Vidar Riseth klar for LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • fpetter
    Juniormedlem
    Ferskenpels
    • Sep 2005
    • 8

    Opprinnelig skrevet av rulfi
    Et fri-år, etter 15 år som trofast støtte. Er det ikke klubben du støtter?
    Hvordan får du deg i det hele tatt til å si noe som å ta en fri-år??

    Skal ikke påstå jeg liker Riseth, og har likt han, MEN jeg slutter aldri å følge Fugla om han kommer, eller noen andre. Er klubben jeg støtter og elsker av mitt hjerte, og det klarer aldri en spiller og endre på.
    Ren frustrasjon og utblåsning får meg til å si dette! Jeg vet bedre enn mange at ingen spiller går over klubben. Ikke innholdet i drakta jeg følger. MEN fotball gir meg et sted hvor jeg kan hate mye, og det blir vanskelig å se noen du hater, bekle drakta man elsker. Men det er kanskje sjarmen med fotball, mye sterke følelser.

    PS: Hadde en drøm om å se Riseth havne i Enga, sammen med Martin. Da kunne vi snakket hat, men "the joke's on me" tydligvis...

    Kommentar

    • chrissp
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2004
      • 2403

      Fra nyhetstråden virker det som Riseth er klar (VG).

      En veldig god nyhet. Håper det går i boks. Også enig i det RB skriver om at det er en liten gruppe med sterke meninger som klager høyest. Flertallet stiller seg nok positivt.
      Bølerkanaris

      Kommentar

      • Kanarifugl84
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2007
        • 2319

        Opprinnelig skrevet av Johnny Sack
        Ifølge VG g NRK sporten. Da er det vel klart? Han trer på seg gult og sort i mars 2008....
        Ja, både VG og NRK gikk i dag tidlig langt i å antyde at kun små formaliteter gjenstår før Vidar Riseth er klar for spill i LSK sesongen 2008. Folkens; her er det bare å legge alt "hat" til side, og begynne å innstille seg på at Vidar faktisk skal spille i svart og gult neste sesong. Tror vi hadde klart oss like fint uten Vidar neste sesong, men dersom han nå skulle bli klar får vi alle gå i oss selv og gi mannen en sjanse før han kappes hodet av. Men nå føler jeg vi har kjøpt nok stallfyll, det er på tide å hente inn spiller(e) som kan gå rett inn å forsterke første-11'ern!(les; venstreving!!) Begynner å "frykte" at Midtun Lie blir vår eneste forsterkning på plassen hvor vi virkelig er avhengig av solide forsterkninger...

        Kommentar

        • woody
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2005
          • 374

          Tror Riseth blir en bra forsterkning.

          Vi går inn i neste sesong med tilnærmet samme stall som ved inngangen til 2007 minus Wehrman og Stefanutto. Det laget var en av favorittene til seriegull. Holdt ikke helt inn, først og fremst på grunn av bredde i stall ved skader og karantener.

          Nå får vi bredde og flere alternativer. I tillegg er ett år er gått. Laget er bedre samspilt. Gutta har fått ett års mer erfaring.

          Hvis vi i tillegg henter en eller to klassespiller begynner jeg å bli virkelig optimist (som alltid).

          At RBK ikke får på plass trener (og sikker kommer til å slite), at Vålerenga ser ut til å lage en "umulig" styringsmodell (med Baxter og Andresen) skader heller ikke. Brann skal vel også slite med å følge opp. Kanskje Viking blir vår tøffeste konkurrent ?
          woody

          Kommentar

          • trigz
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 7097

            Opprinnelig skrevet av Kanarifugl84
            Men nå føler jeg vi har kjøpt nok stallfyll, det er på tide å hente inn spiller(e) som kan gå rett inn å forsterke første-11'ern!(les; venstreving!!)
            Jepp, nå venstreving være neste tema. Men Vidar Riseth -> stallfyll? God morgen: Han spiller på landslaget!
            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

            Kommentar

            • kemkers
              Medlem
              Hoffnarr
              • Sep 2007
              • 63

              Stallfyll...

              Var det ikke nettopp benken som var for dårlig i år ?
              Var det ikke skader og suspensjoner som Tom mente kostet oss gullet ?
              Riseth er jo glimrende i så måte..

