Vidar Riseth klar for LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Leif A
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 3962

    Opprinnelig skrevet av Grusom B
    jeg ville brukt "supportere" fremfor supportere.
    Selvfølgelig. My bad
    Knurr...

    Kommentar

    • waalekr
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Oct 2007
      • 114

      før vi dreper hverandre her inne , så se ann hele diskusjonen til i morgen, da kommer det vel mere info om penger, vidre planer osv...

      Det ligger nok mere bak en det vi tror...
      Kim R

      FORZA FUGLA - så lenge enga taper er jeg fornøyd ;)
      ---------------------------

      Kommentar

      • xeR
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Jan 2004
        • 11206

        Opprinnelig skrevet av Grusom B
        Hvordan i alle helveter stinker dette innlegget? Mannen har så rett som overhodet mulig, og er en av de få som makter å holde seg fornuftig selv ansikt til ansikt med, vel... tullinger(ultratøffisultrasene, f.eks). Om han er bedrevitende har nok det sin logiske sammenheng i at han faktisk vet bedre. Det er det som er gøy med logikk, det er jævla vanskelig å krangle med.
        Mulig han har rett i noe i det innlegget, men det eneste som fester seg hos meg er den holdningen han viser ovenfor de som mener noe annet. Hva faen er poenget å dra inn ultras i dette? Hva er poenget med dra inn forige seriemesterskap i dette? Jeg har heller ikke opplevd forrige seriemesterskap, det gjør da ikke mine meninger mindre verdt av den grunn.
        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

        Kommentar

        • Islandstone
          Juniormedlem
          Bøffelpromp
          • Jun 2006
          • 19

          Riseth har erfaring og fightervilje, ingen tvil om det.

          Men frykter at tilførselen av Riseth vil være med på å styrke "sutrelag"-stemplet vi har fått. Ledelsen har jo sagt at de vil jobbe for å forbedre imaget til klubben, og så kjøper vi Riseth?? Han er jo den kontroversielle spilleren-ikke akkurat det vi trenger for å forbedre rykte vårt..
          Dessuten er han 35 år gammel..

          Synest i grunn vi har nok ufine spillere, vi såg jo hvordan det gikk med Kippe i årets sesong. Trenger ikke flere røde kort som ødelegger sesongen.

          Synest hele greia virker litt unødvendig.

          Kommentar

          • biafra
            Juniormedlem
            Ferskenpels
            • Feb 2007
            • 4

            he he...

            Det går da vel ikke an å klage når vi har signert en landslagsspiller!? Kanskje endelig vi t.o.m får en startellver uten Espen Søgår! Hadde ikke han vært så hissig på vif-hatinga, ville ingen hatt han på laget heller!! Super signering, kanskje vi får et lag som har noe å bidra med neste år.

            Kommentar

            • Ketil Cantona
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 6813

              Jeg er en ung sprek og kjekk mann men jeg henger meg for faen ikke opp i alderen for det.

              Velkommen Riseth og bra jobba Fjøra!
              Jeg håper du og de andre nye spillerne leser her inne for da anbefaler jeg dere til å slå av pc`en straks!

              Kommentar

              • Fugl1120
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 3528

                Godt observert, Grusom. Jeg er et forumtroll. Det er derfor jeg har over 1500 innlegg på dette forumet, det er derfor jeg har gått på Åråsen siden jeg var 9 år, og det er derfor jeg sutrer og har drittsmak i kjeften hver dag jeg våkner. La oss snu dette andre veien, så kan jeg "angripe" dere med samme medisin som dere går på oss motstandere av Riseth. Med dere, mener jeg de som mener jeg og andre ikke er supportere fordi vi er motstandere av signeringen. Jeg oppfatter enkelte av dere som lite gjennomtenkte nikkedukker som tror alt Sportsklubben gjør er perfekt. Jeg kunne godt sittet hjemme og glist over at LSK henta Riseth, Pedersen og Midtun Lie. Men jeg bryr meg alt for mye om LSK til at jeg synes det er greit at klubben henter det jeg oppfatter som middelmådige spillere, og utvikler seg i retning av en ny plass utenfor pallen. De spillerne vi har signert så langt i år, mener jeg ikke forsterker vår 11'er, og synes derfor vi heller burde satse lokalt enn å hente gammalt stallfyll med høye lønnskrav fra andre klubber. Det er nettopp på grunn av min lidenskap for LSK at jeg er skeptisk og bryr meg, fordi jeg ønsker kun klubben det beste. Og når klubben da utvikler seg i en retning jeg ikke liker, forbeholder jeg meg retten til å ytre min mening rundt det.

