Nå er det nesten så jeg bare gir opp Tv2 (burde kanskje gjort det for lengst?) Har vært forsiktig med kritikken mot dem før, men nå er det nok! De voldtar norsk fotball slik de holder på nå, det er en skam! Fra nå av blir det bare nrk-sporten for min del...
Fra KFL-styret: Juks og fanteri fra TV2-sporten angående Riseth-saken!
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av rekaHvem faen er viktigere enn KFL-styret?
Utad er ikke KFL-styre veldig viktige og sentrale aktører knyttet til LSK, selv om det skal sies at de gjør en uvurderlig jobb for KFL og dermed også LSK....Mvh
Martin RathsKommentar
-
Folk flest skjønner jo ikke at det er eventyr det som presenteres på de bølgelengdene.
Alternativet er å samle nok bevis i nok saker for så å gå til offentlig søksmål og kreve erstattning for tort og svie. Det er dog vanskelig samle bevis for ting som ikke har skjedd.Fugla mot nye høyderKommentar
-
Huffda! Ignorer nå de mediarottene der borte i regnværet. TVBrann vil bare fyre opp noen fantasifulle nyhetsforfattere i beste skjønnlitteratur stil og benytte tiden etter oppspinn-nyhetene i sendetia si til enda mer hets.
Folk flest skjønner jo ikke at det er eventyr det som presenteres på de bølgelengdene.
Alternativet er å samle nok bevis i nok saker for så å gå til offentlig søksmål og kreve erstattning for tort og svie. Det er dog vanskelig samle bevis for ting som ikke har skjedd.Mvh
Martin RathsKommentar
-
Jeg håper i såfall det blir Vidar selv som dementerer denne flåsete tilleggskommentaren/løgnen til tv2.
KFL og LSK burde ha bedre ting å finne på enn å bite på tv2-agnet og fremstå som paranoide og bitre i media pga en bisetning som ikke er fuglt opp med verken intervju og kildehenvisning.Kommentar
-
Nå har Riseth dratt på ferie og angivelig skrudd av mobilen Men vi fikk en indirekte dementi av søplatullet til TV2 i hans uttalelser etter CL-kampen:
- Valget falt til slutt på Lillestrøm. Jeg har tro på laget, og de har en trener som er lik en jeg har hatt tidligere, Nils Arne Eggen. I LSK vil jeg kjempe om gullet, sier Vidar RisetKommentar
-
Da er det klart; jeg ønsker Vidar Riseth HJERTELIG velkommen til Åråsen.
En spiller som blir forbannet over å bli linket til Kålerengen, og som uten å blunke forteller at han skal til LSK for å vinne gull, er pr definisjon en bra mann.Krysser fingra for en ny Tom Lund snart...Kommentar
-
Det er godt å se at han har litt over snippen, og jeg velger selvfølgelig å tro at han faktisk mener dette da jeg ikke har noen indikasjon på det motsatte.
Han måtte jo vært ganske kål i hue for å si noe slikt som dette isteden:
"Ja det stemmer, VIF var førstevalg men det endte til slutt på LSK da Martin var skeptisk".
For så i neste åndedrag klemme til med:
"Jeg kommer primært til LSK for å avslutte en lang karriære, og har ikke tenkt så mye over hva jeg kan tilføre klubben eller hva man kan forvente resultat-messig av de neste sesongene".|01100101|01001100|01010011|01001011|01100101|0111 0010|Kommentar
-
Møkka kanal...
Gi rettighetene tilbake til NRK og ta med Alsaker som kommentator. Kan godt sende noen kamper på TV3 og for å spleise på kampene.
Uansett, møkka kanal...skam for norsk journalistikk...Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
......herrejemini, jeg ble matt da jeg hørte det. Faen ass....propaganda og skitkasting fra TV-Brann igjen. Dette føyer seg bare inn i rekken av dårlig journalistikk og profesjonaliet som er til å riste på hue av.... :evil:
For å kopiere åpningsinnlegget her - bydelsklubben fra Etterstad tror jeg kommer til å slite med sine ambisjoner - møkkalaget mangler baller for det!Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?Kommentar
-
Det er jo en kjent sak at tv2 ikke har en objektiv nyhetsdekning, dette gjelder i sporten og i særdeleshet i nyhetsavdelingen der de har valgt politisk side i en rekke land.I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)Kommentar
-
Kommentar
-
TvBrann begynner å bevege seg i retning av Se & Hør.
Sterkt...
Gi fotballen tilbake der den hører hjemme: NRK og Arne BallLSK Norges beste lagKommentar
-
Kommentar
-
Vi kan jo få Jens til å "ta en Putin"...
" President Vladimir Putin likte ikke at russisk toppfotball havnet på betal-TV og beordret like godt fotballforbundet til å sende kampene på åpne kanaler "
Kommentar
-
Vi kan jo få Jens til å "ta en Putin"...
" President Vladimir Putin likte ikke at russisk toppfotball havnet på betal-TV og beordret like godt fotballforbundet til å sende kampene på åpne kanaler "
http://web3.aftenbladet.no/sport/article424880.eceFugla 4 Life!Kommentar
Kommentar