Vidar Riseth klar for LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • burgern
    Medlem
    Møteplager
    • Mar 2004
    • 80

    Riseth

    Brenn i hælvete jævla Riseth....

    Detta kan være det dummeste LSK noensinne har gjort..


    faen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:evil:
    En klubb i norge....LSK

    Kommentar

    • ON
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2004
      • 3639

      Opprinnelig skrevet av KFL109
      Håper dere ikke har forhåndsbetalt sesongkorta!:twisted:
      Hvordan klarer du å sammenligne de to tingene? Jeg sa at jeg håpet jeg aldri fikk se han i vår drakt, han andre karen sier han skal slutte å følge fugla.

      Dust.

      Kommentar

      • Dandy
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2004
        • 346

        å herreguuuud! Jeg spør meg selv, hva er planene med han?

        Jeg klarer bare ikke se han i LSK - Drakta! Han er en ekkel mann, ekkel spiller med en ekkel dialekt!

        Heia å kjøpe unge spillere å få inn friskt blod!
        UFC 05!

        Kommentar

        • mr.sandass
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2005
          • 972

          Jeg er sikker på at Riseth kan være med på og sikre fjerdeplassen sesongen 08
          www.ultrasfeltc.net

          Kommentar

          • reka
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Aug 2005
            • 13277

            Er vel ingen spiller jeg har sagt mer dritt om enn han. En signering som bryter med alt jeg vil at LSK skal stå for på banen. Som å se lillesøstera si komme hjem en sen kveld med bh'n i uorden.

            Samtidig en genial signering - her får vi lederskap og erfaring som ingen annen spiller kan by på og en kar som vil ta kommando på trening. En fyr som blør for drakta og samtidig sørger for at de med andre drakter blør enda mer. Forhåpentligvis en personlighet som kan samle spillergruppa. Dessuten en gammel ringrev vi er avhengig av å ha i stallen hvis vi skal ha håp om å løfte talentene våre den siste biten.

            Det jeg er mest bekymra for er at dette kom som lyn fra klar himmel - hadde fjøra vært ute på forhånd og sagt at vi skulle signere en gammel kar så hadde jeg vært mye roligere.

            Kommentar

            • rugbar
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Apr 2007
              • 152

              Ønsker Riseth velkommen!!

              Dette er en vinnertype vi trenger. Han gir alltid 100% og er flink til å få med seg resten av laget.
              Det er også viktig for LSK å skaffe en rutinert forsvarspiller, som kan spille på flere plasser (det er jo ikke akkurat overfylt av spillere i bakerste ledd)

              Dere som slenger dritt om Riseth, bør kanskje tenke dere litt om hvorfor dere gjør det; fordi han er tøff, god og ikke har spilt på LSK. Gi han noen kamper og hele Kanarifansen kommer til å elske han!

              Kommentar

              • Dandy
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2004
                • 346

                bla bla bla! Vi får bare vente å se da....
                UFC 05!

                Kommentar

                • reka
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Aug 2005
                  • 13277

                  Opprinnelig skrevet av Alex_Kanari
                  Heia å kjøpe unge spillere å få inn friskt blod!
                  Friskt blod kommer du til å se mye av fremover - forhåpentligvis Martine og Grindheim sitt.

                  Kommentar

                  • Dandy
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2004
                    • 346

                    Jo det hadde ikke vært feil det, men anyway... jeg klarer bare ikke se frem til dette!
                    UFC 05!

                    Kommentar

                    • Rovfugl
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2004
                      • 3672

                      Har vel aldri vært noen stor fan av den fyren jeg, og jeg har ikke lyst at LSK skal signere Riseth til laget i mitt hjerte....... MEN det er tross alt laget i mitt hjerte og hvis Riseth kommer til Fugla vil jeg ikke gjøre noe annet enn å ta i mot han som best man kan! noen sier man ikke bør betale sesongkortet enda, ikke gå på kamp etc etc.... fy for noe tull!! det er fortsatt LSK vi snakker om, det er laget VÅRT! selv om det kommer en mann til laget man aldri har likt eller føler man "hater" så er det LSK vi snakker om, laget over alle lag i alle fall i mitt hjerte. Jeg vil ALLTID støtte laget i all overskuelig fremtid uansett hvilke hatobjekter de signerer.
                      Man må ikke like alle individer, men laget kommer alltid først.

                      Riseth vil garantert ikke hjelpe noe på stemplet vårt som griselag, kanskje heller motsatt, jeg håper han ikke komemr til oss, men kommer han får vi bare håpe på det beste.
                      DØ FOR FUGLA!!!
                      http://www.fluefiskebloggen.no
                      LSK er min religion
                      Ujah er min gud

                      Kommentar

                      • Dandy
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2004
                        • 346

                        Er sant det du sier; får bare håpe på det beste
                        UFC 05!

                        Kommentar

                        • glasgow
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2007
                          • 1252

                          Opprinnelig skrevet av petter
                          Jeg sier ja til Vidar Riseth. Endelig en fucker, en vinner og en som aldri viser frykt for noen verdens ting. Mannen jeg elsker å hate er hjertelig velkommen til mitt LSK.

                          Når det gjelder alderen, så kan vi bruke den vi sier om juniora: er'n god nok, så er'n gammal nok. Omvent med den 35-årige drittsekken fra Trøndelag: Er'n god nok, så er'n ung nok.

