Vidar Riseth klar for LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Martini
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2007
    • 294

    Sier bare good luck jeg har overhodet ingenting imot Riseth, detta er da den "allround" spilleren som var ønska av klubben..Å etter min mening har vi fått det nettopp nå,hvertfall for et par sesonger framover

    Forza!
    FUGLA TIL VI DØR!

    Kommentar

    • holmiz
      The kjøkken-kanariz
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 6064

      Han har signert for oss, enten vi liker det eller ikke. Så spørsmålet videre er ikke lenger "hva synes du om Riseth", men "hva kommer neste sesong?"

      Lik det, lik det ikke, men han har signert for Sportsklubben. Se realitetene og ta det derifra.
      Kilde? : http://www.dagbladet.no/sport/2007/12/11/520919.html


      Hilsen Anders som akkurat nå jobber med å svelge en diger kamel mothårs, men med øl.
      Last edited by holmiz; 11.12.2007, 23:28. Begrunnelse: størrelsen
      Hilsen Anders

      Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
      Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

      Kommentar

      • mooph
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2005
        • 1496

        Opprinnelig skrevet av chrissp
        Faktisk har jeg fortsatt til gode å lese en eneste argumentasjon mot Riseth som faktisk er skrevet med hue og ikke ræva.
        Da får du lese igjen. Dessuten er den påstanden av typen som ikke akkurat høyner standarden.
        Opprinnelig skrevet av chrissp
        Der tilhengerne av signeringen - ja, vi er faktisk i flertall tipper jeg - kommer med gode argumenter på hvorfor dette er et godt kjøp, klarer ikke motstanderne å fullføre en setning med substans.
        Jaha...
        Opprinnelig skrevet av chrissp
        En råtass: Feil. Se lenger opp.
        Er vel ikke værre en Kippe. I LSK vil han øke antall kort motsatt proposjonalt med at tempoet forsvinner. Pluss xtra-trekning for kjeften. RBK beskyttelsen er borte.
        Opprinnelig skrevet av chrissp
        Sytete jævel: Feil. Jeg kaller det engasjement og gleder meg endelig til å se en LSK-spiller som tør gå i strupen på dommer`n igjen.
        Han syter ja. Når du konstant klager til dommer'n for noe du sjæl gjør mot andre så er det syting og dessuten rimelig usportslig.
        Opprinnelig skrevet av chrissp
        Middelmådig spiller: Feil. Drømmer jeg fortsatt?
        Det at han har høy aggrisivitet og er et sjefsemne må ikke nødvendigvis tilsi noe storspill. Vi får se hva han får til.
        Fugla mot nye høyder

        Kommentar

        • Bauer U2
          Juniormedlem
          Bøffel
          • Jun 2006
          • 24

          Velkommen til LSK, tross alt!
          Veien til helvete er brolagt med de beste hensikter.

          Kommentar

          • reka
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Aug 2005
            • 13277

            Følelser er et greit argument i grunnen. Uten dem hadde det bare vært Roy Vaadal-bot'en på forumet i kveld.

            Kommentar

            • MoBee
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jun 2004
              • 958

              Fugla har hatt problemer med tafatthet denne sesongen. Kamper vi skulle rævkjørt motstanderen har vi avventet og slitt med å ta avgjørelser (hvilken som helst avgjørelse). Samtidig har vi savnet en sjefstype, en som alltid gir 100%. Dette inspirerer medspillere. Vi har Søgård, men det er i mine øyne ikke nok. J

              eg har virkelig ikke likt Riseth over en laaang periode, og har brukt tid før jeg nå sier min mening her inne.
              Riseth er en god spiller, man kan ikke si noe annet. En spiller som i en alder av 35 år brukes både i CL og på landslaget har visse kvaliteter som vi i KFL ikke kan benekte.

              Det er veldig mange av mine venner, som ikke er fugler, som har fått vond smak i munnen av Heinz, Kippe, Sundgot, m.fl. i år. Men det er jo gode spillere! Og de er fugler! Nå er en meget habil ex-rbk'er også det. Det er en jævlig dårlig måte vi nå har ønsket en ny LSK-spiller velkommen på...

