Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Det jeg har hørt er at Kanarifansen skal være på Uptown, mens Menigheden skal være på Kick. Og jeg har også hørt at Kanarifansen, og Menigheden skal gå i tog sammen
Kan love deg at det ikke er organisert noe tog-greier fra KFLs side.
Puben vi skal være på heter KICK, og der skal vi være sammen med Start supporterne. Og vi skal IKKE gå i samla tog opp til stadion!
Men til dere under 18 så er dette opplegget her noe dere bør undersøke. Er jo greit å ha en hyggelig sammenkomst for der og
Tidligere har det gått et sånt color-line tog til stadion (og da snakker jeg ikke om å labbe samla til stadion men et tog som kjører oss fra sentrum til stadion. Kan bli jævlig mye tog den helga!). Koster 30 kroner eller noe. Jeg håper det er samme opplegg iår, i hvertfall siden vi skal være på kick. Her bør dere kanskje kfl ta en telefon nedover for å høre om dette gjennomføres. Som regel går disse togene fra uptown som er nærmere stadion en kick. Jeg vil tro det tar en halvtime å gå fra kick til stadion. Hvis dere ordner en slik transport til stadion vil det gjøre det mye enklere. Alternativet er å gå til uptown hvor disse togene starter. Det er ikke så veldig langt (5-7min)
Fint opplegg da. Jeg regner med at det ikke er sååå mange som blir med fra oss, (selvom jeg ikke er sikker,) men vis det ikke er veldig langt unna finner vi veien selv, vis vi får en liten veibeskrivelse.
Fint opplegg da. Jeg regner med at det ikke er sååå mange som blir med fra oss, (selvom jeg ikke er sikker,) men vis det ikke er veldig langt unna finner vi veien selv, vis vi får en liten veibeskrivelse.
Han Start-fyren har blandet sammen pubene som vi skal være-på. Han trodde vi skal være på Uptown men vi skal være på kick. Det er et stykke fra uptown til kick men disse ligger i samme gate så det er ikke så vanskelig å finne fram. Shell-stasjonen som start-fan viser til i første innlegget ser man fra uptown.
har ikke blandet. men jeg hadde hørt at dere skulle være på kick på lørdag, og på uptown på søndag. men det er tydeligvis feil. så beklager det. prøver bare å skape et godt tilbud til de unge i supporterklubben, men skal tydeligvis være så lett. noen er postive, men så er det noe som bare henger seg opp i bagateller..
har ikke blandet. men jeg hadde hørt at dere skulle være på kick på lørdag, og på uptown på søndag. men det er tydeligvis feil. så beklager det. prøver bare å skape et godt tilbud til de unge i supporterklubben, men skal tydeligvis være så lett. noen er postive, men så er det noe som bare henger seg opp i bagateller..
Hvem har vært negative? Jeg er positiv, og har ikke sett at andre har vært noe annet?
vet at mange er positive. og det er jeg glad for. men alltid noen som skal irritere. men uansett, håper på at dere kommer opp til oss. vi kan jo f.eks spille start - lillestrøm i innebandy og sånt før kamp hvis mange nok er interesserte
Kommentar