Vidar Riseth klar for LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • UltraFo
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2007
    • 800

    #81
    Opprinnelig skrevet av Fridtjof
    Voks opp. La meg si det sånn; det er overveiende sannsynlig at Vidar Riseth ikke er lommemannen, og dermed har holdt seg langt unna Nordby.
    det var bare for å understreke ett poeng..
    og voks opp? modent sagt, jeg sier jo bare min mening om han som spiller i Tippeliagen. Og jeg vil IKKE ha han på den grunnlaget.
    UFC ~ Gulsvarte Brødre

    Kommentar

    • Øyvind
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Oct 2006
      • 292

      #82
      Opprinnelig skrevet av UltraFo
      og det er min mening, jeg ser på han som en av Tippeligaens værste spillere.
      Og da kanskje du burde ta deg bryderiet med å bygge opp en litt mer slagkraftig argumentasjon. Ordet "pikk" vinner sjelden diskusjoner.

      Kommentar

      • Fridtjof
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2005
        • 2120

        #83
        Ok, nå må jeg si som Øyvind, her. Legg bort personkarakteristikkene, folkens. Hvor mange av dere har møtt han? Neppe som veldig mange. Riseth er en veldig hyggelig fyr. At han er beinhard på banen, er en helt annen sak.
        Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

        Kommentar

        • ON
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2004
          • 3639

          #84
          Opprinnelig skrevet av Fridtjof
          Voks opp. La meg si det sånn; det er overveiende sannsynlig at Vidar Riseth ikke er lommemannen, og dermed har holdt seg langt unna Nordby.
          Jeg ønsker bare for min egen del å presisere at jeg ikke har hatt kropps kontakt med Vidar Riseth, og spesiellt ikke med hans edlere deler

          Vis det alikevell skulle vise seg at han er lommemannen så har Erling fått en konkurrent. Erling fort deg ut i morgen. Det er mandag.

          Kommentar

          • Fridtjof
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2005
            • 2120

            #85
            Opprinnelig skrevet av UltraFo
            det var bare for å understreke ett poeng..
            og voks opp? modent sagt, jeg sier jo bare min mening om han som spiller i Tippeliagen. Og jeg vil IKKE ha han på den grunnlaget.
            Ja. Relativt i forhold til "pikk" er "voks opp" temmelig modent, vil jeg si. Du hadde et førsteinnlegg i den tråden her som var mer umodent enn den jevne ungdomsskoleelev.

            Men nå er det nok OT. Tilbake til diskusjoner om spilleren Vidar Riseth.
            Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

            Kommentar

            • UltraFo
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jun 2007
              • 800

              #86
              Opprinnelig skrevet av Fridtjof
              Ok, nå må jeg si som Øyvind, her. Legg bort personkarakteristikkene, folkens. Hvor mange av dere har møtt han? Neppe som veldig mange. Riseth er en veldig hyggelig fyr. At han er beinhard på banen, er en helt annen sak.
              hvordan han er på fritiden bryr meg vell egentlig ikke, han kan være så hyggelig han bare vil eller runke til Idol for min del. Det er på banen han skal prestere, og ja han er ikke dårlig. Men han er også utrolig stygg i spillet og gjør mye dritt og mye rart.

              og jeg diskuterer heller ikke. sa bare min mening om at han er Lillestrøm aktuell
              UFC ~ Gulsvarte Brødre

