Vidar Riseth klar for LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Vicarious
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2006
    • 391

    Opprinnelig skrevet av trigz
    Hva er pinlig med det? Før spilte han for Rosenborg, nå skal han spille for LSK. Han går fra å være en drittsekk til å bli vår drittsekk. Jeg digger'n, jeg.

    Riseth var venstreback i 1860 München, i hvert fall. Men det er vel ikke gladposisjonen hans. Jeg tipper at sentral midtbane er et hett tips for Vidar, med Kiko ut som høyre indreløper.
    Det er pinlig å plutselig skulle forsvare en fyr du regelrett har hata. Ikke bare har jeg hata han for sin tilsynelatende klysete personlighet, men jeg har alltid ment han er sinnsykt oppskrytt og ikke har noe på landslaget å gjøre.
    Jeg kommer ikke til å forsvare kjøpet av han heller. Bare sette skyhøye forventninger før jeg eventuelt har noe godt å si om han.

    Jeg mener at Riseth inn for Kiko på sentral midtbane er en gedigen svekkelse av førstelaget vårt.

    Kommentar

    • xeR
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 11206

      Opprinnelig skrevet av Vicarious
      Jeg mener at Riseth inn for Kiko på sentral midtbane er en gedigen svekkelse av førstelaget vårt.
      Der er du inne på noe essensielt. Det jeg frykter er at han kan komme til å rappe plassen til Pål Steffen.
      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

      Kommentar

      • vollafugl
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2006
        • 978

        Opprinnelig skrevet av trigz
        Hva er pinlig med det? Før spilte han for Rosenborg, nå skal han spille for LSK. Han går fra å være en drittsekk til å bli vår drittsekk. Jeg digger'n, jeg.

        Riseth var venstreback i 1860 München, i hvert fall. Men det er vel ikke gladposisjonen hans. Jeg tipper at sentral midtbane er et hett tips for Vidar, med Kiko ut som høyre indreløper.
        Litt tidlig med digging kanskje, men det kommer seg. Det som slår meg med Riseth (ser nå bort fra alder og personlighet), er først og fremst at han er svært anvendelig. Han kan spille midstopper, back og sentralt. Jeg tipper at han starter som venstreback, og fortsetter der til det er behov for ham et annet sted.

        Så vidt jeg husker er Riseth tidligere også blitt kjent for å dra med seg både poteter og juletrær på trening, og selge dem til til lagkamerater og støtteapparat. Det kan jo også være noe å ta med seg.

        Kommentar

        • El_Cabron
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Oct 2007
          • 218

          Jeg håper og tror det beste alternativet blir slik som dette:

          PSA - Kippe - Riseth - MJ/JML
          |01100101|01001100|01010011|01001011|01100101|0111 0010|

          Kommentar

          • tomtom
            Medlem
            Møteplager
            • Oct 2007
            • 85

            Det kommer neppe til å bli mange kamper ikke enten Kippe, PSA eller Kiko er ute med skade/karantene, så Riseth kan regne med å spille mange kamper uavhengig av om han i teorien er med i førsteelleveren.

            Kommentar

            • vollafugl
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2006
              • 978

              Opprinnelig skrevet av xeR
              Der er du inne på noe essensielt. Det jeg frykter er at han kan komme til å rappe plassen til Pål Steffen.
              Jeg tror TM har så stor sans for PSA at det ikke kommer til å skje.

              Kommentar

              • trigz
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 7097

                Opprinnelig skrevet av Vicarious
                Det er pinlig å plutselig skulle forsvare en fyr du regelrett har hata. Ikke bare har jeg hata han for sin tilsynelatende klysete personlighet, men jeg har alltid ment han er sinnsykt oppskrytt og ikke har noe på landslaget å gjøre.
                Jeg kommer ikke til å forsvare kjøpet av han heller. Bare sette skyhøye forventninger før jeg eventuelt har noe godt å si om han.

                Jeg mener at Riseth inn for Kiko på sentral midtbane er en gedigen svekkelse av førstelaget vårt.
                Jeg "hater" ingen lenger i fotballsammenheng. Selv ikke objekter som Bergdølmo, Hulsker, Riseth, Berre og Rekdal, men det har jo litt å gjøre med at jeg har prata med dem alle utenfor banen, og sett at de er hyggelige folk.

                Riseth er et kjempegodt defensiv rivjern og en spiller som vil styrke oss vesentlig, mener jeg selv.
                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                Kommentar

                • tomtom
                  Medlem
                  Møteplager
                  • Oct 2007
                  • 85

                  Opprinnelig skrevet av Vicarious
                  Det er pinlig å plutselig skulle forsvare en fyr du regelrett har hata.
                  Da er det jo slike som deg som er problemet i denne saken, og ikke Riseth.

                  Kommentar

                  • trigz
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 7097

                    Forresten finnes nå gruppa "Velkommen til LSK, Vidar Riseth" på Facebook.
                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                    Kommentar

                    • Tony_Montana
                      Juniormedlem
                      Bøffelpromp
                      • Mar 2006
                      • 14

                      Kommer Riseth, så vurderer jeg rett og slett å bli hjemme. Nr. 2 på hatlista, rett bak Martin Andresen.

