Vidar Riseth klar for LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • kinstad
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2007
    • 406

    Opprinnelig skrevet av general
    Hvorfor er det kippe som må ut?

    Sett Espen ned på h.back og spill vidar som anker...

    Det burde vært et enkelt valg...

    Blir vel til at riseth tar karantener og skader i forsvar. Tror ikke ahn kommer til å spille så mye anker. Der har vi Kiko og Kisen, trenger ikke 3 ankere i stallen. Vet ikke hvordan Kisen er, men kiko spiller meget bra der og mindre bra på siden. Syntes vi bør holde Kiko i midten er min mening.
    ________
    -Life is what happens while you are busy makeing plans.

    Kommentar

    • bjarmann
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 2936

      åssen noen kan mene at kippe bør settes ut er for meg uforståelig! mannen er vår viktigste spiller og jeg er rimelig sikker på at han ikke får like mange karantener som ifjor. han har lært...
      I år så tar vi alt

      Kommentar

      • blue
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2004
        • 1429

        Opprinnelig skrevet av bjarmann
        åssen noen kan mene at kippe bør settes ut er for meg uforståelig! mannen er vår viktigste spiller og jeg er rimelig sikker på at han ikke får like mange karantener som ifjor. han har lært...
        Jeg mener at Kippe drar på seg unødvendig mange karanterer pga manglende kvaliteter, og da tenker jeg først og fremst på hurtighet.
        Fugla 4 Life!

        Kommentar

        • blue
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2004
          • 1429

          Opprinnelig skrevet av general
          Hvorfor er det kippe som må ut?

          Sett Espen ned på h.back og spill vidar som anker...

          Det burde vært et enkelt valg...
          Er rimelig sikker på at Espen ikke kommer til å spille mye høyreback i 2008. Dersom det blir PSA og Kippe som stoppere, blir det helt sikkert Pedersen på høyreback.
          Fugla 4 Life!

          Kommentar

          • blue
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2004
            • 1429

            Opprinnelig skrevet av kinstad
            Både mot sif og start burde vi gått ut med tre poeng. Det er slike poeng som gjør at vi ikke tar medalje. Kanskje tatt poeng fra trømsø også, men neida.
            Vi scoret totalt 1 mål på de tre kampene. Tror ikke Kippe hadde utrettet store forskjellen i angrep.

            Opprinnelig skrevet av kinstad
            Syntes heller ikke det er dårlig og bare slippe inn 4 mål, men med motstand som brann og uten kjippe på banen raknet vi litt. Greit å tape mot god motstand, men det er alle drittpoengene som siler bort som skaffer oss medalje.
            Resultatet mot Brann handler om mye mer enn Kippe. Vi manglet flere spillere, og Brann hadde de fleste marginene på sin side.

            Opprinnelig skrevet av kinstad
            Syntes det blir feil å argumetere hvorfor kapteinen ikke bør byttes ut. Det er vel egentlig omvendt. Du bør vel heller argumetere hvorfor han bør skiftes!?!?!
            Jeg synes Kippe er en god stopper, men jeg synes han har en del mangler. Hurtighet, ballkontroll, offensive løp for å nevne noen. Dette er grunnen til at jeg kunne tenke meg å prøve Vidar sammen med PSA.
            Fugla 4 Life!

            Kommentar

            • CFD
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2004
              • 2319

              Selv Brannsupportere har sagt opptil flere ganger at Kippe er en glimrende stopper ,men med mangler som hurtighet og ballkontroll, men når man har de kvalitetene som en stopper faktisk trenger og er avhengi av som god luftstyrke , duellstyrke og spillerforståelse så mener jeg det blir mindre viktig å snakke om 2.rangs kvaliteter for en stopper. Men det er ikke tvil om at Kippe er meget god i sin posisjon Men en perfekt fotballspiller er han ikke , da hadde han nok vært i Premier league.

              Han er nok Lillestrøms viktigste spiller, uten at jeg tør å påstå det skråsikkert.
              Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

              Kommentar

              • blue
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2004
                • 1429

                Opprinnelig skrevet av SamBell
                Det kan også denne Brannsupporteren skrive under på (selv om jeg ikke går god for siste setning)

                En bør muligens tenke litt på hva som skal gjøres på midtbanen for å hindre at raske spillere får utfordre Kippe med ballen i beina og åpone passningsmuligheter.
                Brann slapp inn langt ferr mål i høst enn i vår. Forsvaret var stort sett det samme. På midtbanen ble det gjort endringer.

                s
                Jeg tror faktisk du har et godt poeng her, hvilket betyr et stikk til Råner'n og Kiko som skal renske opp før angrepet når vårt forsvar. Riseth bedre som anker? Nå som Doffen skal til Enga, lukter det sterkt av en midtbane med Brenne - Riseth - Riise (forutsatt at vi har en venstreving på plass).
                Fugla 4 Life!

