Vidar Riseth klar for LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Cheeky Boy
    -Rosenborgsupporter-
    Hoffnarr
    • Aug 2006
    • 43

    Seriefinale runde 25 neste år. LSK-RBK 0-1 (Selvmål 89min Riseth)
    un99

    Kommentar

    • Mr.Lee
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2006
      • 736

      Jeg er fremdeles skuffet, og det kommer jeg til å være en stund også.
      Vidar Riseth skal bevise en god del før jeg klarer å akseptere han som Lillestrømspiller. Et par taklinger utenfor regelboka+++ mot Vålerenga den 13. April ville nok gjort denne tranen litt enklere å svelge.

      Et spørsmål som er verdt å ta opp er jo hvor stor lønn han vil ha.
      Ser at han i skattelisten for 2006 sto oppført med en inntekt på 4 129 757 kroner... Nå vet ikke jeg hva Riseth finner på på fritiden sin, men om dette var årslønna hans i Rosenborg er jo den summen vannvittig mye.
      Ufattelig sløsing med penger om han engang vil tjene 33% av dette i Lillestrøm. Ser jo at spillere som Pål Steffen Andresen står med en årslønn på 542 974 kr..

      For ikke å nevne at han er på stupet av sin karriere som fotballspiller.

      Nei, jeg forholder meg kritisk til dette kjøpet, så får jeg eventuelt tygge i meg ordene om han skulle slå an til å bli en publikumsfavoritt.



      Ser jo bare perverst ut. Huff.

      Kommentar

      • El_Cabron
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Oct 2007
        • 218

        Hvis noen melder om at Hulsker er observert på Åråsen og det viser seg å stemme reiser jeg sporenstreks til Afrika for å gjøre gode penger på kamel-import.
        |01100101|01001100|01010011|01001011|01100101|0111 0010|

        Kommentar

        • tomtom
          Medlem
          Møteplager
          • Oct 2007
          • 85

          Opprinnelig skrevet av Roll75
          Dette blir litt mye for en kanarifugl bosatt i Stavanger! Hva blir det neste?
          Seriegull?

          Kommentar

          • Høland kanaris
            Juniormedlem
            Bøffel
            • Dec 2006
            • 25

            Bekrefter Riseth-overgang

            Familiesituasjonen skal være årsaken til at Vidar Riseth går til Lillestrøm.







            GELSENKIRCHEN / TRONDHEIM (TV 2/Nettavisen): Det bekreftet sportsdirektør Knut Torbjørn Eggen under en seanse for supportere og sponsorer i Tyskland tirsdag formiddag, ifølge TV 2 Sporten.






            Jess da..!

            Kommentar

            • Roll75
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2007
              • 834

              Ja det hadde smakt det! Men da får Vidar se å ta frem godspillet!

              Kommentar

              • taraldsen
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Sep 2006
                • 161

                Rosenborg sier hvertfall at overgangen skal være i boks. Fjøra sier ingenting. Stygg sak dette.....

                Vidar Riseths overgang til Lillestrøm skal nå være i boks.

                Kommentar

                • mooph
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2005
                  • 1496

                  Opprinnelig skrevet av tomtom
                  Det skyldes at familien ønsker å bosette seg på Østlandet. Men jeg synes det er litt merkelig at han ikke ser an hvordan det går med RBK i CL først.
                  Og i dette ligger grunnen til min skepsis skjult. Vidar Riseth tilfredstiller med denne overgangen først og fremst familien, sportslige og/eller økonomiske spiller mindre rolle.

                  Han kommer til LSK primært fordi kjærringa vil østover og ikke fordi han ser det som en sportslig utfordring eller lønnsmessig fordel. Han skal altså etter sigende avslutte karrieren hos oss. Hans eneste motivasjon for en god innsats er redusert til å tilfredstille trangen til et positivt ettermæle (personlig stolthet).

                  Denne karen som flere her er sikre på vil bli en utmerket lederskikkelse og gi 100% for klubben. Vel, jeg skal ikke dømme noen før godt utpå neste sommer, men skeptisk må jeg få lov å være.
                  Fugla mot nye høyder

                  Kommentar

                  • Roll75
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2007
                    • 834

                    Skjønner ikke fjøra helt teller ass... Nei det føles litt tungt akkurat nå!