              Kippe ute. Inn med Riseth.
              Kiko ute. Inn med riseth.

              Vi slipper å rokkere på halve laget pga. en jævla skade.
              Dette er jo gull

              Kommentar

              • reka
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Aug 2005
                • 13277

                Foreslår at ALLE reiser og ringer på hos Vidar Fugl snart, sånn at vi kan dele denne beundringen for de flotte personlighetsegenskapene som en god del allerede har opparbeidet. Torolf får eventuelt ta noen medikamenter hvis dette blir tungt. Hva er det forresten dere gutta har bedrevet som legitimerer at dere har truffet Vidar Fugl jevnlig? Vi trenger noen positive historier nå.

                Kommentar

                • Torolf
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2004
                  • 9574

                  Opprinnelig skrevet av reka
                  Torolf får eventuelt ta noen medikamenter hvis dette blir tungt.
                  Jeg har trolig sett min siste LSK-kamp. Heretter blir det bare porselensmaling på undertegnede. Det er godt det er lenge til seriestart. Jeg er nødt til å ta denne kamelen i bittesmå porsjoner.

                  Kommentar

                  • Ketil Cantona
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 6813

                    Det er godt du holder deg borte fra noen LSK kamper i fremtiden så kanskje flere kommer på kamp, den illeluktene kroppslukten din har jeg håpet å slippe nå i laaang tid!
                    Greit Vidar ikke er drømmesigneringen men å holde seg borte fra kamper blir barnslig og høres bare dust ut!
                    Last edited by Ketil Cantona; 11.12.2007, 09:41. Begrunnelse: skrivefeil + tilegg

                    Kommentar

                    • trigz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 7097

                      Jeg bare gleder meg. Du skal lete lenge for å finne en som går i krigen mer enn Vidar Riseth. Tror han blir en kanonsignering for oss.

                      Velkommen, Vidar!
                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                      Kommentar

                      • svare1
                        Medlem
                        Bøffel
                        • Dec 2006
                        • 32

                        "[quote=fpetter;230929]Dette er de værste nyhetene jeg noensinne har fått om fugla (med unntak av Uwe's sykdom). 15 år som trofast støtte blir virkelig satt på prøve her. Jeg vurderer seriøst å ta "fri-år" fra fugla om dette går igjen, må vel leie ut leigligheten og alt. Han legger vel opp om et år.. Riseth er i samme liga som Martin Andresen, Hulsker og til dels Ivers over de værste sutrekoppene i norge. Gjør ikke annet enn å fly etter dommeren og grine. "


                        Hvis du er så trofast supporter som du sier, så er det laget du skal støtte, ikke enkeltpersoner, vil du det beste for LSK, støtter du laget uansett!! Er usikker på Riseth selv, men det er bare pga. alder. Grunnen til at så mange supportere ikke liker Riseth, tror jeg at han står opp for sitt lag, og gjør alt for at det skal gå laget sitt vei, med gestikulering, taklinger og påvirkning av dommeren. Dette er noe alle prøver å gjøre i løpet av en kamp, i større eller mindre grad. Riseth klarer dette tydligvis bedre enn de fleste, siden det er så mange motstander supportere som "hater" han. Så hvis han kommer til LSK, blir han en del av laget, og jeg vil da selvfølgelig støtte han 100%, og skulle da hans påvirkning av omgivelsene under kamp gå i favør LSK, så kan andre motstandere "hate" og ha formening om Riseth så mye de vil, men så lenge han spiller for Lillestrøm, skal han støttes 100%. Vil tro TomTom vet hva han gjør, og så lenge det gjøres for å bedre/forsterke laget, som vi alle elsker, skal vi støtte opp om dette, det er laget og LSK som gjelder, ikke enkeltspillere.

                        Kommentar

                        • tomtom
                          Medlem
                          Møteplager
                          • Oct 2007
                          • 85

                          Gleder meg til å se Riseth i aksjon i kveld! Gleder meg enda mer til å se han i LSK-drakt. Godt å se at hatet har begynt å roe seg for de fleste av dere.

                          Kommentar

                          • Juven
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • May 2006
                            • 212

                            Ønsker ham lykke til i Lsk-drakta
                            Man velger klubb bare en gang i livet, Lsk for evig!

