Vidar Riseth klar for LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ON
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3639

    #61
    Opprinnelig skrevet av Fridtjof
    Å kom igjen, a. Skjerp deg...

    Ikke bare senker du på VGD-vis debtten til en-setnings replikkveksling, men i tillegg sier du faen meg ingen verdens ting.

    Riseth har kvaliteter. Han har rutine, han er allsidig, han er beinhard. Han er upopulær blant andres supportere, men langt ifra den eneste. Vi trenger spillere med det fandenivoldske innstinktet.
    Helt enig med deg i det avsnittet jeg uthevet. Bare ikke Vidar Riseth.

    Kommentar

    • rulfi
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2007
      • 982

      #62
      Nesten morsomt det her. De fleste her vil ikke ha han, mens de fleste RBK supportere vil ikke miste ham. Eneste de har mindre lyst til å miste er Per Ciljan.

      Er han et så dårlig valg, når alle RBK ikke vil miste ham? Da må han jo gjøre noe riktig?

      Uten at jeg gidder gjøre opp noen mening før dette blir bekreftet den ene eller andre veien.

      Kommentar

      • Fridtjof
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2005
        • 2120

        #63
        Opprinnelig skrevet av holmiz
        Nå er ikke dette hverken bekreftet eller avkreftet fra andre hold, så spar ammunisjonen inntil videre. Men ad rutine, Riseth er da på langt nær den eneste spilleren i Tippeligaen som har rutine?

        Viktigere mener jeg er: Hvilket signal sender vi ut til potensielle talenter, dersom vi nå heller foretrekker avdanka travhester på +35?
        At vi kjøper én spiller på 35+ er ikke å sende et signal. Det er å kjøpe en spiller. Hadde vi henta tre, fire, fem spillere i den alderen hadde det vært å sende et signal.
        Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

        Kommentar

        • Bolsen3
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2004
          • 1061

          #64
          Opprinnelig skrevet av holmiz
          Viktigere mener jeg er: Hvilket signal sender vi ut til potensielle talenter, dersom vi nå heller foretrekker avdanka travhester på +35?
          At her er det ledig plass til deg om et år eller to (hvis du er god nok) Hver gang vi henter en spiller utenfra sender vi et signal om at talentene vi har på denne posisjonen ikke er gode nok, enda. Hadde vi hentet 3-4 spillere over 30 kunne jeg vært enig med deg, men fordi vi henter en god 35-åring betyr ikke det at klubben ikke har tro på talentene...

          Kommentar

          • sniper
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 5254

            #65
            For trøndra vil det å miste Riseth til oss bety det samme som at vi hadde mistet Rånern til vif, og det gjør dette til en litt småsexy sak.

            Jeg trur ikke han kommer, han presser sikkert bare RBK for en lengre kontrakt, men han hadde gjort oss godt, det er helt sikkert.

            Petter

            Kommentar

            • holmiz
              The kjøkken-kanariz
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 6064

              #66
              Opprinnelig skrevet av Bolsen3
              At her er det ledig plass til deg om et år eller to (hvis du er god nok) Hver gang vi henter en spiller utenfra sender vi et signal om at talentene vi har på denne posisjonen ikke er gode nok, enda. Hadde vi hentet 3-4 spillere over 30 kunne jeg vært enig med deg, men fordi vi henter en god 35-åring betyr ikke det at klubben ikke har tro på talentene...
              Ser poenget ditt, men velger å fortsatt ikke være enig. Riseth er i mine øyne ingen umiddelbar forsterkning. Hverken på midtbanen eller i forsvar. Det vi trenger er ving-ving-ving. Og for å gjenta meg selv, ad rutine så er det bare å trekke fram Kippe, Rånern, Arild, og rett bak der er det en gjeng med nok kamper for andre lag som MJ og Pedersen.

              Nei, alternativkostnaden sier bruk heller pengene på bonuser til spillergruppa, eller en god ving, framfor en avdanket fyr på 35 år. Men det er min mening.
              Hilsen Anders

              Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
              Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

              Kommentar

              • UltraFo
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jun 2007
                • 800

                #67
                IKKE FAEN OM JEG VIL HA HAN PIKKEN I LILLESTRØM DRAKT!