                      Kommentar

                      • trigz
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 7097

                        Opprinnelig skrevet av Tony_Montana
                        Kommer Riseth, så vurderer jeg rett og slett å bli hjemme. Nr. 2 på hatlista, rett bak Martin Andresen.
                        Da tror jeg LSK har mer bruk for Riseth enn for deg.
                        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                        Kommentar

                        • Baloo
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jun 2006
                          • 292

                          Opprinnelig skrevet av trigz
                          Forresten finnes nå gruppa "Velkommen til LSK, Vidar Riseth" på Facebook.
                          Denne finnes også: http://www.facebook.com/group.php?gid=6225589075

                          Kommentar

                          • tomtom
                            Medlem
                            Møteplager
                            • Oct 2007
                            • 85

                            Opprinnelig skrevet av trigz
                            Da tror jeg LSK har mer bruk for Riseth enn for deg.
                            Enig. Mer bruk for Martine også.

                            Kommentar

                            • El_Cabron
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Oct 2007
                              • 218

                              Opprinnelig skrevet av trigz
                              Forresten finnes nå gruppa "Velkommen til LSK, Vidar Riseth" på Facebook.
                              Dette var etter min mening å dra det litt langt.
                              Riseth er ikke akkurat min favoritt selv om han er aldri så koselig privat, og jada han er en bra spiller. Det har han til stadighet bevist i både CL og på landslaget, men å opprette en gruppe på facebook som om det er messias som kommer blir vel litt tåpelig.
                              Vi snakker tross alt om en spiller som er 35, og som jeg vil tro har en eller maks to sesonger igjen som spiller i øverste divisjonen. Det hadde vært noe helt annet om han hadde kommet til Fugla for 10 år siden... Da hadde jeg vært særdeles mye mer positivt innstilt.
                              |01100101|01001100|01010011|01001011|01100101|0111 0010|

                              Kommentar

                              • hoyt
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2004
                                • 2850

                                Opprinnelig skrevet av trigz
                                Forresten finnes nå gruppa "Velkommen til LSK, Vidar Riseth" på Facebook.
                                Man har baller når man melder seg inn i denne før Riseth er klar...
                                "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                                - Nosa

                                Kommentar

                                • El_Cabron
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • Oct 2007
                                  • 218

                                  Opprinnelig skrevet av tomtom
                                  Enig. Mer bruk for Martine også.
                                  Nå skal det vel godt gjøres at Tony_Montana skal erstatte hverken den ene eller den andre. Det er da bedre med 11 på banen enn 11 på tribunen uansett hvem det er som spiller...
                                  |01100101|01001100|01010011|01001011|01100101|0111 0010|

                                  Kommentar

                                  • tomtom
                                    Medlem
                                    Møteplager
                                    • Oct 2007
                                    • 85

                                    Opprinnelig skrevet av El_Cabron
                                    Dette var etter min mening å dra det litt langt.
                                    Jeg vil tro gruppa ble opprettet som et svar på anti-Riseth-gruppa.

                                    Kommentar

                                    • Kølla Riisa
                                      Seniormedlem
                                      • Jun 2004
                                      • 1021

                                      Det som er kjipere/surere er at Riseth kommer antageligvis til å dytte en av de 2 lillestrømgutta vi har ut av laget. Enten tar han plassen til PSA, eller så tar han og spiller sentralt og da blir Kiko indreløper og Søgård må ut.

                                      Kommentar

                                      • El_Cabron
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Oct 2007
                                        • 218

                                        Opprinnelig skrevet av tomtom
                                        Jeg vil tro gruppa ble opprettet som et svar på anti-Riseth-gruppa.
                                        Som faktisk er enda mer idiotisk!

                                        Nå må folk våkne opp å skjønne at det er den Gule/Svarte drakta som betyr noe her, og ikke hvem som er inni den.
                                        Jeg holder med LSK, har gjort det så lange jeg har skjønt hva fotball er og kommer til å gjøre det til jeg dør selv om de rykker ned til 5 div. og stiller utelukkende med klyser på banen.

                                        Bare se hvilke kameler de som holder med Arsenal må svelge... De har ikke en eneste Engelsk spiller i første 11'ern, eller trener for den saks skyld, men de klarer faen meg å fylle opp stadion hver eneste hjemmekamp likevel.
                                        Vi sutrer som faen bare det kommer en som er fra en annen landsdel... Våkn opp der ute!

                                        Jeg er som sagt ikke kjempefan av Riseth jeg heller, men kjærligheten til LSK er da for svarte svingende mye høyere enn "hatet" til Riseth!
                                        |01100101|01001100|01010011|01001011|01100101|0111 0010|

                                        Kommentar

                                        • El_Cabron
                                          Seniormedlem
                                          Forumonanist
                                          • Oct 2007
                                          • 218

                                          Opprinnelig skrevet av Kølla Riisa
                                          Det som er kjipere/surere er at Riseth kommer antageligvis til å dytte en av de 2 lillestrømgutta vi har ut av laget. Enten tar han plassen til PSA, eller så tar han og spiller sentralt og da blir Kiko indreløper og Søgård må ut.
                                          Er rimelig sikker han tar plassen til PSA ja, men PSA vil bare flyttes ut på høyreback og ikke ut på benken... Hvem skulle egentlig hindre han i å ta denne plassen?
                                          |01100101|01001100|01010011|01001011|01100101|0111 0010|

                                          Kommentar

                                          Working...