Hvilken strategi har klubben når det gjelder nye spillere?
Collapse
X
-
Men hvis vi ser tilbake på sesongen 2007 tapte vi kanskje medaljene på at stallen vår ikke var stor nok. Pedersen og Midtun Lie er gratis spillere som hever stallen vår betraktelig.
Jeg tror det beste ligger framfor oss... Det gjelder å ha is i magen. Nytter ikke å være med på det økonomiske sirkuset Vålerenga og Brann setter igang hvert eneste år.Kommentar
-
Kommentar
-
Veit ikke om jeg skal gratulere eller hva.... Urtrønder som tvinges sørover av kjærringa, virker ikke godt på motivasjonen sånt. Er guts igjen i kroppen eller er det tomt mon tro ?
Detta hadde jeg aldri trodd... Riseth i LSK... Guffent...Fugla mot nye høyderKommentar
-
Jeg er derfor ikke bekymret for verken tilpasningsproblemer eller manglende motivasjon - synes Riseths fotballkarriere er et tydelig bevis på at med han får man både 100% innsats og 100% prestasjon hver gang han går på banen.Ja til pause i pausen!Kommentar
-
Jeg velger å beholde en posjon skepsis inntil denne trønderen beviser noe i 2008. Utvilsomt lederpotensiale i fyren, men om alder og tvungen re-allokering har gjort sitt med motivasjonen gjenstår å se.Fugla mot nye høyderKommentar
Kommentar