Vidar Riseth klar for LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fugl1120
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 3528

    Opprinnelig skrevet av koppen
    er det noen spesielle negative episoder noen kan nevne som gjør riseth til værdens største rasshøl??
    Hver jævla match er et godt bevis på hvilket rasshøl han er. Bare se hvordan han oppfører seg, hvordan han grisetakler og hvordan han konstant sutrer på dommern. Hvordan han står med den ekle stemmen sin og klager på ufattelig mye dritt etter hvert tap. Hele skikkelsen er motbydelig, personlig mener jeg sippinga hans er det aller, aller værste.
    Lauken er vår venn!

    Kommentar

    • Går_på_vannet
      Juniormedlem
      Bøffel
      • Dec 2006
      • 26

      LSK trenger ikke Riseth.

      KFL trenger ikke Riseth.

      Hvorfor i alle dager skal vi da bruker masse penger på Riseth? Jada , jeg vet han kommer gratis men sign on fee og lønn blir nok til å bli feit på.

      Riseth kan bare bli i søpleklubben RBK. Der kan han danse polka med Knut Torbjørn Eggen og lære seg blokkfløyte med Vidar Davidsen.
      Fugla til vi dør!!!

      Kommentar

      • occean-fan!
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2006
        • 730

        Opprinnelig skrevet av Går_på_vannet
        LSK trenger ikke Riseth.

        KFL trenger ikke Riseth.

        Hvorfor i alle dager skal vi da bruker masse penger på Riseth? Jada , jeg vet han kommer gratis men sign on fee og lønn blir nok til å bli feit på.

        Riseth kan bare bli i søpleklubben RBK. Der kan han danse polka med Knut Torbjørn Eggen og lære seg blokkfløyte med Vidar Davidsen.

        Haha for du var morsom

        og saklig

        lurer egentlig på om hele innlegget ditt er en vits?:twisted:

        en vits, men ikke en hvilken som helst vits, en helt håpløs vits...

        Kommentar

        • chrissp
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2004
          • 2403

          Opprinnelig skrevet av Fugl1120
          Hver jævla match er et godt bevis på hvilket rasshøl han er. Bare se hvordan han oppfører seg, hvordan han grisetakler og hvordan han konstant sutrer på dommern. Hvordan han står med den ekle stemmen sin og klager på ufattelig mye dritt etter hvert tap. Hele skikkelsen er motbydelig, personlig mener jeg sippinga hans er det aller, aller værste.
          Personlig mener jeg at hvor mye dritt som en god del her på forumet kommer med er det aller, aller verste.

          Det du nevner over er forresten grunnen til at jeg ønsker han velkommen. Ta med det jeg har nevnt over om erfaring, vinnervilje osv., så håper jeg virkelig at dette går i boks og hvis så skjer vil gleden min være større enn hvis Doffen skulle komme samme vei.
          Bølerkanaris

          Kommentar

          • Fugl1120
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2005
            • 3528

            Opprinnelig skrevet av chrissp
            Personlig mener jeg at hvor mye dritt som en god del her på forumet kommer med er det aller, aller verste.

            Det du nevner over er forresten grunnen til at jeg ønsker han velkommen. Ta med det jeg har nevnt over om erfaring, vinnervilje osv., så håper jeg virkelig at dette går i boks og hvis så skjer vil gleden min være større enn hvis Doffen skulle komme samme vei.
            Som du vil. Jeg ønsker ikke trønderproduserte rasshøl til LSK, de kan forbli der oppe. Spillere som grisetakler og er unfair vil ikke jeg ha i LSK, jeg vil heller ikke ha sutrepaver. Jeg vil ha spillere som er tøffe og fair, men ikke stygge som Riseth. Det finnes nok av spillere med erfaring og vinnervilje, kan ikke forstå hvorfor vi må hente den værste klysa i hele Tippeligaen.
            Lauken er vår venn!

