Vidar Riseth klar for LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Nr.10
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2006
    • 597

    Opprinnelig skrevet av blue
    Nå har vi Riseth - like god som Kippe, og en mann å ha med seg i krigen. I tillegg blir han ikke utvist i tide og utide. Hadde vi hatt Riseth mot Kaerjeng, hadde vi gått videre!
    Hadde vi hatt meg mot Kaerjeng, så hadde vi gått videre
    Those are my prinsiples! And if you don`t like them, i have others

    RÅGG 19116

    Kommentar

    • BennyLem
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 2902

      Når hadde LSK sist komplett stall?

      Det er mange som tydeligvis bekymrer seg for at en eller annen spiller de liker må benkes etter at Riseth ble hentet inn. Jeg deler ikke den bekymringen.

      Problemet de siste årene for LSK har ikke vært for mange alternativer, men for få. Noe vi fikk lide for i 2001, 2004, 2005, 2006 og sikkert en hel del andre år.

      Når leste dere sist følgende setning: "Til dagens kamp i tippeligaen stiller LSK med skadefritt mannskap og ingen karantener"...?
      Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

      Kommentar

      • CFD
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2004
        • 2319

        Må støtte flere i at lovprising av Riseth har tatt helt av. Her snakker personer om at han skal bli Kaptein og er en bedre spiller enn Årets forsvarsspiller som er fast inventar på et av tippeligaens beste lag.

        Jeg synes (og håper) Tom alltid tar ut det beste laget slik at vi kjemper om gull. Og profiler som Kippe, Søgård og PSA jo personer som har prestert meget god for LSK gjennom HELE sesongen. Det er ikke engang sikkert at han passer inn i nordlie sitt system, og alikvell så skal våre største profiler benkes fordi Riseth er en "potet"?

        Kunne sagt at flere personer burde gå i segselv ,men det kan jo virke som en fornærmelse mot enkelte.
        Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

        Kommentar

        • blue
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2004
          • 1429

          Opprinnelig skrevet av CFD
          Må støtte flere i at lovprising av Riseth har tatt helt av. Her snakker personer om at han skal bli Kaptein og er en bedre spiller enn Årets forsvarsspiller som er fast inventar på et av tippeligaens beste lag.

          Jeg synes (og håper) Tom alltid tar ut det beste laget slik at vi kjemper om gull. Og profiler som Kippe, Søgård og PSA jo personer som har prestert meget god for LSK gjennom HELE sesongen. Det er ikke engang sikkert at han passer inn i nordlie sitt system, og alikvell så skal våre største profiler benkes fordi Riseth er en "potet"?

          Kunne sagt at flere personer burde gå i segselv ,men det kan jo virke som en fornærmelse mot enkelte.
          Regner med at du sikter til meg, og jeg kan gjerne gå i meg selv. Blir heller ikke fornærma

          Likevel mener jeg det må være rom for å hevde at Kippe ikke er uunnværlig i førsteelleveren. Så får det stå for min regning
          Fugla 4 Life!

          Kommentar

          • CFD
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2004
            • 2319

            Det siste var jo ment litt som en spøk ,men her snakker vi om en spiller som ikke engang spiller for sportsklubben (han begynner vell på nyåret 1jan hvis jeg har forstått riktig) som skal gå rett inn og spille bedre enn årets forsvarsspiller som er kåret av spillerne selv. Noe som betyr at folk helst ikke ville spilt mot frode kippe.. Jeg synes dette er en fin målestokk.

            Men jeg gleder meg til å se hva Riseth kan gjøre i fugledrakta ,men han blir jo hevet opp i skyene og nesten omtalt som "frelseren" av flere. Det blir helt feil. punktum
            Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

            Kommentar

            • Bekkis
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2005
              • 441

              Opprinnelig skrevet av CFD
              Det er ikke engang sikkert at han passer inn i nordlie sitt system, og alikvell så skal våre største profiler benkes fordi Riseth er en "potet"?
              Å spille midtstopper er jo ganske så likt i de fleste systemer, forskjellen er vel kanskje i mann-mann markering og sone, så det skal vel ikke skape så store problemer.

