Vidar Riseth klar for LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Hamburg & Kanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 3006

    Dette gjør, om ikke annet, kveldens CL kamp desto mere interessant for en sulteforet fotballfrelst som ikke synes RBK ellers er spess spennende å følge i CL.

    Og jo mer jeg tenker over denne saken, desto mer positiv blir jeg til Riseth. Først trodde jeg det var en aprilsnarr, men ved ettertanke...
    Det ER en grunn til at han er likt i Trøndelag og hatet overalt ellers.
    Hadde han vært kun en dårlig spiller, hadde folk nemlig vært likegyldige til han.

    Siden han er såpass hatet, må han ha noe å fare med.
    Som LSK i Norge forøvrig. Klubben er hatet fordi vi banker'rem.
    Riseth er hatet først og fremst fordi motspillerne ikke liker å spille mot han.
    Som Espen Søgård. Og DET, ja det er faktisk et godt tegn. Han er verdifull. Det kan også Riseth bli.

    Riseth scorer også mål og kriger. Det trenger ethvert lag. Han er en landslagspiller som kommer uten at vi må betale skjorta. Da har vi fortsatt penger til å signere de rette forsterkningene Fjøra måtte klare å skaffe klubben i vinter. Da håper jeg på en skikkelig klasse venstreving, en spiss med 15-20 mål i året og en god forsvarsspiller til, til å forsterke landets allerede beste forsvar.

    Det trenger vi, når vi atter en sesong skal gå for edle mineraler, og legge det "hardtssatsende" østkantsøppelet med Psycho-Marthine, afrika-og avholdskolonien i nedre nord-Norge og nå akk så overmodige og vips-rett-på-feit-rattatta-igjen-bergensere bak oss på tabellen. For ikke å snakke om den mest seriøse utfordreren, vår venn i vest, Uwe Rösler. Da må LSK få enda mer klasse i stallen, og trene godt med det vi alt har.
    Last edited by Hamburg & Kanari; 11.12.2007, 13:30.
    LSK Norges beste lag

    Kommentar

    • mooph
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2005
      • 1496

      Det virker som om denna sutrete trønder pensjonisten er klar for klubben. Grøss. Vel, vel kan jo sikkert bekle en plass når det blir skader eller suspensjoner... Vidar Riseth kommer inn for utvist Kippe... mere Grøss!

      Egentlig så har jeg ikke så mye imot kroppen rent bortsett fra sytinga.

      Voldsomt usportslig på banen denne mannen; holder, klyper og lugger- alt er i og for seg greit nok, men når han syter til dommeren fordi det blir utført lignende triks mot ham selv blir det tåpelig. Vær gjerne sleip i stilen, men vær så snill å legg av deg sytinga til neste år Vidar!
      Fugla mot nye høyder

      Kommentar

      • Kolsås ultras
        Juniormedlem
        Ferskenpels
        • Dec 2007
        • 1

        Dette bør være en gledens dag for dere

        Hei Kanaris,

        Som Rosenborg-suppporter får jeg bare gratulere dere med å få en av norges desidert beste fotballspillere servert på et fat.

        Har lest gjennom denne tråden..enkelte av dere burde skamme dere, og se litt på deres eget menneskesyn.

        Vidar er en jævli fin fyr, og en tøff, kompromissløs og ikke minst knallgod fotballspiller. Han er minst like god nå, som da han kom tilbake til Rosenborg i 2003. Synd for oss, flaks for dere.

        Lykke til, Vidar.

        Kommentar

        • mooph
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2005
          • 1496

          Opprinnelig skrevet av Kolsås ultras
          flaks for dere.
          Akkurat det gjenstår å se...
          Fugla mot nye høyder

          Kommentar

          • tomtom
            Medlem
            Møteplager
            • Oct 2007
            • 85

            Opprinnelig skrevet av mooph
            Det virker som om denna sutrete trønder pensjonisten er klar for klubben. Grøss. Vel, vel kan jo sikkert bekle en plass når det blir skader eller suspensjoner... Vidar Riseth kommer inn for utvist Kippe... mere Grøss!

            Egentlig så har jeg ikke så mye imot kroppen rent bortsett fra sytinga.

