Vidar Riseth klar for LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fugl1120
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 3528

    Jeg er helt enig i at vi trenger en ledertype som kan løfte laget. Han må gjerne ha rutine også. Men han skal ikke hete Vidar Riseth. Det finnes nok av spillere i verden som ikke er kjent for sin konsekvente sutring til dommern og ufine spill på banen. Han er ei heller en forsterkning, ettersom han ikke vil ha en plass i 11'ern. Dersom ikke Riseth er god nok for en plass på banen, har vi Bukken, Erland Johnsen, Frode Birkeland og Frode Grodås, for å nevne noen, i spillergruppa hver dag med enorm internasjonal erfaring som går langt utenpå Riseth. Vi har en spiller i Espen Søgård som gløder langt mer lidenskap og seiersvilje enn Riseth. Inntill vi får en rutinert spiller som styrker stallen, og som ikke er blant norges største rasshøl, mener jeg heller vi kan satse ungt. Jeg vil ikke at mitt kjære LSK skal bli forsøpla av slikt dritt.
    Lauken er vår venn!

    Kommentar

    • MedlemNR35
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2004
      • 905

      For å være ærlig er jeg ikke kjempebegeistret for dette.

      Jeg ser heller ikke helt hvor han skal forsvare en plass på laget vårt neste sesong. Greit nok at vi vil ha en bredere stall men da er det en fordel å hente unge og upcoming spillere og ikke en spiller som snart skal tjene store penger på slutten av sin karriere for å få den beste rullatoren på markedet.

      Kommentar

      • Leif A
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 3962

        Trenger LSK virkelig en spiller som har: masse internasjonal erfaring, evnen til å dra et lag mer eller mindre alene, kompromissløs innsats og evne til å skjule tjuvtriksene så dommerne ikke får det med seg?

        Ja, jeg tror faktisk dét.

        Og om jeg ikke husker helt feil, så uttalte vel Uwe i sommer at akkurat de tingene var det han manglet i LSK og som de hadde i Viking.

        Mitt største problem med en eventuell overgang for hr. Riseth vil være å finne en fullgod erstatning som hatobjekt i RBK. Men dialekt og klubbnavn holder vel i grunnen lenge...
        Knurr...

        Kommentar

        • e.d
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2005
          • 688

          Hvis Riseth tar på seg den stolte LSK drakta så skjønner jeg ingenting. Hva pokker skal vi med ham? Jeg synes det er bedre å satse de pengene på et ungt talent som vi kan ha glede av i flere år framover.
          synging, mentalitet - Kanari-Fansen

          Kommentar

          • koppen
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2006
            • 456

            vidar riseth er en god fotball spiller og jeg tror han vil løfte laget vårt i riktig retning.. jeg kommer nok til å få høre for denne men, jeg syntes riseth virker som en ålreit fyr jeg! prata med han på frøya i fjor og en ting er sikkert! han hater enga.. dessuten er det altid han som stiller opp på sponsor arrangement i rosenborg!
            syntes dere b. h. riise er mindre klyse enn riseth forresten?
            er klubben jeg elsker ikke spillera!
            "en tjøttpølse og en solobrus takkskalduha værsåsnill"

            Kommentar

            • Slakter Fjes
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Oct 2006
              • 288

              Opprinnelig skrevet av tomtom
              Dere som kaller Riseth klyse; har dere snakka med fyren? En utrolig trivelig type, faktisk.
              Jeg reagerer litt på at alle postive personkarakteristikker av riseth får stå ukommentert. Det er åpenbart nok av brukere her som "kjenner fyren" og som mener han er en skikkelig ålreit og trivelig fyr, bra tilskudd til spillergruppa og lagmoralen osv.. Er dette virkelig tilfelle?

              Snakket med en studiekompis som er hardcore bart (ja, de finnes), og han var sjeleglad for muligheten til å kvitte seg med riseth. Han mente videre at riseth var mindre likt i spillergruppen, klysete som person (også utenfor banen) og vanskelig å ha med å gjøre. Stort sett alle fordommene forfektet av forumbrukerne negative til riseths tilstedeværelse på Åråsen.

              Jeg forsøker ikke med dette å hevde at min andrehåndskunnskap om riseth fra en trønderpølses synspunkt nødvendigvis er sannhet, men ønsker å få vite om det virkelig er hold i påstandene om at denne fyren vil være slik en fantastisk ressurs for Sportsklubben, åpenbart på alle mulige plan.

              Forøvrig er denne skeptisk til en 35-åring med høy lønningspose og fortid i trøndelags verste, men skulle signeringen bli et faktum vil nok også deler av felt G klappe høflig for riseth.
              "And I never thought this life was possible.
              You're the yellow bird that I've been waiting for."
              Bright Eyes - Poison Oak

              Kommentar

              • Harald_88
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2006
                • 550

                Sykt at Klubben vurderer å kjøpe Norges nest største klyse.

