Fra KFL-styret: Juks og fanteri fra TV2-sporten angående Riseth-saken!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ulfpulf
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 2506

    Fra KFL-styret: Juks og fanteri fra TV2-sporten angående Riseth-saken!

    På sendinga til TV 2-sporten i kveld blir det påstått at Vidar Riseth omtrent hadde bønnfalt VIF om å få spille der. Dette er i følge 110 prosent sikre klider i LSK m.fl PISSPREIK. Dessverre er dette nok et eksempel på at TV 2 vil skape konflikter innad i klubber, før mye i VIF og Brann, det siste året uheldigvis LSK-KFL. Ikke overraskende var det en drittpakke som ble lagt etter at NRK hadde saken først, mye på grunn av at denne journalisten har et unikt nettverk i Norge. TV 2 er ikke i nærheten av denne personens nettverk, da er det lett å ty til enkle løsninger. For eksempel å lage en reportasje som Tv 2 VEIT går rett i fleisen på fuglafolket på grunn av en liten bydelsklubb på Etterstad.
    HUSK : Dette har INGENTING med om man er for eller mot Vidar Riseth å gjøre, mange har både plusser og minuser på Riseth, det har kort og godt å gjøre med jug, overdrivelser og uetteretteligheter fra stasjonen i Bergen. Viktigere folk enn oss kommer til å si noe om dette i dagene som kommer.

    Mvh Styret i Kanari-Fansen ved Erling Stray, Arild Myklebust, Jan Jensen, Tony Johansen og Per Arne Kristiansen
  • Leif A
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 3962

    #2
    Oj, så overraskende....



    NOT!!!!!!!:evil:
    Knurr...

    Kommentar

    • wænk
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2006
      • 2244

      #3
      Det hjalp meg en hel del hvertfall. Er greiere å akseptere det når han ikke har gjort det tvbrann sa.
      Blir rart å se på Riseth med andre øyne nå, enn de 7 siste åra.
      If you're not living on the edge, you take up too much room!

      Kommentar

      • trigz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 7056

        #4
        Stoler selvsagt på at KFL-gutta har sitt på det tørre her. Håper dere kjører opp denne saken maksimalt. Ta gjerne direkte kontakt med Stokstad og NRK, for å få TV2s pisspreik ut i det åpne.

        Dersom VIF-historien om Riseth virkelig bare var løgn, er jeg sjokkert på TV2s vegne.
        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

        Kommentar

        • Torolf
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2004
          • 9574

          #5
          Opprinnelig skrevet av trigz
          Dersom VIF-historien om Riseth virkelig bare var løgn, er jeg sjokkert på TV2s vegne.
          Da er du enten svært naiv eller har elendig hukommelse. Dette er ikke et tilfeldig overtramp, men en gjennomført journalistisk metode i TV2.

          Kommentar

          • trigz
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 7056

            #6
            Opprinnelig skrevet av Torolf
            Da er du enten svært naiv eller har elendig hukommelse. Dette er ikke et tilfeldig overtramp, men en gjennomført journalistisk metode i TV2.
            Svaret er nei på begge teoriene dine (jeg er ikke, og har ikke), men det er yderst uvanlig å se TV2 fabrikkere rendestillert løgn. Som regel skaper de vinklinger på bakgrunn av snedig klipping og (mis)bruk av kildeuttalelser.
            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

            Kommentar

            • holmiz
              The kjøkken-kanariz
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 6064

              #7
              TV2 handler utelukkende ut ifra egen interesse og egen vinnings hensikt. At de farer med feilsiteringer, løgn, forvridninger av fakta og mengder av "egenproduserte" nyheter er ingen hemmelighet. De driver etter samme journalistiske konsept som se&hør, og blir neppe mildere med tiden. De later til å tro at tv-avtalen også betydde at de hadde betalt for monopol og kunstnerisk frihet innen fremføring av fotballnyheter. Jeg tør faktisk påstå at Kina har større mediefrihet og objektivitet enn det TV2 viser når det kommer til Tippeligaen.

              Objektivitet er et ord TV2 kommer til å kjempe for å fjerne fra ordboka, den kanalen lever og ånder for mottoet "dersom en løgn gjentas mange nok ganger blir den en sannhet."

              Møkkakanal.

              All mulig støtte gis til kanari-fansen og styret i denne saken, TV2 viser igjen sitt ærlige ansikt ved å bedrive brudd på alt som heter god presseskikk.
              Last edited by holmiz; 11.12.2007, 21:21. Begrunnelse: litt ord her og der
              Hilsen Anders

              Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
              Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

              Kommentar

              • Jaren-kanari
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Mar 2004
                • 185

                #8
                Ok, - saken blir noe bedre etter dette. Bra gjort av KFL-gutta og få dette på det rene. Jævla tabloide TV2:evil: (hmmmm.....brukt disse mye i dag jeg, he he). Vi får håpe han slår til i LSK-drakta da, men jeg har vondt for å tro at han blir noen favoritt for meg likevel......
                Jaren-kanari
                Fugla tar gull, fugla tar gullet i år !!