              Kommentar

              • Fugl1120
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 3528

                #87
                Opprinnelig skrevet av Fridtjof
                Vær nå så snille å husk at et fotballag er mer enn bare de 11 som starter en fotballkamp. Hvorfor henta vi Pedersen, Midtun Lie og Moldskred? For at de skulle gå rett inn i elleveren? Nei, for det er de ikke openbart gode nok til. Noen ganger kjøper man spillere for breddens skyld, noen ganger kjøper man spillere for spisskompetansens skyld og noen ganger kjøper man spillere for å ta nytte av en kombinasjon av ferdigheter på og av banen.
                Hvor jævla mye stallfyll vil du at vi skal hente? Vi har henta 3 stk stallfyll i nevnte tre ovenfor, og jeg vil ikke ha fler. Da ryktene svirret rundt Vidar Riseth trodde jeg det var en fleip, så feil kan man ta. Jeg vil kalle en signering av Tippeligaens største sutrekopp for en skandale. Sammen med Steffen Iversen er Riseth den værste til å sutre på dommer og drive skitne triks. En mer motbydelig spiller finner du knapt hvorhen du leter i verden. For å være ærlig driter jeg i om Riseth har rutine. Riseth er ikke grunnen til at RBK er en toppklubb, RBK dominerte da han var i Skottland og Tyskland også. Sannheten er at siden 2003, da Riseth returnerte til Norge, har RBK-skuta bare gått nedover. Hovedårsaken er trolig at Eggen slutta som trener, men kom ikke her å si at Riseth er en superstjerne. Riseth har middelmådige kvaliteter, han er en jævla sutrehøne og han takler stygt når han er irritert. Dersom vi vil kvitte oss med grisestempelet, er det å ta et sjumilssteg i gal retning å hete Riseth.

                Dersom Vidar Riseth signerer for LSK, stiller jeg et voldsomt spørsmålstegn til sportslig ansvarlige. At vi skal hente en av de værste klysene i Norge fordi man satser på at en spiller på vei ned skal tilføre rutine er for meg fullstendig uforståelig. Jeg håper han signerer for Vålerenga, der hvor han kan spille med sine likemenn. Vidar Riseth vil aldri bli applaudert fra min side i LSK-drakt. Dersom han skulle spille for oss, er det ikke for LSKs beste, men for hans eget. Forhåpentligvis er dette bare et forhandlingstriks han bruker, eller i værstefall noe som dukker opp for å presse lønna opp i Fredrikstad eller Vålerenga. Eventuelt Lyn. Aldri i verden om Riseth skal til LSK. Da kan vi like gjerne sende en kontrakt i posten til Hoseth, Hulsker, Iversen og Andresen i samme slengen.
                Lauken er vår venn!

                Kommentar

                • UltraFo
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jun 2007
                  • 800

                  #88
                  kanskje på grunn av at jeg laget en ny?
                  og er ikke noen konkuranse om å ha flest innlegg bare sånn at du veit det.
                  UFC ~ Gulsvarte Brødre

                  Kommentar

                  • occean-fan!
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2006
                    • 730

                    #89
                    Steinar Pedersen er vel først og fremst hentet inn til første elleveren...

                    han blir nok satset på gitt, han er nok ikke noe stallfyll!!!

                    skal danton spille fast da eller?

                    Kommentar

                    • holmiz
                      The kjøkken-kanariz
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 6064

                      #90
                      Nyheten har ihvertfall nådd akersgata, så det er nok noe mer i det enn bare løse rykter. Selv har jeg forhørt meg på kjernens forum, uten annet svar enn
                      Slapp av, fuglesvin. Vidar går aldri til LSK.


                      Men jeg må si jeg ble skremt selv. Det hadde vært helt jævlig.
                      Ingenting å lese på adressa.no, som er den mest pålitelige kilden når det kommer til rævbk (bor her oppe sjøl, og vet at adressa sluker rått alt som angår rbk). Nærmeste jeg kom var en overskrift "Kjørte traktor og båt i fylla - http://www.adressa.no/nyheter/nordtr...icle992570.ece", men det er jo ikke så uvanlig her i bart by.
                      Hilsen Anders

                      Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                      Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                      Kommentar

                      • Fridtjof
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2005
                        • 2120

                        #91
                        Opprinnelig skrevet av UltraFo
                        hvordan han er på fritiden bryr meg vell egentlig ikke, han kan være så hyggelig han bare vil eller runke til Idol for min del. Det er på banen han skal prestere, og ja han er ikke dårlig. Men han er også utrolig stygg i spillet og gjør mye dritt og mye rart.

