Vidar Riseth klar for LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • reka
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Aug 2005
    • 13277

    Opprinnelig skrevet av Birdkillah
    Hva sier dere når det blir kjent at Riseth før han tilbød sine tjenester til LSK, ringte Vålerengen IF for å høre om de ville ha ham? Fikk nei der, så da prøvde han LSK istedet. Det at han så gjerne vil spille for LSK kan nok tas med en spade salt. Tror for øvrig Riseth´n vil slite med å akseptere pisken til Nordlie, men det er vel en annen skål. Som RBK-tilhenger er jeg litt usikker på hva jeg syns om Riseth-exit´en; han holder jo absolutt i serien en sesong til eller to, men mot bedre lag i Europa blir han avkledd. Blir på samme måte når det gjelder oppførsel på banen; kan være en utmerket lederfigur og innpisker (som om ikke LSK har piskesvingere nok?), men på den annen side en skikkelig sytkjerring. Er sånn sett ikke rart dere er delt i synspunktene.
    Det er ikke bare ledelsen i RBK som er skikkelig på etterskudd i denne saken. Leser du nyhetstråden vil du se at Riseth aldri har tatt kontakt med søpla.

    Kommentar

    • Birdkillah
      Juniormedlem
      Ferskenpels
      • Dec 2007
      • 2

      Whatever, rørende å se at dere allerede har blind tillit til Riseth.

      Kommentar

      • Roll75
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2007
        • 834

        I likhet med en del andre her på forumet, vil det ta meg tid å få godfølelsen etter denne overgangen. Det er vel heller ingen trøst at det vel hadde vært like "ille" om Sørloth eller mini hadde kommet i sin tid.

        Æsj! nei nå ble jeg kvalm!!!!!

        Kommentar

        • Balle Chlorin
          Medlem
          Bøffel
          • May 2006
          • 37

          Da er det bare å svelge årets største kamel og ønske Vidar Riseth velkommen til Åråsen . Må vel samtidig innse at grunnen til at jeg og flere med meg har mislikt han, er at han er en pest og en plage å ha som motstander. Men nå er han en pest og en plage for alle som spiller mot LSK, så da er det bare å ta imot med åpne armer. Vælkømmin til gards!!

          Kommentar

          • Roll75
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2007
            • 834

            Opprinnelig skrevet av Balle Chlorin
            Da er det bare å svelge årets største kamel og ønske Vidar Riseth velkommen til Åråsen . Må vel samtidig innse at grunnen til at jeg og flere med meg har mislikt han, er at han er en pest og en plage å ha som motstander. Men nå er han en pest og en plage for alle som spiller mot LSK, så da er det bare å ta imot med åpne armer. Vælkømmin til gards!!
            Jeg følger deg langt på vei, men får liksom ikke åpnet armene, hvis noen skjønner?!

            Kommentar

            • KimFL
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2003
              • 1410

              Opprinnelig skrevet av Birdkillah
              Whatever, rørende å se at dere allerede har blind tillit til Riseth.
              Tillit eller ikke...er ihvertfall ikke noen grunne til å ha særlig stor tillit til TV2's Sø og Hør-journalistikk, slik som de har opptredd i det siste. De har vist en tendens til å fabrikkere saker, rett og slett for å få noe dritt på LSK (sikkert andre klubber også, for alt jeg veit).

              Og hvem trur vi på av Riseth og TV2? Det valget er kanskje ikke så vanskelig....


              KimFL

              Kommentar

              • Kanariz
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2005
                • 2507

                Velkomen til Sportsklubben Riseth!

                Alle som ønsker å vinne gull med LSK fortjener en varm velkomst!

                Kommentar

                • MagnetMagne
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jun 2004
                  • 446

                  Det her kan vise seg å bli en av tidenes aller beste signeringer for Sportsklubben. Selv om den så vil være kortsiktig. Man kan si hva man vil om denna Riseth og jeg skal ikke legge skjul på at jeg har skjelt han ut etter noter fra tribuneplass flere ganger. Nettopp fordi han har vært et "rasshøl" på banen. Men det er sånne typer jeg ville ha valgt å gå i krigen med! Og uansett så er det Lillestrøm SK som alltid vil komme først. Vi har debattert side opp og siden ned om at spillere kommer og går, men at Sportsklubben består. Så lenge man er villig til å blø for den gule og svarte drakta så er det hipp som happ for meg om man kommer fra Ørsta, Kalmar, Toten eller Chicago for den saks skyld. Drømmen om et lag bestående av 11 lokale helter er og blir et luftslott..

