Vidar Riseth klar for LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Serbern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 5496

    #21
    Hva faen skal vi med en på 35 år som ikke er god nok for laget en gang? Ikke akkurat en signering for framtiden. Hvor på banen skulle han spilt? Jeg håper virkelig søpla er hans neste klubb!

    Kommentar

    • ON
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2004
      • 3639

      #22
      Dette er for sinnsykt...Vet ikke hva jeg skal si engang. Blir direkte kvalm av å se for meg Riseth i LSK drakt.

      Kommentar

      • Bolsen3
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2004
        • 1061

        #23
        En meget god spiller, med en rutine som jeg tror LSK kan ha bruk for. Det at han er en klyse bryr meg lite, Uwe Rösler var også en klyse som spiller, jeg hadde ikke noe imot det da han spilte i LSK, tvert imot. Med Riseth får vi en solid spiller som både kan brukes i forsvar og på midtbanen! Jeg er dog litt skeptisk til alderen, 35 år er MYE, og med tanke på de spillerene vi allerede har, så ser jeg ikke at han skal kunne være bankers på noen av posisjonene han spiller på. Tviler på at han kommer hit for å slite benken. Synes det er greit hvis han kommer, hvis han ikke får noen garantier om fast plass...

        Kommentar

        • Fridtjof
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2005
          • 2120

          #24
          Opprinnelig skrevet av Kølla Riisa
          (...)han er sytete til tusen(...)
          Trur du skal titte litt på hva slags oppfattning folk flest har om vår egen klubb. Riseth er langt ifra den eneste "sutrekoppen" i Norge.
          Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

          Kommentar

          • Serbern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 5496

            #25
            Opprinnelig skrevet av Bolsen3
            En meget god spiller, med en rutine som jeg tror LSK kan ha bruk for. Det at han er en klyse bryr meg lite, Uwe Rösler var også en klyse som spiller, jeg hadde ikke noe imot det da han spilte i LSK. Med Riseth får vi en solid spiller som både kan brukes i forsvar og på midtbanen! Jeg er dog litt skeptisk til alderen, 35 år er MYE, og med tanke på de spillerene vi allerede har, så ser jeg ikke at han skal kunne være bankers på noen av posisjonene han spiller på. Tviler på at han kommer hit for å slite benken. Synes det er greit hvis han kommer, hvis han ikke får noen garantier om fast plass...
            Uwe Rösler rekker ikke Riseth opp til ankla en gang når det gjelder klysete!

            Kommentar

            • Petter Ø
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2004
              • 3008

              #26
              Opprinnelig skrevet av tullebukk
              Se på di siste kampene i Royal League så kan dere som mener at han er dårlig dra dere i løken,ja han er en klyse spiller men det er alle i rbk drakt, med en gang dem får på seg en gul drakt så elsker vi dem og det kommer til å skje med Vidar også. Og vi trenger en drittsekk på laget en som går foran når det butter litt en som gir litt faen vi har ingen sånne spiller i troppen nå så jeg sier ja takk til en landslags spiller med masse rutine og en som kan brukes på flere plasser . Og til alle dere som er så jævla negative hver gang en spiller linkes til oss kom med navna på noen spillere dere vil ha .Og ikke kom med Hoff ,han er etter det jeg har hørt etter en samtale med en Lyn spiller kun aktuell for Lyn eller Brann.
              Problemet er ikke at han er RBK spiller, problemet er at han er en drittsekk. Og ikke kom med den klassiske "greit han er drittsekk så lenge han er vår drittsekk", ett sted går grensa
              Petter Ø - Kreativ Kanaris
              http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
              Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

              Kommentar

              • King_Raymond
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 4987

                #27
                Opprinnelig skrevet av Fridtjof
                Trur du skal titte litt på hva slags oppfattning folk flest har om vår egen klubb. Riseth er langt ifra den eneste "sutrekoppen" i Norge.
                Langt fra den eneste nei, men den desidert største. At han i tillegg er en av de eldste spillerne i tippeligaen burde vel være mer enn god nok grunn til å ikke hente han.
                Ultras Felt C Lillestrøm

                Kommentar

                • kimmern
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jun 2005
                  • 1174

                  #28
                  I HÆLVETE!!! hva faen er det som skjer??? signere en 35åring, gir kjempe motivasjon til unggutta det her(not) og i tillegg så er det ufyselige riseth
                  jeg spyr

                  Kommentar

                  • ON
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2004
                    • 3639

                    #29
                    Forventer Arild M ned på kontoret til Fjøra, i samme stil som når Diallo blei lånt ut...

                    Kommentar

                    • Serbern
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 5496

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av kimmern
                      I HÆLVETE!!! hva faen er det som skjer??? signere en 35åring, gir kjempe motivasjon til unggutta det her(not) og i tillegg så er det ufyselige riseth
                      jeg spyr
                      Han er ikke signert ennå da, så du trenger ikke spy riktig ennå.