                        og jeg diskuterer heller ikke. sa bare min mening om at han er Lillestrøm aktuell
                        Hvis du ikke diskuterer stiller jeg et stort spørsmålstegn til hvorfor i all verden du deltar på et diskusjonsforum...
                        Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                        Kommentar

                        • Serbern
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2006
                          • 5496

                          #92
                          Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                          Hvor jævla mye stallfyll vil du at vi skal hente? Vi har henta 3 stk stallfyll i nevnte tre ovenfor, og jeg vil ikke ha fler. Da ryktene svirret rundt Vidar Riseth trodde jeg det var en fleip, så feil kan man ta. Jeg vil kalle en signering av Tippeligaens største sutrekopp for en skandale. Sammen med Steffen Iversen er Riseth den værste til å sutre på dommer og drive skitne triks. En mer motbydelig spiller finner du knapt hvorhen du leter i verden. For å være ærlig driter jeg i om Riseth har rutine. Riseth er ikke grunnen til at RBK er en toppklubb, RBK dominerte da han var i Skottland og Tyskland også. Sannheten er at siden 2003, da Riseth returnerte til Norge, har RBK-skuta bare gått nedover. Hovedårsaken er trolig at Eggen slutta som trener, men kom ikke her å si at Riseth er en superstjerne. Riseth har middelmådige kvaliteter, han er en jævla sutrehøne og han takler stygt når han er irritert. Dersom vi vil kvitte oss med grisestempelet, er det å ta et sjumilssteg i gal retning å hete Riseth.

                          Dersom Vidar Riseth signerer for LSK, stiller jeg et voldsomt spørsmålstegn til sportslig ansvarlige. At vi skal hente en av de værste klysene i Norge fordi man satser på at en spiller på vei ned skal tilføre rutine er for meg fullstendig uforståelig. Jeg håper han signerer for Vålerenga, der hvor han kan spille med sine likemenn. Vidar Riseth vil aldri bli applaudert fra min side i LSK-drakt. Dersom han skulle spille for oss, er det ikke for LSKs beste, men for hans eget. Forhåpentligvis er dette bare et forhandlingstriks han bruker, eller i værstefall noe som dukker opp for å presse lønna opp i Fredrikstad eller Vålerenga. Eventuelt Lyn. Aldri i verden om Riseth skal til LSK. Da kan vi like gjerne sende en kontrakt i posten til Hoseth, Hulsker, Iversen og Andresen i samme slengen.
                          Amen... Eneste vi får med Riseth er å bevise for hele fotball-Norge at dommerne ikke tolererer like mye fra LSK-spillere som fra RBK-spillere. Med Vidar Riseth på laget kommer vi til å dobble antal kort og karantener.

                          Kommentar

                          • rulfi
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Mar 2007
                            • 982

                            #93
                            Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                            Hvor jævla mye stallfyll vil du at vi skal hente? Vi har henta 3 stk stallfyll i nevnte tre ovenfor, og jeg vil ikke ha fler. Da ryktene svirret rundt Vidar Riseth trodde jeg det var en fleip, så feil kan man ta. Jeg vil kalle en signering av Tippeligaens største sutrekopp for en skandale. Sammen med Steffen Iversen er Riseth den værste til å sutre på dommer og drive skitne triks. En mer motbydelig spiller finner du knapt hvorhen du leter i verden. For å være ærlig driter jeg i om Riseth har rutine. Riseth er ikke grunnen til at RBK er en toppklubb, RBK dominerte da han var i Skottland og Tyskland også. Sannheten er at siden 2003, da Riseth returnerte til Norge, har RBK-skuta bare gått nedover. Hovedårsaken er trolig at Eggen slutta som trener, men kom ikke her å si at Riseth er en superstjerne. Riseth har middelmådige kvaliteter, han er en jævla sutrehøne og han takler stygt når han er irritert. Dersom vi vil kvitte oss med grisestempelet, er det å ta et sjumilssteg i gal retning å hete Riseth.
                            Hmm. Er det ikke disse som gjør at RBK kan gjøre som de vil i hver kamp mens dommerne fortsetter å blåse deres vei. Kanskje vi til en forandring kan få dommerne med oss? Riseth sutrer litt, så er vel dommern på vårt parti resten av kampen

                            Kommentar

                            • caLitri
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jun 2007
                              • 634

                              #94
                              Opprinnelig skrevet av holmiz
                              Den lønna Riseth forventet til å innkassere på en eventuell overgang vil nok ligge opp mot og over 2mill i året, regner ikke med at han går drastisk ned i lønn for å bytte drakt. Det er penger jeg helst ser anvendt på andre midler.

