Er du god nok har ikke alderen så mye å si. Bedre å finne noen unge spillere som kan enten spille lenge i LSK eller som LSK kan få igjen noen millioner for. Men dersom dette ikke er mulig, enten at de er for dyre eller for dårlige, er det bedre at LSK henter "gamle" spillere som kan styrke troppen til at vi tar "the double" i 2008.
Vidar Riseth klar for LSK
Collapse
X
-
Kjenner jeg er veldig delt når det gjelder denne potensielle overgangen selv. Vi trenger rutinen og vi trenger vinnerviljen. Problemet er alderen og hvor i alle dager man skal plassere ham??
...for å spinne litt rundt det siste så vil jeg, basert på Fjøras uttalelser om hvorfor klubben er/var ute etter Hæstad, tippe at midtbaneanker er den mest sannsynlige plassen -> Kiko blir et alternativ som indreløper -> Riise frigjøres som vingalternativ. (I tillegg brukes Riseth som midtstopper de 35% av kampene hvor Kippe er suspendert.)Ja til pause i pausen!Kommentar
-
skal faen meg ikke ha en jævla trønder i den stolte LSK drakta.
han er 35 år og er snart ferdig med fotball.
faen eller........
!!FORZA FUGLA!!Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401
``Vi er kanarifansen-holder aldri kjeft``Kommentar
-
Kippe er Fuglas viktigste mann!
Men til alle som slenger dritt om Riseth her: Konverter til Søpla eller støtt Fugla! Jævla patetiske horer! Støtter dere Fugla eller bryr dere dere mest om å hate enkeltspillere? Hadde Riseth allerede vært i klubben, ville han vært en av KFLs største favoritter, garantert!Kommentar
-
han snakker ikke om fremtiden sin før etter CL-kampen. Og det eneste han vil si er at familien vi til østlandet. Det er jo ikke dermed sikkert han kommer hit. Kan jo hende andre henger seg på å "snapper" han foran LSK.-Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!Kommentar
-
En lun og trivelig trønder, kan ikke forstå hva som er så galt med det...?
Nei, Riseth er vel den jeg har sagt mest utrivelige ting om i Tippeligaen de siste ti åra. Men at han er en vinnertype med stor erfaring er hevet over enhver tvil. Han vil være til styrke for oss. Jeg ønsker ham derfor velkommen, dersom han kommer. Han er en jævel, men hvis han blir VÅR jævel, er det supert.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
En spiller jeg så til de grader vil unngå å få inn i laget.
Det er bare enkelte spillere du ikke VIL ha, om så han måtte være en fantastisk fotballspiller.
Og når vedkommende ikke er en fantastisk spiller, men en fotballpensjonist og klyse fra Trønderlag som kun vil være til hjelp når det skal tettes rør på Åråsen så skjønner jeg faen ikke hva vi skal med han.
Føler jeg blir tvunget til å akseptere en spiller jeg har få gode ord om om denne overgangen skulle bli realitet. Ville aldri kommet til å klappe, glede meg over eller synge for Riseth om han kom (positive sanger iallefall).
Det er et par spillere som en bare aldri skal se i en Lillestrømdrakt, og på den (ikke alt for lange) listen står Vidar Riseth. Se heller på Fredrik Stoor når du først skal snuse på forsvaret til Rosenborg, Fjøra. Trenger ikke snuse på han som lukter værst.
Vær så snill, se en annen vei!Kommentar
-
Dere som kaller Riseth klyse; har dere snakka med fyren? En utrolig trivelig type, faktisk. En stygg spiller til tider under kampens hete, men klyse? Nope. Bare noe dere sier fordi alle andre gjør det. Flokkdyr, er dere. Lett påvirkelige ofre for massesuggesjon og lavmål supporterkultur.Kommentar
-
Kommentar
-
Hehe artig å lese litt igjennom tråden.. Noen spillere bare er og blir hatet av alle utenom sine "egne".
Personlig har jeg stor sans for den type spillere alle hater, spes om de er gode i tillegg, noe de gjerne er. Hadde de ikke vært gode hadde ikke folk giddi og hata de så mye. Skulle gjerne sett både Vidar, Martin og Berre i Lsk
Jeg ønsker Vidar velkommen til Lsk om det skulle være aktuelt. En særdeles "lur" fotballspiller som samtidig kan alle triksene i boka. Har prestert på høyt nivå i europa med både klubb og landslag. Han har den rutinen og vinnerkulturen inne som vi trenger i Lsk om vi noen gang skal bli bedre en nr 4. Tullpreiket om at fyren er for gammal er noe sprøyt. Er man god nok er man hverken for ung eller for gammel. Alle på laget kan ikke være 19 år om vi skal ta seriegull.."Dere kan sitere meg på dette:
Jeg blir heller nummer ni med et lag som drar sammen, enn nummer tre med en møkkagjeng"
FjøraKommentar
-
Kommentar
-
Velkommen Riseth! Og måtte du gjøre haterne til skamme.
Nei, jeg tror seff ikke det. Men poenget er at hvis du støtter LSK, støtter du alle i den gule drakta, uansett hvilken fortid de har.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar