Vidar Riseth klar for LSK
Collapse
X
-
Kjernen vil beholde han , vi vil ikke ha han. For en gang skyld så håper jeg spillere er inne på forumet og leser. Profilen min på kjernen var tydeligvis slettet etter at jeg sa at det var latterlig at RBKweb skrev at LSK oppfordrer til lovbrudd og svartebørs ved videresalgs av biletter.Kommentar
-
Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Synes det er unødvendig å rippe seg opp i den der, Fridtjof. Du vet godt at det ble skrevet i et frustrert øyeblikk, og han har etterpå sagt at han ikke mente det bokstavelig. Da er det greit å legge ballen død.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Søpla henter Lars Iver Strand og mest sannsynlig Hæstad. Vi er ute etter en 35 år gammel over-the-top Vidar Riseth. Syns klubben først og fremst skal konsentrere seg om å forsterke laget, så kan vi se etter stallfyll senere. Vi har henta 3 spillere, og er ute etter en ny, og ingen av dem gjør laget vårt bedre enn det vi har hatt i år.Kommentar
-
Jeg tror Riseth er en av de verste spillerne som jeg veit om i norge. Men siden jeg er lojal mot klubben, så er jeg vel forpliktet til å støtte spillerne, uansett hvor mye jeg misliker dem.
Men hadde jeg fått bestemme, så ville riseth ikke få tatt på seg en LSK-drakt.
Så jeg krysser fingrer og tær for att den mannen ikke havner på åråsen og lønningslistene til LSK.
Men om han kommer, så vil jeg fortsatt støtte spillerne og LSK.Kommentar
-
Tja...
Hvis folk ikke klarer å tenke seg om før de skriver kan de ha det så godt. Hvorfor skal jeg være snill mot en haug forumbrukere som i affeksjon kommer med et utall direkte injurierende uttalelser om en spiller som kan være på vei til klubben vår?
Noen som husker hva som skjedde da Turbo_juksern skrev noe om David Nielsen i ren affeksjon?Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
Om Riseth er en drittsekk eller ikke spiller ikke så stor rolle for min del. Det jeg synes er mer betenkelig, er hva i all verden skal vi med Riseth i LSK. En spiller som helt klart er over middagshøyden, hva fotball angår, og har vel vært det i et par år nå. En spiller, som heller ikke har vært et klart førstevalg, på et heller middelmådig RBK (snakker om TL nå). Han er 35 år, og er ihvertfall ikke noe framtidsrettet kjøp.
Nei, dette håper jeg bare er tull. At det bare er noe som en eller annen tullete journalist har funnet på i lørdagsfylla. Da håper jeg heller vi bruker 15 mill på Hæstad....
KimFLKommentar
-
Tja...
Hvis folk ikke klarer å tenke seg om før de skriver kan de ha det så godt. Hvorfor skal jeg være snill mot en haug forumbrukere som i affeksjon kommer med et utall direkte injurierende uttalelser om en spiller som kan være på vei til klubben vår?
Noen som husker hva som skjedde da Turbo_juksern skrev noe om David Nielsen i ren affeksjon?Lauken er vår venn!Kommentar
-
Handler ikke om å være snill, handler om å ikke være en kverulant. Samtlige forstår at han var provosert da han skreiv. At enkelte er flinkere til å holde hode kaldt betyr ikke at de trenger å henge seg opp i noe som ble skrevet på et tidspunkt der vedkommende var pissed of. Du er alt for oppegående til å bruke den type teknikk for å rakke ned på andre med samme mening som deg. Jeg synes heller du burde bruke evnene dine på å argumentere fornuftig rundt hvorfor Riseth burde komme til LSK.
