Vidar Riseth klar for LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • superbøffel
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 5611

    Opprinnelig skrevet av joakim
    skal faen meg ikke ha en jævla trønder i den stolte LSK drakta.
    han er 35 år og er snart ferdig med fotball.
    faen eller........

    !!FORZA FUGLA!!
    Sa du det da vi signet Kåre I også?
    Enøyd i de blindes dal.

    Kommentar

    • El_Cabron
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Oct 2007
      • 218

      Laget er viktigere enn spillerene, så derfor kommer jeg nok om enn litt motvillig de første gangene til å juble når Riseth takler, scorer el. (tviler på om jeg kommer til å stemme i på en Riseth sang noen gang, om noen skulle være så noldus at de kommer opp med et slikt forslag).
      Skulle likevel ønske det heller var noen andre som var på vei hit som jeg faktisk tålte trynet på.
      Meget mulig han er en likandes kar, men det er ikke det inntrykket jeg sitter med... Så gjenstår det bare å se om han klarer å endre mitt syn på saken med tid og stunder.

      Dette kan enkelt sammelignes med Hulsker, som jeg syns er en forbanna idiot og ville hatt enda større problemer med om sportsklubben hadde signa... En kollega av meg derimot som er AIK-supporter på sin hals, snakker veldig varmt om Hulsker og sier at blant fansen er han blitt en helt pga. sin trivelige oppførsel og team-spirit.
      |01100101|01001100|01010011|01001011|01100101|0111 0010|

      Kommentar

      • chrissp
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2004
        • 2403

        Kjære Vidar, kom til oss!!

        Dette var f.. meg gode nyheter. Håper det går i orden.

        Rutine, stabilitet, vinnervilje, erfaring + the list goes on.

        Artig med kidza som i affekt klarer å lire av seg to ufullstendige setninger på rad.
        Bølerkanaris

        Kommentar

        • Vidarw
          Medlem
          Hoffnarr
          • Apr 2006
          • 67

          Erfaring

          Grunnen til at vi vil ha han er vel med tanke på all erfaringen han kan tillføre spillergruppa vår. Er jo ikke akkurat overflod av internasjonal erfaring i lsk.

          Legger meg ikke opp i hvilken spillere vi kjøper, men kan garantere en ting.
          Alle spillere som kommer til klubben vår, skal få 100% støtte av meg.

          Kommentar

          • KFL109
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 1958

            Opprinnelig skrevet av Nordby
            Dust.
            Greit nok, så lenge jeg slipper å øve på kamelsvelging.
            Vidar Evje

            Kommentar

            • Hamburg & Kanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 3006

              Jeg ville kanskje trodd at Strømsgodset/Vrakgodset ville være det naturlige valget for en lettere avdanka spiller som vil til østlandet.

              Men kommer han hit og spiller strålende, er det greit.

              Ser at Rösler kanskje ligger et par hestehode foran Nordlie når det gjelder rekruttering. Misliker det.
              LSK Norges beste lag

              Kommentar

              • RSP
                Moderator
                • Aug 2004
                • 10498

                Umiddelbart ble jeg litt sjokkert over tanken på Riseth i gult og svart, men jo mer jeg tenker på det desto mer tror jeg at dette kan ha noe for seg. Mannen besitter en enorm rutine, og at han nok ikke er over toppen har vi sett senest i CL denne høsten. For all del, jeg har alltid mislikt Riseth - men da som RBK-spiller. Kommer han hit, vel, som det er sagt : “He’s a son of a bitch, but he’s our son of a bitch.”

                Kommentar

                • Kjell.T.Ring
                  Poll St. Ring
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Dec 2005
                  • 11796

                  Riseth er en LSK-spiller. De som sier at han er pysete i duellene har tydeligvis ikke sett han spille fotball.

                  Problemet er at som person minner han om en enga\moldespiller.

                  Høstens beste signering til nå. Håper han spiller opp mot sit beste for oss. Da blir han en meget god tilvekst.
                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                  Kommentar

                  • AG-3
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jul 2006
                    • 1081

                    Jeg har visst om dette en god stund, men skvatt uansett i stolen da jeg leste det. Riseth er absolutt ikke en av mine favoritter i TL.
                    Men når jeg har fordøyd det litt; er det ikke et kvalitetstegn at motstander-fansen misliker deg som spiller? Er ikke det fordi man da mest sannsynlig er jævlig god og "a pine in the ass" for motstanderene? Kippe er vel i samme situasjon for andre lags fans vil jeg tro. Og han ER god!

                    Trønderen har rutine, vært knallgod i CL og er en kriger. Mener det er tungt å hevde at en slik spiller ikke vil styrke LSK....Bring him on!

                    Kippe x Riseth vil være vondt å møte på!

                    Kommentar

                    • Jaren-kanari
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Mar 2004
                      • 185

                      Har bare en ting å si om dette : NEEEEEEEEEEI......
                      Det lukter faen meg vif av dette. Hente et gammalt, sleskt, utrangert hatobjekt til klubben. Håpet er dog at han kan fremstå som ørlite grann
                      mer sympatisk i det han drar den gule, flotte trøya over hodet.
                      Mmmmmmm....SKEPTISK !!!!!:evil:
                      Jaren-kanari
                      Fugla tar gull, fugla tar gullet i år !!

                      Kommentar

                      • gilbert
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 3208

                        Opprinnelig skrevet av RSP
                        Kommer han hit, vel, som det er sagt : “He’s a son of a bitch, but he’s our son of a bitch.”
                        Sitatet blir ofte tilskrevet USAs utenriksminister under Roosevelts siste år, Cordell Hull (som for øvrig fikk Nobels fredspris i 1945 for sin rolle i å få etablert FN; det kan jo passe i dag, 10. desember). Han skal ha sagt dette om diktatoren Rafael Trujillo i Den dominikanske republikk. Men dette er noe usikkert - det er også mulig at president Roosevelt selv sa det om Somoza i Nicaragua.