                            Kommentar

                            • Vicarious
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2006
                              • 391

                              Jaja... kan ikke si jeg jubler inni meg over dette her. Og det er direkte pinlig å måtte svare på utallige pørsmål fra kollegaer om Riseth, som jeg har skjelt ut i alle år, plutselig er godgutten nå... Det positive er vel at uansett hvordan man vrir og vender på det så er vel antagelig stallen vår styrket ved innkjøpet av denne "landslagsstjerna". Men lista ligger høyt for han, han kan bli noe sinnsykt utskjelt og hata hvis han ikke presterer veldig bra.

                              Forundrer meg ikke om han går rett inn i første-11'ern. Men hvor da? Ene stopperplassen fra PSA eller Kippe? Defensiv midtbane for Kiko? Back?

                              Og må Riise gi fra seg nr. 10 nå?

                              Kommentar

                              • trigz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 7097

                                Hva er pinlig med det? Før spilte han for Rosenborg, nå skal han spille for LSK. Han går fra å være en drittsekk til å bli vår drittsekk. Jeg digger'n, jeg.

                                Riseth var venstreback i 1860 München, i hvert fall. Men det er vel ikke gladposisjonen hans. Jeg tipper at sentral midtbane er et hett tips for Vidar, med Kiko ut som høyre indreløper.
                                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                Kommentar

                                • Petter Ø
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2004
                                  • 3008

                                  Jeg mener Riseth er et Rasshøl punktum

                                  Men etter å ha fordøyd ett døgn begynner jeg å se at han er sportslig sett er en god tilvekst. Det er jo så jævlig mange fornuftige folk her inne med gode argumenter. Damn you all! Fornuft og fotball skal ikke alltid gå hånd i hånd..

                                  Hvis han kommer er han ikke uvelkommen, men da skal han faen meg blø maks for drakta! I motsetning til hva mange andre mener her inne er han ikke helten min bare han tar på seg riktige drakta, da får han oppføre seg på en måte som drakta fortjener først. Og da mener jeg på banen, ikke privat i samtale med "onkelen til sjefen til kompisen" min.
                                  Petter Ø - Kreativ Kanaris
                                  http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                                  Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                                  Kommentar

                                  • Kanaris93
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • Nov 2007
                                    • 232

                                    Men vi må huske at han blir VÅR klyse, når han kommer til LSK!! Tror dette blir bra jeg!=)
                                    I med og motgang <3

                                    Kommentar

                                    • tomtom
                                      Medlem
                                      Møteplager
                                      • Oct 2007
                                      • 85

                                      Hvis det er én spiller jeg ikke er redd for at skal blø for drakta, er det Riseth.

                                      Klyse-stempelet hans er også direkte ufortjent. Riseth blir hatet fordi det er et helvete for motstanderne å spille mot han. Man ser det hver gang RBK er i aksjon i CL. Flere av spillerne ser ut som de gleder seg mest til å bytte drakter med stjernene etter kampen, mens Riseth viser null respekt.

                                      Kommentar

                                      • tomtom
                                        Medlem
                                        Møteplager
                                        • Oct 2007
                                        • 85

                                        Opprinnelig skrevet av MedlemNR35
                                        Da hadde selv jeg jublet noe...

                                        Selvom jeg innerst inne skulle ønske det var Søgård som hadde skaffet de nevnte et lengre sykehusopphold.
                                        Selv skulle jeg ønske både Nannskog, Fall Gunnarson og Martine kom til Fugla.

                                        Kommentar

                                        • Petter Ø
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Mar 2004
                                          • 3008

                                          Opprinnelig skrevet av tomtom

                                          Klyse-stempelet hans er også direkte ufortjent. Riseth blir hatet fordi det er et helvete for motstanderne å spille mot han. Man ser det hver gang RBK er i aksjon i CL. Flere av spillerne ser ut som de gleder seg mest til å bytte drakter med stjernene etter kampen, mens Riseth viser null respekt.
                                          Den første setningen er direkte feil. Resten kan jeg til en viss grad være enig i. Og at RBK spiller kamp på tv ikveld bryr meg egentlig ikke mer enn om det hadde gått en hvilken som helst annen kamp i CL.

                                          I kveld er vi alle likegyldige!
                                          Petter Ø - Kreativ Kanaris
                                          http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                                          Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                                          Kommentar

                                          Working...