                Denne tråden burde ikke handle om hvor skriveføre hver enkelt er. Jeg har ikke problemer med å innse at det er mange her som er langt mer skriveføre enn meg, men jeg kan love deg at både hos deg selv og blant andre du nevner finnes det soleklare forbedringer, for det er mye usakligheter og går hos dere også. Jeg synes denne debatten stadig utvikler seg i den retning av at vi som er motstandere av signeringen kommer med vår mening, og hvor dere som mener han er en positiv signering kaller oss for negative og ikke-supportere. At enkelte av dere påstår at bare "Ultras kidz" misliker signeringen av Riseth, tar dere feil. Kanskje det ikke bare er oss yngre som lider av kunnskapsløshet? Av de signalene jeg har oppfattet, er for eksempel Torolf relativt skeptisk til signeringen. Han er hvert fall ikke ung, og langt mer skrivefør enn hva de fleste her på forumet er.
                Lauken er vår venn!

                Kommentar

                • Ketil Cantona
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 6813

                  Et dilemma:

                  Dersom det ikke finnes gode nok alternativer til en normal - så sier Fjøra at: hva om LSK henter disse "gamle" spillerne for så å leite videre etter best mulig forsterkning for LSK i løpet av et eller to årsperiode. Hvilken rettning stiller du deg da? Pr d.d finnes det ikke mange gode / rimelige spilelre der ute.

                  TV2, NRK, Dagbladet klarer alle å skrive dritt om oss pga mange supportere her inne som ber nye gutta om å reise til helvete, brenne i helvete osv. Har noen av dere tenkt over hvilke konsekvenser dette kan få for oss supportere?

                  Jeg selv har vært negativ til en signering men da tatt det på en saklig bakgrunn. Å kalle Riseth for ræva, elendig middelmådig er ikke saklig da han spiller for Norge, har spilt Champions League(senest i dag) og har et snitt INGEN i LSK kan sammenlinges med. Gleder meg til å se Riseth banke Martine i hver eneste duell!!

                  Kommentar

                  • Vinje
                    Seniormedlem
                    Forumsadist
                    • Feb 2006
                    • 110

                    Vet ikke om noen har tatt det opp på de X-antall foregående sidene, men da får dere ev bare beklage.

                    De som sier at Riseth vil "helle bensin på sutre-bålet" vårt fordi han er en "stygg" spiller har ikke akkurat gjort hjemmeleksa si.

                    På de tre siste sesongene har Riseth følgende "bad boy" statistikk;

                    2007: 3 gule + 0 røde på 14 kamper
                    2006: 6 gule + 0 røde på 24 kamper
                    2005: 2 gule + 0 røde på 21 kamper

                    Dette er ikke akkurat noe "stygg" spiller ifølge statistikken.

                    For å si det på en annen måte; Hadde Kippe hatt denne statistikken ville LSK vært seriemester i en av de de 2 foregående sesongene.......
                    Det var min mening, og den er alltid riktig!

                    Kommentar

                    • xeR
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Jan 2004
                      • 11206

                      Opprinnelig skrevet av Vinje
                      Vet ikke om noen har tatt det opp på de X-antall foregående sidene, men da får dere ev bare beklage.

                      De som sier at Riseth vil "helle bensin på sutre-bålet" vårt fordi han er en "stygg" spiller har ikke akkurat gjort hjemmeleksa si.

                      På de tre siste sesongene har Riseth følgende "bad boy" statistikk;

                      2007: 3 gule + 0 røde på 14 kamper
                      2006: 6 gule + 0 røde på 24 kamper
                      2005: 2 gule + 0 røde på 21 kamper

                      Dette er ikke akkurat noe "stygg" spiller ifølge statistikken.

                      For å si det på en annen måte; Hadde Kippe hatt denne statistikken ville LSK vært seriemester i en av de de 2 foregående sesongene.......
                      Nå skal du ikke se bort ifra at statistikken hadde sett noe annerledes ut om Riset hadde vært LSKspiller i de 3 sesongene. RBKspillere ha hatt en tendens til å slippe billig unna. til og med Kippe hadde nok slippi unna røde kort om han hadde vært RBKspiller. Rein synsing fra min side, alikevel føler jeg at jeg kan være nære sannheten.
                      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                      Kommentar

                      • antikris
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Oct 2005
                        • 520

                        Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                        Klamrer meg fast til ett lite håp om at han brekker benet ikveld og ikke består den medisinske testen.
                        Så jævlig dust ting å skrive. Hva faen gjør du hvis han faktisk blir lsk spiller? Skal du da bue på han? Kanskje du gjør det, du er jo såå tøff. ACAB og greier... AUAB er kanskje mer passende? Du kan selv bruke fantasien din til å finne ut hva det står for.