                    Kommentar

                    • erlando
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jul 2006
                      • 858

                      Opprinnelig skrevet av Mr.Lee
                      Et spørsmål som er verdt å ta opp er jo hvor stor lønn han vil ha.
                      Ser at han i skattelisten for 2006 sto oppført med en inntekt på 4 129 757 kroner... Nå vet ikke jeg hva Riseth finner på på fritiden sin, men om dette var årslønna hans i Rosenborg er jo den summen vannvittig mye.
                      Ufattelig sløsing med penger om han engang vil tjene 33% av dette i Lillestrøm. Ser jo at spillere som Pål Steffen Andresen står med en årslønn på 542 974 kr..
                      Riseth driver bl.a med salg av hytter på fritida si, så den inntekten han er oppført med er ikke utelukkende RBK-penger. Ryktene skal vel ha det til at han har fått i underkant av to mill i året fra fotballen.
                      Ja til pause i pausen!

                      Kommentar

                      • tomtom
                        Medlem
                        Møteplager
                        • Oct 2007
                        • 85

                        Opprinnelig skrevet av Mr.Lee
                        Jeg er fremdeles skuffet, og det kommer jeg til å være en stund også.
                        Vidar Riseth skal bevise en god del før jeg klarer å akseptere han som Lillestrømspiller. Et par taklinger utenfor regelboka+++ mot Vålerenga den 13. April ville nok gjort denne tranen litt enklere å svelge.

                        Et spørsmål som er verdt å ta opp er jo hvor stor lønn han vil ha.
                        Ser at han i skattelisten for 2006 sto oppført med en inntekt på 4 129 757 kroner... Nå vet ikke jeg hva Riseth finner på på fritiden sin, men om dette var årslønna hans i Rosenborg er jo den summen vannvittig mye.
                        Ufattelig sløsing med penger om han engang vil tjene 33% av dette i Lillestrøm. Ser jo at spillere som Pål Steffen Andresen står med en årslønn på 542 974 kr..

                        For ikke å nevne at han er på stupet av sin karriere som fotballspiller.

                        Nei, jeg forholder meg kritisk til dette kjøpet, så får jeg eventuelt tygge i meg ordene om han skulle slå an til å bli en publikumsfavoritt.



                        Ser jo bare perverst ut. Huff.
                        Du mener hodet hans passet på kroppen til Myklebust?

                        Kommentar

                        • trigz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 7097

                          Opprinnelig skrevet av mooph
                          Og i dette ligger grunnen til min skepsis skjult. Vidar Riseth tilfredstiller med denne overgangen først og fremst familien, sportslige og/eller økonomiske spiller mindre rolle.
                          Hvis Riseth i virkeligheten synes KT Eggen er en motbydelig jævel, eller at det er andre grunner involvert, går man vanligvis ikke ut med det. Dette kan like gjerne være diplomati.

                          (F.eks. blei jo ikke bakgrunnen for salget av Ardian Gashi til Brann offenliggjort, som du veit.)

                          Uansett er jeg sikker på at vi får 120% av Vidar. Han er profesjonell.
                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                          Kommentar

                          • Torolf
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2004
                            • 9574

                            Opprinnelig skrevet av mooph
                            Han kommer til LSK primært fordi kjærringa vil østover...
                            Det skrives mye om at Riseth vil østover. Nå ligger vel Lillestrøm bare ca. 40 lengdeminutter øst for Trondheim, så det ville vært mer presist å skrive sørover. Hvis han virkelig ønsket seg østover, burde han valgt Vladivostok.
                            Last edited by Torolf; 12.12.2007, 08:52. Begrunnelse: Rotet med lengde- og breddegrader. Ett lengdeminutt er for øvrig ca. 830 meter ved Trondheim.

                            Kommentar

                            • Troillongen
                              Juniormedlem
                              Ferskenpels
                              • Dec 2007
                              • 3

                              Opprinnelig skrevet av Mr.Lee
                              Jeg er fremdeles skuffet, og det kommer jeg til å være en stund også.
                              Vidar Riseth skal bevise en god del før jeg klarer å akseptere han som Lillestrømspiller. Et par taklinger utenfor regelboka+++ mot Vålerenga den 13. April ville nok gjort denne tranen litt enklere å svelge.