              Rosenborg sitt 4-3-3 system er vel heller ikke så veldig forskjellig fra Lillestrøm sitt...
              Last edited by Bekkis; 16.12.2007, 20:35.

              Kommentar

              • Torolf
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2004
                • 9574

                Opprinnelig skrevet av Bekkis

                Rosenborg sitt 4-4-3 system er vel heller ikke så veldig forskjellig fra Lillestrøm sitt...
                Nei, bortsett fra en mann mer i midtbaneleddet.

                Kommentar

                • gravinho
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Oct 2005
                  • 240

                  Opprinnelig skrevet av BennyLem
                  Når leste dere sist følgende setning: "Til dagens kamp i tippeligaen stiller LSK med skadefritt mannskap og ingen karantener"...?
                  Sannsynligheten for å få lese dette synker vel (i hvert fall mtp skadebiten) strengt tatt hver gang stallen blir bredere.

                  Er ellers enig med deg i at det er positivt at vi har en bredere og mer slagkraftig stall. Viktig å ha gode folk på benken som kan komme inn uten at nivået på elleveren synker.
                  gravinho

                  Kommentar

                  • mr.Jordbakke
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2005
                    • 3845

                    Iflg Vidar selv ville han ikke være selvskreven på midtstopperplass under Tørum. Likevel vil jeg hevde at han de siste årene har vært en av RBKs beste spillere.

                    Når var sistgang LSK "tappet" RBK for gode spillere, slik RBK har gjort med motstanderlagene i mange år?

                    Lik han eller ikke. LSK trenger større bredde i stallen!
                    NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                    Mvh
                    Mr.Jordbakke

                    Kommentar

                    • Gullars
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2005
                      • 355

                      Opprinnelig skrevet av Bekkis
                      Rosenborg sitt 4-4-3 system er vel heller ikke så veldig forskjellig fra Lillestrøm sitt...
                      Ikke rart RBK har gjort det bra i alle år, hvis de har spilt med denne formasjonen :-)

                      Kommentar

                      • Emil B
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2006
                        • 5921

                        100% Fotball
                        Adresseavisen har kastet terning for alle RBK-spillerne etter 2007-sesongen. Her vurderingen av vår nye mann:
                        Sitat:
                        Vidar Riseth 3
                        Har vært tvers gjennom ujevn. Svært god borte mot Chelsea og hjemme mot Valencia, men har hatt kamper i serien han helst bør glemme. Lillestrøm-spiller i 2008.

                        Han kom også på 73 plass på vg børsen med et snitt på 4,92 på 12 kamper.

                        Kommentar

                        • Kjelstad
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Dec 2007
                          • 352

                          Opprinnelig skrevet av Bekkis
                          Rosenborg sitt 4-4-3 system er vel heller ikke så veldig forskjellig fra Lillestrøm sitt...

                          Er dette grunnen til at RBK har så mange seriemesterskap på rad?
                          -Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!

                          Kommentar

                          • Trondeo
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2005
                            • 3062

                            Opprinnelig skrevet av Per Berg Jr.
                            Er dette grunnen til at RBK har så mange seriemesterskap på rad?
                            Spøken er dratt langt nok nå. Tror han er fullstendig klar over at det skulle stå 4-3-3 der. Takk for meg.

                            Kommentar

                            • kinstad
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2007
                              • 406

                              Enig i at kippe blir der han er.

                              Opprinnelig skrevet av VK
                              Når skal folk lære her? Søgård og Kippe skal aldri benkes. Lsk med og uten kippe på banen er to hvit forskjellige ting.
                              Var det noen som så hva som skjedde i Brann kampen på åråsen. Kippe var vel ute i den kampen var han ikke! Ja og resultatet sier sitt, har vel ikke tapt så mye i hele sesongen vel.
                              ________
                              -Life is what happens while you are busy makeing plans.

                              Kommentar

                              • KimFL
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Nov 2003
                                • 1410

                                Opprinnelig skrevet av kinstad
                                Var det noen som så hva som skjedde i Brann kampen på åråsen. Kippe var vel ute i den kampen var han ikke! Ja og resultatet sier sitt, har vel ikke tapt så mye i hele sesongen vel.
                                Kippe er en av landets beste stoppere, og kommer nok ikke til å bli benka til fordel for Riseth. Det eneste jeg kan se for meg, er at Riseth blir en slags backup for Kippe, siden han får en del kamper på tribunen, eller evt. en som stopper ved siden av Kippe.