                        Alle som vil spille for fugla, er bra folk i mine øyne.

                        Kommentar

                        • xeR
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Jan 2004
                          • 11206

                          Opprinnelig skrevet av antikris
                          Så jævlig dust ting å skrive. Hva faen gjør du hvis han faktisk blir lsk spiller? Skal du da bue på han? Kanskje du gjør det, du er jo såå tøff. ACAB og greier... AUAB er kanskje mer passende? Du kan selv bruke fantasien din til å finne ut hva det står for.

                          Alle som vil spille for fugla, er bra folk i mine øyne.
                          All Ultras Are Brilliant?

                          Unnskylder mitt useriøse innlegg, men synes dette innlegget fortjente ett svar som lå på samme nivå. Ikke gjør dette til enda en Folket mot UFC sak. Det er nok piss på forumet om dagen.
                          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                          Kommentar

                          • El_Cabron
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Oct 2007
                            • 218

                            Syns hele denne debatten går over alle støvleskaft, og blir en jeg-vet-bedre-enn-deg,-og-du-er-dum debatt istedenfor å faktisk argumentere for det man mener.
                            Det må være lov å mene at Riseth er uønsket, samtidig som det også er lov å ønske han hjertlig velkommen.
                            Så lenge vi er såpass mange mennesker fra vidt forskjellig miljøer og med stort sprang i alder blir det faktisk slik og det bør alle respektere!
                            Når man derimot kommer med en haug med usakligheter om hvor stort rasshøl Riseth er, eller hvor store rasshøl de som mener at Riseth er det osv. bør man heller slå av PC'n å finne på noe annet en stund.

                            Det er akkurat slike ting som dette som viser hvem som støtter klubben ,og hvem som egentlig er mest opptatt av hvem som befinner seg inne i drakta. De som velger å stå over en sesong eller to for å slippe å se Riseth i LSK-drakt er hjertlig velkommen til det, men hva gjør dere neste gang det signeres en spiller dere ikke liker? Ja, dette kommer til å skje gang på gang i løpet av de neste 30 åra... Det er faktisk helt uunngåelig, da det kun finnes et lite begrenset utvalg av norske spillere som er gode nok for vårt kjære LSK.

                            Vil i samme åndedrag lansere en helt ny første 11'er om vi klarer å karre i havn spilleren på venstre flanke for det er for seint, så får vi vente å se om Åråsen kan fylles til randen neste år eller om folk velger å bli hjemme når pokalen skal deles ut:
                            Otto
                            PSA - Riseth - Kippe - MJ (JML hvis skaden til MJ tilsier det)
                            Søgård - Kiko/Kiesen - Brenne
                            Riise - OO - Hoff

                            Benken blir heller ikke værst:
                            Moldskred, Pedersen, Gilbert, Mykle, Kiko/Kiesen++
                            |01100101|01001100|01010011|01001011|01100101|0111 0010|

                            Kommentar

                            • mooph
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2005
                              • 1496

                              Overgang bekreftet av Riseth på TV3...
                              Fugla mot nye høyder

                              Kommentar

                              • wænk
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2006
                                • 2244

                                Da er det bare å si velkommen da.
                                Det blir som regel sånn når de alle sier "ingen kommentar" (eller ja, det er riktig men jeg vil ikke bekrefte det riktig ennå, om du vil..)
                                If you're not living on the edge, you take up too much room!

                                Kommentar

                                • chrissp
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2004
                                  • 2403

                                  For en herlig gjeng her inne.

                                  Faktisk har jeg fortsatt til gode å lese en eneste argumentasjon mot Riseth som faktisk er skrevet med hue og ikke ræva.

                                  Der tilhengerne av signeringen - ja, vi er faktisk i flertall tipper jeg - kommer med gode argumenter på hvorfor dette er et godt kjøp, klarer ikke motstanderne å fullføre en setning med substans.

                                  En råtass: Feil. Se lenger opp.

                                  Sytete jævel: Feil. Jeg kaller det engasjement og gleder meg endelig til å se en LSK-spiller som tør gå i strupen på dommer`n igjen.

                                  Mangler internasjonal erfaring: Feil. Drømmer jeg eller er det faktisk noe som skriver dette.

                                  Middelmådig spiller: Feil. Drømmer jeg fortsatt?