                Nordby har rett, for 3 år siden dro han fingeren mot Kanari Fansen.

                han er og forblir BART for faen.
                UFC ~ Gulsvarte Brødre

                Kommentar

                • tullebukk
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2006
                  • 5446

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av UltraFo
                  IKKE FAEN OM JEG VIL HA HAN PIKKEN I LILLESTRØM DRAKT!

                  Nordby har rett, for 3 år siden dro han fingeren mot Kanari Fansen.

                  han er og forblir BART for faen.
                  Ojjjjj det hadde jeg glømt ,vi provoserte han sikkert ikke eller?:???:

                  Kommentar

                  • tullebukk
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2006
                    • 5446

                    #69
                    Mange unger her nå se på klokka og gå å legg dere natta.

                    Kommentar

                    • UltraFo
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jun 2007
                      • 800

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av tullebukk
                      Ojjjjj det hadde jeg glømt ,vi provoserte han sikkert ikke eller?:???:
                      som proff så får du nok høre det ja, men kan vell ha vært en grunn til at vi ble litt hissige også?
                      UFC ~ Gulsvarte Brødre

                      Kommentar

                      • Bolsen3
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2004
                        • 1061

                        #71
                        Opprinnelig skrevet av holmiz
                        Ser poenget ditt, men velger å fortsatt ikke være enig. Riseth er i mine øyne ingen umiddelbar forsterkning. Hverken på midtbanen eller i forsvar. Det vi trenger er ving-ving-ving. Og for å gjenta meg selv, ad rutine så er det bare å trekke fram Kippe, Rånern, Arild, og rett bak der er det en gjeng med nok kamper for andre lag som MJ og Pedersen.

                        Nei, alternativkostnaden sier bruk heller pengene på bonuser til spillergruppa, eller en god ving, framfor en avdanket fyr på 35 år. Men det er min mening.
                        Forsåvidt enig i det meste her, men jeg ville ikke hatt noe imot om Riseth kom. Men samtidig er det ikke en spiller jeg synes vi skal bruke mye ressurser på å hente, men hvis vi kan få ham rimelig greit, så sier jeg ja takk...

                        Kommentar

                        • Fridtjof
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2005
                          • 2120

                          #72
                          Jeg syns det blir litt billig å si at man heller vil ha en ving. Ja, jeg vil også heller ha en ving, men nå er det nå engang ikke sånn at Riseth eliminerer mulighetene for å kjøpe en ving også...
                          Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                          Kommentar

                          • CFD
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2004
                            • 2319

                            #73
                            Jeg har tidligere ment at LSK er taperen på overgangsmarkedet. Dette gjør ikke saken bedre. Alt som jeg skulle si er blitt sagt bedre før i tråden. Men Vidar Riseth?? Det er tydelig at klubben satser på sportslig suksess forran noe som helst annet, også verdigheten. Var det ikke noen som sa "jeg vil heller kommer på 4.plass med et realt lag enn å vinne med et lag fullt av drittsekker?".

                            Vi ser jo hva som holder på å skje.. Jeg regner med at dette kun er for å presse RBK for en bedre kontrakt.
                            Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                            Kommentar

                            • Øyvind
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Oct 2006
                              • 292

                              #74
                              Det er jo oppsiktsvekkende at Nordby over stadige innlegg i denne tråden benytter seg hvert eneste innlegg til å erklære Riseth for en drittsekk. Da må jeg spørre om du kjenner han? Har han fornærmet deg på det groveste, brukt vold mot deg eller dine nærmeste? Hva gir deg grunnlag for å komme med denne personkarakteristikken?

                              Og UltraFo: Pikk? Spar meg!

                              Kommentar

                              • occean-fan!
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Nov 2006
                                • 730

                                #75
                                mye latterlig her nå..

                                riseth ville vært en god tilvekst som reserve i forsvaret, ingen tvil!!!