                  Jeg kan i hvertfall ikke se for meg hvor vi kunne funnet en like stor ledertype som vi får i Vidar Riseth.. Her får vi en mann som står opp når det blåser som mest. En mann som tør å ta tak å si ifra til både mot -og medspiller samt dommertrio. En mann som er respektert i fotball norge (ikke av alle tydeligvis) og en mann med en rutine jeg tror vi sjelden har sett i Sportsklubbens historie. Jeg tror Riseth er mannen som kan ta oss et steg videre og bygge oppom det fantastiske Cupgullet vi opplevde for ganske nøyaktig en måned siden... I tillegg kan han vise seg å bli gull verdt når vi skal ut i Europa. Rutine er vel nøkkelordet for at vi skal kunne lykkes her.

                  Velkommen skal du være Vidar Riseth. Og som sagt så mange andre ganger i denne tråden; Du er en drittsekk, men vår drittsekk!! Og jeg elsker det!! Og jeg elsker at LSK er klubben mannen i gata elsker å hate!! Sånn skal det være når man snakker om Lillestrøm. Her er ingen kjære mor! Her er blod, svette og tårer samt en gjeng med drittsekker! På banen that's it....
                  Sportslig hilsen Magneten
                  Snart neste hælj.....

                  Always Hardcore
                  TS05

                  Kommentar

                  • Fugla
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2004
                    • 1718

                    Opprinnelig skrevet av Kanariz
                    Velkomen til Sportsklubben Riseth!

                    Alle som ønsker å vinne gull med LSK fortjener en varm velkomst!
                    De fleste spillere driter da i hvilken klubb de vinner gull i bare de vinner gull og får en fet bonus...
                    Homer Simpson.



                    www.ultrassarp.no

                    Kommentar

                    • Roll75
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2007
                      • 834

                      Jeg må bare få sagt at jeg synes det er utrolig hvor fort folk her klarer å bli nesten utelukkende positiv, så kort tid etter en overgang som denne.
                      Det må være fint å ha det sånn!!

                      Kommentar

                      • reka
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Aug 2005
                        • 13277

                        Det er som den første pilsen, den første Prince'n eller det første vevre ja i bjørkeskogen en sommernatt: Én gang og du er hekta.

                        Kommentar

                        • CFD
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2004
                          • 2319

                          Har jo hørt at han har sagt:

                          - Det er ikke lenge til jeg kommer til Romerike, og det blir utrolig gøy å få spille sammen med det laget som jeg mener har det største potensialet i Norge. Jeg har vært på landslagssamling sammen med blant annet Bjørn Helge Riise og Frode Kippe. De går virkelig i krigen når de går ut på banen, og der følger jeg de 100%. Kanarifansen skal få merke at jeg gir alt for drakta. Vi skal vinne gull med LSK-mentaliteten i bunn, sier Riseth.
                          Gir han 100% for sportsklubben så har vi tydeligvis fått en forsterkning.
                          Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                          Kommentar

                          • Nr.10
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2006
                            • 597

                            Opprinnelig skrevet av Roll75
                            Jeg må bare få sagt at jeg synes det er utrolig hvor fort folk her klarer å bli nesten utelukkende positiv, så kort tid etter en overgang som denne.
                            Det må være fint å ha det sånn!!
                            Hva er poenget med å være negativ? Riseth vil spille for Fugla, og overgangen er i boks. Skjønner dog skepsissen i forkant av overgangen..
                            Those are my prinsiples! And if you don`t like them, i have others

                            RÅGG 19116

                            Kommentar

                            • RoyVaadal
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2004
                              • 4055

                              Opprinnelig skrevet av Vinje
                              På de tre siste sesongene har Riseth følgende "bad boy" statistikk;

                              2007: 3 gule + 0 røde på 14 kamper
                              2006: 6 gule + 0 røde på 24 kamper
                              2005: 2 gule + 0 røde på 21 kamper

                              Dette er ikke akkurat noe "stygg" spiller ifølge statistikken.

                              For å si det på en annen måte; Hadde Kippe hatt denne statistikken ville LSK vært seriemester i en av de de 2 foregående sesongene.......
                              I 2006 hadde Kippe 3 gule (og ingen røde) på ? kamper (kom ikke inn på VGs 2006-sider). I 2005 hadde ikke Kippe mer enn 3 gule på 19 kamper (ingen røde) . I 2004 hadde Kippe 3 gule på 24 kamper (ingen røde). Fra 2004-2006 så hadde Riseth 11 gule mot Kippes 9 gule, og Kippe spilte flest kamper.

                              Og bare vent til vi har drilla Riseth i juksekulturen på Åråsen.
                              RoyVaadal.

                              Kommentar

                              • Arind
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Mar 2006
                                • 459

                                Opprinnelig skrevet av Roll75
                                Jeg må bare få sagt at jeg synes det er utrolig hvor fort folk her klarer å bli nesten utelukkende positiv, så kort tid etter en overgang som denne.
                                Det må være fint å ha det sånn!!
                                Det er dette som er å være supporter det gutt....vi støtter laget vårt som vi elsker
                                Jeg som mange andre her inne var meget skeptisk da jeg fikk dette hintet mandag morgen, men etter at det synker inn, så er det bare selvsagt at vi ønsker mannen velkommen!
                                Han er en god spiller med masse erfaring og han er definitivt bedre å ha som medspiller enn motspiller. Hvis han kommer til oss for å kjempe og sloss og seriegull i 08 sesongen, ja da skal vi selvsagt synge høyt for Vidar Riseth!! :twisted:
                                Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

                                Kommentar

                                • heidar
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2004
                                  • 2128

                                  Jeg bryr meg lite om personkarakteristikker og lignende, (Riseth er tross alt en spiller man går i krigen med, i motsetning til visse andre spillere som har vært aktuelle...)