                          Bring him on!
                          Faan meg helt enig. Rutine fra mesterligaen og en vinnertype. Dette stiller jeg meg positivt til. Syntes også han er litt klysete. Men hadde han spillt for LSK DE SISTE ÅRENE HADDE JEG NOK MENT NOE ANNET. Det vet dere sikkert alle sammen. Så fort en spiller kler på seg den gule drakta er han elsket....
                          Han vil skape trygghet i forsvaret. Bring it on sier jeg....:twisted::twisted::twisted::twisted:

                          Kommentar

                          • Ketil Cantona
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 6813

                            Nei nei og atter nei.

                            Mannen er 35 år gammel, hvor mange sesonger til overlever han?

                            Han skal få for en ting og det er innsatsen han legger ned i hver kamp - men dog det hjelper ikke!

                            Kommentar

                            • glasgow
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2007
                              • 1252

                              Opprinnelig skrevet av Paddis
                              Nei nei og atter nei.

                              Mannen er 35 år gammel, hvor mange sesonger til overlever han?

                              Han skal få for en ting og det er innsatsen han legger ned i hver kamp - men dog det hjelper ikke!

                              Mener han holder 1-2 sesonger til.... Spør deg heller om hva han kan bidra med i LSK. Og om han vil heve laget. Svaret mitt er ja ja og atter ja.

                              Kommentar

                              • Pedro
                                Juniormedlem
                                Bøffelpromp
                                • Jul 2005
                                • 12

                                Aksjon mot Riseth

                                Det burde bli arrangert et oppmøte foran Åråsen hvor vi sier hva vi mener om Riseth. Vi vil ikke ha han. Makan til idiot og usympatisk sutrespiller finnes ikke.

                                Jeg tar ihvertfall fri fra jobben for å bli med på Aksjon mot Riseth.

                                Kommentar

                                • tullebukk
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2006
                                  • 5446

                                  Greit jeg tar fri også,men det er for aksjon FOR Vidar Riseth.

                                  Kommentar

                                  • Petter Ø
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Mar 2004
                                    • 3008

                                    Hvis han kommer til LSK kommer han nok til å ha karantene halve sesongen siden han ikke lenger får RBK-diplomati. Vidar Griseth? Nei takk!
                                    Først skal vi lære Frode Betong å unngå å pådra seg kort.
                                    Petter Ø - Kreativ Kanaris
                                    http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                                    Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                                    Kommentar

                                    • JMKANARI
                                      Seniormedlem
                                      Forumonanist
                                      • Oct 2007
                                      • 170

                                      Opprinnelig skrevet av Totti21
                                      Dette er en ledertype fugla trenger. Jeg mener han skal ha mye av æren for Rosenborg sine prestasjoner i Europa. En spiller som ikke ber om autografen til David Villa eller Frank Lampard, men knekker til i duellene mot de uten respekt. Det er iallefall utvilsomt en vinnertype og fremdeles en god fotballspiller som kan bekle mange posisjoner.
                                      Jeg kan fort glemme "hatet" til denne spilleren hvis han kjemper for fugla neste sesong.
                                      Her ligger hele poenget. Jeg pekte på det i en tidligere tråd; vi hater en hel rekke spillere (Berre, Martine, Hulsker, Riseth...osv). Så snart de får på seg den gule drakta er mye glemt, og jeg er helt sikker på at dette gjelder for Riseth også.

                                      I utgangspunktet er jeg usikker på om dette er riktig, men ingen skal ta Riseth på at han er en god fotballspiller. Drittsekk, javel. Men faen som han tråkker til. Jeg er imponert over hvordan han har klint til i duellene som nevnes i sitatet over. Der de andre RBK`erne stort sett gledet seg til å ta en prat med stjernene etter kampen, trøkka Riseth til så han skulle være sikker på å få seg uvenner både på Mestalla og Stamford Bridge. Sånt står det jaggu meg respekt av. Han er en utprega ledertype, og det har for skams skyld ikke.

                                      Hvis det skulle vise seg at Riseth kommer foreslår jeg ham sammen med PSA i midtforsvaret. PSA har alt som skal til for å bli den nye landslagsstopperen (sammen med Hangeland). Jeg har lenge ønsket å erstatte Kippe, og ser dette som en ideell mulighet. Både Riseth og Kippe er sterke og tøffe, men der Kippe lager 4-5 unødvendige frispark fra 30 mtr og inn hver eneste kamp, gjør faktisk ikke Riseth det. Han har bedre nærteknikk og mer kløkt i spillet enn langlemmede Kippe.

                                      PS! Fjøra må snart få ut finger`n hva angår en skikkelig venstrekant. Det er tross alt MYE viktigere...
                                      Krysser fingra for en ny Tom Lund snart...

                                      Kommentar

                                      • reka
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Aug 2005
                                        • 13277

                                        :evil:En spiller fra RBK og en spiller fra søpla er to vidt forskjellige ting :evil:

                                        Hvor er søpla-hatet deres?

                                        Kommentar

                                        • uutsi
                                          Medlem
                                          Bøffel
                                          • Nov 2007
                                          • 30

                                          Hm

                                          Vil vel ikke påstå at vi er noen vinner på overgansmarkedet så langt. To eks startere, den ene godt voksen. Så prat om en fyr på 35. Liker ikke dette!!!!

                                          Kommentar

                                          Working...