Vidar Riseth klar for LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Bolsen3
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2004
    • 1061

    #41
    Opprinnelig skrevet av Serbern
    Uwe Rösler rekker ikke Riseth opp til ankla en gang når det gjelder klysete!
    Er nok ikke alle som er enige i det, du har jo ikke de objektive brillene på deg akkurat... Riseth er en klyse, absolutt, men jeg synes folk overdriver litt. At vi andre supportere har så sterke følelser mot ham tyder også på at han har gjort en god jobb for klubben sin...

    Kommentar

    • ON
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2004
      • 3639

      #42
      Dette handler om ære og stolthet. Jeg driter i hvor god Riseth er, og hvor mye vi trenger han. Riseth er en drittsekk, og drittsekker tar ikke på seg Lillestrøms drakt.

      Kommentar

      • Fridtjof
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2005
        • 2120

        #43
        Altså. La oss oppsummere litt...

        Vidar Riseth er ifølge begge sider en knallhard drittsekk. So what?
        Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

        Kommentar

        • HSft
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2004
          • 6082

          #44
          Om vi i noen sekunder ser bort fra at han er en drittsekk på banen:

          Riseth er en ledertype vi kunne hatt nytte av, men jeg synes ikke det bør være aktuelt å bruke han i midtforsvaret og egentlig ikke som defensiv midtbane heller. Om vi tar ut PSA mister vi masse fart og ikke minst talent, fremtid og lokal forankring. Kippe tror jeg ikke blir satt ut. Om vi setter ut kiko mener jeg vi ødelegger mye for oss selv med tanke på potensiale og fremtiden.

          Spilte ikke riseth ving under semb? Kanskje det er en mulighet .

          Eller kanskje vi har gått med på å sende kippe eller psa andre veien. RBK ser jo etter stoppere. Tror ikke vi sender noen andre veien, det var bare en tanke.

          Mye minner om at det med å satse på unge og sultne spillere med fremtiden forran seg var Üwe sin greie. Riseth er forresten 36 innen seriestart 2008.

          Kommentar

          • tullebukk
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2006
            • 5446

            #45
            Velkommen Vidar og om 2 år så kan du trappe ned og ta deg en tur innom oldboys laget. Den hvite Diallo og Vidar Riseth på samme lag det lukter det dynamit av.

            Kommentar

            • kimmern
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jun 2005
              • 1174

              #46
              Opprinnelig skrevet av Nordby
              Dette handler om ære og stolthet. Jeg driter i hvor god Riseth er, og hvor mye vi trenger han. Riseth er en drittsekk, og drittsekker tar ikke på seg Lillestrøms drakt.
              og ikke minst: hva skal vi med sammarbeidsavtaler om talenter når vi henter inn 35 år gamle spillere?

              Kommentar

              • Fridtjof
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2005
                • 2120

                #47
                Opprinnelig skrevet av Nordby
                Dette handler om ære og stolthet. Jeg driter i hvor god Riseth er, og hvor mye vi trenger han. Riseth er en drittsekk, og drittsekker tar ikke på seg Lillestrøms drakt.
                Michael Mifsud?
                Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                Kommentar

                • sniper
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 5254

                  #48
                  Jeg sier ja til Vidar Riseth. Endelig en fucker, en vinner og en som aldri viser frykt for noen verdens ting. Mannen jeg elsker å hate er hjertelig velkommen til mitt LSK.

                  Når det gjelder alderen, så kan vi bruke den vi sier om juniora: er'n god nok, så er'n gammal nok. Omvent med den 35-årige drittsekken fra Trøndelag: Er'n god nok, så er'n ung nok.

                  Bring him on!

                  Kommentar

                  • tullebukk
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2006
                    • 5446

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av kimmern
                    og ikke minst: hva skal vi med sammarbeidsavtaler om talenter når vi henter inn 35 år gamle spillere?
                    Så du vill ha et lag med bare 18 åringer ,vi har vel tapt Gullet di siste årene netopp på grunn av manglene rutine.

                    Kommentar

                    • ON
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2004
                      • 3639

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av Fridtjof
                      Michael Mifsud?
                      Ikke i nærheten av Riseth.

                      Kommentar

                      • Bolsen3
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2004
                        • 1061

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av Nordby
                        Dette handler om ære og stolthet. Jeg driter i hvor god Riseth er, og hvor mye vi trenger han. Riseth er en drittsekk, og drittsekker tar ikke på seg Lillestrøms drakt.
                        Den blir litt enkel, tror du ikke det er mange andre som synes noen av våre spillere er noen sklikkelige klyser og drittsekker? Kort sagt så synes vel alle supportere at egne spillere er noen skikkelige karer, mens motstanderenes er klyser og idioter, spesielt de største rivalenes spillere er drittsekker...

                        Kommentar

                        • Fridtjof
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2005
                          • 2120

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av Nordby
                          Ikke i nærheten av Riseth.
                          Ok... vi prøver igjen... Judas?

