Vidar Riseth klar for LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjelstad
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2007
    • 352

    Til TV2 Nyhetskanalen bekrefter RBKs sportsdirektør Knut Torbjørn Eggen at Vidar Riseth går til LSK.
    -Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!

    Kommentar

    • bjarmann
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 2936

      ok, for å få det sagt så syns jeg riseth er det største svinet siden krigen. men når det er sagt er vel han en spiller som er bedre å ha på laget enn å spille mot. riseth er en meget rutinert spiller og etter å ha tenkt litt finner jeg ut at dette ikke er så jævla ille! hvis han beviser at han er verdig en plass på lsk og klinker til med noen skikkelige taklinger med en gang er han godtatt, hvertfall hos meg. riseth er en spiller som gir absolut alt og det liker jeg...
      I år så tar vi alt

      Kommentar

      • Hertis
        I karantene
        Forumonanist
        • May 2004
        • 173

        Nå har vi to av tippeligaens mest forhatte spillere. Vidar Riseth og Frode Kippe. Enormt
        Noen som vet hvor lang kontrakt Vidar signer ?

        Kommentar

        • BennyLem
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 2902

          Dette blir egentlig bare bedre og bedre...

          Min opprinnelige tanke da jeg hørte om Riseth var et lett negativt sjokk. Etter å ha tenkt meg om var jeg nøytral, og med litt mer kverning i kålen har jeg blitt ganske positiv.

          Slik jeg ser det, har Riseth tre ekstremt viktige egenskaper vi har savnet og etterlyst her på forumet:
          * Han er en spillende midtstopper/defensiv midtbane. Det er en kvalitet Kippe/PSA/Søgård ikke besitter.
          * Han er en ekstrem vinnertype, med autoritet og erfaring. Vi har per i dag ikke en soleklar ledertype.
          * Han er ekstremt anvennelig, og kan til og med jage i angrep (og på dødballer) mot slutten hvis vi skulle komme til å ligge under.

          Eneste virkelige aberet er alder og skader. Det meste andre negative som har kommet frem her i "diskusjonen" er feilaktige påstander (høy lønn) og følelsesmessige aspekter.

          Benny er positiv.
          Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

          Kommentar

          • Kjelstad
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2007
            • 352

            Opprinnelig skrevet av bjarmann
            ok, for å få det sagt så syns jeg riseth er det største svinet siden krigen. men når det er sagt er vel han en spiller som er bedre å ha på laget enn å spille mot. riseth er en meget rutinert spiller og etter å ha tenkt litt finner jeg ut at dette ikke er så jævla ille! hvis han beviser at han er verdig en plass på lsk og klinker til med noen skikkelige taklinger med en gang er han godtatt, hvertfall hos meg. riseth er en spiller som gir absolut alt og det liker jeg...
            Ja, det er sant. Men nå er han VÅRT svin!
            -Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!

            Kommentar

            • MedlemNR35
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Mar 2004
              • 905

              Selvom jeg i utgangspunktet ikke ønsket dette så må jeg vel bare ønske Vidar velkommen til Åråsen. Ser ingen grunn til at han ikke skal være klar nå.

              Da er Vidar Riseth en fugl og jeg støtter alle fugler. Det var en som sa tidligere her at det er klubben man elsker, ikke spillerene. Og når Riseth gir jernet i gul drakt støtter man Riseth også.

              Kommentar

              • occean-fan!
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Nov 2006
                • 730

                Opprinnelig skrevet av Hertis
                Nå har vi to av tippeligaens mest forhatte spillere. Vidar Riseth og Frode Kippe. Enormt
                Noen som vet hvor lang kontrakt Vidar signer ?

                han signerer sannsynligvis sin siste kontrakt, og den strekker seg over 2 år...

                Kommentar

                • Kjelstad
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2007
                  • 352

                  Opprinnelig skrevet av occean-fan!
                  han signerer sannsynligvis sin siste kontrakt, og den strekker seg over 2 år...

                  Blir sikkert en langtidskontrakt. 6-7år
                  -Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!

                  Kommentar

                  • holmiz
                    The kjøkken-kanariz
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 6064

                    Ikke alle på kjernen sitt forum som likte dette heller, store følelser settes i sving rundt omkring:


                    Tydelig at Lillestrøm ikke er den mest populære klubben:
                    Vidar Riseth: Ditt helvetes svin! Av alle klubber går du til Lillestrøm? Kunne du ikke besøkt ståle i Lyn, tatt med dama til vestkanten og blitt Stabæk-spiller eller bosatt deg på slummen og blitt vif-spiller? Eller enda bedre: Kunne du ikke lagt opp om du ikke følte deg satsa på? Lillestrøm? Hva i helvete er det du tenker med?

                    Håper Riseth pådrar seg en karriereødeleggende skade i kveld. Fy faen, dette var lavt. Lillestrøm? SVIN!

                    Hva mener jeg selv?

