Vidar Riseth klar for LSK

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7135

Reaksjonene fra RBK-supportere over det ganske land er jo umiskjennelig: Riseth oppfattes som et stort tap for dem, og nyheten har blitt møtt med en byge av skjellsord (en trønder jeg kjenner mener at Rosenborg uten Riseth har mistet et halvt forsvar og all duellstyrke). Et bedre skussmål kan han nesten ikke få.

Jeg gleder meg til å se mys-Vidar utøve magien sin på Åråsen til neste år. Drep dem, Vidar, drep dem!
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• frodekippe
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2005
      • 480

Vidar Riseth

Velkommen Vidar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg Gleder Meg Til Du Kommer...

Den Satt Langt Inne, Men Nå Kjenner Jeg At Dette Blir Bra, Vidar....

Velkommen Til Romerike
      FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD

Bjørn Lindahl

Kommentar

• KimFL
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2003
        • 1410

Opprinnelig skrevet av RBKer
        Jaja, da var det fakta og offentlig.
        Tror nok kanarifansen fort vil ta vidar inn i varmen iløpet av 2008 sesongen. Hatet av mange og elsket av få er jo ikke uten grunn, for han er jo en aggresiv råtass, og jeg tørr å påstå at alle lag har meget godt av å ha spillere av vidars kaliber. hadde det vært opp til meg hadde jeg gjort litt mer for å beholde han, iallefall ikke latt han gå til en erkerival, men nå er det jo ingen hemmelighet at brakka styres med litt promille.

som sagt, holder vidar nivå i neste sesong vil han nok være en en meget solid forsterkning, og med litt tid elsket av dere fans.

lykke til i 08!
        "Hatet av mange og elsket av få"....passer jo fint det, siden LSK også er hatet av mange og elsket av 'få'...

Som flere andre her, var jeg meget skeptisk til denne overgangen, da det først dukket opp i media. Ikke så mye pga "drittsekk"-stempelet, men mer pga alder. Men når man får tygd litt på det, så smaker det igrunn bare bedre og bedre. Riseth har jo vært meget god for RBK, og har garantert mye å bidra med i LSK. Han er vel også en slik type vi (ihvertfall jeg...) har savna på banen siden vi solgte Kasey. Spiller nesten ingen rolle hvilken posisjon han ender opp i, men det er viktig å ha sånne folk på banen, som virkelig kan krige.

Nei folkens...det er bare å glede seg til sesongstart i 2008...som ikke er så jævla lenge til (bare 3 1/2 mnd igjen). Får vi bare inn en skikkelig venstreving nå, så blir detta moro.

KimFL

Kommentar

• Tam
          Medlem
          Hoffnarr
          • Nov 2005
          • 61

Kort

Det som er ille med dette, er vel nå at VR vil se at LSK spillere får lettere kort...

Kommentar

• Øystein
            Medlem
            Møteplager
            • Feb 2006
            • 79

Må si at min første reaksjon til denne overgangen var kjennskap til en kvalme jeg ikke har hatt føling med siden countryfestivalen på vinstra i '96.
            Måtte noe helvetes på do... Desverre stod jeg i innsjekkingskø på gardermoen.

Nå som det har gått over tenker jeg at det er noen ord man i løpet av livet aldri tror man skal kunne sette sammen til setninger uten at det fremkaller brekninger,
            som f.eks. "Velkommen til LSK, Vidar Riseth".

Men man har måttet svelge større kameler tidligere, så det er bare å glede seg over at en norsk landslagsspiller er klar. Velkommen.

Kommentar

• tomtom
              Medlem
              Møteplager
              • Oct 2007
              • 85

Hvordan går det med kamelen, folkens?

Jeg digger måten Fjøra offentliggjorde overgangen på.

Til dere som er bekymret for gule og røde kort: Riseth er kanskje Norges beste til å skjule tjuvtriksene sine. Få de 11 største drittsekkene i landet til Sportsklubben, sier nå jeg. Bedre å ha dem på laget vårt enn på motstanderens lag. Så slipper vi de bekymringene...

Kommentar

• Håkon Henriksen
                Administrator
                • Nov 2003
                • 6411

Opprinnelig skrevet av Tam
                Det som er ille med dette, er vel nå at VR vil se at LSK spillere får lettere kort...
                Eller så vil dette få en prevantiv virkning, Kanskje LSK vil få færre kort i fremtiden !? Riseth er jo tross alt Landslagsspiller og vil nyte godt av respekten norske dommere har.
                Håkon Henriksen
                -
                Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                -
                ALT FOR FUGLA

Kommentar

• gilbert
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 3218

Med det både Fjørtoft og Riseth sier på lsk.no og i RB i dag, er jeg kraftig beroliget med hensyn til hvor han skal brukes. Fjørtoft sier at han er en potet (ikke bare pottitbonde) som kan spille back, midtstopper og sentral midtbane, og sammenlikner ham, som anvendelig spiller, med Midttun Lie (alle tre plassene på venstre side) og Espen Søgård.