                Kommentar

                • dollyholly
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jul 2007
                  • 965

                  Opprinnelig skrevet av blue
                  Jeg tror faktisk du har et godt poeng her, hvilket betyr et stikk til Råner'n og Kiko som skal renske opp før angrepet når vårt forsvar. Riseth bedre som anker? Nå som Doffen skal til Enga, lukter det sterkt av en midtbane med Brenne - Riseth - Riise (forutsatt at vi har en venstreving på plass).

                  Blue on blue!

                  Min mening om dine siste innlegg er SVADA!

                  kAPTEIN FOR fUGLA FØR HAN HAR BEVIST ENN DRITT I KLUBBEN!!!

                  Kommentar

                  • blue
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2004
                    • 1429

                    Opprinnelig skrevet av dollyholly
                    Blue on blue!

                    Min mening om dine siste innlegg er SVADA!

                    kAPTEIN FOR fUGLA FØR HAN HAR BEVIST ENN DRITT I KLUBBEN!!!
                    Jeg har aldri sagt at jeg ønsker Riseth som kaptein, men jeg åpnet for en diskusjon.

                    At mine innlegg er svada for stå for din regning!

                    (Hadde Grusom B skrevet det der, ville det blitt gult kort direkte!)
                    Fugla 4 Life!

                    Kommentar

                    • dollyholly
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jul 2007
                      • 965

                      Hvorfor skal jeg ha gult kort selv om jeg mener at dine siste innlegg er svada. Hve er så galt med det? Er det ikke ytringsfrihet på forumet?

                      Kommentar

                      • ChriZza
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2005
                        • 4265

                        Moderatormelding:

                        Minner om PM-funksjonen.

                        Kommentar

                        • Kanarizz2
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Oct 2005
                          • 355

                          Lett valg for Riseth







                          LILLESTRØM: Vidar Riseth likte LSK-ledelsens mål.



                          Av: Petter Bøifot
                          Publisert: 18.12.2007 kl. 20:12
                          Endret: 18.12.2007 kl. 20:20
                          Vidar Riseth ble tirsdag kveld vist fram som Lillestrøm-spiller. Han sier han fikk et lett valg da Lillestrøm kom på banen.
                          - Jeg hadde mange muligheter, men det var bare én klubb for meg så snart Lillestrøm kom med et tilbud, sier Riseth.
                          - Da LSK-ledelsen sa at målet var at laget skulle blir Norges beste, var jeg ikke i tvil om at dette var klubben for meg, sier Riseth.
                          Han sier Tom Nordlie også er en grunn til at han valgte LSK.
                          - Tom Nordlie er en utrolig bra trener, som alltid er til stede på feltet. På mange måter minner han meg om Nils Arne Eggen, sier Riseth.
                          - Hvordan ser du for å spille for Åråsen-publikummet, som du vel ikke akkurat har hatt noe godt forhold til?
                          - Hadde de likt meg, hadde jeg ikke gjort jobben for lagene jeg spilte for før. Nå håper jeg det blir annerledes, smiler Riseth.
                          ------Sørum kanaris------

                          100% Støtte

                          Kommentar

                          • MortenA
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2007
                            • 3448

                            Nå som vi har Riseth på plass, så er han i utfordrerposisjon. Personlig mener jeg at Kippe og PSA er bedre midtstoppere, og Kiko et bedre anker, men om han kriger en av de gutta ut av laget så aksepterer jeg det.
                            Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                            Kommentar

                            • Tough Alliance
                              Medlem
                              Hoffnarr
                              • Oct 2007
                              • 67

                              Jeg var forbanna da ryktene svirret. "Hva faen skal vi med han?" Men etter han signerte: "Endelig en vinnerskalle!". Dett er et godt kjøp som vil heve tenningen og konkurransen i laget. Spesielt på stopper plass og midtbaneankeret. Godt kjøp!

                              Kommentar

                              • MortenA
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2007
                                • 3448

                                Jeg vil nok vente til Desember 2008 før jeg uttaler meg om dette er et godt kjøp eller ikke.
                                Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                Kommentar

                                • KFL109
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2003
                                  • 1958

                                  Opprinnelig skrevet av MortenA
                                  Jeg vil nok vente til Desember 2008 før jeg uttaler meg om dette er et godt kjøp eller ikke.
                                  Én måned etter sesongslutt neste år? Vil tro at vi kan få et par ørsmå indikatorer før den tiden gitt.
                                  Vidar Evje

                                  Kommentar

                                  • reka
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Aug 2005
                                    • 13277

                                    Først da vi ser om han iallefall kan bidra med noen fine juletrær til lillestrøm-området. Spøk til side så forventer jeg at han hever moralen og tenninga i laget og deler ut litt selvtillit. Viser han seg frem positivt på banen også så er jeg happy. Dessuten har vi en som kan uttale seg til pressen med litt fynd og klem.

                                    Kommentar

                                    Working...