                    - Klubben er viktigere en enkeltspillere, og sånn må det alltid være. Og med det ber jeg om at minst en av kamelene som har ankommet Lillestrøm sendes nordover til undertegnede. Gjerne med godt krydder og en øl.
                    Last edited by holmiz; 11.12.2007, 17:40. Begrunnelse: URL, og tok bort den groveste siteringen. Den får folk lese på kjernen.com, ikke kfl.no
                    Hilsen Anders

                    Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                    Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                    Kommentar

                    • Hertis
                      I karantene
                      Forumonanist
                      • May 2004
                      • 173

                      Opprinnelig skrevet av Per Berg Jr.
                      Blir sikkert en langtidskontrakt. 6-7år
                      Vidar er så seig at han holder til han er minst 40

                      Kommentar

                      • CFD
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2004
                        • 2319

                        Opprinnelig skrevet av Torolf
                        Det skrives mye om at Riseth vil østover. Nå ligger vel Lillestrøm bare ca. 40 breddeminutter øst for Trondheim, så det ville vært mer presist å skrive sørover. Hvis han virkelig ønsket seg østover, burde han valgt Vladivostok.
                        40 breddeminutter er jo omtrent 37km ((40x1.852) /2) og på de veiene som er oppe i trøndelag så kan jo dette ta sin tid

                        PS: Deler på 2 pga at dette er et merkatorkart og lengden ved 60grader somergel er halvparten av hva den er ved ekvator.. Derfor tar man alltid ut distansen i breddegrader. Så nå vet har dere enda mer unødvendig viten.

                        Jeg avventer situasjonen. Var inne på kjernenforumet og leste litt , det er INGEN som nevner Andre Bergdølmo der inne. Værre overgangssak skal du lete lenge etter. Det er noen som har omtalt oss som hyklere, men ble ikke bergdølmo elsket i Bart city?
                        Last edited by CFD; 11.12.2007, 17:48.
                        Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                        Kommentar

                        • Vidarw
                          Medlem
                          Hoffnarr
                          • Apr 2006
                          • 67

                          positiv

                          Er positiv til dette. Lsk har vært alt for ustabile de siste sesongene. tror en spiller som riseth med all sin rutine og vinnervilje, kan ha masse å tillføre spillergruppa.
                          Vi trenger noen erfarne spillere i stallen nå

                          Kommentar

                          • Bolsen3
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2004
                            • 1061

                            Ser for meg Vidar løpe jublende mot Kanari-Fansen etter å ha senket rbk på overtid på lerkendal! Kan bli gøy det her

                            Kommentar

                            • glasgow
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2007
                              • 1252

                              Sitter med en vond smak i munnen etter tv 2 sporten. Er det tilfelle at han har spurt VIF først syntes jeg dette er en stor ripe i lakken. DETTE hadde jeg ikke lyst og høre. Var veldig positiv en stund. Men nå ble jeg skeptisk igjen.

                              "" Vif ville ikke ha meg, kan jo til nød ta LSK "".
                              Så lenge kjærringa holder kjeft duger LSK " :evil::evil::evil::evil::evil:

                              Kommentar

                              • Serbern
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2006
                                • 5496

                                Blir kvalm av å se på det bilde til TomTom med Riseth i vår gule drakt. Jeg skjønner ikke at folk kan være så happy for at vi har henta en 35 år gammel spiller, som kun flytter sørover fordi kona hans vil det. Og mange av de som er happy kaller Strømsgodset for vrakgodset?? Riseth er ikke bedre enn noen av stopperne våre, han er ikke bedre enn Søgård eller Kiko, så hvor faen skal han spille da? *fortsatt irritert*

                                Kommentar

                                • PåKampen
                                  Juniormedlem
                                  Bøffel
                                  • Nov 2006
                                  • 28

                                  En fugl er en fugl

                                  Litt vrient å få godfølelsen etter den meldinga på TV2-sporten. Men er'n i gult så er'n i gult. Skal kikke grundig på CL-kampen i kveld, gitt.

                                  Kommentar

                                  • Jaren-kanari
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • Mar 2004
                                    • 185

                                    Vet ikke om det er nevnt (laaang tråd), men så på TV2 at han forhørte seg
                                    først om vif ville ha han, før han spurte LSK. Er det en sånn spiller vi ønsker oss? Altså upopulær fra før (jada, VÅRT rasshøl meg i rævva...)spiller, som helst vil spille for vif, men må ta til takke med vår kjære klubb. Syns dette er jævlig trist, og en hard kamel og svelge.... Håper faktisk han ikke består den medisinske testen slik at dette ikke blir noe av likevel.

                                    Faen også....:evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil: :evil::evil::evil:
                                    Jaren-kanari
                                    Fugla tar gull, fugla tar gullet i år !!

                                    Kommentar

                                    • Serbern
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2006
                                      • 5496

                                      Men han er jo så snill og grei, og godt likt, så vi henter han for det. Jeg har sagt det før i en annen tråd, Magne Mascara, Martine, Riseth, Berre og Hulsker vil jeg aldri se i LSK drakt, og det mener jeg fortsatt!

                                      Kommentar

                                      • chrissp
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2004
                                        • 2403

                                        Og dette skulle plutselig TV2 vite? De var ikke akkurat først ute med nyheten om at Riseth er på vei bort.

                                        Og så hvis så er tilfelle? So what. Martin Andresen ønsker helt sikkert ikke en person på laget som kan utfordre hans lederegenskaper eller posisjon på midten.
                                        Last edited by chrissp; 11.12.2007, 19:16.
                                        Bølerkanaris

                                        Kommentar

                                        • miller
                                          -Brannsupporter
                                          Bøffel
                                          • Jun 2007
                                          • 26

                                          er det ikkje litt surt at dere er 2.valget BAK Voff?

                                          Kommentar

                                          Working...