            Voldsomt usportslig på banen denne mannen; holder, klyper og lugger- alt er i og for seg greit nok, men når han syter til dommeren fordi det blir utført lignende triks mot ham selv blir det tåpelig. Vær gjerne sleip i stilen, men vær så snill å legg av deg sytinga til neste år Vidar!
            Men nå må du passe deg så du ikke blir en større sutrer enn Riseth selv ;-)

            Kommentar

            • morrari
              Medlem
              Hoffnarr
              • Nov 2006
              • 58

              Det er sytinga hans som er problemet mitt. Har aldri sagt noe annet enn at han er en rimelig god fotballspiller. Når du gir grisetaklinger må du tåle å få grisetaklinger. Eller trøyeholding for den saks skyld. Men når jeg leser denne tråden så får jeg igjen bekrefta at fotballhat ikke stikker så altfor dypt, hehe...
              Objektivt sett er dette en bra forsterkning av troppen hvertfall. Men subjektivt skjærer det i hjerte og mage.
              Last edited by morrari; 11.12.2007, 13:44. Begrunnelse: fordi

              Kommentar

              • tomtom
                Medlem
                Møteplager
                • Oct 2007
                • 85

                Opprinnelig skrevet av mooph
                Det virker som om denna sutrete trønder pensjonisten er klar for klubben. Grøss. Vel, vel kan jo sikkert bekle en plass når det blir skader eller suspensjoner... Vidar Riseth kommer inn for utvist Kippe... mere Grøss!

                Egentlig så har jeg ikke så mye imot kroppen rent bortsett fra sytinga.

                Voldsomt usportslig på banen denne mannen; holder, klyper og lugger- alt er i og for seg greit nok, men når han syter til dommeren fordi det blir utført lignende triks mot ham selv blir det tåpelig. Vær gjerne sleip i stilen, men vær så snill å legg av deg sytinga til neste år Vidar!
                Takk for det, Kolsås! Tror nok kanari-folket skal få svelget unna kamelen innen seriestart. Og lykke til mot Schalke!

                Kommentar

                • chrissp
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2004
                  • 2403

                  Grattis, folkens!! Gode nyheter og gleder meg til å følge ham i kveldens kamp. Skjønt jeg håper RBK taper selvfølgelig.

                  Er virkelig glad for å se en spiller som virkelig tør å gå i bresjen på laget. En spiller som er røff, anvendelig og sier fra til dommerne, mot- og medspillere når det behøves. Det er klart dommere påvirker av reaksjonene til spillere som Martin Andresen, Iversen, og nå altså - vår egen VIDAR RISETH(!)

                  Nei, dette var en bra signering. Grattis til deg også, Fjøra!!
                  Bølerkanaris

                  Kommentar

                  • ap4
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2004
                    • 271

                    Nå kan jaggu alt skje, ingenting kommer til å overraske meg etter dette. Fotball er moro!

                    Kommentar

                    • KanariGulFugl
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2005
                      • 454

                      syns ikke vi skal dømme riseth før han har bevist at han kan bli en fugl. syns, selvom han kommer fra en helt feil klubb og har begynt å dra på åra, at vi skal ta imot han som alle andre fugler! Det kan jo godt være at han har mye å tilføre klubben vår. Bare se på reitmaier, 40 år, men spilte veldig bra!!

                      Kommentar

                      • veiron
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6267

                        Jeg velger å svelge en stor kamel allerede nå. Ingen vits å vente. Jeg støtter LSK og de som spiller der uansett.
                        Velkommen til Vidar Riseth!

                        Klubben er viktigst, og kan han bidra på en positiv måte så vil nok de mest innbitte haterne glemme at han har vært ett rasshøl i RBK.

                        Kommentar

                        • mooph
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Aug 2005
                          • 1496

                          Opprinnelig skrevet av chrissp
                          - vår egen VIDAR RISETH(!)
                          Ouch! Sukk. Trenger tid på takle den der, ja...
                          Opprinnelig skrevet av chrissp
                          Nei, dette var en bra signering. Grattis til deg også, Fjøra!!
                          Godt noen er udelt positive...
                          Fugla mot nye høyder

                          Kommentar

                          • reka
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Aug 2005
                            • 13277

                            Glimrende! Da har vi en skikkelig lederskikkelse i troppen.

                            +
                            NAM! God jul!

                            PS Torolf: Frostapoteter smaker godt til. Du kan få kjøpt noen snart.
                            Last edited by reka; 11.12.2007, 14:18. Begrunnelse: Skrivefeil. Unødvendig xtrabelastning.