                Kommentar

                • Torolf
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2004
                  • 9574

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av trigz
                  Svaret er nei på begge teoriene dine (jeg er ikke, og har ikke), men det er yderst uvanlig å se TV2 fabrikkere rendestillert løgn.
                  Hvor lenge siden er det de diktet opp LSKs bud på Doffen, som ble tilbakevist av både Start og LSK?

                  Kommentar

                  • Jan Banan
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2004
                    • 809

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                    På sendinga til TV 2-sporten i kveld blir det påstått at Vidar Riseth omtrent hadde bønnfalt VIF om å få spille der. Dette er i følge 110 prosent sikre klider i LSK m.fl PISSPREIK.
                    Da synes jeg faktisk dere skal ringe TV 2 og konfrontere dem med det i stedet for / i tillegg til å rase her inne.

                    Ring 02255 og be om sportsredaksjonen.
                    - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

                    Stuart Baxter har forstått det.

                    Kommentar

                    • reka
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Aug 2005
                      • 13272

                      #11
                      Sist jeg gjorde det fikk jeg til svar at de ikke hadde noen kilde på saken, men på bakgrunn av summen av oppslag i media fant de at en slik utgang på saken var trolig. Dette var på den kryssklipte Fjørtoft/Berg-saken i høst.

                      Man skal være bra "naiv" (jeg vet om bedre ord) for ikke å innse at TV2 ønsket å lage et negativt oppslag om LSK før cupfinalen.

                      Kommentar

                      • MedlemNR35
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Mar 2004
                        • 905

                        #12
                        Brenn TV2, Brenn!!!!:twisted:

                        Dette var lite overraskende. Derfor skrev jeg også i Riseth tråden HVIS dette stemmer. Jeg stoler aldri på de idiotene i TV2 som er kjøpt og betalt av Brann.

                        Kommentar

                        • ulfpulf
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2004
                          • 2506

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Jan Banan
                          Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                          På sendinga til TV 2-sporten i kveld blir det påstått at Vidar Riseth omtrent hadde bønnfalt VIF om å få spille der. Dette er i følge 110 prosent sikre klider i LSK m.fl PISSPREIK.
                          Da synes jeg faktisk dere skal ringe TV 2 og konfrontere dem med det i stedet for / i tillegg til å rase her inne.

                          Ring 02255 og be om sportsredaksjonen.
                          Nå skal jeg ikke svare på vegne av styret, siden jeg bare var mikrofonstativ/tastatur for dem, men grunnen til at TV2 ikke blir ringt opp, er vel denne:
                          Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                          Viktigere folk enn oss kommer til å si noe om dette i dagene som kommer.
                          KFL-styret syntes nok bare det var viktig å rase her inne siden mange raste mot Riseth etter TV2-innslaget, og for å gjøre det klart at innslaget ikke var til å stole på.

                          Kommentar

                          • KFL41
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2004
                            • 3648

                            #14
                            Etter å ha somlet litt har jeg endelig sagt opp abonnement på TV2 sumo. Begeret har rent over for lenge siden. For å unngå råte i maskinen var det best å tørke opp.

                            Kommentar

                            • Serbern
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2006
                              • 5496

                              #15
                              Er det Skutle som skal si noe om det? Fjøra sa nettopp at det kommer intervju med Skutle etter reklamen som det kommer til å skrives mye om i avisene imorgen. Eller så har de bare fått seg en ny trener..

                              Kommentar

                              • Smukken
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Dec 2004
                                • 719

                                #16
                                Fuck TV2 - jævla fittetryner
                                Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

                                Kommentar

                                • xeR
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Jan 2004
                                  • 11206

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Serbern
                                  Er det Skutle som skal si noe om det? Fjøra sa nettopp at det kommer intervju med Skutle etter reklamen som det kommer til å skrives mye om i avisene imorgen. Eller så har de bare fått seg en ny trener..
                                  Det var bare at Sollied ikke er aktuell som RBKtrener i denne omgang.
                                  Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                  Kommentar

                                  • wænk
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2006
                                    • 2244

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av xeR
                                    Det var bare at Sollied ikke er aktuell som RBKtrener i denne omgang.
                                    Fjørtoft er en luremus, det der var lite spennende.
                                    Men dog positivt at han sa nei.
                                    Nå ser det bedre ut..
                                    If you're not living on the edge, you take up too much room!

                                    Kommentar

                                    • reka
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Aug 2005
                                      • 13272

                                      #19
                                      Pussig situasjon: Riseth sier rett ut at han spiller for LSK neste seong, deretter tilbake til Studio hvor Fjøra går videre til neste sak med det samme uttrykket i ansiktet som Bill Clinton på TV da han sa" I did not have sexual relations with that woman" .

                                      Kommentar

                                      • xeR
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Jan 2004
                                        • 11206

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av reka
                                        Pussig situasjon: Riseth sier rett ut at han spiller for LSK neste seong, deretter tilbake til Studio hvor Fjøra går videre til neste sak med det samme uttrykket i ansiktet som Bill Clinton på TV da han sa" I did not have sexual relations with that woman" .

                                        Beviset på at Fjøra klarer å skille mellom LSK og TV3. Godt jobba. Fjøra hadde mista en del troverdighet om han hadde kommentert dette.
                                        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                        Kommentar

                                        Working...