Bare lurer på om vår talsmann snakker på vegne av Kanarifansen eller på vegne av seg selv når han sier til media at Riseth er uønsket i LSK, reagerte også på en utalelse etter cupfinalen om at man må regne med ødelagte stoler etter en kamp. For all del, kjenner vår talsmann gjennom en del turer med KFL og syns han står på bra for fansen, men burde kansje lese litt mer her inne på forumet hva virkelig KFLs meninger er. Er jo fryktelig delte i disse to sakene, men i media ser det ut som vi alle forsvarer hærværk på Ullevål under cupfinalen og at ingen av oss vil ha Riseth til LSK.
Kanarifansens talsmann
Collapse
X
-
Stikkord: Ingen
-
Vet/er ganske sikker på at Erling prater med en eller flere andre i styret før han uttaler seg i forskjellige saker.
Skillet på når han er privatperson, og når han er talsmann i media vil alltid være umulig å vite. Syns Erling gjør en meget god jobb. -
Erling er en bra fyr og gjør absolutt mye bra for KFL, kan godt hende han forhører seg med styret, men da burde styret lese her inne da. Det som blir sagt i media stemmer jo ikke.Kommentar
-
Erling gjør en KJEMPE jobb!
Og vil jo si at fler tallet både mener stolene går til helvete og at Riseth er uønsket, og han kan ikke tale på vegne av alle sammen, når det vil alltid være folk som er uenige.UFC ~ Gulsvarte Brødre
Kommentar
-
Uansett hva Erling hadde sagt, om han hadde sagt at "Kanari-fansen er splittet i sitt syn på saken, men at store deler ikke ønsker han til klubben", så hadde journalisten uansett skrevet "Kanari-Fansen ønsker ikke Riseth".Kommentar
-
Nå har jeg vil ikke sagt at han er uønsket? Jeg sier i starten at han unektelig har mye å tillføye, og fortsetter med at han nok blir dyr i drift pga lønn. Jeg sier også at jeg tror han må bevise mer for å bli akseptert siden han har et frynsete rykte og kommer fra en rival.
Jeg sier at jeg helst ser at de satser på yngre spillere som har framtiden foran seg..
Invicta
Ingen er større en klubben
Kommentar
-
Kommentar
-
Hvis jeg ikke husker feil så er dette Erling's første år som talsmann, og i så måte mener jeg han har gjort en bra jobb.
Å være talsmann for 5000 medlemmer er umulig å svare slik at alle er enig (med få unntak). En annen ting er at media ofte spinner/vinkler sine artikler ut av proposjon.
Eks: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=185415
Jeg regner med at Erling hadde mer å si om saken enn det VG har valgt å skrive om. Her er det jo Hemmestad som får presentere saken sin, og Erling bare får et minimalt innspill bare for at VG skal vise at de slapp begge sider til i artikkelen.
Når det gjelder Riseth, så tror jeg flertallet gjenkjenner seg i Erling's uttalelse hvis de leser hele artikkelen, og ser argumentene hans.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Nå har jeg vil ikke sagt at han er uønsket? Jeg sier i starten at han unektelig har mye å tillføye, og fortsetter med at han nok blir dyr i drift pga lønn. Jeg sier også at jeg tror han må bevise mer for å bli akseptert siden han har et frynsete rykte og kommer fra en rival.
Jeg sier at jeg helst ser at de satser på yngre spillere som har framtiden foran seg..Kommentar
-
Synes et kurs i mediatrening bør være på sin plass, for uansett hva talsmann egentlig mente er inntrykket man sitter igjen med at Riseth er uønsket av Kanarifansen.
Dette kan i fremtiden unngås om man opptrer mer profesjonelt i sin omgang med media.I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)Kommentar
-
Er enig i at Erling gjør en kjempe jobb, er tross alt ganske fersk som talsmann. Bare lurer på om han snakker på KFL sine vegne eller på sine egne. Har vanskelig for å forstå at over halvparten av KFL forsvarer hærværket på Stadion.Kommentar
-
Den kjøper jeg, men da jeg fikk henvendelsen så var mitt inntrykk at skepsisen var stor. Noe jeg også sier.
Invicta
Kommentar
-
Så nei kjører ikke en solovariantLast edited by MobBoss; 10.12.2007, 18:10.
Invicta
Kommentar
-
KFL har da aldri gjort noe herværk på ullevål.Kommentar
-
Når han første skulle svare så synes det var helt greit det svaret talsmannen ga. Han kunne jo ikke si at det er julaften hvis Riseth kommer til fugla. Da hadde det ihvertfall blitt ramaskrik.
Et annet spørsmål er om KFL formelt skal blande seg inn og uttale seg om sportslige ting. Det er heldigvis LSK som skal ta de sportslige beslutningene. Det er de som har kompetansen og kjenner behova og mulighetene, ikke KFL. og vi skal være forsiktige så ikke uttalelser fra KFL ødelegger for det sportslige arbeidet. Det holder at enkeltmedlemmene i Kanarifansen diskuterer dette. Blir litt det samme som om LSK skulle ha en formell mening og utale seg i media om vår tribunekultur. Det har ikke dem noe med.synging, mentalitet - Kanari-FansenKommentar
-
Det sier seg selv at det vil bli umulig å være talsmann om man til enhver tid skal være skråsikker på at man har flertallet med seg.
Erling har garantert snakket litt med andre også. Hender han ringer meg også så jeg vet Erling ikke kun bruker sine personlige meninger.
Stå på Erling. Du fortjener ingen kritisk tråd men en tråd med haugevis med skryt!Kommentar
-
Er også enig i at Erlig gjør en kjempe jobb,men det gjelder å være litt lur noen ganger når han prater med pressen.Vi vet jo at dem (avisene)er ute etter oss og vinkler alt det vi sier dit dem selv vil. Et tips til Erling ta en prat med Petter og hør litt på hva han har og si om det og lure pressen litt,tror han har et triks eller to i ermet der. Stå på Erling ikke la deg knekke av en tullebukk.Kommentar
-
La nå tvilen komme tiltalte litte grann til gode, da.
Les igjennom artikkelen, og se hva hr. Stray er sitert på. Det andre er lagt til for VG sin regning.
Så kan man kanskje foreta litt hoderegning og se at vår meget gode talsmann blir tillagt en del meninger han strengt tatt ikke gir utrykk for.
Det er dessverre slik at man ikke har mulighet til å påvirke andre deler av en sak en der hvor man er sitert. Og da blir det litt i overkant å kritisere hr. Stray for dét.Knurr...Kommentar
Kommentar