                            Kommentar

                            • tullebukk
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2006
                              • 5446

                              Velkommen Vidar i år skal du få se og føle hvordan det virkelig skal feires når vi vinner serien du er godt vant til det ,men Kanarifeiring er noe helt annet et inntørka trønder feiring. Dette blir morro endelig en rutinert jævel som vi har savna i flere år.Takk Fjøra ,jeg tror faktisk at dette kommer til å heve oss enda ett hakk eller to. Og Vidar fortsett og vær et rasshøl ,spesielt i kampene mo rævbk,brann og vif ingen ting vil glede oss mere en det. VELKOMMEN TIL FUGLA.

                              Kommentar

                              • mooph
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Aug 2005
                                • 1496

                                Opprinnelig skrevet av KanariGulFugl
                                Bare se på reitmaier, 40 år, men spilte veldig bra!!
                                Nå sto han i mål og det er jo grenser for hvor stort behov en keeper har for å følge opp en markering. Sammenligningen blir feil. Riseth har neppe 5 sprudlende år foran seg som fugl.
                                Fugla mot nye høyder

                                Kommentar

                                • El_Cabron
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • Oct 2007
                                  • 218

                                  Opprinnelig skrevet av morrari
                                  Det er sytinga hans som er problemet mitt. Har aldri sagt noe annet enn at han er en rimelig god fotballspiller. Når du gir grisetaklinger må du tåle å få grisetaklinger. Eller trøyeholding for den saks skyld. Men når jeg leser denne tråden så får jeg igjen bekrefta at fotballhat ikke stikker så altfor dypt, hehe...
                                  Objektivt sett er dette en bra forsterkning av troppen hvertfall. Men subjektivt skjærer det i hjerte og mage.
                                  Da det engang har blitt slik i fotball at spillere kjøpes/selges uten tanke på hvor de kommer fra eller hvor de skal kan man ikke henge seg så mye opp i slikt lenger.
                                  Personlig føler jeg ikke hat mot spillere som spiller i andre klubber, men mot klubbene de spiller i (dette er vel strengt tatt heller ikke hat, men mer en "jeg-håper-dere-taper,-og-at-vi-vinner"-greie).
                                  Når dette er sagt er det enkelte spillere jeg liker mer/mindre enn andre, og dette gjelder selvsagt også innen vår egen spillergruppe.
                                  |01100101|01001100|01010011|01001011|01100101|0111 0010|

                                  Kommentar

                                  • KanariGulFugl
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Sep 2005
                                    • 454

                                    Opprinnelig skrevet av mooph
                                    Nå sto han i mål og det er jo grenser for hvor stort behov en keeper har for å følge opp en markering. Sammenligningen blir feil. Riseth har neppe 5 sprudlende år foran seg som fugl.
                                    nei, blir nok forskjell der, men må være en grunn til at bartefolket ikke vil han skal gå.. ikke umulig at han fortsatt er i form. det kan man ikke vite før han beviser det på åråsen neste år, så derfor syns jeg vi bare skal ta han imot med åpne armer..

                                    Kommentar

                                    • Oslo_Fugl75
                                      Medlem
                                      Bøffel
                                      • Feb 2007
                                      • 33

                                      Først av alt, velkommen til sportsklubben Vidar!!

                                      Mener her at vi har fått en meget god spiller; rutine på høyt nivå, kan 4-3-3 systemet til Tom, motstanderne hater Vidar (fordi han er ekkel å spille mot), kan spille på mange plasser, kommer hit gratis, osv osv...

                                      Alder er kanskje det eneste minuset jeg finner, men alder betyr ingenting så lenge han er god nok.

                                      Forza fula!!

                                      Kommentar

                                      • Kimito
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 2601

                                        Opprinnelig skrevet av reka
                                        PS Torolf: Frosta-poteter smaker godt til. Du kan få kjøpt noen snart.
                                        Siden halve familien min kommer fra halvøya, så må jeg si meg enig i at potetene fra Trondheims kjøkkenhage smaker godt,

                                        Og med tanke på at jeg nesten må regne med å være i fjern slekt med mannen (regner med at dette lille lokalsamfunnet har drevet slik andre små lokalsamfunn har holdt på gjennom tidene :twisted, får jeg vel bare si at jeg ønsker han velkommen til klubben.

                                        Hm...og dermed går det opp for meg at min kamel ikke trenger å være så stor. Dette er jo kjøtt og blod!
                                        Ferdigskåra

                                        Kommentar

                                        • LSK-supp.
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Dec 2003
                                          • 1023

                                          Utrolig at så mange er negative til en landslagsspiller som har vært rbks beste i cl, blir moro å dra opp denne tråden igjen neste år når dere alle digger Riseth.

                                          Nesten like moro som den halvparten som var så jææævlig negative til tromme....
                                          I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                                          Kommentar

                                          Working...