Vidar Riseth klar for LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • mooph
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2005
    • 1496

    Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
    blir moro å dra opp denne tråden igjen neste år
    Artig for deg at du finner dette festlig, selv sliter jeg fortsatt med sjokk ettervirkninger.
    Fugla mot nye høyder

    Kommentar

    • Siggen
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2004
      • 656

      Milde Moses - hvilken overgang!
      Trodde det var større sjanse for å bli tilbudt en BJ av en lama på Cirkus Arnardo...

      Men velkommen skal du være Vidar.
      ----------------------------------------------------------------------------
      Sometimes I drink a glass of water. Just to surprise my liver...
      ----------------------------------------------------------------------------

      Kommentar

      • El_Cabron
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Oct 2007
        • 218

        Nå er det bare å slenge 10-15 mill etter Espen Hoff, så begynner ting å se betraktelig lysere ut.
        Jeg har vært av den formening at vi har rota det til for oss, men merkelig nok blir denne signeringa bare bedre og bedre for hvert minutt som går. Riseth kan jo spille på nær sagt alle plasser på banen, og det er vel ikke så mange spillere vi kan være sikrere på at skal levere varene (såpass har vi tross alt sett av denne fyren tidligere... Eller lukter jeg allerede en skade i løpet av kvelden?).

        Se det dere:
        Kamelen er allerede svelget unna her, og den smakte slett ikke ille!
        |01100101|01001100|01010011|01001011|01100101|0111 0010|

        Kommentar

        • TomLundby
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2006
          • 616

          Dette minner om da Vidar Davidsen kom til LSK i 1987(?). Ikke nok med at han kom til LSK, han ble gjort til kaptein også, i sin første sesong og eneste sesong og var en total fiasko. Men med Vidar Riseth har LSK klart å matche det som var tidenes mest talentløse anskaffelse. Helt utrolig.

          Kommentar

          • reka
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Aug 2005
            • 13277

            Kan jeg få lottotallene for neste uke også? For du ser vel dem inni glasskula di?

            Kommentar

            • Anders_Aa
              Medlem
              Møteplager
              • Nov 2006
              • 76

              Nå er jeg en glad fugl. At Riseth kommer er etter min mening en kvalitetssignering. Er ikke noen spørsmål om hvorvidt han er god nok eller ikke. Vi kjenner denne mannen, Rasshølet er nå VÅRT RASSHØL

              Velkommen Vidar
              Kanarifugl i Bergen By. Jaja Det skal vel være sånn!

              Kommentar

              • fotball_marthe
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2005
                • 1069

                Må innrømme at jeg ved en rekke anledninger har sagt at han er ei ordentlig klyse! får vel bite meg i det, og si velkommen da :???:
                Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltid

                Kommentar

                • tomtom
                  Medlem
                  Møteplager
                  • Oct 2007
                  • 85

                  Gratulerer, alle kamelsvelgere!

                  Kommentar

                  • Superstefan
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 2180

                    Jeg skal si at jeg ikke er en av de som er veldig glad i Riseth men nå er han en Fugla spiller og velkommen skal han være.Håper du kan være med og vinne seriegull for LSK 08.
                    Fotograf Kreativ Kanaris

                    KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

                    Kommentar

                    • woody
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2005
                      • 374

                      Velkommen - jeg er FOR - og synes dette er bra.

                      Men er redd for skade .....
                      woody

                      Kommentar

                      • Arind
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Mar 2006
                        • 459

                        Næ.....jeg å reagerte spontant negativt når jeg så dette her første gang i går morges, men nå syns jeg det er nok sutring......
                        Derson han nå blir LSK spiller så skal han selvsagt få en ærlig sjanse hos fansen......å mene enner si noe annet bli bare teit.
                        Han er uten tvil en drivende god fotballspiller og hvis han vil kjempe og sloss for fugla, som kanarifugl......ja da skal vi sannelig også ønske mannen velkommen :twisted:
                        Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

                        Kommentar

                        • kid
                          Medlem
                          Hoffnarr
                          • Aug 2006
                          • 68

                          synes Riseth er en flink fotballspiller... han er langt fra min favoritt, men man må jo være ærlige å si at han er god!