              Kommentar

              • glasgow
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2007
                • 1252

                Ønsker Vidar Riseth Hjertlig velkommen til Norgesmesterne 2007.
                Og at du motbeviser tvilerne. Min støtte har du iallefall fra nå.

                Kommentar

                • Slakter Fjes
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Oct 2006
                  • 288

                  I følge Karen Marie og NRK-sporten var bakgrunnen for klubbytte at han ikke ville bli satset på i Rosenborg. Hørte jeg riktig?
                  "And I never thought this life was possible.
                  You're the yellow bird that I've been waiting for."
                  Bright Eyes - Poison Oak

                  Kommentar

                  • King_Raymond
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 4987

                    Opprinnelig skrevet av Slakter Fjes
                    I følge Karen Marie og NRK-sporten var bakgrunnen for klubbytte at han ikke ville bli satset på i Rosenborg. Hørte jeg riktig?
                    Høres merkelig ut. Hvem er det som ikke vil satse på en 35-åring?
                    Ultras Felt C Lillestrøm

                    Kommentar

                    • Hertis
                      I karantene
                      Forumonanist
                      • May 2004
                      • 173

                      Men drakt nr 10 får han vel ikke i LSK ? hehe

                      Kommentar

                      • mooph
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2005
                        • 1496

                        Opprinnelig skrevet av MoBee
                        Det er en jævlig dårlig måte vi nå har ønsket en ny LSK-spiller velkommen på...
                        Syns ikke det er så ille, forbausende mange her er positive etter bare et par-tre dagers tilvenning. Sånn rent fans-relatert skal Riseth skal ha kred. for valget av klubb, tøfft gjort, både å komme til LSK og det å forlate RBK til fordel nettopp oss. Hat mulighet i begge leire.

                        Jeg tror han er rimelig klar over hva som ville komme, mannen er slett ikke dum.
                        Fugla mot nye høyder

                        Kommentar

                        • Rathsmeister
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2006
                          • 561

                          Opprinnelig skrevet av Slakter Fjes
                          I følge Karen Marie og NRK-sporten var bakgrunnen for klubbytte at han ikke ville bli satset på i Rosenborg. Hørte jeg riktig?
                          Høres tvilsomt ut med tanke på at Christer Basma fikk fornyet kontrakten. Snittalderen i backrekka til rbk er tross alt bra. Bare synd at alle enten går med bleie eller rullator....
                          Mvh
                          Martin Raths

                          Kommentar

                          • MoBee
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jun 2004
                            • 958

                            Er nok enig med deg, mooph. Det er bare at alle "mot-riseth"-meldingene har vært så krasse...

                            Kommentar

                            • rulfi
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Mar 2007
                              • 982

                              Opprinnelig skrevet av Islandstone
                              Riseth har erfaring og fightervilje, ingen tvil om det.

                              Men frykter at tilførselen av Riseth vil være med på å styrke "sutrelag"-stemplet vi har fått. Ledelsen har jo sagt at de vil jobbe for å forbedre imaget til klubben, og så kjøper vi Riseth?? Han er jo den kontroversielle spilleren-ikke akkurat det vi trenger for å forbedre rykte vårt..
                              Dessuten er han 35 år gammel..

                              Synest i grunn vi har nok ufine spillere, vi såg jo hvordan det gikk med Kippe i årets sesong. Trenger ikke flere røde kort som ødelegger sesongen.

                              Synest hele greia virker litt unødvendig.
                              Til info så står Riseth med 3 gule kort for sesongen som var, så hvorfor du drar inn røde kort vet ikke jeg.

                              Sutrelag stempelet er det vel lederne(fjøra og TomTom) som har gitt oss? I følge alle på VGD så er det disse to som går igjen som sutrete, så tror det kan hjelpe mye med at de bedrer seg.

                              Kommentar

                              • ON
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Mar 2004
                                • 3639

                                Uten at jeg helt kan si jeg liker det, så får jeg bare ønske han velkommen nå når han har signert.