                                  Min skepsis er basert på følgende: Hvor er det plass til han på laget? Som stopper har vi Kippe/PSA. Jeg håper ikke planen er å sette ut PSA for å stille med Norges tregeste stopperpar. Som anker har vi Kiko, som er en av de få kreative spillerne vi har på laget. Selv om jeg ser at Riseth har kvaliteter som innpisker osv, mener jeg at han ikke har de egenskapene man trenger som anker på vår midtbane.

                                  Jeg regner uansett med at han ikke er kjøpt inn for å sitte på benken, så da er spørsmålet hvor han skal brukes. Jeg syns uansett det er bra å få inn en anvendelig spiller (Frosta-potet), men i mine øyne vil jeg heller ha Riseth på benken fra start, for så å sette han inn på slutten av kampene for å hale seieren i land.
                                  En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                                  Endelig er mørketida over.

                                  Kommentar

                                  • Roll75
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Dec 2007
                                    • 834

                                    Tenk om Riseth skulle spilt kamp for LSK nå til helgen. Skal si det ville blitt ganske uvirkelig å heie ham fram på banen. Men til seriestart vil alt av kameler være svelget og da er jeg feitere enn Tom Nordlie! (har en god del å gå på for øyeblikket)

                                    Kommentar

                                    • tomtom
                                      Medlem
                                      Møteplager
                                      • Oct 2007
                                      • 85

                                      Riseth er helten min allerede dersom uttalelsene på lsk.no er riktige.

                                      Kommentar

                                      • reka
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Aug 2005
                                        • 13277

                                        Opprinnelig skrevet av heidar
                                        Min skepsis er basert på følgende: Hvor er det plass til han på laget? Som stopper har vi Kippe/PSA. Jeg håper ikke planen er å sette ut PSA for å stille med Norges tregeste stopperpar. Som anker har vi Kiko, som er en av de få kreative spillerne vi har på laget. Selv om jeg ser at Riseth har kvaliteter som innpisker osv, mener jeg at han ikke har de egenskapene man trenger som anker på vår midtbane.

                                        Jeg regner uansett med at han ikke er kjøpt inn for å sitte på benken, så da er spørsmålet hvor han skal brukes. Jeg syns uansett det er bra å få inn en anvendelig spiller (Frosta-potet), men i mine øyne vil jeg heller ha Riseth på benken fra start, for så å sette han inn på slutten av kampene for å hale seieren i land.
                                        Blir nok litt benkesliting på ham. Samtidig er han jo god på hodet og har så mange defensive kvaliteter (det er vel det vi må kalle spillet hans heretter) at han vil forsvare litt rokkeringer på formasjonen i enkelte viktige kamper. Han kan jo få en Ari Behn rolle som "free spirit" i forsvaret og/eller frimerke på f.eks. fall-gunnarson (VR massakrerte ham jo i fjor). Bortekamp mot Bart o.l. er jo kamper hvor man gjerne vil "demme opp litt".

                                        Kommentar

                                        • Fugla- patriot83
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jan 2005
                                          • 1241

                                          Opprinnelig skrevet av heidar
                                          Jeg bryr meg lite om personkarakteristikker og lignende, (Riseth er tross alt en spiller man går i krigen med, i motsetning til visse andre spillere som har vært aktuelle...)

                                          Min skepsis er basert på følgende: Hvor er det plass til han på laget? Som stopper har vi Kippe/PSA. Jeg håper ikke planen er å sette ut PSA for å stille med Norges tregeste stopperpar. Som anker har vi Kiko, som er en av de få kreative spillerne vi har på laget. Selv om jeg ser at Riseth har kvaliteter som innpisker osv, mener jeg at han ikke har de egenskapene man trenger som anker på vår midtbane.

                                          Jeg regner uansett med at han ikke er kjøpt inn for å sitte på benken, så da er spørsmålet hvor han skal brukes. Jeg syns uansett det er bra å få inn en anvendelig spiller (Frosta-potet), men i mine øyne vil jeg heller ha Riseth på benken fra start, for så å sette han inn på slutten av kampene for å hale seieren i land.
                                          Mener han kan benyttes som høyreback også. Blir i så fall

                                          Riseth - PSA - Kippe - Johnsen

                                          Samt være en reserve for stopperne. Jeg regner med at PSA og Kippe er fredet.
                                          -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
                                          Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

                                          En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

                                          Kommentar

                                          Working...