            Kommentar

            • Slakter Fjes
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Oct 2006
              • 288

              Opprinnelig skrevet av Fridtjof
              Hvordan du vet hva jeg faktisk heter, er en annen sak...
              Sønner av Vigernes, vet du

              Målet var å provosere frem empiri som underbygget noen av argumentene for å hente riseth, og det har jeg nu fått. Forøvrig har det ikke påvirket mitt skeptiske standpunkt. Enda
              "And I never thought this life was possible.
              You're the yellow bird that I've been waiting for."
              Bright Eyes - Poison Oak

              Kommentar

              • fpetter
                Juniormedlem
                Ferskenpels
                • Sep 2005
                • 8

                Dette er de værste nyhetene jeg noensinne har fått om fugla (med unntak av Uwe's sykdom). 15 år som trofast støtte blir virkelig satt på prøve her. Jeg vurderer seriøst å ta "fri-år" fra fugla om dette går igjen, må vel leie ut leigligheten og alt. Han legger vel opp om et år.. Riseth er i samme liga som Martin Andresen, Hulsker og til dels Ivers over de værste sutrekoppene i norge. Gjør ikke annet enn å fly etter dommeren og grine.

                Sa ikke Lillestrøm nei til Hulsker for noen år siden, da han ikke passet inn i "Lillestrøm profilen"?? Nei, jeg krysser fingrene.

                Kommentar

                • Ketil Cantona
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 6813

                  Det som er utrolig rart er alle som endrer mening når spilleren blir en suksess på Åråsen. Folk er store i kjeften nå men dersom han bidrar stort til seriegull, hva da??

                  Ikke kom med pisset om at da heier jeg på de 10 andre på banen, jeg ler den dagen han får egen sang og evt super applaus ved ankomst i første serierunde.

                  Jeg selv blir bare mer og mer usikker på hva jeg mener, gammel men dog en rutinert og hjerte uten på drakta spiller, veeeldig usikker

                  Kommentar

                  • rulfi
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Mar 2007
                    • 982

                    Opprinnelig skrevet av fpetter
                    Dette er de værste nyhetene jeg noensinne har fått om fugla (med unntak av Uwe's sykdom). 15 år som trofast støtte blir virkelig satt på prøve her. Jeg vurderer seriøst å ta "fri-år" fra fugla om dette går igjen, må vel leie ut leigligheten og alt. Han legger vel opp om et år.. Riseth er i samme liga som Martin Andresen, Hulsker og til dels Ivers over de værste sutrekoppene i norge. Gjør ikke annet enn å fly etter dommeren og grine.

                    Sa ikke Lillestrøm nei til Hulsker for noen år siden, da han ikke passet inn i "Lillestrøm profilen"?? Nei, jeg krysser fingrene.
                    Et fri-år, etter 15 år som trofast støtte. Er det ikke klubben du støtter?
                    Hvordan får du deg i det hele tatt til å si noe som å ta en fri-år??

                    Skal ikke påstå jeg liker Riseth, og har likt han, MEN jeg slutter aldri å følge Fugla om han kommer, eller noen andre. Er klubben jeg støtter og elsker av mitt hjerte, og det klarer aldri en spiller og endre på.

                    Kommentar

                    • Ketil Cantona
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 6813

                      Opprinnelig skrevet av Harald_88
                      Sykt at Klubben vurderer å kjøpe Norges nest største klyse.

                      Forsøpling av den fineste drakta i verden, jeg kommer aldri til å applaudere den karen, ALDRI. Ei heller synge for han.

                      Vidar Riseth: Dra til helvete
                      Opprinnelig skrevet av burgern
                      Brenn i hælvete jævla Riseth....