                          jada... jeg vet at kronologien ikke stemmer helt..
                          Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                          Kommentar

                          • ON
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2004
                            • 3639

                            #53
                            Greit nok, mulig at vi kunne hatt brukt for noen av Vidars kvaliteter. Men man henter ikke en drittsekk fra Rosenborg, UANSETT. Spesiellt ikke når han er 35 år. Riseth og Bergdølmo går under det samme. Drittsekk er en drittsekk

                            Kommentar

                            • Henrik
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2006
                              • 2110

                              #54
                              Skulle han kommet til LSK ville jeg behandlet han som alle de andre spillerene på laget.

                              Men jeg ser ikke helt hva vi skal med han. I mine øyne er både Kippe og PSA bedre stoppere, samt at de er komplementære. Som sentral midt vil jeg heller ha Kiko. Han er helt sikkert ikke billig å lønne og heller ikke akkurat et talent som kan utvikle seg og kan leve med å sitte på benken.

                              Nei jeg er skeptisk, men kun av sportslige årsaker.

                              Kommentar

                              • Fridtjof
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2005
                                • 2120

                                #55
                                Vær nå så snille å husk at et fotballag er mer enn bare de 11 som starter en fotballkamp. Hvorfor henta vi Pedersen, Midtun Lie og Moldskred? For at de skulle gå rett inn i elleveren? Nei, for det er de ikke openbart gode nok til. Noen ganger kjøper man spillere for breddens skyld, noen ganger kjøper man spillere for spisskompetansens skyld og noen ganger kjøper man spillere for å ta nytte av en kombinasjon av ferdigheter på og av banen.
                                Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                                Kommentar

                                • occean-fan!
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Nov 2006
                                  • 730

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av Henrik
                                  Skulle han kommet til LSK ville jeg behandlet han som alle de andre spillerene på laget.

                                  Men jeg ser ikke helt hva vi skal med han. I mine øyne er både Kippe og PSA bedre stoppere, samt at de er komplementære. Som sentral midt vil jeg heller ha Kiko. Han er helt sikkert ikke billig å lønne og heller ikke akkurat et talent som kan utvikle seg og kan leve med å sitte på benken.

                                  Nei jeg er skeptisk, men kun av sportslige årsaker.
                                  når jeg tenker meg om kan dette faktisk være et bra kjøp. han kommer som bosman isåfall og vi kan vel maks håpe på 3 sesonger for han men selv det er vel litt dristig? Uansett en god backup på alle plasser i forsvaret.
                                  Trur vel egentli dette hadde vært en bra løsning for LSK i og med at dagens marked er tøft og man har ikke veldig mange gode alternativer som samtidig er aktuellle

                                  Kommentar

                                  • King_Raymond
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 4987

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av Fridtjof
                                    Vær nå så snille å husk at et fotballag er mer enn bare de 11 som starter en fotballkamp. Hvorfor henta vi Pedersen, Midtun Lie og Moldskred? For at de skulle gå rett inn i elleveren? Nei, for det er de ikke openbart gode nok til. Noen ganger kjøper man spillere for breddens skyld, noen ganger kjøper man spillere for spisskompetansens skyld og noen ganger kjøper man spillere for å ta nytte av en kombinasjon av ferdigheter på og av banen.
                                    Og av og til gjør man noen fryktelig dårlige kjøp...
                                    Ultras Felt C Lillestrøm

                                    Kommentar

                                    • holmiz
                                      The kjøkken-kanariz
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2006
                                      • 6064

                                      #58
                                      Nå er ikke dette hverken bekreftet eller avkreftet fra andre hold, så spar ammunisjonen inntil videre. Men ad rutine, Riseth er da på langt nær den eneste spilleren i Tippeligaen som har rutine?

                                      Viktigere mener jeg er: Hvilket signal sender vi ut til potensielle talenter, dersom vi nå heller foretrekker avdanka travhester på +35?
                                      Hilsen Anders

                                      Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                                      Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                                      Kommentar

                                      • Totti21
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Mar 2004
                                        • 3500

                                        #59
                                        Dette er en ledertype fugla trenger. Jeg mener han skal ha mye av æren for Rosenborg sine prestasjoner i Europa. En spiller som ikke ber om autografen til David Villa eller Frank Lampard, men knekker til i duellene mot de uten respekt. Det er iallefall utvilsomt en vinnertype og fremdeles en god fotballspiller som kan bekle mange posisjoner.
                                        Jeg kan fort glemme "hatet" til denne spilleren hvis han kjemper for fugla neste sesong.

                                        Kommentar

                                        • Fridtjof
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2005
                                          • 2120

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                                          Og av og til gjør man noen fryktelig dårlige kjøp...
                                          Å kom igjen, a. Skjerp deg...

                                          Ikke bare senker du på VGD-vis debtten til en-setnings replikkveksling, men i tillegg sier du faen meg ingen verdens ting.

                                          Riseth har kvaliteter. Han har rutine, han er allsidig, han er beinhard. Han er upopulær blant andres supportere, men langt ifra den eneste. Vi trenger spillere med det fandenivoldske innstinktet.
                                          Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                                          Kommentar

                                          Working...