                              Et spørsmål som er verdt å ta opp er jo hvor stor lønn han vil ha.
                              Ser at han i skattelisten for 2006 sto oppført med en inntekt på 4 129 757 kroner... Nå vet ikke jeg hva Riseth finner på på fritiden sin, men om dette var årslønna hans i Rosenborg er jo den summen vannvittig mye.
                              Ufattelig sløsing med penger om han engang vil tjene 33% av dette i Lillestrøm. Ser jo at spillere som Pål Steffen Andresen står med en årslønn på 542 974 kr..

                              For ikke å nevne at han er på stupet av sin karriere som fotballspiller.

                              Nei, jeg forholder meg kritisk til dette kjøpet, så får jeg eventuelt tygge i meg ordene om han skulle slå an til å bli en publikumsfavoritt.



                              Ser jo bare perverst ut. Huff.




                              Riseth driver med eiendom på fritiden, derfor den høye inntekten. Tror ikke han er en av de best betalte i RBK pr i dag så dere trenger ikke frykte en kjempelønn

                              Kommentar

                              • waalekr
                                Seniormedlem
                                Forumsadist
                                • Oct 2007
                                • 114

                                Opprinnelig skrevet av Troillongen
                                Riseth driver med eiendom på fritiden, derfor den høye inntekten. Tror ikke han er en av de best betalte i RBK pr i dag så dere trenger ikke frykte en kjempelønn

                                Ja da er han vel en LSK spiller da... i følge vg nett
                                Kim R

                                FORZA FUGLA - så lenge enga taper er jeg fornøyd ;)
                                ---------------------------

                                Kommentar

                                • Troillongen
                                  Juniormedlem
                                  Ferskenpels
                                  • Dec 2007
                                  • 3

                                  Opprinnelig skrevet av waalekr
                                  Ja da er han vel en LSK spiller da... i følge vg nett

                                  Blir mest sannsynlig offentligjort i morgen samtidig som trenerspørsmålet til RBK. Dere for nå uten tvil Tippeligaens beste stopperpar neste sessong.

                                  Kommentar

                                  • Petter Ø
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Mar 2004
                                    • 3008

                                    Opprinnelig skrevet av Troillongen
                                    Blir mest sannsynlig offentligjort i morgen samtidig som trenerspørsmålet til RBK. Dere for nå uten tvil Tippeligaens beste stopperpar neste sessong.
                                    Jepp! Pål Steffen Andresen og Frode Kippe. Sannsynligvis en av Norges beste backer/backup i Riseth også
                                    Petter Ø - Kreativ Kanaris
                                    http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                                    Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                                    Kommentar

                                    • waalekr
                                      Seniormedlem
                                      Forumsadist
                                      • Oct 2007
                                      • 114

                                      Opprinnelig skrevet av Troillongen
                                      Blir mest sannsynlig offentligjort i morgen samtidig som trenerspørsmålet til RBK. Dere for nå uten tvil Tippeligaens beste stopperpar neste sessong.
                                      ja, vi gjør nå det, men kunne heller ønske at vi fikk inn en eller to som er lette å arbeide med for gutta i angrep sånn at vi får litt fart på tingene
                                      Kim R

                                      FORZA FUGLA - så lenge enga taper er jeg fornøyd ;)
                                      ---------------------------

                                      Kommentar

                                      • hennern
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Apr 2006
                                        • 157

                                        Takker og ønsker velkommen til vidar riseth!
                                        Gleder meg at en slik rutinert midtbane spiller kan komme og vil dominere vår midtbane

                                        du er hjertlig velkommen og jeg gleder meg til og se deg i aksjon med lillestrøm drakta!

                                        Henrik
                                        det er helt for jævelig

                                        Kommentar

                                        • Troillongen
                                          Juniormedlem
                                          Ferskenpels
                                          • Dec 2007
                                          • 3

                                          Opprinnelig skrevet av SvartogGulKanarifugl
                                          Jepp! Pål Steffen Andresen og Frode Kippe. Sannsynligvis en av Norges beste backer/backup i Riseth også

                                          Riktig. Riseth fungerte kun som midstopper/midtbane-anker i RBK så dere kan ikke rekne med backplassen

                                          Kommentar

                                          Working...