Vidar Riseth klar for LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjelstad
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2007
    • 352

    Opprinnelig skrevet av uutsi
    Vil vel ikke påstå at vi er noen vinner på overgansmarkedet så langt. To eks startere, den ene godt voksen. Så prat om en fyr på 35. Liker ikke dette!!!!
    Er du god nok har ikke alderen så mye å si. Bedre å finne noen unge spillere som kan enten spille lenge i LSK eller som LSK kan få igjen noen millioner for. Men dersom dette ikke er mulig, enten at de er for dyre eller for dårlige, er det bedre at LSK henter "gamle" spillere som kan styrke troppen til at vi tar "the double" i 2008.
    -Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!

    Kommentar

    • kunden
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2005
      • 2369

      Kan jo tenkes han er kjopt inn for aa vaere makker Kippe, saa trekkes PSA ut paa venstrebacken saalenge MJ er skadd.
      Det ville vaert synd om han ev hadde vaert paatenkt i ankerrrollen til Kiko.

      Kommentar

      • erlando
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jul 2006
        • 858

        Opprinnelig skrevet av reka
        Det jeg er mest bekymra for er at dette kom som lyn fra klar himmel - hadde fjøra vært ute på forhånd og sagt at vi skulle signere en gammel kar så hadde jeg vært mye roligere.
        Hvorfor gjør det deg urolig? Stort sett alt vi har av signeringer under Fjøra er lyn fra klar himmel.

        Kjenner jeg er veldig delt når det gjelder denne potensielle overgangen selv. Vi trenger rutinen og vi trenger vinnerviljen. Problemet er alderen og hvor i alle dager man skal plassere ham??

        ...for å spinne litt rundt det siste så vil jeg, basert på Fjøras uttalelser om hvorfor klubben er/var ute etter Hæstad, tippe at midtbaneanker er den mest sannsynlige plassen -> Kiko blir et alternativ som indreløper -> Riise frigjøres som vingalternativ. (I tillegg brukes Riseth som midtstopper de 35% av kampene hvor Kippe er suspendert.)
        Ja til pause i pausen!

        Kommentar

        • Kanariz
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2005
          • 2507

          Dette er til å grine av, Norges største klyse til LSK, Nei takk!

          Kommentar

          • joakim
            Juniormedlem
            Ferskenpels
            • Oct 2007
            • 8

            skal faen meg ikke ha en jævla trønder i den stolte LSK drakta.
            han er 35 år og er snart ferdig med fotball.
            faen eller........

            !!FORZA FUGLA!!
            Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401
            ``Vi er kanarifansen-holder aldri kjeft``

            Kommentar

            • tomtom
              Medlem
              Møteplager
              • Oct 2007
              • 85

              Opprinnelig skrevet av JMKANARI
              Jeg har lenge ønsket å erstatte Kippe, og ser dette som en ideell mulighet.
              ??????

              Kippe er Fuglas viktigste mann!

              Men til alle som slenger dritt om Riseth her: Konverter til Søpla eller støtt Fugla! Jævla patetiske horer! Støtter dere Fugla eller bryr dere dere mest om å hate enkeltspillere? Hadde Riseth allerede vært i klubben, ville han vært en av KFLs største favoritter, garantert!

              Kommentar

              • burgern
                Medlem
                Møteplager
                • Mar 2004
                • 80

                spøk..

                Detta må jo væra en spøk..

                Hørte noe om at Riseth og Eggen stod og lo av detta i nyhetene..

                god jul
                En klubb i norge....LSK

                Kommentar

                • Kjelstad
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2007
                  • 352

                  Roar Strand kommer snart også
                  -Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!

                  Kommentar

                  • Emil B
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2006
                    • 5921

                    Opprinnelig skrevet av burgern
                    Detta må jo væra en spøk..

                    Hørte noe om at Riseth og Eggen stod og lo av detta i nyhetene..

                    god jul
                    Tirsdagens mesterligakamp mot Schalke kan bli Vidar Riseths siste i Rosenborg-drakt.


                    Er nok ikke noe spøk.

                    Kommentar

                    • tomtom
                      Medlem
                      Møteplager
                      • Oct 2007
                      • 85

                      Seff er det ingen spøk. Han blir klar i løpet av uka.

                      Spørsmålet er hvor mange sesonger han holder.

                      Kommentar

                      • Kjelstad
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2007
                        • 352

                        Opprinnelig skrevet av tomtom
                        Seff er det ingen spøk. Han blir klar i løpet av uka.

                        Spørsmålet er hvor mange sesonger han holder.
                        han snakker ikke om fremtiden sin før etter CL-kampen. Og det eneste han vil si er at familien vi til østlandet. Det er jo ikke dermed sikkert han kommer hit. Kan jo hende andre henger seg på å "snapper" han foran LSK.
                        -Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!

                        Kommentar

                        • trigz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 7097

                          En lun og trivelig trønder, kan ikke forstå hva som er så galt med det...?

                          Nei, Riseth er vel den jeg har sagt mest utrivelige ting om i Tippeligaen de siste ti åra. Men at han er en vinnertype med stor erfaring er hevet over enhver tvil. Han vil være til styrke for oss. Jeg ønsker ham derfor velkommen, dersom han kommer. Han er en jævel, men hvis han blir VÅR jævel, er det supert.
                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                          Kommentar

                          • Mr.Lee
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2006
                            • 736

                            En spiller jeg så til de grader vil unngå å få inn i laget.
                            Det er bare enkelte spillere du ikke VIL ha, om så han måtte være en fantastisk fotballspiller.