                Forsøpling av den fineste drakta i verden, jeg kommer aldri til å applaudere den karen, ALDRI. Ei heller synge for han.

                Vidar Riseth: Dra til helvete
                Alt For Fugla

                Gå Av Grønlund

                Kommentar

                • Errevs
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Jun 2005
                  • 200

                  Opprinnelig skrevet av Harald_88
                  Sykt at Klubben vurderer å kjøpe Norges nest største klyse.

                  Forsøpling av den fineste drakta i verden, jeg kommer aldri til å applaudere den karen, ALDRI. Ei heller synge for han.

                  Vidar Riseth: Dra til helvete
                  trodde du og dine var stappfulle av mentalitet og andre ultras lignende ting.. Sesongkort på sitta neste år eller?

                  Jeg er vel en av de få som tror at det er smart av klubben å signere Riseth, da han er en god spiller med egenskaper vi ikke har mye av fra før.

                  Kommentar

                  • Leif A
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2003
                    • 3962

                    Opprinnelig skrevet av Harald_88
                    Sykt at Klubben vurderer å kjøpe Norges nest største klyse.

                    Forsøpling av den fineste drakta i verden, jeg kommer aldri til å applaudere den karen, ALDRI. Ei heller synge for han.

                    Vidar Riseth: Dra til helvete
                    Greit nok.
                    Jeg for min del støtter LSK, uavhengig av hvem som er inni den vakre drakta.

                    Så får vi se om vedkommende som du omtaler som Norges nest største klyse kommer til LSK. Tenk om han skulle komme til å bli matchvinner i en viktig kamp, hva gjør du da?
                    Knurr...

                    Kommentar

                    • krisruds
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2005
                      • 839

                      Opprinnelig skrevet av Eksil-kanari
                      Tenk om han skulle komme til å bli matchvinner i en viktig kamp, hva gjør du da?
                      Da jubler jeg for at LSK vinner, ikke for at han ble matchvinner.
                      krisruds medlem av KFL siden 1996


                      OI OI OI nå har vi det morro :)

                      BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

                      Kommentar

                      • Leif A
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2003
                        • 3962

                        Og når han knetakler Martine og Nannskog/Fall Gunnarson?
                        Knurr...

                        Kommentar

                        • Fridtjof
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2005
                          • 2120

                          Opprinnelig skrevet av Slakter Fjes
                          Jeg reagerer litt på at alle postive personkarakteristikker av riseth får stå ukommentert. Det er åpenbart nok av brukere her som "kjenner fyren" og som mener han er en skikkelig ålreit og trivelig fyr, bra tilskudd til spillergruppa og lagmoralen osv.. Er dette virkelig tilfelle?
                          Kan det ha noe med at det er noe i det vi sier? Uansett hvordan man vrir og vender på det er det verre med dere som ikke har møtt ham, som sier at han er et rasshøl uansett anledning, enn oss som faktisk et grunnlag for å uttale oss.

                          Og mens vi er inne på RBKeres karekterisikker av egne spillere... Gamlesjefen min var speaker på Lerkendal i 16 år, og hadde følgende å si om spillerne der oppe. Alle, og da mente han alle, Rosenborgspillerne unntatt Iversen er helt anderledes privat, enn på banen. Riseth er en hyggelig fyr, resten av spillerne, Iversen inkludert, er rasshøl.

                          Hva han har å si om de folka, føler jeg at veier noe tyngre enn en tilfeldig studiekompis av deg, med all respekt.
                          Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                          Kommentar

                          • MedlemNR35
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Mar 2004
                            • 905

                            Opprinnelig skrevet av Eksil-kanari
                            Og når han knetakler Martine og Nannskog/Fall Gunnarson?
                            Da hadde selv jeg jublet noe...

                            Selvom jeg innerst inne skulle ønske det var Søgård som hadde skaffet de nevnte et lengre sykehusopphold.
                            Last edited by MedlemNR35; 10.12.2007, 20:09.

                            Kommentar

                            • Slakter Fjes
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Oct 2006
                              • 288

                              Opprinnelig skrevet av Fridtjof
                              Kan det ha noe med at det er noe i det vi sier? Uansett hvordan man vrir og vender på det er det verre med dere som ikke har møtt ham, som sier at han er et rasshøl uansett anledning, enn oss som faktisk et grunnlag for å uttale oss.