                        Derimot er det helt sikkert at Lyndon B. Johnson ("Hey, hey, LBJ, how many kids did you kill today") sa om FBIs mangeårige diktatoriske sjefsskurk J. Edgar Hoover: "It's better to have him inside the tent pissing out, than outside pissing in".

                        Og dette er IKKE off track når det gjelder hva jeg i utgangspunktet synes om pottitbonden Riseth ("Internett er bare en motegreie alle snart har glemt", "Får jeg ikke spille der jeg vil slutter jeg i RBK", "Jeg må spille på landslaget") som person. Som fotballspiller må jeg bare innrømme at han oftest veit betydelig bedre hva han gjør enn når han (altfor ofte, aldri hadde vært best både for ham og for oss andre) åpner kjeften til media. Men hvor vi skal bruke ham, ser jeg ikke helt, og særlig lenge blir det vel neppe.

                        Likevel, de som starter i gult og svart på Åråsen starter med blanke ark for meg, selv om min entusiasme nok varierer litt fra spiller til spiller.

                        gilbert

                        Kommentar

                        • Bekkis
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Sep 2005
                          • 441

                          Dette hadde jo vært en bra mann. er ikke akkurat flust av spillere i midtforsvaret vårt... klyse, drittsekk... godt mulig, men han er faen meg bra. velger å sitere daniel nannskog: Han er et svin, men jeg ville veldig gjerne hatt han på mitt lag!

                          Kommentar

                          • mooph
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2005
                            • 1496

                            Gåstol klar trønder i kanarigult ?

                            Er krabaten fortsatt motivert i overmoden alder eller kun ute etter ei klekkelig lønn som benkesliter og treningsmotivator ?
                            Har han tenkt på trenerkurs ? Øyner vi bruk av LSK som opplæringsanstalt med tanke på seinere karriere som trener ?

                            All ære til denna sytekoppen for tidligere prestasjoner, men det er ærlig talt noe seint å bytte beite nå. Motivasjonen for klubbskifte er at familien ønsker seg østover, noe som i seg selv er en innrømmelse av at han ønsker å trappe ned. Hva som er igjen av guts og vinnervilje etter et eventuelt miljøskifte for å glede kjærringa er vel høyst usikkert.

                            Hadde det ikke vært bedre for denna kroppen å ta nedtrappinga i klubber som Godset, Kongsvinger eller 2010 dersom han blir tvunget østover av familien ?
                            Fugla mot nye høyder

                            Kommentar

                            • KFL41
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2004
                              • 3648

                              Riseth vil være en potet som vi har bruk for. Men jeg lurer på om vi blir brukt i et spill for at han skal få bedre lønn i RBK. Akkurat slik som Ivers gjorde. Riseth har vel hatt brukbart teft på businessfronten også med å investere i eiendom slik at han vet å skvise noen kroner.

                              Kommentar

                              • LSK-supp.
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Dec 2003
                                • 1023

                                Synes han har vært rbks beste spiller i cl i år og uansett alder så er han pr.dd god nok for Fugla, det er det som teller, 2 gode år er nok for meg.

                                Om han er et rasshøl så spiller da ikke det noen rolle, så lenge han er det mot motspillere og motstanders supportere og ikke oss.
                                I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                                Kommentar

                                • tullebukk
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2006
                                  • 5446

                                  Og da har Vg kastet seg på saken, faen at ikke Erling kan holde kjeft ,det er ikke alle i fansen som er enig i det du sier Erling så da er det bedre og holde kjeft husk du representerer alle i fansen og nå i det siste har vi driti oss nok ut i media. Prøv og overtale Petter til å bli talsmann for oss igjen han var mere proff når han snakka med pressen.:???:http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=189110

                                  Kommentar

                                  • Totti21
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Mar 2004
                                    • 3500

                                    Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                    Og da har Vg kastet seg på saken, faen at ikke Erling kan holde kjeft ,det er ikke alle i fansen som er enig i det du sier Erling så da er det bedre og holde kjeft husk du representerer alle i fansen og nå i det siste har vi driti oss nok ut i media. Prøv og overtale Petter til å bli talsmann for oss igjen han var mere proff når han snakka med pressen.:???:
                                    Med forbehold om eventuelle feilsiteringer så synes jeg det er feil at det er talsmannens personlige meninger som kommer frem. Jeg med flere her inne skulle gjerne sett Riseth i LSK drakt.

                                    Kommentar

                                    • tullebukk
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2006
                                      • 5446

                                      overskriften burde være Erling Stray vill ikke ha Riseth ,ikke Kanarifansen.:???:

                                      Kommentar

                                      • trigz
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 7097

                                        Opprinnelig skrevet av Kopperud
                                        Du kan ikke tenke deg at han snakker for de fleste i KFL å ikek bare deg?
                                        Vel, stemninga i denne tråden virker å være svært delt. Synes det han siteres på, virker feil i forhold til inntrykket man får av å lese denne tråden, selvom mange er skeptiske til Riseth.
                                        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                        Kommentar

                                        • Kopperud
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2006
                                          • 1697

                                          Opprinnelig skrevet av trigz
                                          Vel, stemninga i denne tråden virker å være svært delt. Synes det han siteres på, virker feil i forhold til inntrykket man får av å lese denne tråden, selvom mange er skeptiske til Riseth.
                                          Så den å sletta innlegget
                                          Ultras Felt C 2005x2015

                                          Lillestrøm & Bajen

                                          Kommentar

                                          Working...