                                Kommentar

                                • Slakter Fjes
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Oct 2006
                                  • 288

                                  For å være litt off-topic så synes jeg det er besynderlig hvordan enkelte forsøker å kvele debatten ved hjelp av dårlige skjulte forsøk på hersketeknikk mot de som av en eller annen grunn skulle være skeptisk til signeringen av riseth. Det er helt klart at det har vært uintelligente reaksjoner på denne hendelsen, men at forumbrukere jeg gjennom flere års lesing har oppfattet som seriøse, kan nedlate seg til å hevde at de snakker på vegne av sannhetsministeriet, synes jeg er forbausende.

                                  En arroganse ovenfor motdebattanter uttrykt gjennom uheldige personkarakteristikker, fokus på alder og en oppfatning av "alle som ikke er enig med meg er totalt ignorante og kunnskapsløse".

                                  Forøvrig har denne skepsisen i behold dersom kveldens hendelser (søpla og karen marie) viser seg å være riktige.
                                  "And I never thought this life was possible.
                                  You're the yellow bird that I've been waiting for."
                                  Bright Eyes - Poison Oak

                                  Kommentar

                                  • Kimito
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 2601

                                    Opprinnelig skrevet av Torolf
                                    Kunne vi ikke forsøke å gjøre noe med punkt 1 først, så får vi heller iverksette plan B hvis det mislykkes. Så lenge han ikke har underskrevet, bør det være håp.
                                    Nei, faktisk ikke. Som jeg skrev til noen kompiser på e-post tidligere i dag:

                                    Vel, nå har jeg tenkt igjennom dette siden i går, når ryktene begynte å svirre, og kommet frem til at det er et godt kjøp fordi:

                                    Han er en ledertype (Kippe som kaptein viser i hvor stor grad Sportsklubben trenger en sånn)
                                    Han har erfaring (LSK har lenge hatt en av de yngste stallene i Tippeligaen, så nei, dette er ikke fremtidsrettet, men rettet mot resultater nå).
                                    Han er et helvete å spille mot (noe av grunnen til at han er så inderlig hatet).
                                    Han kan alle tjuvtriksene i boka, og slipper unna med dem (dette kommer riktignok ikke til å vare nå som han kommer til LSK).
                                    Han har bevist at han holder mål sportslig og vært en av Rosenborgs beste spiller i CL.
                                    Han kommer på bosman, og derfor gjør det ikke noe om han bare holder mål et par år (alt kan ikke være for fremtiden, hvis man skal få resultater nå).
                                    Han kan spille på mange plasser.

                                    Faktisk er den eneste grunnen jeg ser til at vi ikke skulle hente han, at jeg ikke liker fyren. Det holder ikke, og jeg kjenner han heller ikke.
                                    Ferdigskåra

                                    Kommentar

                                    • Rathsmeister
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2006
                                      • 561

                                      Opprinnelig skrevet av Slakter Fjes
                                      I følge Karen Marie og NRK-sporten var bakgrunnen for klubbytte at han ikke ville bli satset på i Rosenborg. Hørte jeg riktig?
                                      Jfr. nyhetstråden medfører dette riktighet
                                      Her må jeg si jeg ikke skjønner RBK. Ettersom VR nå er klar for LSK og Kvarme legger opp stårrosenborg igjen med Basma, Nordvik og Demidov som stoppere før sesongen 2008. Riseth går lett utenpå alle disse stopperne. Regner dog med at rosenborg skal hente inn en stoppe eller to i overgangsvinduet, men hvilken garanti har de for at vedkommende skal lykkes....

                                      Avslutter for kvelden med å takke RævBK for en god spiller.....
                                      Mvh
                                      Martin Raths

                                      Kommentar

                                      • Gjertsen_KANARIS
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Jun 2006
                                        • 196

                                        Vi får indelig håpe at han blir en viktig brikke i 08, å at han senker enga og brekker beinet på Grindheim!

                                        Rosenborg selger bort "vrakgods" å havner bak lagene de selger til året etter. ( Brann. Helstad og Solli, selvom disse er en del år yngere)
                                        Meget sikker på at han vil holde i 2 år, å at vi vil få se mange fine hodestøtt.

