Vidar Riseth klar for LSK
Collapse
X
-
Nesten morsomt det her. De fleste her vil ikke ha han, mens de fleste RBK supportere vil ikke miste ham. Eneste de har mindre lyst til å miste er Per Ciljan.
Er han et så dårlig valg, når alle RBK ikke vil miste ham? Da må han jo gjøre noe riktig?
Uten at jeg gidder gjøre opp noen mening før dette blir bekreftet den ene eller andre veien.Kommentar
-
Nå er ikke dette hverken bekreftet eller avkreftet fra andre hold, så spar ammunisjonen inntil videre. Men ad rutine, Riseth er da på langt nær den eneste spilleren i Tippeligaen som har rutine?
Viktigere mener jeg er: Hvilket signal sender vi ut til potensielle talenter, dersom vi nå heller foretrekker avdanka travhester på +35?Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
At her er det ledig plass til deg om et år eller to (hvis du er god nok) Hver gang vi henter en spiller utenfra sender vi et signal om at talentene vi har på denne posisjonen ikke er gode nok, enda. Hadde vi hentet 3-4 spillere over 30 kunne jeg vært enig med deg, men fordi vi henter en god 35-åring betyr ikke det at klubben ikke har tro på talentene...Kommentar
-
For trøndra vil det å miste Riseth til oss bety det samme som at vi hadde mistet Rånern til vif, og det gjør dette til en litt småsexy sak.
Jeg trur ikke han kommer, han presser sikkert bare RBK for en lengre kontrakt, men han hadde gjort oss godt, det er helt sikkert.
PetterKommentar
-
At her er det ledig plass til deg om et år eller to (hvis du er god nok) Hver gang vi henter en spiller utenfra sender vi et signal om at talentene vi har på denne posisjonen ikke er gode nok, enda. Hadde vi hentet 3-4 spillere over 30 kunne jeg vært enig med deg, men fordi vi henter en god 35-åring betyr ikke det at klubben ikke har tro på talentene...
Nei, alternativkostnaden sier bruk heller pengene på bonuser til spillergruppa, eller en god ving, framfor en avdanket fyr på 35 år. Men det er min mening.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Ser poenget ditt, men velger å fortsatt ikke være enig. Riseth er i mine øyne ingen umiddelbar forsterkning. Hverken på midtbanen eller i forsvar. Det vi trenger er ving-ving-ving. Og for å gjenta meg selv, ad rutine så er det bare å trekke fram Kippe, Rånern, Arild, og rett bak der er det en gjeng med nok kamper for andre lag som MJ og Pedersen.
Nei, alternativkostnaden sier bruk heller pengene på bonuser til spillergruppa, eller en god ving, framfor en avdanket fyr på 35 år. Men det er min mening.Kommentar
-
Jeg syns det blir litt billig å si at man heller vil ha en ving. Ja, jeg vil også heller ha en ving, men nå er det nå engang ikke sånn at Riseth eliminerer mulighetene for å kjøpe en ving også...Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
Jeg har tidligere ment at LSK er taperen på overgangsmarkedet. Dette gjør ikke saken bedre. Alt som jeg skulle si er blitt sagt bedre før i tråden. Men Vidar Riseth?? Det er tydelig at klubben satser på sportslig suksess forran noe som helst annet, også verdigheten. Var det ikke noen som sa "jeg vil heller kommer på 4.plass med et realt lag enn å vinne med et lag fullt av drittsekker?".
Vi ser jo hva som holder på å skje.. Jeg regner med at dette kun er for å presse RBK for en bedre kontrakt.Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Det er jo oppsiktsvekkende at Nordby over stadige innlegg i denne tråden benytter seg hvert eneste innlegg til å erklære Riseth for en drittsekk. Da må jeg spørre om du kjenner han? Har han fornærmet deg på det groveste, brukt vold mot deg eller dine nærmeste? Hva gir deg grunnlag for å komme med denne personkarakteristikken?
Og UltraFo: Pikk? Spar meg!Kommentar
-
Kommentar
-
Fra likninga 2006 på aftenposten.no, etter søk på Vidar kan vi lese følgende:
Inntekt: 4,129,757
Formue: 11,153,197
Han kommer til å kreve mye mer i lønn enn han reelt er verdt.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Det er jo oppsiktsvekkende at Nordby over stadige innlegg i denne tråden benytter seg hvert eneste innlegg til å erklære Riseth for en drittsekk. Da må jeg spørre om du kjenner han? Har han fornærmet deg på det groveste, brukt vold mot deg eller dine nærmeste? Hva gir deg grunnlag for å komme med denne personkarakteristikken?
Og UltraFo: Pikk? Spar meg!
og det er min mening, jeg ser på han som en av Tippeligaens værste spillere.UFC ~ Gulsvarte Brødre
Kommentar
-
13 millioner for Hæstad vi ikke bruker
- 4 millioner for Riseth i lønn
= 9 millioner til overs fra den posten.
Jeg har selvfølgelig ikke tatt med lønna som denne ekstra vingen eventuellt skal ha, men så har jeg ei heller tatt med den lønna Hæstad skulle ha. Pengene er det tilsynelatende nok av.Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
Og UltraFo: Pikk? Spar meg!
Jo, vidar Riseth er en pikk.Kommentar
-
Voks opp. La meg si det sånn; det er overveiende sannsynlig at Vidar Riseth ikke er lommemannen, og dermed har holdt seg langt unna Nordby.Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
Kommentar