                              Fra likninga 2006 på aftenposten.no, etter søk på Vidar kan vi lese følgende:
                              Inntekt: 4,129,757
                              Formue: 11,153,197

                              Han kommer til å kreve mye mer i lønn enn han reelt er verdt.
                              liten tillegs info er jo at han driver å selger noe jævlig med hytter på si.
                              men han krever nok for 1-1,5mill i året...
                              Gi alt, stå på LSK

                              Kommentar

                              • UltraFo
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jun 2007
                                • 800

                                #95
                                Opprinnelig skrevet av Fridtjof
                                Hvis du ikke diskuterer stiller jeg et stort spørsmålstegn til hvorfor i all verden du deltar på et diskusjonsforum...
                                det er ett diskusjons forum ja, men det er også åpent for å bare si sin mening?
                                og etter det kan man evt diskutere mot folk som mener noe annet?
                                ofte sånn en Diskusjon starter bare sånn at du veit det..

                                men er jo for ung til å vite sånt jeg vett.
                                UFC ~ Gulsvarte Brødre

                                Kommentar

                                • Fridtjof
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2005
                                  • 2120

                                  #96
                                  Opprinnelig skrevet av UltraFo
                                  det er ett diskusjons forum ja, men det er også åpent for å bare si sin mening?
                                  og etter det kan man evt diskutere mot folk som mener noe annet?
                                  ofte sånn en Diskusjon starter bare sånn at du veit det..

                                  men er jo for ung til å vite sånt jeg vett.
                                  Prøver du å skrive et dikt her?

                                  Det er fint at du prøver å sette igang en diskusjon etter drøye 65 innlegg fra andre brukere. Det var du som sa at du ikke var her for å diskutere, og da forbeholder jeg meg retten til å påpeke at du bommer på genren.

                                  Det er selvsagt lov å komme med sin mening, men pleier du vanligvis å fortelle kompisene dine om hva den kjipe norsklærern din gjorde i forrige time, midt i en diskusjon de har om nasjonalromantikken? neivel...
                                  Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                                  Kommentar

                                  • S.Skywalker
                                    Medlem
                                    Møteplager
                                    • Oct 2007
                                    • 79

                                    #97
                                    Ville bare vært sinnsykt deilig om Riseth kom til oss. Ikke det at vi trenger han, men at Kjernen vil miste yndlingen sin vil være vært den lønna han vil kreve.

                                    Kommentar

                                    • Fridtjof
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2005
                                      • 2120

                                      #98
                                      Opprinnelig skrevet av plern
                                      Jeg ble kvlam når jeg leste detta.
                                      han er den største klysa ved siden av martin andresen, vurderer sterkt å slutte å følge med på norsk fotball hvis han kommer til LSK. Da vil jeg heller bruke 20 mill på hæstad...
                                      nei og nei, hele verden går i grus
                                      Dette sier muligens mer om ditt forhold til Sportsklubben enn noe annet. Støtte laget i tykt og tynt, sa du?
                                      Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                                      Kommentar

                                      • plern
                                        Medlem
                                        Hoffnarr
                                        • Nov 2005
                                        • 51

                                        #99
                                        jeg prøver bare å si at riseth er den siste spilleren i hele verden jeg vil ha i min klubb

                                        Kommentar

                                        • CFD
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2004
                                          • 2319

                                          Kjernen vil beholde han , vi vil ikke ha han. For en gang skyld så håper jeg spillere er inne på forumet og leser. Profilen min på kjernen var tydeligvis slettet etter at jeg sa at det var latterlig at RBKweb skrev at LSK oppfordrer til lovbrudd og svartebørs ved videresalgs av biletter.
                                          Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                                          Kommentar

                                          Working...