                                        TAKK FOR EN MEGET GOD FOTBALLSPILLER ROSENBORG!
                                        Som vil hjelpe oss i jakten på gull!
                                        Last edited by Gjertsen_KANARIS; 12.12.2007, 00:43.
                                        VI ER KANARIFANSEN OG HOLDER ALDRI KJEFT<3

                                        Kommentar

                                        • Fridtjof
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2005
                                          • 2120

                                          Opprinnelig skrevet av Slakter Fjes
                                          For å være litt off-topic så synes jeg det er besynderlig hvordan enkelte forsøker å kvele debatten ved hjelp av dårlige skjulte forsøk på hersketeknikk mot de som av en eller annen grunn skulle være skeptisk til signeringen av riseth. Det er helt klart at det har vært uintelligente reaksjoner på denne hendelsen, men at forumbrukere jeg gjennom flere års lesing har oppfattet som seriøse, kan nedlate seg til å hevde at de snakker på vegne av sannhetsministeriet, synes jeg er forbausende.

                                          En arroganse ovenfor motdebattanter uttrykt gjennom uheldige personkarakteristikker, fokus på alder og en oppfatning av "alle som ikke er enig med meg er totalt ignorante og kunnskapsløse".

                                          Forøvrig har denne skepsisen i behold dersom kveldens hendelser (søpla og karen marie) viser seg å være riktige.
                                          Nå syns jeg du er ganske urimelig. Jeg er vel en av de, fra tidlig i tråden, du sannsynligvis sikter til, og har mitt å si.

                                          Når andre forumbrukere karakteriserer en spiller på vei til klubben som
                                          -"en jævla løk" (King_Raymond #2)
                                          -"trodde søpla tok seg han sånne som han" (_Jonern #9)
                                          -"sytete til tusen og en kranglefant og en jævla trønder" (Kølla Riisa #20)
                                          -"Blir direkte kvalm av å se for meg Riseth i LSK drakt" (Nordby #22)
                                          -"ufyselige riseth" (kimmern #28)
                                          -"Forventer Arild M ned på kontoret til Fjøra, i samme stil som når Diallo blei lånt ut..." (Nordby igjen #29)
                                          -"vidar riseth som er den mest klysete usympatiske fjotten som finnes" (kimmern igjen #35)
                                          -"Riseth er en drittsekk, og drittsekker tar ikke på seg Lillestrøms drakt." (Nordby for tredje gang #42)
                                          -"Riseth og Bergdølmo går under det samme" (Nordbys fjerde #53)
                                          -"IKKE FAEN OM JEG VIL HA HAN PIKKEN I LILLESTRØM DRAKT!" (UltraFo #67)
                                          -"kan det hende han voldtokk morra og banka søstra. (UltraFo igjen #77)
                                          -"Jo, vidar Riseth er en pikk." (Nordbys femte #79)
                                          -"og ja han er ikke dårlig. Men han er også utrolig stygg i spillet og gjør mye dritt og mye rart." (UltraFos tredje #86) (Det her er jo helt utrolig å klare å lire av seg).
                                          -"En mer motbydelig spiller finner du knapt hvorhen du leter i verden" (Fugl1120 #87)

                                          ...Så anser jeg det som min plikt som Lillestrøm-supporter å påpeke at det andre folk sier er injurierende og smålig. At folk reagerer på at jeg gjør så, sier langt, langt, mer om de det gjelder enn meg. Punktum!

                                          Dette er altså en kjapp titt igjennom de 100 første innleggene i denne tråden. At du kan sitte og påstå at vi som er for, er de eneste som har, som du sier, "uintelligente reaksjoner på denne hendelsen" er for meg helt utrolig.

                                          Og, når vi kommer til personangrep kan jeg trekke fram disse
                                          -"Nå må du ta deg sammen, har karsken i trønderlag godt til huet på deg eller?" (Kølla Riisa #13)
                                          - "og er ikke noen konkuranse om å ha flest innlegg bare sånn at du veit det." (UltraFo #88)
                                          ...som høydepunktene av zingers jeg har fått slengt i trynet...

                                          Er det fortsatt kun vi som ønsker Riseth velkommen som er usaklige?
                                          Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                                          Kommentar

                                          Working...