Forstår at ikke alle kan være enige og at man av og til vil være uenig med fansen sitt ståsted, men i det siste føler jeg at det ikke er KFL sine meninger som har kommet fram i media. Nå er jo også dette min personlige mening og vet tidene forandrer seg. Husker for et par år siden når det var aktuelt å hente Bergdølmo tilbake til klubben (jeg var en av tilhengerne den gangen oxo) Mener å huske at vår talsmann utalte seg på en måte som snakket for både tilhengere av en overgang og for de som var i mot. Syns bare at KFL i det siste har framstått i media på en måte jeg ikke kjenner meg igjen i. Har selv vært medlem siden 92, dog ikke alltid like aktiv og har alltid vært stolt over Kanarifansen. Syns fortsatt vi er best i verden og har det beste styret, men føler vi har tatt et steg i feil retning
Kanarifansens talsmann
Collapse
X
-
-
Forstår at ikke alle kan være enige og at man av og til vil være uenig med fansen sitt ståsted, men i det siste føler jeg at det ikke er KFL sine meninger som har kommet fram i media. Nå er jo også dette min personlige mening og vet tidene forandrer seg. Husker for et par år siden når det var aktuelt å hente Bergdølmo tilbake til klubben (jeg var en av tilhengerne den gangen oxo) Mener å huske at vår talsmann utalte seg på en måte som snakket for både tilhengere av en overgang og for de som var i mot. Syns bare at KFL i det siste har framstått i media på en måte jeg ikke kjenner meg igjen i. Har selv vært medlem siden 92, dog ikke alltid like aktiv og har alltid vært stolt over Kanarifansen. Syns fortsatt vi er best i verden og har det beste styret, men føler vi har tatt et steg i feil retning
Jeg syns uttalelsen med stolene også var i overkant, men så lenge det er en og annen uheldig uttalelse velger jeg å legge det på tabbekvoten. I de aller fleste tilfeller er jeg mer enn fornøyd med Erlings og andres jobb i KFL, da jeg vet at media kliner til med fete typer for å selge avisene sine.
Hadde du regnet med at VG skulle skrevet:
KFL syns det er både positivt og negativt hvis Riseth kommer til klubben|01100101|01001100|01010011|01001011|01100101|0111 0010|Kommentar
-
Det er skremmende at det er den opprinnelige uttalelsen som blir husket her på forumet, når han tidlig presiserte hva han egentlig sa:
Det som ble sagt er følgende:
"Det er uheldig og beklagelig at slikt skjer, men desverre blir det av og til sånn når man har seter på det som blir definert som ståfelt. Når man sammler så mange stående supportere på samme sted så er det lett for at ting skjer siden mange presser på fra alle kanter.
Det at Ullevaal stadion mener at vi ikke er spesielt snille med setene dem synes jeg er merkelig siden hverken vi eller klubben har hørt noe om dette før og dette er jo tross alt fjerde gangen vi er der i år.
Det at Ullevaal stadion kaller dette direkte hærverk fra vår side vitner om at de mangler innsikt i hvordan fotballsupportere oppfører seg."
Dette er det som er blitt sagt og ut av det så har de laget sakene sine.
Vil også nevne at vi har dialog med klubben som videre prater med Ullevaal stadionKommentar
-
Da er det bare å bli mer aktiv og kjempe for at dine meninger også blir hørt.
Jeg syns uttalelsen med stolene også var i overkant, men så lenge det er en og annen uheldig uttalelse velger jeg å legge det på tabbekvoten. I de aller fleste tilfeller er jeg mer enn fornøyd med Erlings og andres jobb i KFL, da jeg vet at media kliner til med fete typer for å selge avisene sine.
Hadde du regnet med at VG skulle skrevet:
KFL syns det er både positivt og negativt hvis Riseth kommer til klubbenKommentar
-
Erling kan bruke styret og forumet. Det gjør han og han gjør det på en meget bra måte. Ser da heller ikke ut som han har pratet for mindretallet i Riseth saken.Kommentar
-
Det kan godt hende det er flertall , det vet jeg ikke. Bare lurte på om det var personlige meninger eller om det var KFL sine meninger. Jeg vet ikke hvordan Erling ville utalt seg hvis han var for Riseth til klubben. Velger å tro at han ville svart det samme svaret.Kommentar
-
Tror ganske sikkert at Erling vet han snakker for en hel gruppe.