                      Detta kan være det dummeste LSK noensinne har gjort..


                      faen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:evil:

                      Voksne inlegg, kan ikke dere ringe hverandre så slipper vi andre å lese barnslige innlegg!:evil:

                      Kommentar

                      • occean-fan!
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2006
                        • 730

                        Opprinnelig skrevet av fpetter
                        Dette er de værste nyhetene jeg noensinne har fått om fugla (med unntak av Uwe's sykdom). 15 år som trofast støtte blir virkelig satt på prøve her. Jeg vurderer seriøst å ta "fri-år" fra fugla om dette går igjen, må vel leie ut leigligheten og alt. Han legger vel opp om et år.. Riseth er i samme liga som Martin Andresen, Hulsker og til dels Ivers over de værste sutrekoppene i norge. Gjør ikke annet enn å fly etter dommeren og grine.

                        Sa ikke Lillestrøm nei til Hulsker for noen år siden, da han ikke passet inn i "Lillestrøm profilen"?? Nei, jeg krysser fingrene.

                        hvis det er en slik belastning å støtte fugl kan du ta deg fri du

                        dessuten synes jeg ikke riseth sutrer så veldig, han er bare hissig i stilen og spontanreagerer noen ganger, men som oftest er det motstanderen hans som sutrer...

                        Kommentar

                        • CocaJerry
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 2532

                          Samme hva så kjøper man ikke noe som er kjent som en Riskklyse!!!!!!

                          Kommentar

                          • Kanariz
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2005
                            • 2507

                            Hvis Han kommer og han spiller bra for fugla og fugla gjør det bra, så er det ett fett for meg om han heter Riseth eller Ronaldo.

                            Kommentar

                            • Hamburg & Kanari
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2005
                              • 3006

                              Opprinnelig skrevet av Eksil-kanari
                              Og når han knetakler Martine og Nannskog/Fall Gunnarson?
                              Vel, jeg foretrekker spillere som dribler de nevnte shitstøvler på ræva og/eller stopper de kontant innenfor regelverket.
                              LSK Norges beste lag

                              Kommentar

                              • koppen
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Dec 2006
                                • 456

                                dere kaller riseth sutrete?! vi er jo faen meg vitne til tidenes sutring på forumet her jo! jævla kjerringer ass..
                                "en tjøttpølse og en solobrus takkskalduha værsåsnill"

                                Kommentar

                                • tullebukk
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2006
                                  • 5446

                                  Opprinnelig skrevet av CocaJerry
                                  Samme hva så kjøper man ikke noe som er kjent som en Riskklyse!!!!!!
                                  Sier vi som har Bjørn Helge.

                                  Kommentar

                                  • Johnny Sack
                                    Seniormedlem
                                    Forumsadist
                                    • Jun 2007
                                    • 127

                                    Vidar Riseth Har sagt opp sin kontrakt med RBK

                                    Ifølge VG g NRK sporten. Da er det vel klart? Han trer på seg gult og sort i mars 2008....

                                    Kommentar

                                    • mr.Jordbakke
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2005
                                      • 3845

                                      Opprinnelig skrevet av Harald_88
                                      Forsøpling av den fineste drakta i verden, jeg kommer aldri til å applaudere den karen, ALDRI. Ei heller synge for han.
                                      Opprinnelig skrevet av Eksil-kanari
                                      Tenk om han skulle komme til å bli matchvinner i en viktig kamp, hva gjør du da?
                                      Da danser han jenka med ryggen mot spillerne...
                                      NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                                      Mvh
                                      Mr.Jordbakke

                                      Kommentar

                                      • trigz
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 7097

                                        Opprinnelig skrevet av Slakter Fjes
                                        Jeg reagerer litt på at alle postive personkarakteristikker av riseth får stå ukommentert. Det er åpenbart nok av brukere her som "kjenner fyren" og som mener han er en skikkelig ålreit og trivelig fyr, bra tilskudd til spillergruppa og lagmoralen osv.. Er dette virkelig tilfelle?
                                        Jeg har intervjuet Riseth flere ganger. Inntrykket derfra er at mannen er imøtekommende, profesjonell og veldig hyggelig.
                                        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                        Kommentar

                                        • MoBee
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jun 2004
                                          • 958

                                          Jeg har møtt ham privat også ved flere anledninger. Han er en kjempetrivelig kar. Det er tilfelle.

                                          Kommentar

                                          Working...