han har hatt i Rosenborg. Og da blir han for dyr for ha som stallfyll.
                                          Opprinnelig skrevet av snatch
                                          Det virker som om du er godt innformert, hva er lønnen hans og hvor mye fikk han i lomma, må vi betale overgangs penger for han



                                          Snatch

                                          Kommentar

                                          Working...