Men du tar opp en ganske interessant og vanskelig problemstilling. Det skal du ha. Det er vanskelig å være talsmann for en stor gruppe. Det vil alltid være forskjellige meninger om en sak og dermed bli litt feil for den ene parten.
Likevel tror jeg Erling forhører seg ganske nøye før han går ut med så bastante meninger som vi finner i artikkelen til VG om Vidar Riseth. Det er også en kjent sak at alle tabloider smører ekstra på også.Kommentar
-
-
Det kan godt hende det er flertall , det vet jeg ikke. Bare lurte på om det var personlige meninger eller om det var KFL sine meninger. Jeg vet ikke hvordan Erling ville utalt seg hvis han var for Riseth til klubben. Velger å tro at han ville svart det samme svaret.Last edited by MobBoss; 10.12.2007, 21:20.
Invicta
Ingen er større en klubben
Kommentar
-
Finner ingen link, men mener å huske vi var i en lignende situasjon når det gjaldt Bergdølmo. Det ble vel utalt fra vår talsmann den gangen at Bergdølmo kunne bli tilgitt og han ville ha vår fulle støtte hvis han valgte oss, men hvis han valgte en annen klubb ville han aldri være velkommen igjen. Var vel litt diskusjoner den gangen oxo.
Min personlige mening er at hvis Riseth blir Fugl så er det vår oppgave å støtte han. Han trenger vel ikke å bevise så mye mer en en annen ny signering.Kommentar
-
En kjapp titt på forumet, så får VG akkurat de overskriftene de vil ha og kan glatt komme unna med at Riseth er uønsket av Kanari-Fansen.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Å være pressetalsmann er en uhyre krevende oppgave. Å være talsmann for en supportergruppe må jo være minst like krevende som å være det for et selskap på Oslo Børs. Eneste forskjellen er vel at der talsmannen for selskapet får juling av aksjonæren, får Erling Stray det av supporterne.
Vel, mitt poeng er altså at det er ekstremt krevende og krever mye erfaring. Når andre talsmenn som burde ha større forutsetninger for å veie og vinkle ordene sine riktig likevel driter seg ut, er det ikke tvil om at vår talsmann så langt har bestått oppgaven.BølerkanarisKommentar
-
Her går det jo an å si f.eks.: Vel, ryktene om riseth har vekket 50 % av den interessen doffen-spekulasjonene skapte (250 innlegg mot 500), men det i løpet av bare én dag. Meningene er delte, men hvis vi rydder unna den delen som er hysteriske krisemaksimerere og den delen som er lojale klubbhorer står vi igjen med bare min mening, og den er nøytralt avventende. Det vi avventer er forøvrig rapporter om pikklengde, da det er helt avgjørende for hvordan spilleren blir mottatt på forumet. Forumet representerer forøvrig ikke supporterne, men det vet dere kanskje allerede?Kommentar
-
Folk må lære seg å lese hva som faktisk står i selve saken, og ikke bare holde seg til overskrifter.
Stray sier ingenting om at Kanarifansen ikke ønsker Vidar Riseth. Den overskriften har VG pent klart å lage selv.
Jeg syntes Stray svarte meget bra til vg.no, og hadde mange saklige synspunkter på hvorfor vi ikke burde hente inn Vidar Riseth.
Stå på Stray, syns du gjør en bra jobb!
Kommentar
-
Før folk klager og jamrer seg i hjel her, så tenk på hvor flinke media er til å skrive det de ønsker skal stå. Når det gjelder fjernsyn, så er de flinke til å klippe det til det de ønsker.
Så får det heller være opp til talsmann Erling og heller ikke snakke med alle sammen, man finner fort ut hvem man kan stole på og snakke åpent med.Kommentar
-
Håndteringen av stol-hendelsen var rett og slett amatørmessig. Denne gangen opptres det også tvilsomt. Jeg vil tro de fleste er i KFL er småskeptiske til Riseth-signering, men å gå ut og si at KFL går imot signeringen, er ganske arrogant. Uavhengig av om samtlige i styret hater Vidar. KFL er KFL, vi er ikke KFL-styret.
Edit: ser at VG feilsiterer Stray, så da trekker jeg tilbake det jeg sa.Kommentar
-
Spesiell moderasjon bør utvises ovenfor disse og selv da er man på langt en nær sikker på utfallet. Mulig legitimt krav om forhåndsgodkjennelse bør følges opp når disse er involvert.
KFL's media representanter gjør en fin jobb.Fugla mot nye høyderKommentar
Kommentar