                            Og når vedkommende ikke er en fantastisk spiller, men en fotballpensjonist og klyse fra Trønderlag som kun vil være til hjelp når det skal tettes rør på Åråsen så skjønner jeg faen ikke hva vi skal med han.

                            Føler jeg blir tvunget til å akseptere en spiller jeg har få gode ord om om denne overgangen skulle bli realitet. Ville aldri kommet til å klappe, glede meg over eller synge for Riseth om han kom (positive sanger iallefall).

                            Det er et par spillere som en bare aldri skal se i en Lillestrømdrakt, og på den (ikke alt for lange) listen står Vidar Riseth. Se heller på Fredrik Stoor når du først skal snuse på forsvaret til Rosenborg, Fjøra. Trenger ikke snuse på han som lukter værst.

                            Vær så snill, se en annen vei!

                            Kommentar

                            • tomtom
                              Medlem
                              Møteplager
                              • Oct 2007
                              • 85

                              Dere som kaller Riseth klyse; har dere snakka med fyren? En utrolig trivelig type, faktisk. En stygg spiller til tider under kampens hete, men klyse? Nope. Bare noe dere sier fordi alle andre gjør det. Flokkdyr, er dere. Lett påvirkelige ofre for massesuggesjon og lavmål supporterkultur.

                              Kommentar

                              • Baloo
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jun 2006
                                • 292

                                Opprinnelig skrevet av tomtom
                                Dere som kaller Riseth klyse; har dere snakka med fyren? En utrolig trivelig type, faktisk. En stygg spiller til tider under kampens hete, men klyse? Nope.
                                Vidar Riseth er et rasshøl, ferdig med det!

                                Kommentar

                                • tomtom
                                  Medlem
                                  Møteplager
                                  • Oct 2007
                                  • 85

                                  Og det har du bestemt deg for å stå for selv om han ikler seg den gule drakta og putter tre mot TIL i serieåpninga?

                                  Kommentar

                                  • detvarvondtdet
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jul 2006
                                    • 398

                                    Hehe artig å lese litt igjennom tråden.. Noen spillere bare er og blir hatet av alle utenom sine "egne".

                                    Personlig har jeg stor sans for den type spillere alle hater, spes om de er gode i tillegg, noe de gjerne er. Hadde de ikke vært gode hadde ikke folk giddi og hata de så mye. Skulle gjerne sett både Vidar, Martin og Berre i Lsk

                                    Jeg ønsker Vidar velkommen til Lsk om det skulle være aktuelt. En særdeles "lur" fotballspiller som samtidig kan alle triksene i boka. Har prestert på høyt nivå i europa med både klubb og landslag. Han har den rutinen og vinnerkulturen inne som vi trenger i Lsk om vi noen gang skal bli bedre en nr 4. Tullpreiket om at fyren er for gammal er noe sprøyt. Er man god nok er man hverken for ung eller for gammel. Alle på laget kan ikke være 19 år om vi skal ta seriegull..
                                    "Dere kan sitere meg på dette:
                                    Jeg blir heller nummer ni med et lag som drar sammen, enn nummer tre med en møkkagjeng"
                                    Fjøra

                                    Kommentar

                                    • Baloo
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jun 2006
                                      • 292

                                      Opprinnelig skrevet av tomtom
                                      Og det har du bestemt deg for å stå for selv om han ikler seg den gule drakta og putter tre mot TIL i serieåpninga?
                                      Tror du virkelig at den jævla klysa gjør det? Det beste hadde vært om den gamle grisen bare la opp.

                                      Kommentar

                                      • tomtom
                                        Medlem
                                        Møteplager
                                        • Oct 2007
                                        • 85

                                        Opprinnelig skrevet av detvarvondtdet
                                        Personlig har jeg stor sans for den type spillere alle hater, spes om de er gode i tillegg, noe de gjerne er. Hadde de ikke vært gode hadde ikke folk giddi og hata de så mye. Skulle gjerne sett både Vidar, Martin og Berre i Lsk
                                        Helt enig! Det må jo være et mål for Sportsklubben å bli hatet! Riseth hadde aldri vært hatet om han var en ræva spiller. Vi ønsker ikke å være en klubb folk synes synd på og føler sympati med, gjør vi? LSK skal være klubben hele Norge hater, bortsett fra oss selv da.

                                        Velkommen Riseth! Og måtte du gjøre haterne til skamme.

                                        Opprinnelig skrevet av Baloo
                                        Tror du virkelig at den jævla klysa gjør det? Det beste hadde vært om den gamle grisen bare la opp.

                                        Nei, jeg tror seff ikke det. Men poenget er at hvis du støtter LSK, støtter du alle i den gule drakta, uansett hvilken fortid de har.

                                        Kommentar

                                        • superbøffel
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2005
                                          • 5611

                                          Opprinnelig skrevet av SvartogGulKanarifugl
                                          Hvis han kommer til LSK kommer han nok til å ha karantene halve sesongen siden han ikke lenger får RBK-diplomati.
                                          Tanken er vel kanskje at han skal ha karantene motsatt halvdel av Kippe?
                                          Enøyd i de blindes dal.

                                          Kommentar

                                          Working...