                                  Klypp meg i armen a`folkens.
                                  Bølerkanaris

                                  Kommentar

                                  • wænk
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2006
                                    • 2244

                                    Opprinnelig skrevet av chrissp
                                    For en herlig gjeng her inne.

                                    Faktisk har jeg fortsatt til gode å lese en eneste argumentasjon mot Riseth som faktisk er skrevet med hue og ikke ræva.

                                    Der tilhengerne av signeringen - ja, vi er faktisk i flertall tipper jeg - kommer med gode argumenter på hvorfor dette er et godt kjøp, klarer ikke motstanderne å fullføre en setning med substans.

                                    En råtass: Feil. Se lenger opp.

                                    Sytete jævel: Feil. Jeg kaller det engasjement og gleder meg endelig til å se en LSK-spiller som tør gå i strupen på dommer`n igjen.

                                    Mangler internasjonal erfaring: Feil. Drømmer jeg eller er det faktisk noe som skriver dette.

                                    Middelmådig spiller: Feil. Drømmer jeg fortsatt?

                                    Klypp meg i armen a`folkens.
                                    Jeg er/var i utgangspunktet motstander av signeringa, men det er vel mest fordi jeg har "hata" mannen i 7 år nå, og er vanskelig å omgjøre med en gang.
                                    Syns vel egentlig han har vært ganske usympatisk, og tror faktisk det at han var ræv-bk'er gjorde at han fikk ferre kort enn han fortjente.
                                    Blir spennende å se om det blir annerledes neste år.

                                    Engasjert eller ikke, så syns jeg han protesterer vel mye på mange klare situasjoner. Men han er langt ifra så ille som Mærtin.

                                    Jeg tror mange (inkl meg selv) kommer til å forandre mening og må svelge orda sine neste år når han (evt) storspiller for oss, og ikke en av klubbene vi hater mest..
                                    If you're not living on the edge, you take up too much room!

                                    Kommentar

                                    • AG-3
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jul 2006
                                      • 1081

                                      Dette er vel ikke noe å debattere om som psykopater på syre lengere:
                                      Riseth er Fugl.

                                      Og da støtter vi - alltid. Vi KFL for pokker!

                                      Kommentar

                                      • King_Raymond
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 4987

                                        Opprinnelig skrevet av antikris
                                        Så jævlig dust ting å skrive. Hva faen gjør du hvis han faktisk blir lsk spiller? Skal du da bue på han? Kanskje du gjør det, du er jo såå tøff. ACAB og greier... AUAB er kanskje mer passende? Du kan selv bruke fantasien din til å finne ut hva det står for.

                                        Alle som vil spille for fugla, er bra folk i mine øyne.
                                        Huff da, så sint, også på en Tirsdag a gitt. Ingen tvil om at jeg er tøffere enn gjennomsnittet, men ser ikke helt hva det har med denne debatten å gjøre. Ganske sårende det dere AUAB du skrev, ikke si sånn en gang til er du snill.
                                        Ultras Felt C Lillestrøm

                                        Kommentar

                                        • xeR
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Jan 2004
                                          • 11206

                                          Opprinnelig skrevet av chrissp
                                          For en herlig gjeng her inne.

                                          Faktisk har jeg fortsatt til gode å lese en eneste argumentasjon mot Riseth som faktisk er skrevet med hue og ikke ræva.

                                          Der tilhengerne av signeringen - ja, vi er faktisk i flertall tipper jeg - kommer med gode argumenter på hvorfor dette er et godt kjøp, klarer ikke motstanderne å fullføre en setning med substans.

                                          En råtass: Feil. Se lenger opp.

                                          Sytete jævel: Feil. Jeg kaller det engasjement og gleder meg endelig til å se en LSK-spiller som tør gå i strupen på dommer`n igjen.

                                          Mangler internasjonal erfaring: Feil. Drømmer jeg eller er det faktisk noe som skriver dette.

                                          Middelmådig spiller: Feil. Drømmer jeg fortsatt?

                                          Klypp meg i armen a`folkens.
                                          Riseth er en spiller hatet av mange, i mange år. Det gjør dette til en sak som setter følelser i sving, følelser som preger argumentasjonen til mange. Min argumentasjon er meget sterkt preget av disse følelsene, hvorfor skal det brukes mot meg i denne sammenhengen? Hvem/hva gir de som mener at Riseth er en bra signering rett til å rakke ned på oss som er lunkene til Riseth? Vi blir jo på det nærmeste stempla som noen idioter hele gjengen.
                                          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                          Kommentar

                                          Working...