                      Kommentar

                      • Fridtjof
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2005
                        • 2120

                        #31
                        Joda, ser alderen som en hindring, men fortell meg dette; hvorfor holdt vi på JPW så lenge? Var det fordi han var så jævla god? nei...

                        Spillere kan han andre kvaliteter enn bare de på fotballbanen, også. Riseth har stor rutine som jeg er overbevist om at LSK kan tjene godt på. Han er en allrounder, som vi ser etter, som har store kvaliteter. Holder høyt nivå en sesong eller to til, så hvorfor ikke utnytte dét?
                        Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                        Kommentar

                        • Serbern
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2006
                          • 5496

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av Fridtjof
                          Joda, ser alderen som en hindring, men fortell meg dette; hvorfor holdt vi på JPW så lenge? Var det fordi han var så jævla god? nei...

                          Spillere kan han andre kvaliteter enn bare de på fotballbanen, også. Riseth har stor rutine som jeg er overbevist om at LSK kan tjene godt på. Han er en allrounder, som vi ser etter, som har store kvaliteter. Holder høyt nivå en sesong eller to til, så hvorfor ikke utnytte dét?
                          Jeg tror Riseth kommer til å kreve en del mer i lønn enn det JPW hadde. Og hvis vi skal hente Riseth pga hans rutine for å ha på benken kan det bli dyrt,

                          Kommentar

                          • hoyt
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2004
                            • 2850

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av Serbern
                            Jeg tror Riseth kommer til å kreve en del mer i lønn enn det JPW hadde. Og hvis vi skal hente Riseth pga hans rutine for å ha på benken kan det bli dyrt,
                            Noe sier meg at Fjøra og Tom ser Riseth som en mulig høyreback..
                            "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                            - Nosa

                            Kommentar

                            • Fridtjof
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2005
                              • 2120

                              #34
                              Jepp, det gjør han, men når LSK i følge ryktene var villige til å gi Start minst 13 millioner for Hæstad, bekymrer det meg fint lite om Riseth f.eks. hever en mill i året mer enn JPW...
                              Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                              Kommentar

                              • kimmern
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jun 2005
                                • 1174

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av Fridtjof
                                Joda, ser alderen som en hindring, men fortell meg dette; hvorfor holdt vi på JPW så lenge? Var det fordi han var så jævla god? nei...

                                Spillere kan han andre kvaliteter enn bare de på fotballbanen, også. Riseth har stor rutine som jeg er overbevist om at LSK kan tjene godt på. Han er en allrounder, som vi ser etter, som har store kvaliteter. Holder høyt nivå en sesong eller to til, så hvorfor ikke utnytte dét?
                                fordi han er vidar riseth som er den mest klysete usympatiske fjotten som finnes.. derfor

                                Kommentar

                                • tullebukk
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2006
                                  • 5446

                                  #36
                                  Og så er vi i gang igjen faen han trenger vi ikke ,klyse spiller ,Hæstad for dyr osv osv kom med navn da dere ,navn som kan forsterke vårt kjære Lsk . Jeg blir så dritt lei av at det bare er negative ting som kommer opp hver gang en spiller linkes til Lsk. Her kan vi få en klasse spiller neste gratis ,en spiller med masse rutine, greit han har vel bare 2 år igen som spiller og om han er klyse det driter jeg i så lenge han blør for den Gule drakta vår.

                                  Kommentar

                                  • Serbern
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2006
                                    • 5496

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av hoyt
                                    Noe sier meg at Fjøra og Tom ser Riseth som en mulig høyreback..
                                    Er det ikke der vi har henta Steinar Pedersen? Kanskje mer venstreback som trengs hvis MJ er ute lenge?
                                    Last edited by Serbern; 09.12.2007, 23:32. Begrunnelse: Trykkleif

                                    Kommentar

                                    • Fridtjof
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2005
                                      • 2120

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av kimmern
                                      fordi han er vidar riseth som er den mest klysete usympatiske fjotten som finnes.. derfor
                                      Som slipper unna jævlig mye kort og blablablablabla.....

                                      Akkurat det vi kunne trengt denne sesongen, altså.
                                      Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                                      Kommentar

                                      • Anders_Aa
                                        Medlem
                                        Møteplager
                                        • Nov 2006
                                        • 76

                                        #39
                                        Riseth er poteten vi har letet etter, jeg er enig i at alderen er høy. Han har likevel noen år igjen før han behøver å legge opp. For min del ønsker jeg Riseth velkommen til klubben hvis det kommer til å skje.
                                        Kanarifugl i Bergen By. Jaja Det skal vel være sånn!

                                        Kommentar

                                        • tullebukk
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2006
                                          • 5446

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av Anders_Aa
                                          Riseth er poteten vi har letet etter, jeg er enig i at alderen er høy. Han har likevel noen år igjen før han behøver å legge opp. For min del ønsker jeg Riseth velkommen til klubben hvis det kommer til å skje.
                                          Endelig en som har skjønt det, TAKK skal du ha.

                                          Kommentar

                                          Working...