Uten sammenlikning for øvrig kan vi vel si at Espen pr dags dato ikke har noen fast plass i 11'ern, men han spiller like fordømt praktisk talt alle kampene, oftest som høyre indreløper, men også mye som sentral midtbane, i blant som venstre indreløper og flere kamper som høyre back.

Fjørtoft/Nordlie har tydeligvis ingen planer om å ofre Pål Steffens midtstopperplass, siden de begge vil ha ham på landslaget. Det ville da også vært hodeløs gjerning; farta til Pål Steffen er helt uunnværlig.

Riseths uttalelser om at han med så mange gode spillere bare får være glad for å spille, samme på hvilken plass, er jo musikk i våre ører (det var ikke tonen i RBK for noen år sia). Vi får bare håpe han synger samme melodien når alvoret, sesongen og kampene starter.

Den ene pukkelen på kamelen er nå svelget ned, snart er vel også den andre nede og hele kamelen fordøyd.

gilbert

It was a beautiful day !
                  Don't let it get away.
                  Cup'en er hjemme i Lillestrøm !

Kommentar

• MortenA
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2007
                    • 3492

Det som frustrerer meg mest med debaten her nå er hvor mange som vil dytte Kiko ut som indreløper og bruke Riseth i midten.

Husker dere ikke hvordan Kiko slet i våres når Wehrman dyttet han ut som indreløper, og hvordan han blomstret opp som anker når han fikk muligheten?

Må innrømme at den første kamelen går bedre enn ventet, men har fremdeles flere igjen før jeg er helt ferdig med denne saken.

En av de tingene som er positivt er Riseth's uttalelser i forbindelse med overgangen.
                    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• KimFL
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2003
                      • 1410

Opprinnelig skrevet av MortenA
                      Det som frustrerer meg mest med debaten her nå er hvor mange som vil dytte Kiko ut som indreløper og bruke Riseth i midten.

Husker dere ikke hvordan Kiko slet i våres når Wehrman dyttet han ut som indreløper, og hvordan han blomstret opp som anker når han fikk muligheten?

Må innrømme at den første kamelen går bedre enn ventet, men har fremdeles flere igjen før jeg er helt ferdig med denne saken.

En av de tingene som er positivt er Riseth's uttalelser i forbindelse med overgangen.
                      Trur nok Riseth først og fremst er hentet inn som forsvarspiller. Hvis han går inn på laget, så ser jeg for meg at PSA blir "dytta" ut på høyrebacken (han har jo spilt der før), men Riseth og Kippe blir stoppere, og Johnsen på venstresida. Trur det kunne blitt et helvetes seigt forsvar å spille mot.

Slik som stallen ser ut pr i dag, så ser jeg gjerne denne start-oppstillinga:
                      Otto
                      PSA-Riseth-Kippe-Johnsen*
                      Søgård-Kiko-Brenne
                      Riise-Occean-Mykle\Midtun Lie

KimFL

Kommentar

• Thomas fugl
                        Seniormedlem
                        Forumsadist
                        • Nov 2003
                        • 137

HØR ALLE SAMMEN!

Petter Belsvik gjør comeback for fugla!!
                        ingen har vel noe og utsette på 08 laget nå?
                        - Venter på en ny storhetstid

Kommentar

• Thomas fugl
                          Seniormedlem
                          Forumsadist
                          • Nov 2003
                          • 137

Og til alle som har lagt VR (fullt navn sensurert) under hat før og omfavner han nå. JÆVLA DOBBELTMORALISTER!!

ALDRI legg enn spiller for hat når dere er klare til å sleike rompe og pusse sko så fort han er svart og gul.
                          - Venter på en ny storhetstid

Kommentar

• morrari
                            Medlem
                            Hoffnarr
                            • Nov 2006
                            • 58

Skjønner hva du mener, men hat og fotballhat er to forskjellige ting. Det bør hvertfall være det. Jeg tenkte tanken på å la vær å gå på Åråsen neste år da jeg fikk nyheten. Men hvor høytidelig skal man være da? Kamelen ligger i ovnen på 250 grader.

Kommentar

• Mauer
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2007
                              • 270

Jeg er ganske positiv til Vidar Riseth.