                                Kommentar

                                • holmiz
                                  The kjøkken-kanariz
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2006
                                  • 6064

                                  #76
                                  Opprinnelig skrevet av Fridtjof
                                  Jeg syns det blir litt billig å si at man heller vil ha en ving. Ja, jeg vil også heller ha en ving, men nå er det nå engang ikke sånn at Riseth eliminerer mulighetene for å kjøpe en ving også...
                                  Den lønna Riseth forventet til å innkassere på en eventuell overgang vil nok ligge opp mot og over 2mill i året, regner ikke med at han går drastisk ned i lønn for å bytte drakt. Det er penger jeg helst ser anvendt på andre midler.

                                  Fra likninga 2006 på aftenposten.no, etter søk på Vidar kan vi lese følgende:
                                  Inntekt: 4,129,757
                                  Formue: 11,153,197

                                  Han kommer til å kreve mye mer i lønn enn han reelt er verdt.
                                  Last edited by holmiz; 10.12.2007, 00:20. Begrunnelse: presisering og fjerning av teite tegn
                                  Hilsen Anders

                                  Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                                  Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                                  Kommentar

                                  • UltraFo
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jun 2007
                                    • 800

                                    #77
                                    Opprinnelig skrevet av Øyvind
                                    Det er jo oppsiktsvekkende at Nordby over stadige innlegg i denne tråden benytter seg hvert eneste innlegg til å erklære Riseth for en drittsekk. Da må jeg spørre om du kjenner han? Har han fornærmet deg på det groveste, brukt vold mot deg eller dine nærmeste? Hva gir deg grunnlag for å komme med denne personkarakteristikken?

                                    Og UltraFo: Pikk? Spar meg!
                                    for det første, hva veit du om hva han har gjort mot Nordby da? for alt jeg veit, kan det hende han voldtokk morra og banka søstra.

                                    og det er min mening, jeg ser på han som en av Tippeligaens værste spillere.
                                    UFC ~ Gulsvarte Brødre

                                    Kommentar

                                    • Fridtjof
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2005
                                      • 2120

                                      #78
                                      13 millioner for Hæstad vi ikke bruker
                                      - 4 millioner for Riseth i lønn
                                      = 9 millioner til overs fra den posten.

                                      Jeg har selvfølgelig ikke tatt med lønna som denne ekstra vingen eventuellt skal ha, men så har jeg ei heller tatt med den lønna Hæstad skulle ha. Pengene er det tilsynelatende nok av.
                                      Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                                      Kommentar

                                      • ON
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Mar 2004
                                        • 3639

                                        #79
                                        Opprinnelig skrevet av Øyvind
                                        Det er jo oppsiktsvekkende at Nordby over stadige innlegg i denne tråden benytter seg hvert eneste innlegg til å erklære Riseth for en drittsekk. Da må jeg spørre om du kjenner han? Har han fornærmet deg på det groveste, brukt vold mot deg eller dine nærmeste? Hva gir deg grunnlag for å komme med denne personkarakteristikken?

                                        Og UltraFo: Pikk? Spar meg!
                                        Vel, overdrev kanskje en smule i sjokktilstanden jeg var i. Men når man som proffesjonell fotballspiller f.eks drar opp fingern til oss, og nå når han er gammel ønsker han seg til Østlandet, og dermed plutselig finner ut at "ja vi kan jo tjene noen siste kroner i LSK" så ønsker iværtfall ikke jeg han til klubben.

                                        Jo, vidar Riseth er en pikk.

                                        Kommentar

                                        • Fridtjof
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2005
                                          • 2120

                                          #80
                                          Opprinnelig skrevet av UltraFo
                                          for det første, hva veit du om hva han har gjort mot Nordby da? for alt jeg veit, kan det hende han voldtokk morra og banka søstra.

                                          og det er min mening, jeg ser på han som en av Tippeligaens værste spillere.
                                          Voks opp. La meg si det sånn; det er overveiende sannsynlig at Vidar Riseth ikke er lommemannen, og dermed har holdt seg langt unna Nordby.
                                          Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                                          Kommentar

                                          Working...