                          setter vel mer spm tegn ved alderen hans....
                          ser det også som positivt at han ALDRI får kort, uansett hva han gjør...
                          kanskje han og Kippe nuller hverandre ut da?

                          uansett...kan bli en spennende sesong detta (mistenker at hele overgangen er pga. jr.Eggen...at Riseth har fått nok liksom, og det skjønner jeg jo veldig godt!)

                          Kommentar

                          • Leif A
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2003
                            • 3962

                            Jaja, kanskje ikke akkurat den overgangen jeg hadde håpet på for noen uker siden, men han skal da være velkommen til tross for hva jeg har ment om han tidligere.

                            Frem med kniv og gaffel. Jeg må se til å starte på den svære kamelen om jeg skal rekke seriestart.
                            Knurr...

                            Kommentar

                            • Eilert
                              Juniormedlem
                              Bøffelpromp
                              • Jul 2007
                              • 13

                              hmm

                              Ikke akkurat hva jeg ønska meg til jul..Men Han er en jælig lojal spiller og gir alt ALLTID. håper bare vi ikke må betale så vi blør for han. blir nok merkelig å se Riks klysa i Gult og svart. Men som andre her har sagt, etter en stund trykker vi også han til vårt bryst..

                              Forza fugla
                              I med og Motgang vi er LILLESTRØM

                              Kommentar

                              • tomtom
                                Medlem
                                Møteplager
                                • Oct 2007
                                • 85

                                Opprinnelig skrevet av kid
                                mistenker at hele overgangen er pga. jr.Eggen...at Riseth har fått nok liksom, og det skjønner jeg jo veldig godt!
                                Det skyldes at familien ønsker å bosette seg på Østlandet. Men jeg synes det er litt merkelig at han ikke ser an hvordan det går med RBK i CL først.

                                Kommentar

                                • skotten
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2004
                                  • 1794

                                  Fins ikke en spiller i Norges land og rike jeg har slengt mer dritt om enn Riseth. Jeg skjønner fortsatt ikke noe av overgangen, og aner ikke hvem på laget han skal danke ut. Men for all del:

                                  Velkommen til Åråsen, Vidar Riseth!

                                  Merket at magen vrengte seg litt fortsatt da jeg skrev det, kamelkebab er ikke bra for magen!

                                  Men klubben er og blir fortsatt viktigere enn spillerne som ikler seg draktene. Leverer gammer'n varene skal jeg kjøpe neste års juletre i Frosta...

                                  Kommentar

                                  • Fjeller'n
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Nov 2003
                                    • 905

                                    Kan du få en av de til å stoppe i Fetsund og lempe av en kamel der? Tror jeg velger å nyte den i små posjoner utover i sesongen.
                                    Nå som det verste sjokket har lagt seg, (rekk opp hånda alle som så denne overgangen komme!) er det bare å støtte mannen uansett hva man har sagt om ham før (og det er sannsynligvis mye).
                                    Når vi klarer å synge for noe som er kommet ut av Berit Riise, må vi vel klare å synge for Vidar Riseth også?


                                    Stian
                                    "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

                                    Kommentar

                                    • KFL109
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2003
                                      • 1958

                                      Opprinnelig skrevet av Fjeller'n
                                      Kan du få en av de til å stoppe i Fetsund og lempe av en kamel der? Tror jeg velger å nyte den i små posjoner utover i sesongen.
                                      Ingen nåde verken for deg eller andre: Kameler må svelges hele! (Men det er lov til å ta den medhårs.)

                                      Riseth var nok ikke favorittsigninga mi heller, men jeg greide tross alt å holde kjeft.

                                      Nå framover er det selvfølgelig ikke måte på hvor god fotballspiller vi har sikra oss: Medaljekampen, her kommer vi!
                                      Vidar Evje

                                      Kommentar

                                      • Roll75
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Dec 2007
                                        • 834

                                        Dette blir litt mye for en kanarifugl bosatt i Stavanger! Hva blir det neste?

                                        Kommentar

                                        • kimmern
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jun 2005
                                          • 1174

                                          jeg nekter å svelge noen som helst kamel eller andre dyr/insekter hvatever før jeg ser han levere på banen

                                          Kommentar

                                          Working...