                              Hva han har å si om de folka, føler jeg at veier noe tyngre enn en tilfeldig studiekompis av deg, med all respekt.
                              Så vidt jeg har lest har vel ikke du i denne tråden noen gang uttalt at du har møtt denne riseth. Har du et grunnlag til å uttale deg fordi du har møtt han, eller fordi du har møtt sjefen din? At jeg mener "han er et rasshøl uansett anledning" synes jeg rett og slett er lavmål og verdiløst fra en så rutinert forumbruker som deg. Å tillegge meg den meningen utfra innlegget mitt tyder på åpenbare mangler på forståelse, all den tid innlegget var formulert som et spørsmål med en ganske (etter mitt syn) ydmyk fremstilling av en annen vinkling.

                              For å ta det igjen: Er alle disse (positive) personkarakteristikkene av riseth basert på noe mer håndfast enn de negative?

                              Oppførselen til riseth i det offentlige rom behøver på ingen måte å samsvare med hvordan han er innad i spillergruppa, uten at jeg vet noe om dette.

                              Du får føle hva du vil, are, men jeg føler at du ble provosert som om jeg angrep noe du hadde kjært.
                              "And I never thought this life was possible.
                              You're the yellow bird that I've been waiting for."
                              Bright Eyes - Poison Oak

                              Kommentar

                              • koppen
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Dec 2006
                                • 456

                                er det noen spesielle negative episoder noen kan nevne som gjør riseth til værdens største rasshøl??
                                "en tjøttpølse og en solobrus takkskalduha værsåsnill"

                                Kommentar

                                • snatch
                                  Juniormedlem
                                  Bøffelpromp
                                  • Apr 2007
                                  • 11

                                  Synes at det er merkelig at så mange, har så mye negativt å si. Er det noen av dere som virkelig tror at LSK ikke vet hva de driver med. Tror ikke at LSK henter inn spillere de ikke tror kan bidra på banen og utenfra.

                                  Det virker som om mange ikke har tro på Fjøra og Tom.

                                  Snatch

                                  Kommentar

                                  • Harald_88
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2006
                                    • 550

                                    Opprinnelig skrevet av snatch
                                    Synes at det er merkelig at så mange, har så mye negativt å si. Er det noen av dere som virkelig tror at LSK ikke vet hva de driver med. Tror ikke at LSK henter inn spillere de ikke tror kan bidra på banen og utenfra.

                                    Det virker som om mange ikke har tro på Fjøra og Tom.

                                    Snatch
                                    Han er definitivt en meget god fotballspiller, blant norges beste midtstoppere. Er vel ikke kvaliteten på spilleren folk sikter til når man ikke ønsker han.
                                    Alt For Fugla

                                    Gå Av Grønlund

                                    Kommentar

                                    • ChriZza
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2005
                                      • 4265

                                      Er vel strengt tatt ikke signert noen kontrakt enda?
                                      Ihvertfall ikke offisielt. Jeg gidder ikke ta sorgene/gledene (stryk det som ikke passer) på forskudd.

                                      Kommentar

                                      • El_Cabron
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Oct 2007
                                        • 218

                                        Opprinnelig skrevet av koppen
                                        er det noen spesielle negative episoder noen kan nevne som gjør riseth til værdens største rasshøl??

                                        Basert på dette bildet, vil jeg vel strengt tatt påstå at han kun er på 10 plass i denne kåringa
                                        |01100101|01001100|01010011|01001011|01100101|0111 0010|

                                        Kommentar

                                        • Fridtjof
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2005
                                          • 2120

                                          Opprinnelig skrevet av Slakter Fjes
                                          Så vidt jeg har lest har vel ikke du i denne tråden noen gang uttalt at du har møtt denne riseth. Har du et grunnlag til å uttale deg fordi du har møtt han, eller fordi du har møtt sjefen din? At jeg mener "han er et rasshøl uansett anledning" synes jeg rett og slett er lavmål og verdiløst fra en så rutinert forumbruker som deg. Å tillegge meg den meningen utfra innlegget mitt tyder på åpenbare mangler på forståelse, all den tid innlegget var formulert som et spørsmål med en ganske (etter mitt syn) ydmyk fremstilling av en annen vinkling.

                                          For å ta det igjen: Er alle disse (positive) personkarakteristikkene av riseth basert på noe mer håndfast enn de negative?

                                          Oppførselen til riseth i det offentlige rom behøver på ingen måte å samsvare med hvordan han er innad i spillergruppa, uten at jeg vet noe om dette.

                                          Du får føle hva du vil, are, men jeg føler at du ble provosert som om jeg angrep noe du hadde kjært.
                                          Jeg beklager at jeg tydeligvis har formulert meg upresist. Joda, jeg har møtt ham, og ja jeg oppfattet han som en veldig trivlig person. Munter, imøtekommende og utadvendt, uten jeg ønsker å si noe mer om det.

                                          Jeg mener selvfølgelig ikke at du hadde kallt han et rasshøl, men det er derimot enkelte andre som har gjort det, her.

                                          Hvordan du vet hva jeg faktisk heter, er en annen sak...
                                          Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                                          Kommentar

                                          Working...