Opprinnelig skrevet av holmiz
                              Trist men kanskje sant, Riseth er aktuell for Sportsklubben:
                              Resultatservice, nyheter, videoer og sendeplan for sport i radio og TV. Oppdater deg på sportsnyheter fra inn- og utland på NRK Sport.

(Occean fan! har allerede postet denne i nyhetstråden).

Velger å lage egen tråd på dette, da NRK er en såpass seriøs aktør på markedet at jeg tar det seriøst.

Begrunnelsen ligger sist i artikkelen:

Greit han er en klyse.
                              Jeg var også RASENDE med engang jeg hørte det!
                              Men jeg har lest litt av det Jan Åge har sagt og alt rundt saken, og jeg tror han kan bli god for oss.

MEN IHVERTFALL: NÅ ER HAN VÅR MANN! OG VI SKAL STØTTE HAN FULLT UT!?

Kommentar

• ulvdø
                                Juniormedlem
                                Ferskenpels
                                • Aug 2007
                                • 2

samma faen om han er en drittsekk så lenge han spiller for lillestrøm så får han min støtte. det er klubben vi støtter ikke enkeltpersoner. all ulv må dø................:twisted:

Kommentar

• Kimito
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 2602

At all ulv må dø har ekstremt lite med Vidar Riseth å gjøre, annet enn frykten man har for noe som tilsynelatende er skummelt, men som ikke er så skummelt allikevel, når det kommer til stykket.
                                  Ferdigskåra

Kommentar

• ulfpulf
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2004
                                    • 2509

Opprinnelig skrevet av Thomas fugl
                                    ALDRI legg enn spiller for hat når dere er klare til å sleike rompe og pusse sko så fort han er svart og gul.
                                    Helt uenig.

Rumper og sko som blir gule og svarte sleiker jeg uansett hva jeg har ment om dem før.
                                    Jeg mislikte Petter Belsvik intenst mens han spilte i andre klubber, men pusset lykkelig rumpa hans etter at han hadde satt scoringsrekorden for oss.

Gi meg skoa til Riseth, så sleiker jeg dem gladelig.

Dobbeltmoral er dobbelt så bra som enkles moral.

Kommentar

• Islandstone
                                      Juniormedlem
                                      Bøffelpromp
                                      • Jun 2006
                                      • 19

Litt ironisk at LSK skaffer seg Vidar Riseth nå..en måned etter at de har gått ut og sagt de vil forbedre seg angående "sutre-stempelet", og at det har vært altfor masse styr rundt klubben i år( noe jeg er enig i)
                                      Dobbeltmoral anyone?

Liker igrunnen ikke at det blir så masse styr rundt LSK, og ble lettet da jeg hørte uttalelsene fra ledelsen om at de skulle skjerpe seg. Nå tror jeg dessverre vi er tilbake på det sporet,igjen...:???:

Og btw; Kippe og Riseth på samme lag?

Synest jeg ser for meg ett rødt kort allerede...

Kommentar

• wænk
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2006
                                        • 2244

Det tar tid å omstille seg til å like en spiller man har "hata" i så mange år. Selvfølgelig er det tydelig at han har gjort noe bra siden alle er opptatt av han, positivt eller negativt.

Å hate spillere på andre lag er noe av gamet, er ikke like morro ellers. Følelsene må være der for at det skal være ekte. Syns jeg.
                                        Er man likegyldig ovenfor andre lag og spillere, hvor er da moroa når vi knuser de?
                                        If you're not living on the edge, you take up too much room!

Kommentar

• Captn
                                          Medlem
                                          Hoffnarr
                                          • Nov 2006
                                          • 63

Tar han vel i mot!!

Jeg skal ærlig inrømme at jeg lo høyt og hånlig da kommentator Roar Stokke under CL kampen ymtet frempå at Riseth skulle være klar for Lillestrøm. Fysj og Æsj tenkte jeg. Og sa det høyt for meg selv også.
                                          Hva skal den gamle gubben på et flott lag som Lillestrøm? Vi trenger vel ikke bruke penger på en spiller som sikkert kommer til å bli borte om et år eller to pga skade/alder???

vel, vi må vel bare innse det?
                                          Han kommer fra en klubb som har gjort og gjør det svært bra. Ikke bare i Norge, men internasjonalt også. Han er en fotballspiller slik som alle andre fotballspillere:

Han spiller FOR det laget som logoen på skjorta hans viser, og ikke nok med det, han kommer garanter til å gi like mye for oss som han har gjort i RBK. (Kanskje til og med mer, fordi han nå må bevise noe ekstra her)

Vel, jeg tar han iallefall vel i mot!

2008 blir gull, og det med Riseth på laget.
                                          eLSKer!!!

Kommentar

Working...