Jeg gir meg, men jeg mener fortsatt, og dette gjelder ikke bare den brukeren som jeg sist skrev om, at folk bør tenke seg litt om før de langer ut såpass grove personkarakteristikker som enkelte har gjort her, nå.Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
Om Vidar ønsker og slå seg ned på østlandet, tror jeg fort spilleren glipper for LSK! Vi trenger faktisk en små rutinert spiller som kan skape litt dominans på midtbanen
Og vil si at om doffen ikke går til LSK så tror jeg det kan være positivt på mange måter siden Start skal ha oppimot 15 millioner for fyren. Hvor mye gav vi ikke for en slovener, som faktisk HAR klart å spille seg inn på laget til en engelsk championship klubb? Jeg syntes vi har brut noen millioner for mye på spillerkjøp innad i norge de siste to sesongene
Occean 8 mill
Johnsen 7-8 mill
Brenne 7 mill
Og da vi i 2001 ordna oss Clayton Zane som lett toppa skoringslista hver kamp! Samme med Islendingene våre: Helguson, Gylfi, Dadason osv og ikke minst becksetter Anderson. Alle disse sistnevnte gutta dro fra oss med en større vinst en hva de kom til klubben for
Nei Per Berg! vi MÅ ikke finne spillerne våre i samme liga som oss.
Hilsen Henrikdet er helt for jæveligKommentar
-
Velkommen, Riseth! Fyren er ikke styggere enn Kippe, han blør for drakta og vil bli en bra fugl. Skjønner at dette er upopulært blant noen, men dere har ikke noe valg: støtte alle som ikler seg den gule drakta!
Riseth kan være en drittsekk på banen, men utenfor er han en særdeles hyggelig fyr. Han vil i hvert fall ikke bidra til å forsure miljøet i troppen.Kommentar
-
At noen av dere vil ha Riseth til klubben er fair nok. Men at dere trekker vår kaptein, Frode Kippe ned i søla som argumenter er en skam!! Kippe er ikke i nærheten av klysa Riseth, uansett hva dere mener. Kippe er en fair spiller. De røde kortene i år kom etter "proffosjonelle" feil. Dytten på Odd-spilleren som ga rødt kort var heller ikke direkte stygt. Hvis dere har sett en del RBK kamper må dere ha fått med dere hvordan Riseth går inn i dueller når det koker over for han. Hodeløst!! Fyren er også ufattelig sutrete og nærmest usaklig på banen, hvis det går ann å si det.
Riseth har jeg alltid hata som spiller, og kommer alltid til å gjøre det...................Kommentar
-
Trekker ikke Kippe "ned i søla". Jeg begge to spiller hardt og til tider stygt. Men det er slike spillere som blør for drakta vi vil ha i LSK. Riseth er en fighter som passer ypperlig på Åråsen.
Hadde Riseth spilt for LSK, hadde du hyllet han, slik de gjør i barteland. Spør du en hvilken som helst supporter for et annet TL-lag, vil han garantert si at Kippe er en klyse og en stygg spiller. Det er bare å innse at vi er subjektive og farget av supporterbrillene våre. Du kommer til å like Riseht, bare ventKommentar
-
Var det ikke du som nærmest ble hengt ut på forumet for å ha latt blikket vandre mot en premier league kamp i 2 sekunder for et par år siden?
Ellers er jeg enig i at folk fort sier litt drøye ting som nesten burde vært sensurert.Kommentar
-
Vidar Riseth er den fotballpersonligheten i Norge jeg missliker mest ved siden av Martin Andresen.. kommer han så får jeg vel fortsette å støtte fugla og spellera, men holder helt kjeft hvis riseth gjør noe bra.. vi kan ikke sitte å se på at en sånn idiot av en fotballspiller kommer og trenger seg inni den pene gul-svarte drakta!!!Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
Kommentar
-
Vidar Riseth er den fotballpersonligheten i Norge jeg missliker mest ved siden av Martin Andresen.. kommer han så får jeg vel fortsette å støtte fugla og spellera, men holder helt kjeft hvis riseth gjør noe bra.. vi kan ikke sitte å se på at en sånn idiot av en fotballspiller kommer og trenger seg inni den pene gul-svarte drakta!!!
Vel, jeg får synge dobbelt så høyt, da.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar