Fra KFL-styret: Juks og fanteri fra TV2-sporten angående Riseth-saken!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ulfpulf
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 2506

    #61
    Opprinnelig skrevet av dalen
    Spiller det noen rolle om han var i kontakt med VIF før han kom til dere?
    Om TV2 har rett eller ikke - har det noe å si - dere fikk Vidar Riseth - ikke engen...
    Det er klart det spiller en rolle, det spiller minst to:
    1) Å få høre at det nye kjøpet kom til oss bare fordi han ble veiet og funnet for lett hos en erkerival, er surt.
    2) Det som i utgangspunktet var en positiv nyhet om forsterkning av stallen, ble i stedet en latterliggjøring av overgangen.

    Vidar Riseth var en kontroversiell signering, han har vært mislikt og forhatt på Åråsen lenge.
    De første reaksjonene hos de aller fleste Lillestrøm-supporterne var negative.
    Akkurat da mange begynte å innse at vi kunne ha nytte av en landslagsspiller med lang erfaring fra internasjonale kamper, kom TV2 med oppgulpet sitt.
    Sett dette på kontoen for paranoid LSK-sutring, men hvor stor er sjansen for at nyheten hadde blitt vinklet sånn hvis det var Brann han hadde gått til? (Når jeg tenker meg om, er sjansen ganske stor. Kilder - som er sikrere enn TV2 sine - forteller meg at Davy Wathne og Vidar Riseth ikke har snakket til hverandre på flere år.)

    Det var den "objektive" delen av svaret mitt, resten gjelder bare meg personlig:
    For meg ble avslutningen av denne sesongen bortimot perfekt.
    Selvsagt skulle jeg gjerne hatt seriegullet også, men når LSK ikke fikk det,
    var det litt morsomt - og jeg vet at de fleste er uenige med meg - at Brann fikk det.
    Jeg ser ironien i at de to lagene Vålerenga-supporterne har likt å mobbe for manglende triumfer, vinner noe samme året, et år hvor VIF ikke får en dritt.
    De hadde ingenting å briljere med eller skryte av, og det skjedde så lite rundt laget at noen av dem kom til Lillestrøm og griset til Kanari-husveggen, mens andre malte ned Tom Lund-statuen på Åråsen og skrev "VIF ISKO" på sokkelen.

    Derfor blir det ekstra surt for meg når TV2 spiller rett i henda på apene og gir dem muligheten til å si at "Alle vil egentlig til VIF".

    Kommentar

    • wænk
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2006
      • 2244

      #62
      Opprinnelig skrevet av SamBell

      Fjørtoft har vel forøvrig en forholdsvis lett jobb når det gjelder å ikke nevne LSK i CL-sendinger. I tillegg har han hodet sitt i LSK - ikke hjertet, på samme måte som en mann som har gått på Stadda siden han var 7.


      Sam
      Det var vel ikke akkurat å treffe spikeren på hodet det der. Fjøra har, og har alltid hatt hjertet i LSK. Det er vel det at han er sunnmøring som forvirra deg. Ikke så greit
      If you're not living on the edge, you take up too much room!

      Kommentar

      • Torolf
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2004
        • 9574

        #63
        Opprinnelig skrevet av SamBell
        Hjertet og hjertet. Muligens en avstandsforelsekelse.
        Fjørtoft har hatt hjertet i LSK siden han var liten gutt. Det hadde du visst hvis du kjente ham bedre. Hvis du vil bidra på forumet, får du prøve å vise litt respekt og oppføre deg som en gjest.

        Kommentar

        • xeR
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 11206

          #64
          Opprinnelig skrevet av SamBell
          ...og du nevner i fleng...




          Tenker du på Mini, Eriksen eller Semb som den andre?
          Watne og Alsaker...

          Opprinnelig skrevet av SamBell
          Mulig du aldri har hørt på Davyen, men han er faktisk gjennomgående kritisk til Brann. "oppe i Idresttsveien" vil si det samme som ledelsen i Brann. Om du hadde fulgt litt med hadde du nok hørt dette noen ganger, fulgt av kritiske eller ironiske kommentarer.
          Jeg er fugla supporter på min hals jeg, likevel kan jeg være kritisk til mye av det som skjer i korridorene på Åråsen. Så jeg skjønner ikke hva det har med saken å gjøre..

          Opprinnelig skrevet av SamBell
          (Om du da er en av de få østlendingene som skjønner ironi)
          Kan du si R?

          Opprinnelig skrevet av SamBell
          Fjørtoft har vel forøvrig en forholdsvis lett jobb når det gjelder å ikke nevne LSK i CL-sendinger. I tillegg har han hodet sitt i LSK - ikke hjertet, på samme måte som en mann som har gått på Stadda siden han var 7.
          Fjøra har vært Fuglapatriot lenge han. Husk at han har spillt i LSK i 2 perioder og aldri lagt sjul på at LSK er klubben i hans hjerte. Fjøra har nok like stort LSKhjerte som det Watne og Alsaker har Brannhjerte.
          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

          Kommentar

          • kris
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Mar 2007
            • 229

            #65
            Første jeg fant i farta:


            Også f.eks denne:

            Kommentar

            • KFL41
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2004
              • 3648

              #66
              Opprinnelig skrevet av SamBell
              OK, du klarte å hoste opp en en "i hjerte" fra en artikkelforfatter og
              en "elsker" i sitatform.
              Et steg på veien men ikke overbevisende. Blir det neppe heller.

              Dette er et sitat fra et nettintervju av Jan Åge og Mini i 2003... På et tidspunkt hvor Fjørtoft ikke hadde noen formell funksjon i LSK, jmf et annet svar i intervjuet.

              Til

              Innsendt av Fjøra-fan, <@>

              Jeg ble skuffret over at du ikke tok et verdig avsked med LSK og KANARI-FANSEN i fjor. Du burde i allefall kommet på martins å tatt i mot avskeden vi hadde laget til deg og de andre som gikk i fjor, det er ingen unskyldning at du sluttet midt i sesongen.Hvorrfor møtte du ikke opp???Ære være Jan Åge "fjøra" FjørtoftALTID EN KANARIFUGL.
              Hei!

              Jobbet dessverre den dagen dere tok avskjed med de andre spillerne. Kommer innom Martins før en kamp som ikke spilles på søndag, da jeg jobber for 4 - 4- 2 ( nrk). Kananrifugl har jeg vært siden jeg var 7, og vil forbli det til jeg blir 77!



              Kommentar

              Working...