                                KimFL

                                Kommentar

                                • blue
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2004
                                  • 1429

                                  Opprinnelig skrevet av kinstad
                                  Var det noen som så hva som skjedde i Brann kampen på åråsen. Kippe var vel ute i den kampen var han ikke! Ja og resultatet sier sitt, har vel ikke tapt så mye i hele sesongen vel.
                                  Hva ble resultatet i alle de andre kampene Kippe satt på tribunen da?
                                  Fugla 4 Life!

                                  Kommentar

                                  • Emil B
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2006
                                    • 5921

                                    Opprinnelig skrevet av blue
                                    Hva ble resultatet i alle de andre kampene Kippe satt på tribunen da?
                                    STRØMSGODSET - LILLESTRØM 1 - 1
                                    SANDEFJORD - LILLESTRØM 0 - 2
                                    FREDRIKSTAD - LILLESTRØM 0 - 0
                                    LILLESTRØM - TROMSØ 0 - 3
                                    LILLESTRØM - BRANN 1 - 5
                                    LILLESTRØM -START 0-0

                                    Du ser selv nå at Kippe er den viktigste spilleren i LSK eller?

                                    Kommentar

                                    • blue
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Aug 2004
                                      • 1429

                                      Opprinnelig skrevet av VK
                                      STRØMSGODSET - LILLESTRØM 1 - 1
                                      SANDEFJORD - LILLESTRØM 0 - 2
                                      FREDRIKSTAD - LILLESTRØM 0 - 0
                                      LILLESTRØM - TROMSØ 0 - 3
                                      LILLESTRØM - BRANN 1 - 5
                                      LILLESTRØM -START 0-0

                                      Du ser selv nå at Kippe er den viktigste spilleren i LSK eller?
                                      Nei, det ser jeg ikke uten videre.

                                      Du har forresten glemt to kamper, men i de seks kampene du ramser opp, slapp vi inn totalt 9 mål, hvorav 5 mot Brann. Kampen mot Brann er et kapittel for seg selv, og kan ikke ene og alene tilskrives Kippes fravær. Å slippe inn 4 mål på de 5 andre kampene er etter min mening godkjent.

                                      Noen bedre argumenter?
                                      Fugla 4 Life!

                                      Kommentar

                                      • kinstad
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Nov 2007
                                        • 406

                                        Opprinnelig skrevet av blue
                                        Nei, det ser jeg ikke uten videre.

                                        Du har forresten glemt to kamper, men i de seks kampene du ramser opp, slapp vi inn totalt 9 mål, hvorav 5 mot Brann. Kampen mot Brann er et kapittel for seg selv, og kan ikke ene og alene tilskrives Kippes fravær. Å slippe inn 4 mål på de 5 andre kampene er etter min mening godkjent.

                                        Noen bedre argumenter?

                                        Både mot sif og start burde vi gått ut med tre poeng. Det er slike poeng som gjør at vi ikke tar medalje. Kanskje tatt poeng fra trømsø også, men neida.

                                        Syntes heller ikke det er dårlig og bare slippe inn 4 mål, men med motstand som brann og uten kjippe på banen raknet vi litt. Greit å tape mot god motstand, men det er alle drittpoengene som siler bort som skaffer oss medalje.

                                        Syntes det blir feil å argumetere hvorfor kapteinen ikke bør byttes ut. Det er vel egentlig omvendt. Du bør vel heller argumetere hvorfor han bør skiftes!?!?!
                                        ________
                                        -Life is what happens while you are busy makeing plans.

                                        Kommentar

                                        • general
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Apr 2004
                                          • 1150

                                          Hvorfor er det kippe som må ut?

                                          Sett Espen ned på h.back og spill vidar som anker...

                                          Det burde vært et enkelt valg...
                                          Seriegull 2016!!!

                                          Kommentar

                                          Working...